Aihe: Rankin/sekopäisin hemmo rockin historiassa
1 2 3 4 514 15 16 17 18
T S
08.09.2003 20:01:49
EI!! Miten joku voi sanoo tähän keskustelluun sekopäisimmiks tyypeiks jotain guns n roseseja ja motley crueja???

No mä sanon sitten vaikka viime vuoden tenavatähden

Hyvä mies, perustele kantasi !?
Gypsy
08.09.2003 20:38:48
Hyvä mies, perustele kantasi !?

Mä luulen että mun ei tarvi sitä perustella. Perustelut on kaikkien nähtävillä nyt jo.
Nelikielipiru
09.09.2003 09:19:49

En tiiä tota GG Allinia, mutta enpä tiiä jaksanko vaivautua edes tutustumaan. Ne on eri jätkät ku tekee musiikkia ja noi "Jackass" jätkät on erikseen.

GG tekin ihan tosissaan sitä omaa juttuansa, se yhdisti omat perverssionsa omaan musiikkiin. Mun mielestä(sori oma mielipide ;) ) se on aika kaukana Jackass jutuista. En nyt kuitenkaa sano ett GGllä olis aina kaikki kielet ollu viereessä ylhäällä mutta jos tykkää niin tykkää. Ite pidän musiikista, en kaikista sen tempauksista. HKI seudulla on porukka joka aikoo alkaa tekee GG tribuutteja keikkoina, hieman epäilyttävää onko mahdollisesti yleisö paisuntaa keikoilla.
MrQ
09.09.2003 13:07:04
Mä luulen että mun ei tarvi sitä perustella. Perustelut on kaikkien nähtävillä nyt jo.

Jos et perustele, miten voidaan nähdä?
E_Heikkilä
09.09.2003 19:40:22

No kerro hyvä mies ja valaise meitä !!!!?
Bluesmies
09.09.2003 21:07:12

No en ole minä ainakaan niitä perusteluja nähnyt.
Käykää kuuntelemassa uus biisi demostudio-palstalla!!!!
gnar138
10.09.2003 01:19:48
no cockrockarit eli just mötley cruet sun muut oli kyl ihan nysviä vissiin loppupeleissä. henry rollins ja danzig ja jotku oli joskus jahdannu niitä jossain mun käsittääkseni. haha. kunnon harrikkapahiksia. lähtee haneen.
i'm about to have a nervous breakdown.
Charger
10.09.2003 09:25:37
Keith Moonin hävitysvimma vetää varmaan voiton tässä. Kannattaa lukea Moonin elämänkerta "Moon - Life and Death of a Rock Star", kirjoittajana Tony Fletcher. Kertoo muitakin puolia Keithin elämästä, kuin pelkän ulospäin näkyneen hävitysvimman. Olikos Knigassa jokin juttu Keithistä vai? Pitääkin varmaan etsiä käsiin se... Tietääkseni Keith ei ole tankilla ajanut natsivermeissä, vaan vanhalla avomersulla.
Nelikielipiru
10.09.2003 13:06:06

Keith Moonin hävitysvimma vetää varmaan voiton tässä. Kannattaa lukea Moonin elämänkerta "Moon - Life and Death of a Rock Star", kirjoittajana Tony Fletcher. Kertoo muitakin puolia Keithin elämästä, kuin pelkän ulospäin näkyneen hävitysvimman. Olikos Knigassa jokin juttu Keithistä vai? Pitääkin varmaan etsiä käsiin se... Tietääkseni Keith ei ole tankilla ajanut natsivermeissä, vaan vanhalla avomersulla.

Ainakin Knigan(vai miten nyt kirjotetaan?) mukaan olisi ajellut, mutta media on media vaikka vaseliinissa keittäis.
Charger
10.09.2003 13:51:06
Ainakin Knigan(vai miten nyt kirjotetaan?) mukaan olisi ajellut, mutta media on media vaikka vaseliinissa keittäis.

Juu, eipä tuo ole mikään ihme, Moonin tempauksia on yleensä VAHVASTI liioiteltu(esimerkkinä autolla altaaseen ajo ei ikinä todellisuudessa tapahtunut).
Denzo
10.09.2003 14:13:10

GG tekin ihan tosissaan sitä omaa juttuansa, se yhdisti omat perverssionsa omaan musiikkiin. Mun mielestä(sori oma mielipide ;) ) se on aika kaukana Jackass jutuista. En nyt kuitenkaa sano ett GGllä olis aina kaikki kielet ollu viereessä ylhäällä mutta jos tykkää niin tykkää. Ite pidän musiikista, en kaikista sen tempauksista. HKI seudulla on porukka joka aikoo alkaa tekee GG tribuutteja keikkoina, hieman epäilyttävää onko mahdollisesti yleisö paisuntaa keikoilla.

