DoThePop 17.03.2009 11:15:54 | |
---|
Aika uskomatonta että Social Distortation saadaan lopulta suomeen keikalle. Tänä keväänä ja kesänä on todellakin vipinää konsertti rintamalla. Toivottavasti joka paikkaan riittää yleisöä. National Rifle Association |
alanko 18.03.2009 09:22:15 | |
---|
kanisteri: Mukava uutinen, mutta hinta tuntuu kohtuuttomalta (56,5 euroa). The Soundsin ja ja Disco Ensemblen mukanaolo ei tuota paljon helpota. Minusta taas tuo ei ole pahakaan hinta. Kaikki huippubändithän maksaa tuon tai enemmän. Tuossa vielä saa kaupan päälle muitakin bändejä. |
kanisteri 18.03.2009 17:25:42 (muokattu 18.03.2009 17:47:45) | |
---|
alanko: Minusta taas tuo ei ole pahakaan hinta. Kaikki huippubändithän maksaa tuon tai enemmän. Tuossa vielä saa kaupan päälle muitakin bändejä. Hyvä jos hinta tuntuu faneille sopivalta. Vaikka itse pidän Social Distortionista, olisin kuvitellut että se hinnoitellaan pikemmin kulttibändiksi. Lähtisin Tavastialle 30 euron lipuilla pillit soiden. Ei tarvitsisi edes maksaa Disco Ensemblen ja Soundsin kaltaisesta roskasta. Hieman kyl vaivaa tuo "kaikki huippubändithän maksaa tuon verran tai enemmän" -lause. Areenalla ja jäähallissa esiintyvillä tämä väite on melkein totta, mutta SD:n kokoluokassa se ei pidä paikkaansa. Ja hyvä niin, koska itse menen yleensä mieluummin katsomaan nitä 30 euron oikeasti hyviä bändejä kuin 60 euron "huippubändejä". |
Artist 18.03.2009 19:50:31 (muokattu 18.03.2009 20:08:35) | |
---|
kanisteri: Hyvä jos hinta tuntuu faneille sopivalta. Vaikka itse pidän Social Distortionista, olisin kuvitellut että se hinnoitellaan pikemmin kulttibändiksi. Lähtisin Tavastialle 30 euron lipuilla pillit soiden. Ei tarvitsisi edes maksaa Disco Ensemblen ja Soundsin kaltaisesta roskasta. Hieman kyl vaivaa tuo "kaikki huippubändithän maksaa tuon verran tai enemmän" -lause. Areenalla ja jäähallissa esiintyvillä tämä väite on melkein totta, mutta SD:n kokoluokassa se ei pidä paikkaansa. Ja hyvä niin, koska itse menen yleensä mieluummin katsomaan nitä 30 euron oikeasti hyviä bändejä kuin 60 euron "huippubändejä". Veikkaan, että hintalappu on ollut sen verran kallis, että tuossa on jouduttu tosissaan miettimään miten homma saadaan kannattavaksi (ehkäpä tässä syy miksi Social D:tä ei ennen olla Suomessa nähty), klubikeikoille kun mahtuu vaan tietty määrä väkeä eikä lippujen katetta voi älyttömäksi nostaa ja tuollainen ulkoilmatapahtuma houkuttelee varmaan paremmin jengiä kuin joku vanha jäähalli. "It's another year for me and you, another year with nothing to do" |
aarghto 19.03.2009 11:11:33 | |
---|
Köyhät kitisee. Social Distortionin näkemisestä maksaa helposti tollasen lipun hinnan. There is no hell. There is only France. |
kanisteri 19.03.2009 15:30:43 | |
---|
aarghto: Köyhät kitisee. Social Distortionin näkemisestä maksaa helposti tollasen lipun hinnan. Ei toi oo tässä pointti. Kyllä tällaista hinnoittelua sopii ihmetellä, vaikka fanit olisivatkin valmiita maksamaan bändin kokoluokkaan nähden kovan hinnan. Ehkäpä tuonne Suvilahteen tulee jotain, mistä emme vielä tiedä. Muuten hinta on outo. |
minidriver 19.03.2009 16:15:08 | |
---|
hinta on outo. Itse haluan SD:n nähdä, enkä pidä hintaa erityisen outona... En edes erityisen kalliina. Ei, eikä minulla ole rahaa rutkasti. Isi |
Artist 19.03.2009 19:39:00 (muokattu 19.03.2009 19:42:15) | |
---|
kanisteri: Ei toi oo tässä pointti. Kyllä tällaista hinnoittelua sopii ihmetellä, vaikka fanit olisivatkin valmiita maksamaan bändin kokoluokkaan nähden kovan hinnan.
