Pluto 10.09.2003 13:29:24 (muokattu 10.09.2003 13:29:41) | |
---|
Samaa mieltä kuin suurin osa tähän mennessä vastanneista. Aivan mahtava orkesteri, loistavaa musiikkia ja upeaa esintymistä. Kateeksi käy. |
Hellacopter 10.09.2003 14:12:00 | |
---|
Mä tykään paljonkin myös Stukasista. Se on vaan harmi, että niitä on vaikea nähdä keikoilla, kun Suomessa rundaa vaan Tehiksenä. Ja hyvinhän niillä on tuolla Englannissa ja Saksassa kai mennyt. Paremmin kuin se apulannan english project. |
elina_kerttu 10.09.2003 16:14:19 | |
---|
Tehis on rock..:) |
unijoni 12.09.2003 13:55:01 | |
---|
Loistava bändi mutta mitä tuohon ulkomaan keikkailuun tulee niin mitä olen välikäden kautta kuullut niin ei ihan mieletöntä menestystä ole tainnut tulla.. Poijjaat ajo kahden keikan takia 1600km ja tuloksena oli noin kymmenen ihmistä keikoilla yhteensä(+suomalaiset). Mutta kyllä se pistää hymyn naamalle kun vielä näkee bändejä jotka OIKEASTI ovat innoissaan lavalla eivätkä malta lopettaa soittamista(jyväskylän lutakossa viimeksi) |
Tuuge 12.09.2003 17:37:00 | |
---|
Jep kyllä nuo on musiikillisesti neroja kavereita ja ah mikä tyyli lavalla. Hanski on helvetin hyvä basisti kyllä samoin muutkin soittimissaan. Lempi biisi ehkäpä BIG TIME ROCK N ROLL (valonkantaja singlen b-puoli) Clubi keikatparhaita... helsingissä&tampereella ehkäpä parhaat keikat aina. |
musa 15.09.2003 13:40:51 | |
---|
Siis kertakaikkiaan aivan loistava yhtye. Olen kuunnellut aktiivisesti aina Varoittavasta esimerkistä lähtien. Tehosekoittimen levyt ovat olleet varsinkin tuosta jo mainitusta albumista eteenpäin aika mielenkiintoisia "kokonaisuuksia" - ja juuri sitä kokeilujen rohkeutta bändissä eniten arvostankin. Todella hienoja ja moniulotteisia biisejä + jousi- ja puhallinsovituksia bändin kitaristi ja pääasiallinen säveltäjänero Matti väsäilee. Toki Tehareiden tuotantoon mahtuu monia jopa heikkojakin biisejä, mutta niin monta unohtumatonta hittisävellystä bändiltä on tullut, että jätän valittamisen sikseen. Lisäksi arvostan todella paljon bändin uskomattoman kovaa työmoraalia sekä ylipäätänsä loputtomalta tuntuvaa intoa luoda uutta musiikkia. Eikös yhtye ole jo kymmenisen vuotta ollut kasassa? |
Jenka 15.09.2003 16:03:44 | |
---|
Tehosekoitin on yksi parhaimmista rockkibändeistä. Parhainta antia ovat mm. Pakko päästä pois, Kärpänen katossa, Kaukaisimmalle rannalle.. lähinnä siis nämä kauniin melodian omaavat melankoliset biisit. Muutamat biisit ovat sellaisia että niitä ei jaksa kuunnella, mutta enemmistö biiseistä on todella loistavia! Köyhät syntiset on paras albumi..ja se ihastutti mua niin, että aloin bändistä pitämään. |
Super-Jari 15.09.2003 19:17:58 | |
---|
Näin kesällä livenä ja oli varmaan paras keikka mitä olen nähnyt. Ei musiikin puolesta mutta esiintymisen. "Tää teini on kyllä iljettävä läski" - El "anonyymi neiti" furioso |
rockpock 15.09.2003 21:24:33 | |
---|
joo Teharit on tajunneet, sen että loistavien biisien ja soiton ohella tulee olla myös hyvä ulkomusiikillinen rokkishow. Soittivat aivan loistavan keikan Tavastialla viime keväänä. Matilla ja Hanskilla oli omat korokkeet lavan sivuilla, joille he pystyivät nousta elvistelemään (= Matilla oli myös 6 VOX:n kaappia gearina, mutta veteli oikeesti vaan yhdellä, joka oli vähän sivummassa. Aivan loistavaa (= (= On hienoa, että Tehis alkaa saada arvostusta vanhemmalta väeltä, eikä sitä automaattisesti enää luokitella pikkutyttöjen bändiksi. Matti on säveltäjänä hyvä ja bändi osaa mageesti yhdistää progen/popin/rokin ja iskelmän. Toivottavasti bändillä onnaa ja pääsevät ulkomaillakin pidemmälle. Ainakin UK:ssa ovat kovasti keikkailleet. |
Prian 16.09.2003 08:53:39 (muokattu 16.09.2003 08:53:57) | |
---|
Hienoja biisejä paljon. Hyvin on rockin historiaan perehdytty ja tehty oma keitos. Kyllä sieltä kivasti esim. Neil Young, Kinks ja Who kuuluu. |