Ja sitäpaitsi Allinin alkupään biiseistä löytyy ihan oikeita pophelmiä. Reipasta punkpopia ja mies laulaa kohtuuhyvin. Gimme some head taisi olla yksi hyvä esimerkki. Voi kuunnella vaikka täältä:
http://www.amazon.com/exec/obidos/t … 947987-4443821?v=glance&s=music
http://esa.emvg.net
Bluesmies
10.09.2003 15:23:16
Kuuntelin ton Gimme some headin... pophelmiä?!?!?!??
Käykää kuuntelemassa uus biisi demostudio-palstalla!!!!
Brian May jr.
10.09.2003 16:41:12
Kuuntelin ton Gimme some headin... pophelmiä?!?!?!??

Juu, ei muakaan oikeen vakuuttanu.
Tyylilaji nopeuden edelle! Ja se on tosi!
C.F.D.T
10.09.2003 17:30:54
no cockrockarit eli just mötley cruet sun muut oli kyl ihan nysviä vissiin loppupeleissä. henry rollins ja danzig ja jotku oli joskus jahdannu niitä jossain mun käsittääkseni. haha. kunnon harrikkapahiksia. lähtee haneen.

jos danzig (bändi vai vain glenn? ihan sama kai.) ja henry rollins ajaa takaa niin hulluhan siinä paikoilleen jää.. aika kookkaita äijiä nimittäin.. mut ei noi crüe jäbät varmaa mitää superkovii oo..
"Elämä on laiffii.. Come on, herää jäbä" Andy McCoy
doaf
10.09.2003 19:20:11
1 Matti nykänen
2 Mikko Alatalo
3 Sting
Ta Wicked G
10.09.2003 19:24:03
Kauheesti en tunne rock-persoonia, mutta eiköhän Jim Morrisonin aavikkopiknikit (kivojen hallusinaatioita tuottavien sienien kera) taida toistaiseksi viedä voiton kaikesta.
Fuck the reality! I'm going home!
Denzo
11.09.2003 10:17:11

Juu, ei muakaan oikeen vakuuttanu.

No joo, ehkä hieman liioittelin... mutta miehen myöhempään tuotantoon verrattuna tuo on pophelmi. Hyvää alkuaikojen poppunkkia kuitenkin millä asteikolla tahansa mitattuna. Vastineeksi vain tuota Jackass-vertausta vasten - Allin teki musiikkia. Paska tyyppi siltikin.
Denzo
11.09.2003 10:22:50

jos danzig (bändi vai vain glenn? ihan sama kai.) ja henry rollins ajaa takaa niin hulluhan siinä paikoilleen jää.. aika kookkaita äijiä nimittäin.. mut ei noi crüe jäbät varmaa mitää superkovii oo..

Danzig on 162 cm ja risat pitkä. Muuten kyllä kookas.
Jani The Rock
11.09.2003 10:35:52

Danzig on 162 cm ja risat pitkä. Muuten kyllä kookas.

Juma! Sehän on vielä lyhyempi kuin minä.
"I`m a rockabilly MAADMAN!!" -Screaming Lord Sutch
maelstorm
11.09.2003 10:44:25 (muokattu 11.09.2003 10:45:36)
aika paska meininki jos tällaisen otsikon alla yht'äkkiä alkaa paljastua tuollaista asemointia, että GG Allinia 'ei voida laskea' koska se ei tehnyt kasarilla jotain paskaa tukkaheviä tai stadionprogea tai mitä ikinä! Teitä, ketkä pyritte GG:tä disauttamaan vaan vituttaa, ettette tienneet tätä käsittämätöntä tapausta rockin historiasta ennen tätä viestiketjua ja haluatte nyt vain millä ilveellä tahansa korottaa mötikät tai mitkä ikinä GG:n edelle jotta oma ego säilyisi kasassa.

GG Allinin bändit ja musiikki muistetaan juurikin nimenomaan siitä syystä, että herra itse oli esiintyessään ja siviilissä ns. rankin ja sekopäisin. Herrahan on nyttemmin jo kuollut, mutta ne ketkä kyseisen tapauksen tietävät eivät kyllä häntä unohda. GG'tä ei käsittääkseni koskaan päästetty televisioon, ja hänen esiintymisensä missään muualla kuin UG medioissa perustuivat hänen uhkailuihinsa tappaa itsensä lavalle, eli maksimaalista skandaalilööppiainesta ja tämähän toimi ainakin jossain määrin herran musiikillisten produktioiden eduksi. Missä on löydettävissä se Jackass viittaus? Mikä sen oikeuttaa?

GG Allinin lisäksi kannattaa perehtyä nettikirjoitusten perusteella myös sellaiseen esiintymisissään ym äärimmäisyyksiä tavoitelleeseen poppooseen kuin Throbbing Gristle, mikäli äärimmäinen rankkuus ja sekopäisyys tosiaan jaksaa kiinnostaa. Throbbing Gristlekin muistetaan vielä hyvin, vaikka se on ollut kuopattuna jo 20vuotta.

Ja jos ei vieläkään GG:n ym. 'hyväksyminen' maistu ideana, niin ole hyvä ja perusta sitten "Rankin/sekopäisin kasarin tukkahevarijätkä!!" -keskusteluketju.
the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)