HaloOfFlies 21.10.2003 23:06:11 | |
---|
En mä ainakaan ole kuullu yhtään kehitystä tossa uudessa biisissä. Alaspäin nyt CMX ei ikinä ole voinut mennä, sen verran paskaa musiikkia ja paska pändi. Menestys perustuu varmasti suomalaiseen junttiuteen Popedalla ja Yöllä. CMX on Zen Cafen kanssa saavuttamassa hyvää suosiota nahkatakkiamisten karaokeilloissa, vielä kun väki vanhenee. EDIT: ainiin, sori, mä en oo vaan varmaan tajunnut niiden sanojen syvintä merkitystä. Ei nahkatakkiamikset CMX:n ja Zen Cafen musan päälle tajua mitään. Niille kolahtaa eurodisco ja viiksihevi. Lukiolaisten ja amk/yliopisto-opiskelijoiden keskuudessa kumpikin yhtye on suosittu. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Hermanni 22.10.2003 20:19:29 | |
---|
Ei nahkatakkiamikset CMX:n ja Zen Cafen musan päälle tajua mitään. Niille kolahtaa eurodisco ja viiksihevi. Lukiolaisten ja amk/yliopisto-opiskelijoiden keskuudessa kumpikin yhtye on suosittu. jotain eroo? |
JartZA 22.10.2003 21:55:16 | |
---|
Ei nahkatakkiamikset CMX:n ja Zen Cafen musan päälle tajua mitään. Niille kolahtaa eurodisco ja viiksihevi. Lukiolaisten ja amk/yliopisto-opiskelijoiden keskuudessa kumpikin yhtye on suosittu. Ei näin ainakaan minun lukiossani ole näin. Tai ainakaan luokallani. Oli nimittäin äikän tunnilla lyriikkaraati ja minä poika päräytin CMX:n Minne Paha Haudattiin piisin soimaan. Noh, ei tainnut olla arvosteluvuorossa oleva raati kovin innoissaan, kun pisteitä ropsahti 29, asteikolta 20-50. (Ne olivatkin jotain räbbäreitä jotka eivät ilmeisesti ymmärrä hyvän musiikin päälle mitään. :) Kalakukkoo ja Classic-colaa, siinä sitä jotain on. |
VÄKIPÄÄ 23.10.2003 05:50:13 | |
---|
CMX on nahkatakki-lukiolaisten musiikkia ja Yrjänä on tekotaiteellinen pimeässä istuja. VÄKIPÄÄ on puhunut. Päähänpotkittujen asialla jo vuodesta 1981! |
Maisteri 23.10.2003 12:18:10 | |
---|
En mä ainakaan ole kuullu yhtään kehitystä tossa uudessa biisissä. Alaspäin nyt CMX ei ikinä ole voinut mennä, sen verran paskaa musiikkia ja paska pändi. Menestys perustuu varmasti suomalaiseen junttiuteen Popedalla ja Yöllä. CMX on Zen Cafen kanssa saavuttamassa hyvää suosiota nahkatakkiamisten karaokeilloissa, vielä kun väki vanhenee. EDIT: ainiin, sori, mä en oo vaan varmaan tajunnut niiden sanojen syvintä merkitystä. Jokkaisella oikeus mielipitteeseensä. Mutta ei pitäis ees puolileikillään, saati sitten tosissaan, niputtaa CMX:ää samaan kategoriaan Popedan ja Yön kanssa. Eikä myöskään selittää mitään menestystä "junttiudella". On nimittäin jonkinasteista ylimielisyyttä ja itsensä nostamista muiden yläpuolelle. |
Mättöpiiska 28.10.2003 19:29:57 | |
---|
En mä ainakaan ole kuullu yhtään kehitystä tossa uudessa biisissä. No sävellys sinänsä on aika peruskamaa mutta kuuntelepa niitä soundeja - tai oikeastaan sitä miten niitä on käytetty. Varsinkin se väliosa, jossa takaperin käännetty rupinen lead-kitara suorastaan vittuilee kaikille hifisteille. "Lyhyt tukka on helppohoitoisempi, vaikka naistenlehti on samaa mieltä." - Tommi Liimatta
Virhan sivut |
riimu 30.10.2003 00:32:11 | |
---|
En oikeastaan uudelta CMX materiaalilta ole odottanut mitään, mutta tuo Melankolia viisu kolahti todella lujaa. Odotan innolla mitä seuraavasta lätystä tulee. |
MrQ 30.10.2003 18:10:28 | |
---|
Haha. Värikäs kaulaliina, samettitakki, reilunkaupan teetä ja akustisella kitaralla Ruostetta. Ei, Angstisen mustaa vaatetta koska synkkää oli nuorena, väreiltään murretun mutta kirjavahkosti pukeutuvan boheemihkon lukiolaistytön josta olisi tarkoitus tull arkeologi jonain päivänä, teetä, opiskelijaruokaa, puun tuoksua, ja vitun syvällistä elämänfilosofiaa ja sen puutetta, sekä poikaystävien pettämistä. |
Incarnation 01.11.2003 14:45:47 | |
---|
Kyllä tuo Aion täytyy ostaa kun kerran Ruisperkele ja Lepattajat vakuuttivat. Paluu 90-luvun CMX-tyyliin toivottavasti, koska eivät ole pari viimeisintä levyä oikein lämmittäneet tuolla ylitaiteellisuudellaan. Modernia vittuilua jo vuodesta 1989. |
vantage 02.11.2003 17:09:32 | |
---|
Nyt määkin kuulin tuon biisin radiosta ei se nyt mikään huono ollut. Heavy Metal Is The Law |
