Aihe: Zacharius Carls Group
1 2 3 4
Tenho
17.11.2005 01:54:35
Jumatsuiga.
Klubin keikka takana ja johan oli rykäisy.
En ole ehkä niitä helpoimmin liikuteltavissa olevia ihmisiä, mutta... kun Ossianin karjuessa tekee mieli itsekin rynnätä lavan eteen polvilleen ja huutaa kurkku suorana totuuksia suurista joista ja lentokone bluusseista niin eihän sille saatana mitään voi ... kerrassaan hämmentävää ja ihanaa on moinen huumaantuminen.

Huomenna levykaupan kautta.
Tenho
19.11.2005 01:29:40
Jep. Uusi albumi on nyt muutamaan kertaa kuunneltu ja hyväksi todettu. Ehkä astetta seesteisempi politiikka kappaleissa kuin ensimmäisellä albumilla, mutta silti riittävän pirteä kuitenkin.

Olen puusilmäinen fani, mutta parempaa levyä en ole tänä vuonna ostanut.
Kappaleista iski parhaiten Well & the water, jossa on kyllä perin mielenkiintoinen alku..
piano_elain
19.11.2005 13:07:13
Kuunelkaas tätä: Mulla on sen bändin levy, koska mun isosisko anto sen mulle, joika on sen bändin laulajan siskon kaveri (siis mun sisko on se kaveri, siis sen laulajan siskon) ja sitte sen laulajan siskolle tulee meille sen joku musiikki lehti koska se on asunu täällä joskus vuonna nakki ja mä kyl tunnen sen hyvin muutenki et silleen, Ja sitte sen laulajan siskon just syntyneen lapsen nimi on Ukko Armas Mainio.
x)
Et tätä mä tiiän siitä bändistä...
Juugeli
19.11.2005 13:51:26
Kuunelkaas tätä: Mulla on sen bändin levy, koska mun isosisko anto sen mulle, joika on sen bändin laulajan siskon kaveri (siis mun sisko on se kaveri, siis sen laulajan siskon) ja sitte sen laulajan siskolle tulee meille sen joku musiikki lehti koska se on asunu täällä joskus vuonna nakki ja mä kyl tunnen sen hyvin muutenki et silleen, Ja sitte sen laulajan siskon just syntyneen lapsen nimi on Ukko Armas Mainio.
x)

Kitaristin pikkuveli on mun kavereita ja tänään mennään keikalle.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
mr_b
19.11.2005 18:27:13

x)

En ymmärrä mitään ylläolevasta, vaikka luin sen 3 kertaa...

But anyway, ostin tässä Freen alesta 5€:lla sen ensimmäisen levyn ja edelleen jotain tenhoavaa tuossa on, tekee mieli kuunnella uudestaankin. Ehkä se johtuu yhteisestä Neil Young -fanituksesta tai jostain. Pientä miinusta huonosta englanninääntämisestä ("hiis tö män!"), joka toisanaan särähtää pahasti korvaani. Varsinkin kun teksteissä tuntuu olevan jopa ihan sisältöä. Ainoalla kuulemallani keikalla kuullosti paremmalta kuin levyllä ja moni muistamani biisi on näemmä vasta kakkoslevyllä. Ihan hyviä merkkejä, täytyy jatkaa tutustumista.
I'm thinkin' about my doorbell
piano_elain
27.11.2005 10:49:34
x)

Sori! se olikin sen pändin jäsenen puoliso se mun siskon kaveri joka joka oli muka äsken sen sisko...
porcupine
28.11.2005 11:01:45
Ossianissa on karismaa vaikka muille jakaa, vaikkei häntä liiemmällä varrella ole siunatukaan (mieshän taitaa olla jopa lyhyempi kuin minä!). Näin bändin ekan kerran Sahara Hotnightsin lämppärinä ja mullakin vei jalat seuraavana päivänä kauppaan. Levyllä vaan bändin live-energia ei sitten välity juuri ollenkaan. Liian varovaista toimintaa. Tosin uutta levyä en ole kuullut lain, mutta kritiikit ovat vähän vihjanneet, ettei meininki ole aiemmilta äänitteiltä muuttunut. Rick Rubinin kultainen kosketus tekisi näille hyvää. Lisää dankeröösiä ja desperaatiota, ni hyvää tulee.

Rumpali on muuten meidän kitaristin kanssa samassa duunissa. Ni!

Ja mulle voi tarjota sitä ekaa ep:tä...
"Liity Teostoon, ni ei tarvii ryhtyy punkkariks." - meidän basisti (hieno mies)
Zigura
30.11.2005 16:47:36
Itselläni on jonkinasteinen assosiaatio, että Moses Hazy olis samaa sarjaa kuin Zacharius Carls Group. Torniosta taitavat molemmat ponnistaa? Moses Hazyn nyt näinkin livenä, mutta Zacharius Carls Groupilta en ole vielä kuullut biisin biisiäkään, juttuja sitäkin enemmän. Noh, 14.12 Turun Päiväkotiin katsomaan miten pojat vääntää :)

Ossianissa on karismaa vaikka muille jakaa, vaikkei häntä liiemmällä varrella ole siunatukaan.
Äläs nyt, oli Glenkkukin jotain 160cm lyhyt ;)
Haastattelija: -Seppo Räty, mikä on ensi kauden tavoitteenne? Seppo: -Jos viistoista vuotiasta sais...
Tenho
16.11.2006 15:49:19
Ja nyt paukautamme ketjun ylös, kun sankareilta on pamahtanut pihalle kauan odotettu livealbumi. Halukkaat saavat omansa levy-yhtiön nettikaupasta tahi keikoilta. Tiedä sitten kuinka kauan ilmeisesti aika pienestä painoksesta riittää keikoille.

