Kassu 05.10.2004 16:18:06 | |
---|
Mun mielestä sillä laulajalla on aika jännä ääni, hyvässä mielessä. Musa voisi olla ihan hyvää jos se rokkaisi. Miksei se kitaristi voi kiskasta hiukan tuhdimpia soundeja styrkkaristaan ja kompata hiukka erilaisella tyylillä. Sääli. Tiktak roks more. |
Stain 05.10.2004 17:24:16 | |
---|
Musa voisi olla ihan hyvää jos se rokkaisi. Tiktak roks more. Joo, näin on. Enemmän rokkia kehiin. Mutta olihan Tiktak myös aluksi melkoista poppista, kunnes tajusivat lähteä rokimpaan suuntaan. Toivottavasti näin käy Indicallakin.
Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Kassu 05.10.2004 19:02:28 | |
---|
Joo, näin on. Enemmän rokkia kehiin. Mutta olihan Tiktak myös aluksi melkoista poppista, kunnes tajusivat lähteä rokimpaan suuntaan. Toivottavasti näin käy Indicallakin. Jep. Esimerkiksi Ympyrää-kappale on parhaita suomirock-biisejä sitten eppu normaalin klassikoiden. |
Margarita 05.10.2004 22:37:12 | |
---|
Mutta olihan Tiktak myös aluksi melkoista poppista, kunnes tajusivat lähteä rokimpaan suuntaan. Toivottavasti näin käy Indicallakin. Niin, olisi kyllä jännä tietää kuinka paljon sanomista tytöillä on saundinsa "rokkaavuuden" suhteen - ei siten että kaikki edes haluaisivat rokata poppaamisen sijaan. Nuorempia ja kokemattomampia on levy-yhtiöiden helpompi muokata haluamaansa suuntaan, jos/kun se omin linja on bändillä vielä vähän hakusessa. Latteuksia, latteuksia. |
goose 05.10.2004 23:07:14 | |
---|
Jonsu-laulaja on ihan pirteä ja touhukas tyttö, ollut jo ihan muksusta saakka. Helsingin bändikouluhan tytöt otti siipiensä suojaan ja antoi tuulta purjeisiin. Juuri niinkuin kävi Tiktakille, joka veti valitettavasti muuten sangen vaisun keikan Dipolissa viime torstaina. U2 - "How to Dismantle an Atomic Bomb" come out 23.11.04 |
Jormaz 06.10.2004 21:59:45 | |
---|
Juuri niinkuin kävi Tiktakille, joka veti valitettavasti muuten sangen vaisun keikan Dipolissa viime torstaina. Veikkaan että johtui vaisusta mutta humalaisesta polyteknikkoyleisöstä. Dipolin bileiden veteraanina voin sanoa että vaisua on meno. "I survived Dipolin bileet" So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
Kimmo72 07.10.2004 10:20:28 | |
---|
Mulla on koneella heidän levynsä eikä se nyt oikeen säväyttäny. Aika tasapaksua poppista. Ei oikeen mitään uutta. Kyllähän tommosia orkestereita on riittämiin.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Rattata 07.10.2004 11:23:44 | |
---|
Ulkoisesta olemuksesta bändille muuten pointsit. Näyttää hyvältä, mun mielestä. "Take seven pastilli? and call me in the morning"
IMIK #23 IHKK #18 |
voltasparta 07.10.2004 11:37:42 | |
---|
luulin et se yks niiden biisi oli maija vilkkumaan. kuulosti ihan samalt Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Kimmo72 07.10.2004 12:28:20 | |
---|
luulin et se yks niiden biisi oli maija vilkkumaan. kuulosti ihan samalt Niin vähä kuulostaakin.. *luuli kans* Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
merisiili 08.10.2004 12:53:27 | |
---|
Indica on samasta bändikoulusta kuin minä. En jaksa kauheasti enää kuunnella niitä. En ole ikinä oikein tykännyt niiden musasta. Ikuinen virta on ihan ok. En ymmärrä mistä ne repii aina ne kaikkein hirveimmät synasoundit! Laura on kyllä aika kova soittaja (se rumpali siis). Kaikkea hyvää vaan heille. Tikatak on kyllä parempi, he näyttävät löytäneen sen oman juttunsa. |
Hotakainen 08.10.2004 17:43:32 | |
---|
En tiedä, mikä siinä laulajattaren äänessä on, mutta se aiheuttaa minulle joskus miltei erektion. Ikuinen virta on hyvä kappale. -Life is like a penis. Hard but not long enough. |
Tympee Huttunen 08.10.2004 20:43:53 (muokattu 08.10.2004 21:38:03) | |
---|
En tiedä, mikä siinä laulajattaren äänessä on, mutta se aiheuttaa minulle joskus miltei erektion. . Ei vittu, mun on pakko deletoida:) "Osa kirjeestä Macrolle:...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin
ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol,
kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu". |
Rasvaton 08.10.2004 21:55:47 | |
---|
En tiedä, mikä siinä laulajattaren äänessä on, mutta se aiheuttaa minulle joskus miltei erektion. Ikuinen virta on hyvä kappale. Samaa mieltä tästä. Ehkä joissain kappaleissa tämä laulajatar on niiiin lähellä mikkiä että tuntuu (etenkin kuunneltaessa kuulokkeilla) hänen supisevan suoraan korvaasi. Ja sehän vasta on veret seisauttavaa. Oo-on. |
aleksi14 09.10.2004 12:10:40 | |
---|
se laulaja vetää kyllä niin sellaisella aksentilla että noussee ihan kylmät väreet pintaan |
aleksi14 09.10.2004 12:11:47 | |
---|
Ikuinen Virta iski muhun kyllä heti kun se tuli radiosta |
James Mc Brown 10.10.2004 15:24:56 | |
---|
Ikuinen Virta iski muhun kyllä heti kun se tuli radiosta Sama homma. Jäi soimaan päähän repeatilla pitkäksi aikaa. Kyllä voi ihana olla naisen ääni. Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
oizo 20.10.2004 15:02:03 | |
---|
Positiivinen yllätys oli kyllä tämä bändi mulle. On kyllä tosi hienoja biisejä. Kansii ehdottomasti tutustua muihinkin kuin vaan Scarlettiin ja ikuiseen virtaan. Kivan kuulosta tyttörokkia ja hyvä ku viuluja ja pianoja on niin runsaasti biiseissä mukana.. Aika tunnelmallisia paloja ja mielenkiintosia sointu- ja melodiakulkuja.. Laulajan ääni hyvällä tavalla persoonallinen. Paikalla olen ku tämä bändi tänne pohjoiseen eksyy soittamaan. Aivan loistava tiivistettynä! Tiktak sai kyllä kelpo kilpailijan. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
jazzy 20.10.2004 15:54:15 | |
---|
se laulaja vetää kyllä niin sellaisella aksentilla että noussee ihan kylmät väreet pintaan Sen laulajan ansiosta siinä bändissä on jotain. Jos olisi joku "normi-äänen" omaava laulaja, ei siinä olis mitään kiinnostavaa.. Mun mielestä. Sinkut jaksaa kuunnella kerran, ja silloinkin vain sen laulajan ääntä. Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa. |
Krice 29.10.2004 11:58:29 | |
---|
Ikuinen virta kolahti kyllä tällaiseen hevisetäänkin. Ja se rumpalityttö on erittäin söpö. Merkille pantavaa on sekin, että tytöt tekevät itse kappaleensa. |