Kivipää 05.11.2003 12:46:57 | |
---|
Melankolia oli hieno. Ei todellakaan "samaa vanhaa kilkutusta", CMX:hän muuttuu kaiken aikaa. Myös eilen radiossa soinut Pirunnyrkki (vielä julkaisemattomalta Aion-levyltä) vaikutti suht. hienolta. |
Numbie 05.11.2003 15:50:40 | |
---|
Olipa aika hirveä se YLEXillä soinut uusi biisi, kertsi meni jotenkin tyyliin:"Kun jumala tulee niin fysiikka pettää", poprockia jousten kanssa |
Lennu 06.11.2003 03:41:35 | |
---|
Mä en ymmärrä miksi stereotypisointia halveksutaan. Kyllä mua ainakin naurattaa aina, kun jotain aivan homogeenista ryhmittymää tyypitetään osuvasti samaan nippuun. Vaikka itse kuuluisinkin kyseiseen ryhmään. Ne tyypittelyt kun yleensä pitää paikkansa sataprosenttisesti. Nehän on vain tarkkanäköistä havainnointia, tarkoituksenaan piikittää "sisäpiiriläisen" tai "yksilön" kapeakatseisuutta. Niin, tämähän ei liittynyt mihinkään keskusteluun, mutta kuiteski. Kun on yökin ja väsyttää. Ces chaussettes sont ã vous? |
Diablero 06.11.2003 10:24:47 | |
---|
Mun mielestä CMX:n suosio perustuu lähinnä A.W:n teksteihin koska onhan ne nyt ihan perkeleen hyviä. Etsimällä saan etsiä ennenku löydän dissattavaa, mutta mullahan ei ole tapana etsiä muuta kuin hyviä asioita. Musiikillisesti bändi ei ehkä kovin suuria asioita ole koskaan oivaltanut, mutta toisaaltahan se sopii suomalaiseen rockiin kuin nenä pyllyyn, eihän täällä kukaan koskaan mitään uutta ole tehnyt. Itse asiassa kun CMX:n lähes koko tuotantoa olen viime aikoina kelaillut läpi niin sieltä olen huomannut löytyvän hyvinkin mehukkaita antipoppailuja. Meinaan, että miettikää nyt näitä kaiken maailman Timo Rautiaisia Niskalaukauksineen. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa moinen junttaus kun kertosäkeen ja säkeistönkin ainoa havainnoitava ero on että säkeessä dempataan. Ja vielä kun sanoituksetkaan eivät kovain kummoisia ole, ellei joku Martikainen tai vastaava puutu peliin niin öh... Tosin arvoa Rautiaiselle, vaikuttaa helvetin hyvältä tyypiltä ja musamaku sillä on kovin paikallaan. Toivottavasti en muuttanu tätä Niskalaukausdissaukseksi Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |
Diablero 06.11.2003 10:28:07 | |
---|
... poikaystävien pettämistä. Erittäin syvällistä filosofiaa, suorastaan hippirakkaudellista alasti auringossa paistattelua. Ja sitten "kadotit" itsesi arkipäivän oravanpyörään ja katkeroiduit elämään, vai ;) niinhän meille aina käy Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |
aikavaikea 06.11.2003 11:30:46 | |
---|
Lievänä off-topikkina: Yrjänä tänä iltana Hyttynen-Pusikko-Experimentissä nelosella ysiltä. There's no such thing as paranoia, it's always twice as bad as you fear. |
Kivipää 06.11.2003 13:07:23 | |
---|
.. Vaan mikäli jossain vaiheessa vähänkin epäili CMX:n uusia (mitä en kylläkään tehnyt), niin kyllä tuo Konetta palvelemaan viimeistään herätti... Aivan älyttömän hieno biisi. Myös Pirunnyrkki kuulosti suht. miellyttävältä. Kyllä CMX osaa. |
Iso D 06.11.2003 16:25:35 | |
---|
dissattavaa Kyllä maailmasta löytyy sitten typerän kuulosia sanoja. Lailla pitäisi tuommoset kieltää. Suoraan vaan lukkojen taakse sinne muiden ns. paskasanojen (mm. digata, leffa) joukkoon. |
Emplate 06.11.2003 19:00:45 | |
---|
Kyllä se vaan on sillä tavalla, että CMXstä löytyy aina uusia piirteitä sitä kuunnellessa. Tämän takia se ei mielestäni sovi kauhean hyvin radiosoittoon, sillä ainakin henk. koht. minulla jää CMXn kappaleista aina ensin hieman ns. "öh" olo, mutta ajan myötä ne tulevat yhä paremmiksi ja paremmiksi, kunnes ilman ei voi enää elää :) Mutta yleensäkin mielestäni ne kappaleet, joita ei aivan heti täysin sisäistä jäävät yleensä pitkäkestoisemmiksi. Tämä ei nyt tietenkään ole kiveen kirjoitettu, eikä aina päde minunkaan kohdallani. I would like to complain about people who complain that people are complaining. |
Fortune 07.11.2003 10:02:26 | |
---|
Kyllä maailmasta löytyy sitten typerän kuulosia sanoja. Lailla pitäisi tuommoset kieltää. Suoraan vaan lukkojen taakse sinne muiden ns. paskasanojen (mm. digata, leffa) joukkoon. Hö, oma nimimerkkisikin on varmasti lyhenne sanoista "Isolaation Dissaaja". |