hurme 14.06.2004 21:24:29 | |
---|
Hurme: Nyt meni ohi... kyseinen levy "12 hits from..." on kyllä aivan saatanan kova. ei mitään erityistä. off-topic Ni Reba Katabba. #KK7 |
Anza 08.09.2004 19:31:50 | |
---|
Eihän Misfitsillä kieltämättä nykyää oo enää mitää tekemistä Glenn Danzigin aikojen Misfitsin kanssa. Nimen ois voinu vaihtaa.. Danzighän ne vanhat biisitki teki. Ei sinäänsä, kyllähän noi Gravesin aikaset levytkin ihan hyviä on, mutta ei ne silti pääse lähellekkään Misfitsin huippu levyjä, niinku: Beware, Walk Among Us, Earth A.D. tai Legacy Of Brutality. Mihin Doyle muuten katos bändistä? Mun käsittääkseni sekää ei oo enää siinä... |
hurme 09.09.2004 07:34:16 (muokattu 09.09.2004 07:35:09) | |
---|
Ni Reba Katabba. |
kiss 09.09.2004 08:28:30 | |
---|
tämähän on ihan loistava plätty.....ja se on ihan kakka puhetta ettei misfits toimi ilman tätä lihaskimppu danziggiä....miettikääs nyt itekkin.... vanhat biisit loistavia...toteutus heikkoa..... uudemmat biisit samanlaisia kuin vanhat ja loistavia vain eri laulaja....toteutus.....loistavaaa... eli kyl mä uskon että jos joku pentu vaik kuulee ekana vanhaa misfitsiä niin se ei välttämättä kolahda heihin niin paljon kuin uudemmat ja syynä olen kuullut usein sen että vanhat on huonompia sen takia kun ne on niin huonosti soitettu.....totta...mut ehkä ne nuoret ei osaa kuunnella sieltä huonon soiton seasta sitä biisien loistavuutta...eli tää on taas näit mielipide kysymyksiä....anyway,misfits jyrää DIE,DIE,DIE MY DARLING on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
Henko 09.09.2004 14:27:52 | |
---|
vanhat biisit loistavia...toteutus heikkoa..... uudemmat biisit samanlaisia kuin vanhat ja loistavia vain eri laulaja....toteutus.....loistavaaa... Silti niissä vanhoissa vaan on sitä jotain, mitä ei oikein osaa selittää. Sen takia ne on parempia. If it's too loud, you're too old. |
Jani The Rock 09.09.2004 14:46:27 | |
---|
Silti niissä vanhoissa vaan on sitä jotain, mitä ei oikein osaa selittää. Sen takia ne on parempia. Komppia. Uusissa ei vaan ole sitä oikeaa Misfits-fiilistä. Mutta hyviä biisejä löytyy toki niistäkin. Don`t mess with the countryboys |
TVCasualty 11.09.2004 12:55:07 | |
---|
Oletteko te kaikki nyt helvetti tosissanne? Ei tuota Jerry Onlyn rahastuspaskamisfits95sta saisi edes kutsua The Misfitsiksi. Glenn perusti bändin vuonna '77, Jerry tuli basisistiksi Diane DiPiazan tilalle kuukauden myöhemmin, eli eihän Jerry ole edes perustajajäsen ja silti likaa maailman kovimman bändin nimeä minkä kerkeää. The Misfits oli 1977-1983. Vaikka Jerry Only voittikin oikeudet nimeen oikeustuvassa, ei se tee siitä silti Misfitsitä. Misfits ei vaan voi olla olemassa ilman Glenniä. Sen huomaa jo American Psycho levyltäkin, ei siinä ole sitä samaa fiilistä mitä Glenn pystyi levylle luomaan. Tuo Misfits95 kuulostaa samalta minulle, kuin mitkä tahansa muut nykyajan "punk"-bändit, kuten Blink 182 tai muut sellaiset: Paskalta. Miettikää tätäkin, Jerry Only on tehnyt helvetisti rahaa kaupallistamalla Misfits-nimen, jonka Glenn aikoinaan teki kuuluisaksi. Jerry on tehnyt tuon nimen kanssa kaiken mahdollisen paskan mitä vaan voi kaupaksi saada, vittu kumimaskeista lamppuihin saakka. Ja sitten kaiken lisäksi se kehtaa vielä julkisesti puhua paskaa Glennistä. Väittää että Glenn olisi sanonut tykkäävänsä American Psychosta ja että Glenn olisi puhunut Misfits-comebackista Jerryn kanssa. Kaikki nuo on naurettavia valheita naurettavalta mieheltä, Jerry Onlyltä. Vähän aikaahan sitten Jerry kehtasi poseerata kameran edessä Anti-Danzig-paidan kanssakin. Miettiisi nyt vähän oikeasti. Toki jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja sen sanomiseen, joten turha tästä asiasta on kiistellä, koska se kiistely ei päättyisi todennäköisesti koskaan. |
Henko 11.09.2004 19:23:25 | |
---|
