Aihe: Muse: Absolution 19.9 kaupoissa!!
1 2 3
paranoid android
28.09.2004 17:38:34
Oivan tikan sanoin, väittely on turhaa mutta kivaa.

Stockholm Syndrome suoraa rokkia?

Ja mun mielestäni tuo "ällöttävä kiljuminen" on vain yksi M. Bellamyn erikoistaidoista. Mies saa äänentuottoelimistöstään käsittämätöntä falsettivinkunaa, joka toimii erinomaisesti efektinä Micro Cutsissa.

Ja tuo mainittu kuuluva liiallinen yrittäminen tarkoittanee sitä, että yritettäisiin olla jotain mitä ei kuitenkaan olla? Musta ois ainakin ikävä kuunnella levyä, jossa kuulee ettei ole edes yritetty...

Mutta jospa Muse onkin juuri sitä, mitä yrittää?
Jospa Museen kuuluu olennaisesti vinkuna, teatraalisuus, suuri soundimaailma, pitch-potikka ja -pedaali, suureelliset sovitukset ja moni muu asia, joita (tylsää) perusrokkia vääntävät kavahtavat?

Olet kyllä aivan oikeassa tässä. Mutta mielestäni on kuitenkin aika noloa, kun levyltä kuulee, että todellakin on yritetty aivan perkeleesti, mutta ei kuitenkaan olla onnistuttu...
Nahkaliivit paukkuu.
Oiva Tikka
28.09.2004 18:12:20 (muokattu 28.09.2004 18:13:53)
Olet kyllä aivan oikeassa tässä. Mutta mielestäni on kuitenkin aika noloa, kun levyltä kuulee, että todellakin on yritetty aivan perkeleesti, mutta ei kuitenkaan olla onnistuttu...

Onnistuttu missä? Niin sun mielest ei oo onnistuttu. Mun mielestä on onnistuttu erinomaisesti. Mun mielestä biisi on silloin onnistunut, kun pidän siitä. Ja musen biiseistä pidän niin s"#€%&/(i.

Ja onko se tekotaiteellisuutta jos laulaa ja vinkuu ja määkii korkeelta ja soundit on isoja, ja on leikitty vähän äänillä jne... ?
paranoid android
28.09.2004 18:16:13
Onnistuttu missä? Niin sun mielest ei oo onnistuttu. Mun mielestä on onnistuttu erinomaisesti. Mun mielestä biisi on silloin onnistunut, kun pidän siitä. Ja musen biiseistä pidän niin s"#€%&/(i.

Ja onko se tekotaiteellisuutta jos laulaa ja vinkuu ja määkii korkeelta ja soundit on isoja, ja on leikitty vähän äänillä jne... ?

Ei se ole tekotaiteellisuutta. Minusta Musesta tekee tekotaiteellisen se, että bändin jätkät varmasti kuvittelevat tekevänsä elämää suurempaa taidetta. Ja saat toki pitää yhtyeestä niin paljon kuin haluat, ei se minua haittaa.
Nahkaliivit paukkuu.
Lux
28.09.2004 18:37:28

Ei se ole tekotaiteellisuutta. Minusta Musesta tekee tekotaiteellisen se, että bändin jätkät varmasti kuvittelevat tekevänsä elämää suurempaa taidetta. Ja saat toki pitää yhtyeestä niin paljon kuin haluat, ei se minua haittaa.

Niin, komppailisin vähän edellistä kirjoittajaa.
Kuka määrittelee onnistumisen asteen?

Minun mielestäni Muse on onnistunut mainiosti siinä, mitä on yrittänytkin.

Ja saa siitä tietysti olla pitämättäkin.

Tulee mieleen eräs entisen oman bändin vieraskirjaan tullut kirjoitus: "Luulette varmaan tekevänne hyvääkin musaa."

Mitähän tuollaiseen olis voinut vastata... "Ööh, tehdään niin hyvää kuin osataan"?

Makuasioita, sanon mie.
vapaus veljeys vandalismi
Lunkki
28.09.2004 18:43:13

Kuin minun ajatuksiani.

Minusta Musesta tekee tekotaiteellisen se, että bändin jätkät varmasti kuvittelevat tekevänsä elämää suurempaa taidetta.

Ahaa. Mistäköhän näin olet päätellyt?
paranoid android
28.09.2004 20:44:26
Kuin minun ajatuksiani.

Ahaa. Mistäköhän näin olet päätellyt?

Bellamysta oikeen hehkuu sellainen "minä olen nero" meininki. Nämä ovat siis vain omia mielipiteitäni.
Nahkaliivit paukkuu.
Lunkki
29.09.2004 16:36:39
Nämä ovat siis vain omia mielipiteitäni.

Tykkään tästä keskustelupalstasta, kaikki on älynneet sen, että nää on mielipideasioita, ja niistä on paha kiistellä. (Väitellähän toki voi!)

Bellamysta oikeen hehkuu sellainen "minä olen nero" meininki.

Hmmh. Jaa. No. En oo huamannu. Munsta suurin osa sen "ufot hyökkää maapallolle ja alkaa kloonata ihmisiä!"-jutut on melkolailla päivastasia... :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)