Kysynnän ja tarjonnan lain mukaan hinta on oikea, jos jengi on valmis maksamaaan, tämähän toki jää vielä nähtäväksi miten jengiä tulee. Kyllä munkin mielestä ois kiva, jos keikat olis halvempia, mutta jos SD on hommattu viimeinkiin Suomeen "hintaan mihin hyvänsä" niin mielelläni olen omalta osaltani siitä maksamassa. Rehellisesti olisin kyllä itsekin veikannut halvemmaksi, mutta jonkin aikaa funtsittuani tuo hinta ei nyt mitenkään ihan oudolta kuitenkaan tunnu. Mutta ihan mielenkiinnosta, mikäköhän hinta sitten ei olisi outo ja mitä esimerkkejä sulla olisi vastaavan kokoluokan bändeistä halvempaan hintaan? Ja entä jos SD nyt vaan on hinnoitellut itsensä kalliimmaksi kuin mitä bändin kokoluokka mielestäsi sallii? Toki tuosta tapahtumasta varmaan tulee järjestävälle taholle muitakin kuluja (puhumattakaan liiketaloudellisesta riskistä) ja eipä homma ihan hyväntekeväisyyttäkään ole. "It's another year for me and you, another year with nothing to do" |
kanisteri 20.03.2009 02:55:46 | |
---|
Rehellisesti olisin kyllä itsekin veikannut halvemmaksi, mutta jonkin aikaa funtsittuani tuo hinta ei nyt mitenkään ihan oudolta kuitenkaan tunnu. Mutta ihan mielenkiinnosta, mikäköhän hinta sitten ei olisi outo ja mitä esimerkkejä sulla olisi vastaavan kokoluokan bändeistä halvempaan hintaan? Ja entä jos SD nyt vaan on hinnoitellut itsensä kalliimmaksi kuin mitä bändin kokoluokka mielestäsi sallii? Olet varmaan oikeassa, että bändi tuntee arvonsa. Mutta mulla on tallessa esim seuraavia viimevuosien lippuja: Smashing Pumpkins 46e Blonde Redhead 29 e Cure 425 kr Supergrass 34e New model Army 22e Twilight Singers 30e Spiritualized 28 e Wildhearts 16e Ja Social Distortionin sijaan menen katsomaan samana päivänä Morriseytä kymppiä halvemmalla. Tietty SD on noita harvinaisempi akti, ja oikeasti toivon, että keikalle tulee paljon jengiä.Tänään olis muuten Hard-Ons maksanut 14 e. |
J-PPP 20.03.2009 07:52:56 | |
---|
kanisteri: Olet varmaan oikeassa, että bändi tuntee arvonsa. Ihme kitinää. Tuonne on tulossa SD:n lisäksi ennakkotietojen mukaan 5-6 muuta bändiä, joiden lipusta maksat myös. Disco Ensemble ja Sounds ovat netin perusteella ottaneet Suomi-keikoista kaikkea 12-20 euron väliltä, kahta-kolmea muuta bändiä ei ole vielä julkistettu. |
kanisteri 20.03.2009 14:24:43 | |
---|
J-PPP: Ihme kitinää. Tuonne on tulossa SD:n lisäksi ennakkotietojen mukaan 5-6 muuta bändiä, joiden lipusta maksat myös. Disco Ensemble ja Sounds ovat netin perusteella ottaneet Suomi-keikoista kaikkea 12-20 euron väliltä, kahta-kolmea muuta bändiä ei ole vielä julkistettu. Toi bändimäärä on mulle uutinen. Hyvä juttu! Ja tää mun kitinä nyt on aika passiivista kummastelua, ite kun en paikalle edes pääse. Onneksi aika harvat näyttävät olevan kanssani samaa mieltä. |
