Aihe: Hanoi Rocks-jossittelua
1 2 3 4 517 18 19 20 21
M-Juhana
01.12.2003 21:35:08

No, jossitellaan nyt sitten.

Onko kenellekkään tullut mieleen, että mitä jos Suomen pojista ei vaan ollut oikeasti isoiksi tähdiksi?

Maailmanlaajuisen tähteyden voima saattaa olla kova paikka. Mitä jos jannut ei edes "uskaltanut" kokeilla täysillä... meni niin sanotusti pupu pöksyyn...

Vaikka näinkin, uskon silti enempi kus päähän teoriaa, eli kaikki meni överiksi. Eli herroista tuli isoja staroja vaikka oltiin vielä "piirin-sarjassa"
Who the fuck is Mick Jagger...
Gypsy
01.12.2003 21:52:04 (muokattu 01.12.2003 21:58:06)
Monroen ääni oli muuten hanoi aikaan laiha kun nälkävuosi.

Niistä ei tullu isoo stadionbändiä ja sillä selvä. Eikä niillä kyllä ollu ainestakaan siihen. Hanoi oli hyvä bändi, mutta toi on naurettavaa, että niistä olis tullu suurin ja kaunein jos ja jos ja jos...

Tiedättekö, että jokaisesta bändistä tulis maailman isoin jos ja jos ja jos...

Sitäpaitsi toi on andyn katkeruutta, että jauhetaan paskaa siitä, että Vince TAPPO Razzlen. Vince ei tappanu ketään. Andy vaan yrittää ettiä syntipukkia hanoin surkeuteen. Menis ja kattois peiliin perkele. Vince ei ikinä pakottanu razzlee kyytiin.

LISÄYS: Ja näille jutuille mä en voi kun nauraa: Se ja se iso stara sano hanoista sitä ja tätä. Mitä siitä? Vaikka Kurt Cobain ja AXL yhteen ääneen huutais kuinka helvetisti ne diggaa hanoista, niin se ei kuitenkaan bändistä tee isoo. Siinä on vasta kaks fania.
M-Juhana
01.12.2003 21:58:20

Monroen ääni oli muuten hanoi aikaan laiha kun nälkävuosi.

Niistä ei tullu isoo stadionbändiä ja sillä selvä. Eikä niillä kyllä ollu ainestakaan siihen. Hanoi oli hyvä bändi, mutta toi on naurettavaa, että niistä olis tullu suurin ja kaunein jos ja jos ja jos...

Tiedättekö, että jokaisesta bändistä tulis maailman isoin jos ja jos ja jos...

Sitäpaitsi toi on andyn katkeruutta, että jauhetaan paskaa siitä, että Vince TAPPO Razzlen. Andy vaan yrittää ettiä syntipukkia hanoin surkeuteen. Menis ja kattois peiliin perkele. Vince ei ikinä pakottanu razzlee kyytiin.

LISÄYS: Ja näille jutuille mä en voi kun nauraa: Se ja se iso stara sano hanoista sitä ja tätä. Mitä siitä? Vaikka Kurt Cobain ja AXL yhteen ääneen huutais kuinka helvetisti ne diggaa hanoista, niin se ei kuitenkaan bändistä tee isoo. Siinä on vasta kaks fania.

Kyllä pakotti, puukolla uhkas...
Gypsy
01.12.2003 22:00:35
Joo, ja miksei siitä puhuta ollenkaan, mitä Razzle aikoinaan sai aikaan omalla autollaan?
Danny s
01.12.2003 22:04:00
Michael Monroe on lausunut että oli helvetin tyhmää mennä rattijuopon kyytiin..vähentääkö se Vince Neilin teon idioottimaisuutta? EI

Eikös kaksi sivullistakin loukkaantunut Vince Nailin hurjasteluissa?, mikäs niiden vika oli "helvettiäkö liikuvat ympäriinsä"

On se helvett..i Sitten ymmärtäisin to sun postin, jos Razzle olis pakottanut Vincen ajamaan, mutta eiköhän se ollu meidän talipallon iha oma idea..
Danny s
01.12.2003 22:05:08
Totta tuokin, Razzle tappoi jonkun, mutta onko kellään tietoa oliko hän kännissä vai oliko kyseessä vahinko?

itse en meinaan tiedä..
M-Juhana
01.12.2003 22:08:03

Iso ja iso bändi, isoin mitä suomesta on lähtenyt.
Danny s
01.12.2003 22:13:53
Joo ja varmasti isoin mitä tulee vähän aikaan lähtemään..mutta totuus tuntuu satuttavan joitakin..
Gypsy
01.12.2003 22:20:43
Michael Monroe on lausunut että oli helvetin tyhmää mennä rattijuopon kyytiin..vähentääkö se Vince Neilin teon idioottimaisuutta? EI

Nimenomaan, michael puhuu tässä asiaa. Eikä se vähennä Vincen idioottimaisuutta. Mutta, Razzlen valinta kylläkin tappo razzlen. Jos sä lähdet rattijuopon kyytiin vapaasta halusta niin sä tiedät lähtiessä riskit. Se oli razzlen oma vika sanon mä.

Eikös kaksi sivullistakin loukkaantunut Vince Nailin hurjasteluissa?, mikäs niiden vika oli "helvettiäkö liikuvat ympäriinsä"

Kyllä loukkaantu ja ne loukkaantumiset oli vincen syytä. Mutta ne taas ei liity razzleen mitenkään.

On se helvett..i Sitten ymmärtäisin to sun postin, jos Razzle olis pakottanut Vincen ajamaan, mutta eiköhän se ollu meidän talipallon iha oma idea..

