Aihe: Rainbow
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
rheinone
28.06.2007 19:21:36
Doogie Howser. Vai oliko se Dougie White... Ei mikään Dion tasoinen kaveri, mutta tosiaan muutama kerrassaan riehakas 70-lukulainen biisi siltä löytyy.

Tää oli se 90-luvun lätty jossa on variksenpelätin kannessa? White oli. Lainasin taas vähän aikaa sitten kirjastosta ku muistaakseni kenkkunen sitä hehkutti. En mäkään oikeen siihen ihastunut.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
rheinone
28.06.2007 19:24:38
No kenkkunen, luuletko että diggaisit tätä?:

http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:apfixq95ldhe
Mika Antero
28.06.2007 19:24:47
Doogie Howser tais olla Teinitohtori.

Ostimma kaverin kanssa molemmat tuon Strangerin silloin kun se ilmestyi ja pantiin tietty soimaan heti autossa. Eka biisin aikana päät heilui julmetusti ja tais olla toinen tai kolmas biisi kun kaveri lohkaisi: "Taasko meitä kusetettiin..."

Mutta on se silti hyvä levy.
"Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla." Melkore
Mika Antero
28.06.2007 19:32:38 (muokattu 28.06.2007 19:35:01)
No kenkkunen, luuletko että diggaisit tätä?:

http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:apfixq95ldhe

Thunder? Aukko sivistyksessä vaikka nimi on tuttu. Pitää JuuTuubettaa jahka saan kakrut unten maille. Meiksille tuo hevi toimii aika paljon myös nostalgian varassa, joten saas nährä.

EDIT: Ihan laadukkaalta kuulostaa noitten pätkien perusteella.
rheinone
28.06.2007 19:35:16 (muokattu 28.06.2007 19:36:14)
Thunder? Aukko sivistyksessä vaikka nimi on tuttu. Pitää JuuTuubettaa jahka saan kakrut unten maille. Meiksille tuo hevi toimii aika paljon myös nostalgian varassa, joten saas nährä.

No juutuubita pois. Eti se Doningtonin veto siltä vuodelta ku oli Whitesnake messissä myös. Mulla on kato yks ylimääränen lätty ku tilasin CDON:ista ja lähettivät niitä oikein kaksin kappalein.

E: Lähetän sulle jos haluut ku et kerran plussia huoli.
aikavaikea
28.06.2007 19:38:11
Thunder? Aukko sivistyksessä vaikka nimi on tuttu.

Niillä on muutama hyvä levy ja ainakin yhtä monta ihan kamalaa. Toi Backstreet Symphony on muistaakseni sitä parempaa osastoa. Mulla ei ole kai enää yhtään tallella. Kuin niin off-topicia? Noi alotti!
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
rheinone
28.06.2007 19:40:04
Niillä on muutama hyvä levy ja ainakin yhtä monta ihan kamalaa. Toi Backstreet Symphony on muistaakseni sitä parempaa osastoa. Mulla ei ole kai enää yhtään tallella. Kuin niin off-topicia? Noi alotti!

Nii, kukas sen plussien jakelemisen alottikaan... Sälski.
Mika Antero
28.06.2007 19:43:28
E: Lähetän sulle jos haluut ku et kerran plussia huoli.

Levyt kelpaa aina, jos hinta on sopiva...
rheinone
28.06.2007 20:00:59 (muokattu 28.06.2007 20:01:20)
Levyt kelpaa aina, jos hinta on sopiva...

Ilmaseks saat tietty.

Lakkaat vain sitten jauhamasta sitä että hevirokki olis pitäny Risingin jälkeen lakkauttaa kannattamattomana?

E: Pikiksellä osoite.
Sälski
28.06.2007 20:08:21 (muokattu 28.06.2007 20:10:54)

Nii, kukas sen plussien jakelemisen alottikaan... Sälski.

tuttu juttu, kaikki hyppää heti junaan mukaan ku mä ajan.(joo en määkää tajuu)

E: nyt vast tajusin kui offtopiciks meni, no sanotaan nyt vaikka että mitä rainbowhon tulee niin dio on SE laulaja.
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
rheinone
28.06.2007 20:13:50 (muokattu 28.06.2007 20:14:30)
tuttu juttu, kaikki hyppää heti junaan mukaan ku mä ajan.(joo en määkää tajuu)

E: nyt vast tajusin kui offtopiciks meni, no sanotaan nyt vaikka että mitä rainbowhon tulee niin dio on SE laulaja.