mickey76 23.03.2009 10:40:50 (muokattu 23.03.2009 10:42:18) | |
---|
Vaikka perheellinen ja persaukinen olenkin, ei tuo 56 euroa ole hinta eikä mikään. Onhan tuota itsekin jo pitkälti toistakymmentä vuotta odotettu, että bändin pääsisi livenä kokemaan. Nyt onkin lippu taskussa sekä AC/DC:n, että Social Distortionin keikoille, eli kesäkuun jälkeen voisinkin kuolla perin onnellisena miehenä, hohoo! ;) edit.hinta, eipä ollut num.lock päällä... "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein |
digitaalimies 23.02.2010 16:29:29 | |
---|
http://www.spinner.com/2010/02/16/social-distortion-new-album/ Nostetaas tätä, kun kerran 'virallisia' todisteita uudesta levystä on vihdoin tarjolla. Johan tuo olisi aikakin... Mielenkiintoista määritelmää enivei, varsinkin tuo 'urban snottiness' ja 'Dead Boys meets Black Crowes'. Jännä myös nähdä kuinka vanhoja arkistoja levyä varten pengotaan, männäkesän keikoillahan naftaliinista oli kaivettu mm. I Won't Run No more, joka sai ensi-iltansa muistaakseni 1997. Noin muuten olen viettänyt paljon aikaa allaolevan linkin takaa löytyvän 'lost tracks' demosetin parissa. Vuosi oli siis 1994. Joitain pirun hienoja biisejä (pari potentiaalista hittiäkin), klassista/kliseistä Ness-lyriikkaa (TJEU: Love me tonightin kertsi) ja kovasti erinäköistä matskua kun mitä lopulta White Lightille päätyi: http://www.sdsickboy.com/demos.htm |
Jussiman 21.03.2010 11:30:40 | |
---|
Aivan loistava, yksi parhaista punkrock-bändeistä ikinä. Country/rock'n'roll-vaikutteet aivan loistavia. |
Artist 25.03.2010 13:31:25 | |
---|
"They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
bushwack 10.12.2010 18:16:49 | |
---|
Kuulin tänä aamuna radio rockilta Cold Feelingsin ja päähän jäi soimaan. Päivän aikana tutustunut muuhunkin tuotantoon ja livevideoihin, Ness on heti Hetfieldin jälkeen cooleimman näköinen lavalla! |
Beige Lion 10.12.2010 23:17:49 (muokattu 10.12.2010 23:23:05) | |
---|
bushwack: Kuulin tänä aamuna radio rockilta Cold Feelingsin ja päähän jäi soimaan. Päivän aikana tutustunut muuhunkin tuotantoon ja livevideoihin. Synkkää tää nykyaika. Kaikki mulle heti. |
Mechanizm 11.12.2010 02:04:00 | |
---|
Beige Lion: Synkkää tää nykyaika. Kaikki mulle heti. No, ei kai tässä tapauksessa voi mennä metsään vaikka vähän olisi hätä. |
bushwack 11.12.2010 20:36:03 | |
---|
Beige Lion: Synkkää tää nykyaika. Kaikki mulle heti. Niinpä. Ajat muuttuvat, ei tarvitse taivaltaa pitäjän toiselle puolelle kuuntelemaan Iivari-enon putkiradiota. Ja ei, en warettanut. |
inkognito 20.06.2011 13:46:49 | |
---|
Kävikö joku kattomassa näitä Provinssissa?? Itse tutustuin yhtyeeseen vastikään White Lies White Heat White Trash -albumin myötä ja on kyllä paras löytö miesmuistiin! Mikä levy kannattaa hankkia seuraavaksi? |