Aihe: Vaikuttavaa tuo TikTakin livesetti..
1 2 3
PuNkKi
19.11.2003 11:49:36
Kolme kertaa olen tytöt nähnyt livenä... ja tottahan toki tuo televisio esiintyminenkin tuli sitten katsottu, jopa äänitettyäkin... voin katsoa sen aina uudestaan ja uudestaa :)

...no hei, se oletkin sinä!... ;)
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
HaloOfFlies
19.11.2003 12:07:56

Kun TikTakilta tuli "Lopeta", monet ajatteli että siinä on taas yksi yhden hitin ihme. Hienosti on tytöt laittaneet epäilijöille jauhot suuhun. Siitä "tuotteesta", joka TikTak ekalla levyllään epäilemättä oli, on tullut aito rock-bändi joka soittaa jokaisen vähänkään tyttöjen kykyjä epäilevän suohon viidessä minuutissa.
With the lights out it's less dangerous, here we are now, entertain us
Tellervo
19.11.2003 12:24:47
Soittotaidon kehittymistä lukuunottamatta homma on menossa alaspäin. Uudet biisit eivät yksinkertaisesti toimi ja uutuudenviehätyskin on kadonnut.

Itse taas olen ihan eri mieltä biiseistä. Varsinkin "Tänä yönä taivaaseen" on aivan helvetin hieno. Sen tosin voin allekirjoittaa, että biisejä/sovituksia/esityksiä vaivaa jossain määrin liian täyteen pakattu ja tauoton paahto. Enemmän happea ja nyansseja voisi olla. Tosin en ole kuullut uutta levyä kokonaan.
aivokuolio
19.11.2003 14:19:37
...joka soittaa jokaisen vähänkään tyttöjen kykyjä epäilevän suohon viidessä minuutissa.

tätäkin asiaa voisi toki miettiä siltä kannalta, että onko se nyt sitte sitä taitavaa soittamista jos tytöille kannetaan valmiit biisit eteen. onko soittaminen sitä liikuntatuntien pakkosuorittamista vai kuvaamataidon luovaa toimintaa? pohtikaamme sitä.
räkäistä raivoa karusta pohjolasta: trio aivokuolio
Ossi
19.11.2003 14:44:16

tätäkin asiaa voisi toki miettiä siltä kannalta, että onko se nyt sitte sitä taitavaa soittamista jos tytöille kannetaan valmiit biisit eteen.

Eh.. miten nuo valmiit biisit kyseenalaistavat soittotaidon? Päinvastoin tuntuisi vaativammalta alkaa työstää ja pusertaa henkeä jonkun muun tekemiin biiseihin kuin omiin, moneen kertaan tahkottuihin hengentuotteisiin.

On sitten eri asia, kuinka paljon itsekukin arvostaa "pelkkää" soittajaa suhteessa biisintekijä/soittaja/laulajaan.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Raipe
19.11.2003 14:45:46
tätäkin asiaa voisi toki miettiä siltä kannalta, että onko se nyt sitte sitä taitavaa soittamista jos tytöille kannetaan valmiit biisit eteen.

Ei kyllä minulta arvostusta tipu pätkääkään, ennenkuin tytöt lopettavat perseen myymisen ja alkavat soittamaan omia biisejä.
Maisteri
19.11.2003 15:00:44
...Paremmin neidit soittaa kuin moni samanikäisten poikien rokkipumppu.

Totta. Ja kuulostavat nimenomaan sen oman juttunsa kanssa paljon toimivammalta kuin moni paljon vanhempienkin "poikien" pumppu.
Tellervo
19.11.2003 18:18:33 (muokattu 19.11.2003 18:20:24)
Ei kyllä minulta arvostusta tipu pätkääkään, ennenkuin tytöt lopettavat perseen myymisen ja alkavat soittamaan omia biisejä.

Mikä tämä on tämä niin yleinen karsastus toisten tekemien biisien esittämistä kohtaan? Olen tätä kyllä kommentoinut ennenkin, mutta kommentoidaanpa vielä. Hyvä biisi on hyvä biisi, hyvä sovitus on hyvä sovitus, hyvä esitys on hyvä esitys. Eikö se ole pääasia, ei se, kenestä mikäkin osa-alue on lähtöisin?

Totta kai itsekin arvostan varmaan eniten niitä, jotka kykenevät kaikkeen tuohon, mutta jos joku on esim. loistava laulaja muttei osaa tehdä biisejä, tai toisinpäin, en näe siinä mitään pahaa. Päinvastoin sehän on vain hyvä jos he löytävät toisensa ja täydentävät toisiaan. Muuten menisi laulajan- tai biisintekijänkyvyt hukkaan, ja mitä järkeä siinä nyt olisi.

Nii.

P.S. Itse olen soittanut yhdessä bändissä joka on esittänyt pelkästään muiden tekemiä biisejä (lue: coverbändissä). Palautteessa ei ollut puhetta perseen tai minkään muunkaan myymisestä missään yhteydessä, vaikka vetäviä versioita saimmekin aikaiseksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)