Aihe: King's X
1 2 3 4 5 6 7 8
tauranen
17.03.2008 17:31:44
Mulla on kanssa noin ekat 10 levyä (en muista mikä viimeisn ostos, varmaan tämän vuosituhannen puolelta kuitenkin), sitten pääsi välillä vähän unohtumaan, odotukset on aina ollut King's X kohdalla korkealla, mutta joskus on joutunut pettymäänkin. Täytyy uusi levy kyllä zekata.
Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja!
jigsore
17.03.2008 18:15:18

Noista on hyvä lähteä liikenteeseen. Tietenkin Best of tarjoilee jonkinlaista läpileikkausta. Taisi tosin ilmestyä Ear Candyn jälkeen, joten vain noin puolet tuotannosta.

Itse taisin hankkia ensimmäiseksi tuon Best Of:n ja oikein mainio läpileikkaushan se on bändin tuotantoon. Se on vaan jäänyt nyt vähän tarpeettomaksi, kun muut levyt oli pakko ostaa sen jälkeen :) Sisältää viideltä ekalta levyltä 2 biisiä/levy ja 3 Ear Candyltä, joiden lisäksi löytyy 3 ennen julkaisematonta rallia ja yksi livebiisi. Ei mitään mahdottoman hyviä nuo bonukset, niin kuin ei uudempi tuotantokaan vanhaan verrattuna, mutta menettelee.
nuudelit kattilaan, kiehumaan ja känni päälle
pitk
21.04.2008 14:18:31

Kunkut julkaisseet nettisivullaan uudelle albumille tulevan biisin "Alright". Rokkaa kuin eläin!

http://kingsxrocks.com

Pitk.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
2541
21.04.2008 15:20:42

Kunkut julkaisseet nettisivullaan uudelle albumille tulevan biisin "Alright". Rokkaa kuin eläin!

http://kingsxrocks.com

Pitk.

No kyllä. Raskasta, mutta myös poppia eli toimii.
Regalis Apertura
23.04.2008 22:20:20
Milloinkas se uusi levy tulikaan?
kanisteri
25.04.2008 14:11:33
Tässä ketjussa on hehkutettu vähän sitä ja tätä tuoreemmista Kins X levyistä. Olen yllättynyt, ettei viimeisin Ogre Tones ole saanut kunniamainintoja. Siinä on ihan hyvä biisitaso ja suorastaan villitsevän kuuma bändisoundi. Michael Wagener tuotti pläjäyksen.
2541
25.04.2008 18:12:44

Tässä ketjussa on hehkutettu vähän sitä ja tätä tuoreemmista Kins X levyistä. Olen yllättynyt, ettei viimeisin Ogre Tones ole saanut kunniamainintoja. Siinä on ihan hyvä biisitaso ja suorastaan villitsevän kuuma bändisoundi. Michael Wagener tuotti pläjäyksen.

Oikeassa olet, minustakin oli bändin piristävin levy sitten "Ear Candyn". Ulkopuolisen tuottajan käytöllä oli varmasti positiivinen vaikutus.

Levyllä oleva "Freedom" levytettiin ekan kerran jo "Ear Candyn" aikoihin, olisko nyt ollu "A Box" -singlen B-puolella. Uusi versio on aika lailla identtinen, mutta puolustaa paikkaansa koska biisi on hyvä. Sen sijaan "Goldiloxin" uudelleen lämmitys oli aika turhaa.
pitk
20.05.2008 19:28:27

Milloinkas se uusi levy tulikaan?

TÄNÄÄN! Ja juuri soittimessa. Koko levy kuuloswtaa aivan käsittämättömän hyvältä. Yllättävän suoraa rokkausta, mutta melodioita ja harmonioita ei toudellakaan ole unohdettu. Aivan mahtavaa.
Kalkutan Konepaja
pitk
29.05.2008 12:21:59

XV nousi ensimmäisellä viikollaan Billboardin kokonaislistalla sijalle 145 ja Indielistalla kahdenneksitoista!