Nonii, hyvä ett oot huumormiehii. Heikkohermosempi ois jo painanu varoitusta ja mä olisin jo jäähyllä.

Tottakai Dio on SE laulaja. Taitaa olla Bläck Sabbaathissakin; Ainaki nykyään ehdottomasti on. Sevverran kova veto oli Saunassa.
Sälski
28.06.2007 20:20:20

Tottakai Dio on SE laulaja. Taitaa olla Bläck Sabbaathissakin; Ainaki nykyään ehdottomasti on. Sevverran kova veto oli Saunassa.

jep samoin jäähallissa, uskomatonta miten miehen ääni on pitänyt nämä kaikki vuodet
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
Mika Antero
28.06.2007 20:36:10
Lakkaat vain sitten jauhamasta sitä että hevirokki olis pitäny Risingin jälkeen lakkauttaa kannattamattomana?

Helvatan tiukka ehto kyllä... Mutta menköön, tulihan Maiden vasta Risingin jälkeen.
K.A.P.V
28.06.2007 20:45:29

Helvatan tiukka ehto kyllä... Mutta menköön, tulihan Maiden vasta Risingin jälkeen.

Ja Long Live RNR, musta ehkä jopa Risingiakin kovempi levy.

Kill the King:n jälkeen ois vasta saanu sen power metallin lopettaa, siinä biisis on kaikki tarpeellinen siitä tyylistä sanottu.
"Vituttais jos kiinnostais, mutta ku ei kiinnosta niin ei vituta"
rheinone
28.06.2007 20:47:36

Nonni, tulihan se apsoluuttinen totuuski sieltä! Ööö... siis samaa mieltä olen.
Nolte
28.06.2007 20:54:49

Joo, LLRR:n ongelma on siinä, että Rising oli jo tehty. Hyvä levy, hyviä biisejä yms. No, se soundimaailma Long Livellä on kyllä niin kuivakka, että ei oikein tiedä, mitä pitäisi sanoa. Ei botnen häivääkään...
Hyvät kamat - huono soittaja!
rheinone
28.06.2007 21:04:13
Joo, LLRR:n ongelma on siinä, että Rising oli jo tehty. Hyvä levy, hyviä biisejä yms. No, se soundimaailma Long Livellä on kyllä niin kuivakka, että ei oikein tiedä, mitä pitäisi sanoa. Ei botnen häivääkään...

Nyt tuli dejavu. Joskus mollasin LLRR:n kutakuinkin samoin perustein. Hankin sitten remasteroidun painoksen lätystä, ja johan rupes potkimaan.
sirdickyj
28.06.2007 21:17:35
Paskat, sä saat täältä ainoastaan lämmintä kättä ja korkeintaan jumalan siunausta.

E: Eiku ootas... diggaatsä Thunderia? Se on semmosta 90-luvun alun heviä. Voisin lähettää niiden ekan lätyn sulle. Helvetin hyvä, niiden paras.

eiku sä myyt sen Thunderin lätyn mulle.

Onksiin "Low life in high places"?
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks". -Irwin Goodman-
Nolte
28.06.2007 21:18:14
Nyt tuli dejavu. Joskus mollasin LLRR:n kutakuinkin samoin perustein. Hankin sitten remasteroidun painoksen lätystä, ja johan rupes potkimaan.

Jaha, pitänee tutustua. Niin, kyllähän ko. levy toimii ihan niine soundeineen, mitkä siellä on, mutta eipä uskoisi kuulemansa perusteella esim. että Powell vetelee menemään 26-tuumaisilla bassareilla. Heh. Niin on tehokkasti kaikki botne tapettu äänityksessä. Muutenkin kovasti keskialuevoittoinen soundimaailma.

Olen kyllä silti tykkäillyt nyttemmin tuosta levystä. Ne köp ja pöt -soundit lähinnä huvittavat, mutteivat haittaa elämystä.
Hyvät kamat - huono soittaja!
sirdickyj
28.06.2007 21:18:51

Kovinhan toi Long live...noista on, mun mielestä. Ei huonoa hetkeä, Stormbringerin tasoinen kokonaisuus. Eli täydellinen.
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks". -Irwin Goodman-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)