Aihe: Koma: Tsunami
1 2 3
Mikko/DE
08.04.2006 09:49:29

Eikös Tsunami julkaistu ainoastaan Ruotsin ja Suomen markkinoilla?
Juha julkaisi levyn kai juuri isomman levy-yhtiön etsintää varten, eli vähän niinkuin promolevyksi.
GhostOfTheSun
08.04.2006 13:02:35
Kaipa tänkin voisi jossain vaiheessa poistaa, mutta tosiaan itseänikin häiritsee vitusti nuo samat biisit.

Tällä hetkellä vain rahallinen tilanne ei oikein anna periksi, kun prioriteetit ovat kohdistuneet näihin:
- Raised Fist
- Cult of Luna
- Refused DVD
- From Now On

Ehkä sitten kesällä viimeistään...

P.S. Olin melkein hämmentynyt omasta "levyarviostani" edellisellä sivulla. Kiitos ketjun ylösnostajalle hämmennyksen aiheuttamisesta...
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
Juuso.
09.04.2006 18:39:38
Kova levyhän toi uus on. Kansitaide on taas hienoa katseltavaa. Mua ei sinänsä häiritse juuri yhtään noi vanhat biisit kun en tyhmänä tajunnut ostaa Tsunamia ajoissa. Tsunamia ei muistaakseni oo painettu kun jotain 2000kpl? Toivottavasta saan sen vielä joskus jostain hankittua...
a kiss in the shape of a bullet
JTS
09.04.2006 22:04:44

Kova levyhän toi uus on. Kansitaide on taas hienoa katseltavaa. Mua ei sinänsä häiritse juuri yhtään noi vanhat biisit kun en tyhmänä tajunnut ostaa Tsunamia ajoissa. Tsunamia ei muistaakseni oo painettu kun jotain 2000kpl? Toivottavasta saan sen vielä joskus jostain hankittua...

cdonilta sitä saa, ainakin toistaiseksi. Tsunamia nimittäin.
-
Exhausted
09.04.2006 22:31:21

Tsunami on ehdottomasti ostamisen arvoinen lätty jos jostain löytää vaan.
doppelgänger
30.04.2009 20:34:16
Anteeksi että nostin mutta jos jollakin ei vielä ole tsunamia niin voisi olla hyvä sauma hankkia! Itse löysin omani huuto.netistä käytettynä 6e:n hintaan ja vielä näyttäisi joku myyvän uutena 10e hintaan! Ei sitä enää taida paljon mistää saada niin nyt äkkiä huutamaan Tsunami itelle!
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
Vicious
02.05.2009 20:11:41

Tsunami on loistava, mutta niin on myös Second Wave. Hienosti saanu pojat tallennettua tunnelman. Upeaa soittoa ja hienoja biisejä. Toivottavasti tulee uutta matskua.
I Will kick your ass 'til your dick shoots shit
Kapr
08.07.2010 22:25:58
Kirpparilta löyty fullsteamin alkuperäispainos, nannaa. Tietääkö kukaan onko näillä 2000 kappaletta-painoksilla kovakin myyntiarvo nykyään, eli teinkö elämäni kaupat? (7€)
Manuel Pyrhullo
09.07.2010 16:08:12
Kapr: Kirpparilta löyty fullsteamin alkuperäispainos, nannaa. Tietääkö kukaan onko näillä 2000 kappaletta-painoksilla kovakin myyntiarvo nykyään, eli teinkö elämäni kaupat? (7€)

Teit.
Taisin saada omastani 14€ kun myin huuto.netissä joskus pari vuotta sitten.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)