Go tell somebody!
Kalkutan Konepaja
Van Hannes
16.07.2008 10:05:52
Sain vihdoin hankittua gretchen goes to holl... eiku nebraskan ja täytyy sanoa että on hyvä levy, kerran kerenny kuunnella ja pitäs vielä enemmän hommata.
"There Can Be Only One Hannes"
Regalis Apertura
03.12.2008 19:37:33
Tämä ehkäpä saattaa kiinnostaa jotakuta täällä...

"The London Show on January 22nd from their forthcoming "XV" tour will be filmed. The first official KINGS X DVD could be expected out of this."

http://www.insideout.de
pitk
04.12.2008 14:15:03 (muokattu 04.12.2008 14:15:32)

"The London Show on January 22nd from their forthcoming "XV" tour will be filmed. The first official KINGS X DVD could be expected out of this."

EUroopan kiertue tammikuussa. Tarkoituksena mennä Hollantiin.

www.kingsxrocks.com
Kalkutan Konepaja
kyseinen
04.12.2008 14:18:35
www.kingsxrocks.com

Kovasti oon miettinyt, että pitäiskö jaksaa vaivautua jonnekin jokin viikonloppu, mutta taitaa nyt jäädä väliin. Jos en olis koskaan nähnyt, lähtisin heti.
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
kanisteri
04.12.2008 21:17:37

Olen miettinyt pääni hiuki tuonne lähtemistä - ehkä turhaan, koska fyrkkapuoli ei miettimällä parane. Korjaisivat luunsa joskus edes Ruotsiin.

Bändi on mielestäni kahdella uusimmalla päässyt uuteen kukoistukseen.
kyseinen
05.12.2008 00:20:19
Olen miettinyt pääni hiuki tuonne lähtemistä - ehkä turhaan, koska fyrkkapuoli ei miettimällä parane. Korjaisivat luunsa joskus edes Ruotsiin.

Siitä ei minusta niin älyttömän montaa vuotta oo, kun olivat jollain hevipainotteisella festarilla Ruotsissa. Ite näin jenkeissä 8 v sitten, jutustelin Dugin kanssa pikkasen, kyselin muistaako Suomesta mitään: "It was the AC/DC tour... I remember it was cold" ja sain Jerryltä nimmarin kapulaan, joka on tossa mun monitorin alla edelleen. Ty oli flunssassa, eikä sitä keikkabussin kulmilla näkynyt.

Yks kovimmista vaikuttajistani koskaan. Gretchenin, Dogmanin (etenkin) ja Ear Candyn voi laittaa soimaan milloin vaan edelleen, eivät oo kuluneet ajan saatossa mihinkään.
pitk
10.01.2009 21:30:11

www.kingsxrocks.com

Hollanti sai jäädä väliin, mutta: Lontoo ja Electric Ballroom, täältä tullaan!!!!!!
Kalkutan Konepaja
kyseinen
10.01.2009 21:39:29 (muokattu 10.01.2009 21:39:41)
Hollanti sai jäädä väliin, mutta: Lontoo ja Electric Ballroom, täältä tullaan!!!!!!

Kovuutta - pistähän raporttia sitten tänne!
pitk
14.01.2009 11:14:27

Kovuutta - pistähän raporttia sitten tänne!

Yeah! Kysesen keikan tunnelmiahan voi jokinen tarkistella jölkikäten, koska ovat kuvaamassa sieltä live-DVD:tä. Joskohan pärstä vilahtais....

Pitk.
Kalkutan Konepaja
Eero Laine
15.01.2009 00:18:36
Tilasin Love Faith Hope -kiekon kun oli 6 egeä CDONissa. Kellään mielipiteitä tästä? Gretchen on jo ennestään, pyörähtelee soittimessa silloin tällöin.
pitk
15.01.2009 00:51:57

Tilasin Love Faith Hope -kiekon kun oli 6 egeä CDONissa. Kellään mielipiteitä tästä? Gretchen on jo ennestään, pyörähtelee soittimessa silloin tällöin.

On. Räjäytti tajunnan jo ilmestyessään. Vinyylinä vielä siihen aikaan. Moanjam on yksi draiveimpia biisejä, mitä olla saattaa, eikä kitarasoolon pituuskaan häiritse. Kyseisellä plätyllä dUg veteli melko paljon 12 kielisellä bassolla.

Pitk.

PS KX-TJ 7!!!
Kalkutan Konepaja
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)