TiMiTheShiT 29.04.2004 18:47:36 | |
---|
karmein lauluääni mitä oon ikinä kuullu (kuin liitutaulua raapis kynsillä) ei eih.... he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-| |
Pimputtaja 29.04.2004 19:55:33 | |
---|
Ihan hyvä tekeen mielestäni biisejä sekä laulamaan. Vilkkumaata vaan on, ikävä kyllä, soitettu loppuun radiossa mielestäni liikaa.. "I only know that in the music itself I found out what the fingers had to do" -Vladimir Horowitz- |
meiju 10.07.2004 17:11:59 | |
---|
Mun mielestä Maijalla on ihan kiva ja biisejä on mukava kuunnella. Maija on oikeestaan aika hyvä! Ja Piina Jatkuu... |
juuso a 10.07.2004 20:34:31 | |
---|
pidän varsinkin tosta ei -levystä. mun mielestä siinä ei nimittäin ole yhtään huonoa kappaletta. minäkään en sillon satumaa tangon ja auringonpimennysten aikoihin pitänyt maijasta, itse asiassa vitutti kun niitä soitettiin radiossa koko ajan. toisen albumin kohdalla aloin kiinnostua ja nyt yllättäen ekaakin levyä voi kuunnella. ja livenä... huhuh.. ihan mahtava. Elämä on kivaa, jippii!!! |
HaloOfFlies 10.07.2004 20:41:04 | |
---|
Pitkä Ihana Leikki-albumi on ihan hyvä kokonaisuus, mutta kolmen vuoden takainen keikkakokemus oli niin rasittava etten mene toiste. "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
Antti1997 10.07.2004 22:20:44 | |
---|
Ihan hyviä biisejä useimmat mitä oon kuullut. Tosin joku "Ei saa surettaa" ei iske minuun. "Kattoos ny poeka!" [Kyllä lähtee] |
Nightwish 11.07.2004 22:18:36 | |
---|
Ennen EI levyn ilmestymistä en tykännyt,mutta sitten kaveri raahas kattomaan Maijan keikkaa ja se oli niin loistava.Nyt löytyykin kaikki levyt ja on hyvä. |
lapio 11.07.2004 23:20:12 | |
---|
Livenä Maija toimii suorastaan loistavasti. Levyltä kuunneltuna vain kohtuullisesti. |
Rattata 12.07.2004 09:02:28 | |
---|
Ihan ok rokkia. Mutta en pidä Maijan äänestä sitten yhtään. Joihinkin biiseihin se sopii kohtuullisesti, mutta yleisesti en pidä. Se "pahimpia on aaaaaaamut" -lallatus on hyvä esimerkki, jossa Maijan karmea ääni kuulostaa tuplasti hirveämmältä. Mutta, täytyy kuitenkin sanoa että paljon paljon parempaa mitä moni muu radiorokki. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
MagicMushroom 12.07.2004 18:02:06 | |
---|
Mä kyllä tykkään. Ja livemeininki on aikas loistavaa! This is what happens when I let the injured half of my brain have its way. -Johanna, a.k.a MagicMushroom |
oulukyllosa 13.07.2004 15:40:08 | |
---|
Biisit hyviä,biiseissä hyviä kitarajuttuja, laulu levyillä ihan ok. MUTTA livenä en pysty katsomaan Maijan liikehdintää ja laulukin kuulostaa pahalta samoin kuin lausunta ja sössääminen. -play some skynyrd, man!- |
ajomies63 22.07.2004 22:57:28 | |
---|
Ei osaa laulaa pätkääkään, kauhee esiintyjä,heiluu kuin vammainen lavalla ja aina se sama"onks teillä hyvä meininki?"-spiikki. Vitun sössöttäjä, samanlainen kuin Toni Wirtanen. Yhtä turhia paskoja kumpikin. Jos jotain positiivista,niin bändi on saatanan kova. Ei olis silti tarvinnu tulla TAAS Ankka-Rockiin. "If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway." |
Necromuru 23.07.2004 00:21:09 | |
---|
Ihan kuunneltavaa kamaa. Ja bändi on ihan saatanan hyvä. Ääni tosin kuulostaa joissain biiseissä saatanan ärsyttävältä naukumiselta. G3. 18.6.
Tuli, meni ja tilutti mennessään. |
AoA 24.07.2004 00:32:51 | |
---|
karmein lauluääni mitä oon ikinä kuullu (kuin liitutaulua raapis kynsillä) ei eih.... jep. -Anssi- |
sirdickyj 24.07.2004 21:39:28 | |
---|
Ei toimi Maijan laulu yhtään, ei siis tippaakaan, mutta eihän sillä nykypäivänä niin ole väliä, ja kai se on ihan o.k. sitten. Onhan siinä tietenkin jotain magiaa siinä sen hommassa, kun se saa kansaa liikkeelle niin mittavasti. Vai onkohan asia niin, että Maija Vilkkumaa on vaan tarpeeksi mitäänsanomaton artisti tälle Gimmelien ja Idolsien turruttamalle kansalle? Mene, tiedä...surkea laulaja kumminkin, bändi taas on kova, todella kova. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Explorer 24.07.2004 22:40:33 | |
---|
Maijan levyt on ihan jees. Keikoilla diggailen sitä meininkiä, ja bändinsä on, kuten todettua, todella kova. Eihän sen lauluääni nyt huono ole, ihan hyvä ja musiikkiinsa sopiva se on. Let freedom ring with a shotgun blast. |
Viljo 26.07.2004 21:20:37 | |
---|
Maijasta tykkään kovasti ja livenä oli hieno nähdä! keikkaa ennen en ollut hirveästi tutustunut mutta keikan jälkeen tuli hankittua kaikki levyt hetimmiten... paras naisrokkari selvästi ja pärjää mielestäni loistavasti myös miesten seurassa! Onks Viljoo näkyny? |
jazzy 29.07.2004 01:19:18 | |
---|
Olin Ilosaaressa katsomassa siellä lavan edessä (siis Vilkkumaan keikkaa), kunnes tajusin, että enhän mä edes hirveemmin diggailekkaan Maijaa.. :) Lähdin sitten sieltä nurmikolle istuskelemaan. Mahtava lauluääni on, biisit ihan kivoja, mutta ne vaan kuluu niin nopeasti! Ei jaksa kuunnella montaa kertaa.. Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa. |
meiju 09.11.2004 17:46:14 (muokattu 09.11.2004 17:48:04) | |
---|
Maija on mun mielestä ihan sairaan hyvä! Sen kitaristi Mikko Kosonen on taitava...Voi kun itekkin olis yhtä hyvä, mutta se on treeniä, treeniä!! Heh, lahjattomat treenaa. Oho! Olinkin kirjottanu tänne jo yhen samantyylisen kommentin.. Ja Piina Jatkuu... |
Laurila 09.11.2004 21:17:56 | |
---|
Ei mikään kaunolaulaja, mutta l-o-i-s-t-a-v-a biisintekijä. Yksi harvoista nykyrokkareista joka on ymmärtänyt, että tekstin tekemiseenkin voi panostaa |