Aihe: The Darkness Helsinkiin
1 2 3
porcupine
01.12.2003 12:36:54
Oli kuin olisi Led Zeppelinin esitystä katellut.

No huh huh! The Darkness on ameriikan Osmo's Cosmos.

t.nimim. Oli kuin olisi The Arkin esitystä katellut
Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta
Dr. Love
01.12.2003 15:15:47
6.3.2004 @ Helsinki

Tonne siis!
Jack Daniel's, it's what's for dinner.
bedlam
02.12.2003 21:41:03

Niin, ja Nirvanaa seurasi sitten lauma muita hienoja bändejä, kuten Alice In Chains, Pearl Jam ja Soundgarden jotka myös saavuttivat musiikillaan suosionsa.

Soundgardenin debyyttilevy julkaistiin kyllä jo ennen Nirvanan vastaavaa. Ihan vain ilmoitusluontoisena asiana.
http://www.mikseri.net/kiasma
kid ego
03.12.2003 11:56:35
Ähhh, mä en ole kuullut noilta kuin yhden biisin. Jos ne muut ovat samaa luokkaa, voisin mennä tsiigaamaan. Hauskaa parodiaa 80-luvun hevandereista.
"Bubba was my best good friend" -Forrest Gump
Tupuna
06.01.2004 23:19:23
Tuli Tiketin postituslistalta ikävä tieto. The Darkness ei tulekaan Suomeen, ei ollenkaan tänä keväänä. Minulle henkilökohtaisesti tämä oli suuri pettymys.

Hiljentykäämme.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Heavy Metal Machine
07.01.2004 00:19:52
Tuli Tiketin postituslistalta ikävä tieto. The Darkness ei tulekaan Suomeen, ei ollenkaan tänä keväänä. Minulle henkilökohtaisesti tämä oli suuri pettymys.

Hiljentykäämme.

onko noin... lisää infoa!
Veit omasi lentoon en kiinni sua saa
gheisari
07.01.2004 00:43:22
ei kiinnosta
Heavy Metal Machine
07.01.2004 00:46:19
ei kiinnosta

näyttää kiinnostavan kun kerran vaivauduit postaamaan!
Veit omasi lentoon en kiinni sua saa
goose
02.02.2004 14:39:37
Musta tää on loistava esimerkki siitä, että bändi joka pukee keikalle mäkihyppypuvun väärinpäin päälle ja jonka sanoitukset on kikkelijuttuja ja tyyli on kasarimeininki ja kriitikot haukkuu kaverit etukäteen ihan pystyyn niin silti se ampaisi ekalla levyllä listojen kärkeen. Yllätys ehkä monelle, mutta jos jotain vetää tiukasti ja fiiliksellä niin kyllä siitä jälkeäkin syntyy.

Toi keíkka harmittaa..
...toivotaan parasta varotaan varasta..
KooMikko
02.02.2004 14:42:09

Soneran Kaista tiesi tällaista tiedottaa:

The Darkness saapuu Tavastialle
02.02.2004

Brittiläinen glam-pumppu The Darkness konsertoi Helsingin Tavastia-klubilla lauantaina 6.3. Keikalle on kahdeksantoista vuoden ikäraja.

Tavastian sivut eivät toistaiseksi kerro tapahtumasta, mutta luotettava Knac.com ilmoittaa The Darkessin uusimmat kiertueajat, joissa mukana on myös Helsinki.

The Darkness on parhaillaan kovaa vauhtia "valloittamassa" Amerikan kivikovia markkinoita, sillä yhtyeen 'Permission To land' on noussut Billboard 200 -listalle.
Tupuna
02.02.2004 20:04:22
Harmi, kun olen hävittänyt Tiketin lähettämän meilin aiheesta. Siinä nimenomaan sanottiin, ettei The Darkness tule Suomeen, vaikka bändin omilla nettisivuilla tuollainen tieto onkin. Aika kummaa jos bändi on tulossa, mutta lippuja ei ole missään myynnissä.

Tämän logiikan mukaan siis The Darkness EI tule Tavastialle, ja Kaistan tulisi tarkistaa kyllä tietonsa ennen niiden julkaisemista. Paskaa journalismia.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
KooMikko
03.02.2004 14:14:24

Harmi, kun olen hävittänyt Tiketin lähettämän meilin aiheesta. Siinä nimenomaan sanottiin, ettei The Darkness tule Suomeen, vaikka bändin omilla nettisivuilla tuollainen tieto onkin. Aika kummaa jos bändi on tulossa, mutta lippuja ei ole missään myynnissä.

Tämän logiikan mukaan siis The Darkness EI tule Tavastialle, ja Kaistan tulisi tarkistaa kyllä tietonsa ennen niiden julkaisemista. Paskaa journalismia.

Jep, tuota samaa asiaa ihmettelin itsekin. Ja eihän tuota keikkaa ole taidettu mainostaa muualla kuin tuolla Kaistan palstalla.
Zakk
03.02.2004 15:10:14 (muokattu 03.02.2004 15:10:39)
Jep, tuota samaa asiaa ihmettelin itsekin. Ja eihän tuota keikkaa ole taidettu mainostaa muualla kuin tuolla Kaistan palstalla.

Jep, soitettiin Tikettiin ja siellä sanottiin että keikka on pelkkää huhua, ehkä Ankkarokkiin tulee ensi kesänä jos sinnekkään.
kede
03.02.2004 21:06:38
Mun mielestä toi Darkness on aikalailla syvältä, mitä oon muutaman kerran musatelevuukkelista sitä nähnyt ja kuullut. Eräässäkin livekeikkapläjäyksessä laulaja veti sellasissa helvetin kireet trikoot päällä, jotka oli revitty rinnuksista auki ja yritti olla jotenkin uskottava. Ihan hirveännäkönen ilmestys koko bändi kokonaisuudessaan. Eikä se musa nyt mitään kovin kummosta ole, laulajan äänestä nyt puhumattakaan.

Hirveää.

En omista levyä, enkä ole menossa keikalle. Mutta.
Mie säälin sinnuu.
samwyse
04.02.2004 21:35:22

The Darknessin debyyttilevy Permission to Land meni heinäkuussa suoraan brittilistan kakkoseksi. Tähän ei ole pystynyt yksikään tulokasbändi sitten Coldplayn.

Kuulostaa siltä kuin Coldplay olisi vanhakin orkesteri.
www.vesabbs.com
goose
04.02.2004 22:58:07
Kuulostaa siltä kuin Coldplay olisi vanhakin orkesteri.

No eihän se mikään ikivanha ole.
Perustettu 1998.
Eka pitkä soitto v.2000, sama vuosi muuten kun The Darkness pistettiin pystyyn.
...toivotaan parasta varotaan varasta..
Bluesmies
05.02.2004 15:51:56
Jossakin lehdessähän tätä darknessia ylisetettiin queenin mantteliperijäksi. Paskan marjat!! Ihan ok tuo niiden yksi biisi on, jonka olen kuullut, mutta mielestäni on naurettavaa tituleerata jotakin rokkibändiä queen 2:ksi, jos mieslaulaja laulaa välillä falsetissa.
Kitara on tyhmä!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)