Näin puolet levystä kuunnelleena: toimii.
sus
16.11.2006 17:57:34
Parempi puolisko pitää ZCG:stä kovasti ja kyllähän se ihan hyvältä kuulostaa. Ossian ei ole kyllä mikään kultakurkku.
sen jälkeen en nähnyt enää nuorta miestä, joka puhui vanhan miehen sanoja.
Muunila
02.03.2008 20:11:14
Onpas hieman vanha ketju, mutta ei se mitään. Itse oon viehättyny kovasti tän pumpun meininkiin. Silloin kun vaan mahdollista, oon pyrkiny keikoille: livemeininki on ollu kovaa. Laulu on myös komiaa kuultavaa ja soitto samaten. Tää on sellasta musiikkia mihin voi kasvaa kiinni ku kuuntelee oikeen antaumuksella. Mutta tuo Ossianin laulu kyllä ottaa haltuun monta biisiä, kivan tumma ja syvä soundi kaverilla (jos ette usko ni tsekatkaa: Hate, Love & Faith).
GoingNowhere
03.03.2008 00:12:11

Juum, pirskeleen hyvä bändi, varsinkin livenä! Neljä kertaa muistaakseni olen nähnyt. Pitänee ostaa myös tuo uusin levy, ei vain ole vielä saanut aikaiseksi.
Ohan se poka rohki varma!
duane
03.03.2008 02:59:44
ZCG on muuten Helsingissä keikalla 13.3. Paikkana Henry's Pub. Veto noin klo 23. Sisäänpääsy 0e, narikka 2e.
-röyh-
riikz
03.03.2008 21:08:47
satuin eilen lukeen näitä keskusteluja täältä, ja tänään sitten tarttu levy alelaarista mukaan kolmella eurolla :) on muuten hyvä levy
Jännää tämä elämä.
Cathi777
04.03.2008 15:48:21

Onpas hieman vanha ketju, mutta ei se mitään. Itse oon viehättyny kovasti tän pumpun meininkiin. Silloin kun vaan mahdollista, oon pyrkiny keikoille: livemeininki on ollu kovaa. Laulu on myös komiaa kuultavaa ja soitto samaten. Tää on sellasta musiikkia mihin voi kasvaa kiinni ku kuuntelee oikeen antaumuksella. Mutta tuo Ossianin laulu kyllä ottaa haltuun monta biisiä, kivan tumma ja syvä soundi kaverilla (jos ette usko ni tsekatkaa: Hate, Love & Faith).

Joo, kyllähän tämä poppoo teki yhden viime vuoden kovimmista albumeista. Kestää kuuntelua ja kyllä sitä on tullutkin kuunneltua. Aikaisemmilla levyillä on vielä hieman homma ollut hakusessa, mutta tämä viimeinen oli sitten todellinen napakymppi. Jos tästä seuraavalla kerralla paremmaksi laitetaan niin tulossa on uskomaton albumi.
Only pop music can break my heart...
JAM
01.03.2009 11:43:11
Huom! Olet kirjoittamassa yli 361 päivää vanhaan ketjuun!

Kylläpä vain. Ihan uusi tuttavuus oli minulle mutta kuunneltuani parit samplet myspacessa, piti ostaa uusin Rage In Your Heart - albumi ja johan kolisee! Tarttis varmaan haalia noita vanhempiakin levyjä jos samankaltaista matskua on...
tufnel
01.03.2009 19:42:02
JAM: Kylläpä vain. Ihan uusi tuttavuus oli minulle mutta kuunneltuani parit samplet myspacessa, piti ostaa uusin Rage In Your Heart - albumi ja johan kolisee! Tarttis varmaan haalia noita vanhempiakin levyjä jos samankaltaista matskua on...

Suosittelen ainakin edellistä Hate, love and faith -albumia. Uusin levy on erinomainen, mutta edellinen on allekirjoittaneen mielestä vielä piirun verran tiukempi. Erityisesti upeat Heavy with rain ja Guesthouse of the dead ovat todellisia helmiä.
Cathi777
04.03.2009 19:05:10

tufnel: Suosittelen ainakin edellistä Hate, love and faith -albumia. Uusin levy on erinomainen, mutta edellinen on allekirjoittaneen mielestä vielä piirun verran tiukempi. Erityisesti upeat Heavy with rain ja Guesthouse of the dead ovat todellisia helmiä.

Oot varastanut mun ajatukset! ;)
Only pop music can break my heart...
VikiViljami
19.08.2009 14:52:44
Huom! Olet kirjoittamassa yli 167 päivää vanhaan ketjuun!

Kyllä tää uus video on himmeä.

http://www.youtube.com/watch?v=R47D41OdsoY
Boys keep swingin
Päärynä
19.08.2009 16:37:21
VikiViljami: Huom! Olet kirjoittamassa yli 167 päivää vanhaan ketjuun!

Kyllä tää uus video on himmeä.

http://www.youtube.com/watch?v=R47D41OdsoY

Hieno pändi ja huippuluokan video.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)