Aika paljon oon kyllä törmänny noihin eri koulukuntien puolestapuhujiin, ketkä ottaa idoliensa puheet helvetin vakavasti ja totuutena. Tuo on sitä Amerikan meininkiä että otetaan mainosarvot irti kaikesta. Mulle on ainakin ihan sama mitä Jerry sanoo ja mitä Glenn sanoo. Tottahan se on että nyky-misfits meni naurettavaksi rahastukseksi, mutta on sekin huvittavaa miten Danzig-fanit 7thhousen boardilla puolustelee Glenniä siitä NSK-jupakasta. Mutta mitäs mieltä olette siitä että ilmeisesti tällä hetkellä meneillään olevalla Danzigin kiertueella on Doyle mukana, ja ne vetää erillisen Misfits-setin? Kun mitään Misfits-reunionia ei pitänyt tulla. If it's too loud, you're too old. |
hurme 11.09.2004 20:36:01 | |
---|
Mutta mitäs mieltä olette siitä että ilmeisesti tällä hetkellä meneillään olevalla Danzigin kiertueella on Doyle mukana, ja ne vetää erillisen Misfits-setin? Kun mitään Misfits-reunionia ei pitänyt tulla. Jos tämä on totta niin odotan innolla, mikäs siinä way to go. Ni Reba Katabba. |
juici 11.09.2004 21:39:58 | |
---|
Mulle on ihan sama vaikka Only käyttääkin Misfits nimeä. Okei, Danzig perusti sen bändin ja se oli puhtaasti sen bändi. Danzig teki kaikki biisit ja oli keulakuva. Mutta ei uusi Misfits mitään paskaa ole vaikkei samalta 80 -luvun punkilta kuullostakaan. Vanhoilla levyillä (Static Age, Earth A.D., Legacy Of Brutality) on eri soundi ja meininki kuin uusilla (American Psycho, Famous Monsters). Molempiin mahtuu hittejä ja huteja. Osa vanhoista biiseistä on täyttä kuraa, mutta myös uusilta levyiltä löytyy turhia biisejä. Turha tässä mitään jakoa on tehdä. Vaikka Only ei ollutkaan perustamassa Misfitsiä niin toimi sentään jäsenenä bändissä melkein alusta loppuun ja osa bändin imagesta voidaan rinnastaa Danzigin lisäksi myös häneen. Myös Doyle ja Robo ovat soittaneet molemmissa "versioissa". Minun puolesta Only käyttäköön Misfits nimeä. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
jackcrow 11.09.2004 23:05:01 | |
---|
american psycho on vitun hyvä levy. famous monsters on hyvä levy (ehkä liian tuotettu, mutta silti hyvä) en nyt sanoisi että ihan rahastustakaan, mutta tämänhetkinen "misfits" on vain nimellä ratsastusta. |
TVCasualty 12.09.2004 00:53:02 | |
---|
Täytyy nyt sanoa, että jos tuo ei ole rahastusta, niin mikä sitten? Kattelee sitä merchandisen määrää mitä Only on tuolla Misfits-nimellä nyt tehnyt niin kyllä se aika rahastusta on. Mutta jokaisella omat mielipiteensä, tuo on mun. Jotkut ottivat tuon NSK-jupakan kyllä aika raskaasti tuolla 7thHousen boardilla ja puolustivat Glenniä liikaakin, mutta kyllä kaikkien nyt se täytyy huomata siitä videosta, että Dannyn ei olisi alunperinkään kuulunut olla huutamassa Glennille jostain asioista mihin GD ei voisi vaikuttaa, ja muutenkin tuo oli aika "15 minutes of fame"-yritys, miksi niillä siinä muuten kamera olisi ollut? Mutta kyllä tuon NSK-jutun voi antaa jo olla, water under the bridge and so on... |
Anza 12.09.2004 10:35:54 | |
---|
Nyt mä oon vähän pihalla... Mikä video? Kuulin jostain videosta missä Glenn Danzig ottaa turpaansa.. Onko kyseessä mahdollisesti sama? Missä sen voi kattoa? Kaikki ei voi miellyttää... |
Henko 12.09.2004 13:48:59 | |
---|
Niin ei se uus Misfits ollukaan rahastusta AP:n ja FM:n aikoihin mutta juuri tällä hetkellä... Ja siitä videosta mun mielipide on vaan se että vaikka siellä ei oiskaan saanu olla ylimääräisiä ni kukas kävikään ensin kiinni? Siitähän on kyse. Vaik ois joskus ollu miten hyvä lauluääni ni mitäs kävi Glenn tönimään. Mutta kuten jo mainitsinkin, tommoset selkkaukset ei vaikut muhun mitenkään. If it's too loud, you're too old. |
Roitto 17.11.2004 10:38:34 | |
---|
Korjatakaa jos oon vääräss, mut eiks doyleki soittanu jotai osii static agell. Jostaki luin näin. |
juici 18.11.2004 16:18:19 | |
---|
Jos tässä eritellään niin alkuperäistä bändiä voitaisiin kutsua THE Misfits -nimellä ja uusi on sitten vain pelkkä Misfits. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |