Aihe: Nirvana
1 2 3 4 513 14 15 16 17
Stain
11.10.2003 11:40:05
LTSO:lla se näkyy kun Cobain hyppää yleisöön kesken Love Buzzin ja kun järjestys vetää Kurtia hiuksista, tämä lyö tätä kitaralla päähän. Ja sehän ei riitä vaan...no loput tiedättekin.

Joo, ja tuon jälkeen lavalle jää vain yksi järjestysmies pitämään yleisöä kurissa :)
Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan? PS: TARVITAAN RUMPALI KUOPIOSTA!
1960-1980
11.10.2003 15:11:27
Ostin tänään nuo Kurtin päiväkirjat. Onkos joku jo lukaissut?
whoaaa,minäminäminä
11.10.2003 15:12:29
mä kävin just ostamassa sen suomennetun ersion päiväkirjoista. enkuksi oon lukenut jo.
Stain
11.10.2003 16:34:46
Ostin tänään nuo Kurtin päiväkirjat. Onkos joku jo lukaissut?

Suomalaisestako ostit? Paljonko kustanti?
Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan? PS: TARVITAAN RUMPALI KUOPIOSTA!
whoaaa,minäminäminä
11.10.2003 18:45:58
joo, suomalaisesta 27,90 eurolla. se oli muutaman euron alennuksessa.
"i'm not like them, but i can pretend the sun is gone, but i have a light the day is done, but i'm having fun i think i'm dumb, or maybe just happy" nirvana-dumb
juici
11.10.2003 19:00:56

joo, suomalaisesta 27,90 eurolla. se oli muutaman euron alennuksessa.

Täystyisipä käydä ostamassa ja samalla ostaa myös Sleepy Sleepersin Jytinää Eestissä.
"Ei se ole mikään limainen mato, se on vain kuppanen sammakko..." | Bändin kotisivut
gorak
15.10.2003 15:28:31
Siinä on kyllä aika friikki kirja. Varsinkin se Nussiva Härkä-homma.
No, on se Kurt silti hieno mies.

Kuulemma oli Nirvana ollut Ruisrockissa vähän heikossa hapessa, ei soitto oikeen kulkenut. Kurt oli aineissa, kuten yleensä.
John Bonham on hullu mursu.
Stain
15.10.2003 20:03:56
Siinä on kyllä aika friikki kirja. Varsinkin se Nussiva Härkä-homma.
No, on se Kurt silti hieno mies.

Kuulemma oli Nirvana ollut Ruisrockissa vähän heikossa hapessa, ei soitto oikeen kulkenut. Kurt oli aineissa, kuten yleensä.

Mulla on se keikka cd:llä. Eipä ole kovin kummoinen.
Rutiiniveto vaan. Vaikka Kurt oli aineissa, kyllä se silti veti keikat ihan "tavallisesti".
juici
15.10.2003 21:31:25

Luin kerran Ruosrockin historiikkia ja siinä kerrottiin tuosta Nirvanan keikasta. Courtney oli ollut mukana ja sitä oli vituttanut koko ajan. Turun moottoritiellä se olisi halunnut auton pysäytettävän keskelle tietä. Kurt oli kai saanut sen olemaan hiljaa.

Ja itse keikalla ainakin Novoselicilla oli oluut hauskaa. Pomppinut ympäri lavaa ja heitellyt jopa kärrynpyöriä. Levyllä moinen vain ei kuulu.
"Ei se ole mikään limainen mato, se on vain kuppanen sammakko..." | Bändin kotisivut
Antsa
15.10.2003 21:52:01

Ja itse keikalla ainakin Novoselicilla oli oluut hauskaa. Pomppinut ympäri lavaa ja heitellyt jopa kärrynpyöriä. Levyllä moinen vain ei kuulu.

Minä taas sain semmoisen käsityksen, että koko bändi oli ollut erittäin iloisella päällä ja, että Cobain olisi itse melkein heitellyt kärrynpyöriä.
H. Omo
ten
16.10.2003 09:52:28
LTSO:lla se näkyy kun Cobain hyppää yleisöön kesken Love Buzzin ja kun järjestys vetää Kurtia hiuksista, tämä lyö tätä kitaralla päähän. Ja sehän ei riitä vaan...no loput tiedättekin.

