ataxia 18.11.2003 23:07:04 (muokattu 18.11.2003 23:07:58) | |
---|
herra Patonki, satuitko sinä olemaan lavan oikealla puolella? nimittäin siellä jossain liikuskeli kuulemma joku suomalainen rocktoimittaja. näin kertoi kaverini jotka siinä ihan edessä olivat. itse olin puoli metriä Omar Rodriguezista, en voinut kuin ihailla hänen taitojaan... oman raporttini kirjoitan ehkä huomenna, jos kerkeen. tähän aikaan en enää jaksa. |
patonki 23.11.2003 18:20:51 | |
---|
herra Patonki, satuitko sinä olemaan lavan oikealla puolella? nimittäin siellä jossain liikuskeli kuulemma joku suomalainen rocktoimittaja. näin kertoi kaverini jotka siinä ihan edessä olivat. Olin kyllä juu yleisöstä katsoen oikealla puolen lavaa, siinä edessä. Oliko kaverisi sellainen asiapentin näköinen silmälasikaveri, joka otti siellä kuvia ilman lupaa? En ainakaan muistaakseni maininnut muille olevani Suomesta... |
Freakz 26.11.2003 08:44:32 | |
---|
Onko tämä sama bändi, jossa laulajalla ja muistaakseni kitaristilla on aika Jimi Hendrix tyyliset hiukset? Näin yhden livebiisin mtv:llä viime viikonloppuna ja muistaakseni se oli juuri Mars Volta...??? Ainakin mielettömän hyvän kuuloista... Aika on soittaa, aika on kuolla |
ltg 26.11.2003 11:53:10 | |
---|
Mulla kolahti heti myös. Näin RHCP:n Turun keikalla, ja meininki oli bändillä loistava. Saisi tulla taas Suomeen.. Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |
Lähikauppias 26.11.2003 12:28:12 | |
---|
Onko tämä sama bändi, jossa laulajalla ja muistaakseni kitaristilla on aika Jimi Hendrix tyyliset hiukset? Näin yhden livebiisin mtv:llä viime viikonloppuna ja muistaakseni se oli juuri Mars Volta...??? Ainakin mielettömän hyvän kuuloista... On joo. Otin saman pätkän nauhalle. Biisi oli Drunkship Of Lanterns (joka on muuten aivan helvetin kova biisi, kun kuulin sen ekaa kertaa, ihmettelin että mitä helvettiä tämä oikein on. Etenkin bassottelut on levyllä aivan uskomattomat.). Tossa pätkässä oli kyllä kova meininki, Cedric hyppäsi yleisön sekaan (yleisö siis istui tuoleissa, se oli joku gaala tyyliin MTV awards), hyppi tuolien selkämyksillä, pölli jonkun aurinkolasit ja laittoi ne suuhunsa. Harmittaa entistä enemmän, etten tiennyt silloin RHCP:n keikalla koko bändistä mitään, enkä tajunnut katsella vaan olin kaljalla. Mars Volta on nykyään noin giljoona kertaa tärkeämpi mulle kuin joku hiton RHCP. |
voltasparta 26.11.2003 13:13:33 | |
---|
ei se oo mikään hiton ! You push and you pull and struggle with the knot
It's tying you up while you're fadin'
You give and you take and take what you got |
Freakz 27.11.2003 08:49:18 | |
---|
On joo. Otin saman pätkän nauhalle. Biisi oli Drunkship Of Lanterns (joka on muuten aivan helvetin kova biisi, kun kuulin sen ekaa kertaa, ihmettelin että mitä helvettiä tämä oikein on. Etenkin bassottelut on levyllä aivan uskomattomat.). Tossa pätkässä oli kyllä kova meininki, Cedric hyppäsi yleisön sekaan (yleisö siis istui tuoleissa, se oli joku gaala tyyliin MTV awards), hyppi tuolien selkämyksillä, pölli jonkun aurinkolasit ja laittoi ne suuhunsa. Harmittaa entistä enemmän, etten tiennyt silloin RHCP:n keikalla koko bändistä mitään, enkä tajunnut katsella vaan olin kaljalla. Mars Volta on nykyään noin giljoona kertaa tärkeämpi mulle kuin joku hiton RHCP. Kiitti tiedosta. Mä olen todellakin ostamassa sen levyn... Niillä oli kyllä just törkeen hyvä meininki kun rupes tollasessa "gaalassa" veteleen överiks... Nauroin kyllä ihan sikana sitä aurinkolasien pöllimistä... Aika on soittaa, aika on kuolla |
Freakz 01.12.2003 13:05:44 | |