midprice 16.09.2003 09:49:32 | |
---|
Toimii livenä ja levyllä. Parhautta. |
Waldemar O Toy 25.09.2003 23:30:20 | |
---|
Siis ehdottomasti Suomen paras bändi.. Niin livenä kuin levylläkin. Itse aloin diggailla C´mon baby yeah-sinkkua kuultuani ja sittemmin kaikki levyt oon hommannu. Toi Stukaskin toimii ihan järjettömän hyvin. Joku mainitsi sen Käyn ahonlaitaa pari vuotta sitten ruisrockissa. Pidin ihan suunnattomasti ja samalla keikalla tuli myös I love rock´n roll. Aivan mahtava kokemus. Tämän vuoden Provinssissa Freestyler. Yllättävää ehkä, mutta ihan uskomattoman toimivaa. Sitä kappaletta ei vois enää paremmin versioida. "Such a low-down zero. I´m just a denimboy, just a neo-nero, just satan´s little toy." |
Hellacopter 26.09.2003 08:41:07 | |
---|
Tämän vuoden Provinssissa Freestyler. Yllättävää ehkä, mutta ihan uskomattoman toimivaa. Sitä kappaletta ei vois enää paremmin versioida. Totta.kyllä meni bisse väärään kurkkuun,kun lähtivät sitä vetämään...makee versio |
aivokuolio 09.05.2004 18:37:38 | |
---|
kaivetaanpas nyt tämäkin esille, sillähän tehikseltä tulee keskiviikkona 2. kesäkuuta uusi sinkku nimeltänsä Mä lupaan. B-puolena myös upouusi biisi nimeltänsä Pummin ralli. helkutan hieno homma, onhan tuota uutta matskua saatu odotella tehosekoittimen mitta-asteikolla järjettömän pitkään, viimeisin kunnon tehis-levy rakkauden gangsterit kun ilmestyi yli 3 vuotta sitten. sitä ennenhän bändi pamautti 4 pitkäsoittoa alle kolmeen vuoteen. |
Stain 09.05.2004 20:58:23 | |
---|
Ylihuomenna on kyseinen bändi Kuopion henkassa, pitäisiköhän mennä katsomaan? Livebändinä hyvä, yhdellä keikalla olen ollut, levyjä en omista yhtäkään. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Waldemar O Toy 10.05.2004 02:00:11 | |
---|
Pitihän tuon levynkin tulla jo keväällä, mutta eivät ole tainneet keretä kun on toi stukas vissiin alkanu aika mukavasti viemään bändin aikaa. Eipä siinä kyllä mitään, pitäähän ulkomaalaistenkin saada nauttia näin hienosta yhtyeestä. Tosta 2003 provinssin keikasta vielä sen verran että soittivathan ne pätkän holy diveriakin. Hieno bändi, ja ens torstaina nään livenä. Taas kerran mut ku se on aina vaan niin törkeen hyvä. Oliko kukaan vappuna Nosturissa? Oli kuulemma aika show ja enemmän retroilua ku ikinä. Kuulostaa mahtavalta. Eli onko mitään perää tässä jutussa? Olen juuri alkanut pitämään Mötley Crüesta. Pelottavaa, eikö vain? |
Deep Shadow 10.05.2004 15:57:49 | |
---|
Kävin tänään ostamassa tuon Golden Greats kokoelman. Hyviä veisuja on kyllä monta mahtunut tuollekin tuplalle... Live CD ja/tai DVD olisi kiva juttu Tehosekoittimelta... ”Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta.” -Matti Nykänen |
HulluSimo 10.05.2004 16:02:19 | |
---|
Oliko kukaan vappuna Nosturissa? Oli kuulemma aika show ja enemmän retroilua ku ikinä. Kuulostaa mahtavalta. Eli onko mitään perää tässä jutussa? No todellakin! Tällä kertaa suurin osa biiseistä soitettiin vielä vähän funkimpina versioina ja se toimi! Muutenkin bändi kuulostaa aina vaan paremmalta. Ja tohon edelliseen viestiin sitä, että live-DVD on ilmestynyt. Viime vuoden alussa jo julkastiin "Vauhdissa!" -niminen dvd Nosturissa v. 2002 kuvatulta keikalta. |
Deep Shadow 10.05.2004 16:05:29 | |
---|
Ja tohon edelliseen viestiin sitä, että live-DVD on ilmestynyt. Viime vuoden alussa jo julkastiin "Vauhdissa!" -niminen dvd Nosturissa v. 2002 kuvatulta keikalta. No hitto.. Sehän pitää sitten metsästää käsiinsä.. Kiitos tiedosta! ”Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta.” -Matti Nykänen |
aivokuolio 10.05.2004 16:57:16 | |
---|
olipa eilenkin mahtava keikka, biisit oli tosiaan sovitettu aika funkiksi eli yleisö saatiin ainakin tanssimaan. mitään perushittikavalkadia eivät vetäneet, mukana oli niin vanhoja helmiä kuin pari coveriakin. eli loistosetti kaikinpuolin. |