Aihe: a Perfect Circle - Thirteenth Step
1 2 3
shcircus
07.10.2003 12:06:01
Kyllähän tuo Provinssiin passaisi vallan mainosti. Viimeksi tulikin käytyä siellä tsekkaamassa orgastinen Tool ja jos APC tulisi niin eihän tuota lähtemättä voisi jättää.

tool oli kyllä helvetin kova.

..mutta ei mitään verrattuna slip bizkettiin ;) (jota en kyllä itse "ehtinyt" katsomaan).

ps. hubeilta löytyy jo uuden levyn biisejä live-vetoina. ainakin sieltä legendaariselta tool-hubilta olen niitä poiminut.
vierivä kives ei sammaloidu.
parinc.
07.10.2003 14:36:41
ps. hubeilta löytyy jo uuden levyn biisejä live-vetoina. ainakin sieltä legendaariselta tool-hubilta olen niitä poiminut.

Näitä olisi kiva kuulla. Tosin ihmettelen missä moisia on nauhoitettu, kun eivät viime syksyn kiertueella soitettaneet biisilistojen mukaan ainuttakaan uutta biisiä. Eikä Tool ole sittemmin keikkaillut.
shcircus
07.10.2003 17:30:28 (muokattu 07.10.2003 17:41:42)
Näitä olisi kiva kuulla. Tosin ihmettelen missä moisia on nauhoitettu, kun eivät viime syksyn kiertueella soitettaneet biisilistojen mukaan ainuttakaan uutta biisiä. Eikä Tool ole sittemmin keikkaillut.

No, tossa yhdessä fileessä lukee "(the outsider) livein phoenix 2003.mpeg", ei siis pvämäärää. ja jotain uuden levyn tiimoilta tehtyjä haastatteluja, viva2 ja much music missä pojat pelleilee.

EDIT: ja ainakin jotain uudelta levyltä vetelivät lollapaloozan keikallaan.

EDIT2: 2003.08.02. on näköjään joku keikka, isoja fileitä, tosin ei ole slotteja :) biisejä siis uudelta levyltä.
Anarkiapurilainen
08.10.2003 00:38:03

Tavallisesti en rupeaisi piraattien osoitteita kyselemään, mutta nyt on pakko. Siis mikä Tool-hubi? The Tool SHN hubille pääsee vain rekisteröityneet käyttäjät. Onko olemassa joku muukin alan hub kuin toolshn.no-ip.org?
shcircus
08.10.2003 00:43:52 (muokattu 08.10.2003 00:49:23)
Tavallisesti en rupeaisi piraattien osoitteita kyselemään, mutta nyt on pakko. Siis mikä Tool-hubi? The Tool SHN hubille pääsee vain rekisteröityneet käyttäjät. Onko olemassa joku muukin alan hub kuin toolshn.no-ip.org?

on, eikä siinä ole piratismista kyse, vaan siitä, että kaikki tool-fanit saavat livekeikkoja imuroida ilmaiseksi, eikä niiin että joku vatipää myy niitä ebayssä ja rahoista ei mene penniäkään orkesterin taskuun. ja rekisteröitymisen vaatii. mun mielestä ainakin täysin looginen juttu, jos ei bändi kostu mitään niin sitten ei kukaan muukaan.

huomasin tuossa että ne rekisteröitymissivut ovat kadonneet. täytyy kysyä sieltä että miten sinne oikein nykyään rekisteröidytään. ilmottelen kun saan asiaan selvyyttä.

EDIT: lähetä postia: allsideszero@toollive.com
sieltä saat ainakin infoa miten saat tunnukset.
Anarkiapurilainen
08.10.2003 00:47:58

huomasin tuossa että ne rekisteröitymissivut ovat kadonneet. täytyy kysyä sieltä että miten sinne oikein nykyään rekisteröidytään. ilmottelen kun saan asiaan selvyyttä.

Olen kyllä täysin vapaan bootleggauksen puolesta. Pienellä googletuksella löysin kyllä tuon SHN-hubin kotisivun (http://www.toolshn.org/), mutta saa nähdä huolivatko ne minua sisään, kun kaikki 5 Tool-bootsiani ovat MP3sina.. SHN on ihan jees, mutta mulle riittäisi kyllä hyvälaatuinen MP3nen, varsinkin kun bootlegit harvemmin mitään hifistelyjä ovat.
shcircus
08.10.2003 00:51:35
ja tuola ei ole tod. tarkkaa, eli ei mitään "share 50gig min.", vaan idea on siinä että et jaa virallista tool/apc-materiaalia, ja kaiken mitä imuroit, pistät jakoon. ja muiden bändien bootleggeja ym. saa jaella ihan vapaasti.
parinc.
08.10.2003 10:21:52 (muokattu 08.10.2003 14:05:06)
No, tossa yhdessä fileessä lukee "(the outsider) livein phoenix 2003.mpeg", ei siis pvämäärää. ja jotain uuden levyn tiimoilta tehtyjä haastatteluja, viva2 ja much music missä pojat pelleilee.

Ai satans, sorry, luulin että puhuit Tool-mp3:sta. APC-livet viime kesän jenkkien klubikiertueelta oonkin jo kuullut.

Kokonaisia APC-keikkoja tuolta kesän rundilta löytyi muistaakseni ainakin osoitteesta www.acircularmotive.net

EDIT: eipä näytä löytyvän enää, vain muutama tuore irtobiisi.
saturnzreturn
08.11.2003 18:13:25
juurikin tänään pidin otsikon levyä kädessäni kolmessa tai neljässä eri levyliikkeessä... vaan eipä tullut ostettua. kyseinen levy soi aikanaan ilmestymispäivänä jossain levykaupassa ja kuuntelin että onpa helvetin hyvää ja pitkälle vietyä musiikkia. kysyin myyjältä mikä bändi oli kyseessä ja hän kertoi sen olevan otsikon levy.

ongelmana on etten tiedä orkesterista yhtään mitään, paitsi james ihan lempparibändini rivistöstä. en myöskään uskaltanut ostaa uusinta levyä siksi, että valittavana oli myös tuo mer joku joku levy joten ajattelinpas nyt ensin tulla tälle foorumille asiaa tivaamaan...ovatko molemmat kiekot 20 eurolappusen arvoisia? soittaako herra twiggy raminez orkesterissa vai onko se ainoastaan backstagebitch? entä james iha, mikä hänen virkansa orkesterissa on? tullut jäädäkseen vai onko ihan vieraileva tähti. mitä kautta voisin tietää muita orkesterissa esiintyviä ihmisiä?
ei naiset käy paskalla
jannu
08.11.2003 19:54:38
ongelmana on etten tiedä orkesterista yhtään mitään, paitsi james ihan lempparibändini rivistöstä. en myöskään uskaltanut ostaa uusinta levyä siksi, että valittavana oli myös tuo mer joku joku levy joten ajattelinpas nyt ensin tulla tälle foorumille asiaa tivaamaan...ovatko molemmat kiekot 20 eurolappusen arvoisia? soittaako herra twiggy raminez orkesterissa vai onko se ainoastaan backstagebitch? entä james iha, mikä hänen virkansa orkesterissa on? tullut jäädäkseen vai onko ihan vieraileva tähti. mitä kautta voisin tietää muita orkesterissa esiintyviä ihmisiä?

http://www.aperfectcircle.com
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
Heavy Metal Machine
08.11.2003 20:31:33 (muokattu 08.11.2003 20:32:06)
soittaako herra twiggy raminez orkesterissa vai onko se ainoastaan backstagebitch?

hän soittaa tällä thirteenth step albumilla...

entä james iha, mikä hänen virkansa orkesterissa on? tullut jäädäkseen vai onko ihan vieraileva tähti.

The Quiet One on ihan virallinen jäsen... ei soita kuitenkaan levyllä...

mitä kautta voisin tietää muita orkesterissa esiintyviä ihmisiä?

ööö... laulaja on maynard james keenan toolista....

(kauhee olo)....
friend and enemy of modern music
bedlam
08.11.2003 21:18:03 (muokattu 08.11.2003 21:18:47)

ööö... laulaja on maynard james keenan toolista....

Jamesinhan kyselijä kai? jo? tunnistikin...
http://www.mikseri.net/kiasma
D-Kay
08.11.2003 23:42:48 (muokattu 08.11.2003 23:43:02)

Failure.

Eikös Failure ole Troy van Leeuwenin entinen bändi? Kyseisen bändin nimi oli vissiin enne omasta kohtalosta...
MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi, Halvalla!
Heavy Metal Machine
09.11.2003 00:49:08
Jamesinhan kyselijä kai? jo? tunnistikin...

emmä tiiä... jos oon mokanut tai jotain niin mulla on hyvä syy... kauhee darra... pikkujoulu risteilyllä tuli otettua vähän glögiä... sori mä tärisen....
friend and enemy of modern music
driftwood
09.11.2003 02:47:15
Älä sentään Mer de nom:sta täyttä hintaa maksa, tuota saa jo useasta paikasta midpricenä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)