Ja tuo kitaralla lyöminen näyttää kylläkin enemmän vahingolta kuin tahalliselta teolta. Ainakin minun mielestäni.
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Antsa
16.10.2003 10:47:05
Ja tuo kitaralla lyöminen näyttää kylläkin enemmän vahingolta kuin tahalliselta teolta. Ainakin minun mielestäni.

Ei taas minusta, katoppa tarkemmin...näkyy selvästi, että ei ole vahinko.
H. Omo
gorak
16.10.2003 15:32:11
Mulla on se keikka cd:llä. Eipä ole kovin kummoinen.
Rutiiniveto vaan. Vaikka Kurt oli aineissa, kyllä se silti veti keikat ihan "tavallisesti".

Totta kyllä. Se cd ois kyllä nasta kuulla.
John Bonham on hullu mursu.
Ta Wicked G
16.10.2003 17:38:13

And now you're telling me?

Mun mielestä ihan hyvä keikka, vaikka Kurtin ääni oli vähän kärsiny.
Fuck the reality! I'm going home!
Stain
16.10.2003 18:50:39
Ei taas minusta, katoppa tarkemmin...näkyy selvästi, että ei ole vahinko.

Kyllähän Kurt lyö sitä roudaria ihan tarkoituksella kun se kiskoo tukasta takaisin lavalle. Niin mäkin tekisin.
juici
16.10.2003 21:45:47

Ja kitaralla lyönti päähän ei välttämättä tunnu niin mukavalta, joten turvamies päättää lyödä takaisin. Basso lentää aika hienosti yleisöön ja Grohl hyppää rumpujen takaa.

Samalla keikalla Cobain oli kai hajottanut miksauspöydänkin, näkyy Love Buzzin videolla taustalla.
Stain
16.10.2003 23:00:48
Ens keväänä tulee kuluneeksi kymmenen vuotta Kurtin kuolemasta. Tuleekohan mitään uutta materiaalia? Varmaan joku hittilevy+pari uutta biisiä kenties. Dave ei ainakaan näyttänyt tietävän asiasta kun kysyivät sillon foo fightersin ollessa suomessa.
FlatOutFucked
16.10.2003 23:47:15
no jos se box-setti nyt ylipäätään on tulossa niin uskoisin, että se tulisi ensi vuonna tai ei koskaan. tosin mitään ei ole varmistettu. kyllähän sitä on puhuttu jostain rarities -levystä ja videosta, mutta ei niistäkään ole kuulunut yhtään mitään. Kyllä varmasti Cobainin kuolemaa tullaan muistamaan kaiken maailman MTV -spesiaaleilla jne. voisivat ihan suomen kanavatkin näyttää vaikka jonkun konsertin tai jotain.
Stain
17.10.2003 00:01:33
no jos se box-setti nyt ylipäätään on tulossa niin uskoisin, että se tulisi ensi vuonna tai ei koskaan. tosin mitään ei ole varmistettu. kyllähän sitä on puhuttu jostain rarities -levystä ja videosta, mutta ei niistäkään ole kuulunut yhtään mitään. Kyllä varmasti Cobainin kuolemaa tullaan muistamaan kaiken maailman MTV -spesiaaleilla jne. voisivat ihan suomen kanavatkin näyttää vaikka jonkun konsertin tai jotain.

Niinpä. Näyttävät unpluggedin taas kerran, jos eivät muuta keksi. Kaikki vaan sitten polttamaan flanellipaitoja muistoksi.
juici
17.10.2003 21:37:34

Niinpä. Näyttävät unpluggedin taas kerran, jos eivät muuta keksi. Kaikki vaan sitten polttamaan flanellipaitoja muistoksi.

Ei kun kaikki laittaa flanelipaidat sekä paskaset farkut päälle ja lähtee baariin vetämään muistoryyppyjä. ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)