Niin, kun vince ajo kännissä niin razzlen oli pakko lähtee kyytiin ja se oli sitten vincen vika kun razzle kuoli. Razzle ei jääny kyydistä vittuun joten oma vika. Ja miksei razzle muuten sanonu vincelle, että äläs aja noin kännissä?

Tässä vaan pistetään turhaan razzlen kuolema vincen tunnolle.
Gypsy
01.12.2003 22:23:52 (muokattu 01.12.2003 22:26:47)
Joo ja varmasti isoin mitä tulee vähän aikaan lähtemään..mutta totuus tuntuu satuttavan joitakin..

Ei helvetti. Etköhän se ole sinä ja muut hanoi ylistäjät, joita se totuus sattuu, että hanoista ei tullu stadionpändiä. Teidän katkeruus onkin ainoo syy miks JOS keskusteluja syntyy.

LISÄYS: Ja miks helvetissä se mua satuttais, että hanoi on kaikkien aikojen isoin suomesta lähteny bändi? Ei tuntuis yhtään pahalta vaikka hanoi olis planeetan isoin bändi. Miks tuntuis?
M-Juhana
01.12.2003 22:26:39

Tässä vaan pistetään turhaan razzlen kuolema vincen tunnolle.

Kaksi hörhöö meni autoon, toinen ajo. Vois olla vaikka toisin päin, Vince dead ! Mut hei Razzle luuli ajavansa, sehän oli Englannista ja istu siinä oikealla puolella; Jep Razzlen vika, vapauttakaa Vince ja miljoona-korvaukset .Oikeus voittaa vihdoin :)
M-Juhana
01.12.2003 22:29:49

Ei helvetti. Etköhän se ole sinä ja muut hanoi ylistäjät, joita se totuus sattuu, että hanoista ei tullu stadionpändiä. Teidän katkeruus onkin ainoo syy miks JOS keskusteluja syntyy.

LISÄYS: Ja miks helvetissä se mua satuttais, että hanoi on kaikkien aikojen isoin suomesta lähteny bändi? Ei tuntuis yhtään pahalta vaikka hanoi olis planeetan isoin bändi. Miks tuntuis?

Ei se mua satu, olipahan osa omaa nuoruutta ja hauskoja muistoja ja kova Rock bändi, mut sua tuntuu ahistavan kun et anna jossitella rauhassa... "little satisfiction with my woman is all I need..."
Gypsy
01.12.2003 22:31:53 (muokattu 01.12.2003 22:34:23)
Oletteko tosiaan sitä mieltä, että Razzlen kuolema on täysin Vincen syy ja Vince tulis hirttää munista siitä syystä?

Kuka voi olla niin vitun tyhmä, että lähtee rattijuopon kyytiin ja luulee saavansa turvallisimman matkan kautta aikojen?

Vince oli syypää kahden ihmisen vammautumiseen, EI razzlen kuolemaan. Razzle teki tietosen valinnan lähtiessään juopuneen vincen kyytiin.

mut sua tuntuu ahistavan kun et anna jossitella rauhassa...

Ei ollenkaan, mun mielestä hanoi oli kova bändi ja sillä selvä. Stadionbändi se ei kuitenkaan ollu ja mitä siitä?
Danny s
01.12.2003 22:35:25
Voitko todella olla sitä mieltä että rattijuopon kyydissä istuva on yhtä syyllinen kuin rattijuoppo?

Ei v**tu nyt oon sit kuullu kaiken..
Gypsy
01.12.2003 22:38:30 (muokattu 01.12.2003 22:39:08)
Voitko todella olla sitä mieltä että rattijuopon kyydissä istuva on yhtä syyllinen kuin rattijuoppo?

Niinkun mä sanoin. Razzle oli syypää omaan kuolemaansa ja teki valinnan. Vince oli syypää kahden ihmisen vammautumiseen.

Ei v**tu nyt oon sit kuullu kaiken..

Ei v**ttu, niin mäkin.
Gypsy
01.12.2003 22:43:14 (muokattu 01.12.2003 22:44:24)

Selvennäppä vielä tätä. Tosta voi meinaan saada sen kuvan, että kaks hörhöö ajaa pikkulapsen yli ja mä syyttäisin sillon kyydissä olevaakin, ja enhän mä niin tee. Sillonhan se ei tietenkään ole kyydissä olevan syy, kuten ei ollu sekään razzlen (eli kyydissä istuvan) syytä, että kaks ihmistä loukkaantu.
Gypsy
01.12.2003 22:49:41 (muokattu 01.12.2003 22:50:17)
Jos mä lähtisin rattijuopon kyytiin tietosesti, ja matka päättyis puuhun ja neliraajahalvaantumiseen, niin mulla ei kyllä kävis edes mielessä syyttää sitä juopunutta kuskia. Itteeni saisin syyttää siitä, että lähdin kyytiin.
voltasparta
02.12.2003 08:11:34
ohan gunnareilla vielä se kosketinsoittaja... heh.. mikähän sen nimi oli?
Miraculous you call it babe You ain't seen nothing yet They've got Pepsi in the Andes McDonalds in Tibet Yosemite's been turned into A golf course for the Japs The Dead Sea is alive with rap
Danny s
02.12.2003 08:40:36
Dizzy Reed vai mikä se on..
Nelikielipiru
02.12.2003 09:04:41

Tähän täälläkinpäin uskotaan ja luotetaan... Joo, en omista Hanoin Twelve shotsia mutta People like me-single löytyy levyhyllystä... Muutaman muunkin biisin olen kuullut ja hyvältä kuullostaa, tästähän se sitten lähtee :)

PLM- biisi on keskinkertainen levyt muuhun tuotantoon verrattaessa. Kuuntele vaikka Gypsy(vaimitensenytkirjotetaan)boots tai Day late, dollar short. Täysosumia mun mieleen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)