---|
Ja näin kävin sitten lauantaina ostaan sen levyn ja onhan tuo loistavaa musaaaaa....... Aika on soittaa, aika on kuolla |
pehko 01.12.2003 13:26:33 | |
---|
Suosittelen tutustumista vaikkapa levyllä Relationship Of Command Totta....aika pirun kova levy,,,, YARRRR!!! |
blastoff 01.12.2003 13:44:19 | |
---|
Jos jotain kiinnostaa ladata koneelleen (täysin laillisesti) Mars Voltan konserttitallenteita audio tai video muodossa niin kannattaa tsekata sivu: http://www.thecomatorium.com/ Fanit tämän varmaan jo tiesivätkin... Tuolta mm. löytyi aivan tajuton videotaltiointi bändin Hollannin keikasta. Kokoa tiedostolla oli sellaiset 500 megaa, joten modeemilla ei varmaankaan kannata lähteä kokeilemaan :) A prostitute is someone who loves you, No matter who you are, or what you look like - Chef |
blastoff 01.12.2003 13:51:16 (muokattu 01.12.2003 15:25:09) | |
---|
Harmittaa entistä enemmän, etten tiennyt silloin RHCP:n keikalla koko bändistä mitään, enkä tajunnut katsella vaan olin kaljalla. Mars Volta on nykyään noin giljoona kertaa tärkeämpi mulle kuin joku hiton RHCP. Kohtalotoveri. Minäkin istuin suurimman osan Mars Voltan keikasta baarissa ja kuuntelin, että "mikähän björk siellä salin puolella oikein rääkyy". Taisin lopulta kuulla pari biisiä setin lopusta ja kyllä se intensiivisyys mikä bändistä lähti teki aika helvetinmoisen vaikutuksen... btw Oliko se muuten Chad Smith, joka Hartwall arenan keikalla soitteli ilmarumpuja fiiliksissään siellä ihan lavan sivussa oikealla? A prostitute is someone who loves you, No matter who you are, or what you look like - Chef |
voltasparta 01.12.2003 17:17:16 | |
---|
fruscianteki diggaili ihan kybällä voltan esityksestä. froshontaylla oli semmonen vähän magee rastapipo,vai miksi ne niitä kutsuu,., You push and you pull and struggle with the knot
It's tying you up while you're fadin'
You give and you take and take what you got |
Numbie 01.12.2003 18:06:47 | |
---|
Joo, ostin ton levyn heräteostoksena kuukausi sitten, ja on kyllä ollu eräs suosikkiorkestereistani siitä asti. Uskomattoman kaunista musiikkia. I asked for water... |
terotk 02.12.2003 14:52:05 | |
---|
Yhdyn kirjoittajaan, joka totesi Voltan näyttävän parempaan suuntaan tapahtuvaa kehitystä musiikin tekemisessä. Tämä musiikki on todella progressiivista, sanan aidossa (ei kirosana-muodossa) merkityksessä. Tässä sivistävä-pläjäys normaalille Jeppu-joka-pään-kuuntelijalle. Sieltä löytyy kaikkea, kun jaksaa tonkia. Kaikki vaan ääntä kehiin, että näkisimme heidät jälleen Suomessa.. |
Lähikauppias 02.12.2003 20:41:25 | |
---|
Tuolta mm. löytyi aivan tajuton videotaltiointi bändin Hollannin keikasta. Kokoa tiedostolla oli sellaiset 500 megaa, joten modeemilla ei varmaankaan kannata lähteä kokeilemaan :) Jos kyseessä oli keikka Lowlandsin festareilta, niin katsoin sen juuri. On se perkele. Vaikka tiedän jo valmiiksi, että ne on aika hyviä livenä, niin jokaikinen video, mitä olen niiltä nähnyt on loksauttanut suun auki. Eihän tuommoiseen meininkiin kuolevainen pysty. 47 minuuttia ja 3 biisiä. Jumalauta. |
blastoff 02.12.2003 20:58:20 | |
---|
Jos kyseessä oli keikka Lowlandsin festareilta, niin katsoin sen juuri. On se perkele. Vaikka tiedän jo valmiiksi, että ne on aika hyviä livenä, niin jokaikinen video, mitä olen niiltä nähnyt on loksauttanut suun auki. Eihän tuommoiseen meininkiin kuolevainen pysty. 47 minuuttia ja 3 biisiä. Jumalauta. Joo. Tuota juuri tarkoitin. Ihan mieletön keikka tosiaankin... A prostitute is someone who loves you, No matter who you are, or what you look like - Chef |