samwyse 24.07.2003 14:03:50 | |
---|
Voisivat jo dumpata ne 80-luvulta olevat kuteet. |
soolo 24.07.2003 17:57:46 | |
---|
Voisivat jo dumpata ne 80-luvulta olevat kuteet. niinpä.media persoona on aina mediapersoona elämä on laiffii |
mikko1 25.07.2003 11:03:47 | |
---|
osti eilen mccoys showssa harvinaisen ruman kitaran... Mullon kans tele. |
Gypsy 25.07.2003 11:11:38 | |
---|
osti eilen mccoys showssa harvinaisen ruman kitaran... Ei siinä mitään vikaa ollu. Ja pisti siihen taskunpohjaltaan sun 2 kuukauden palkan |
Joey 01.08.2003 19:33:33 | |
---|
Voisivat jo dumpata ne 80-luvulta olevat kuteet. Ei muuten varmana vois!! Nehän on osa Hanoi Rocksia!! |
Danny s 01.08.2003 20:16:58 | |
---|
Oli muuten Monroella törkeen siisti takki/viitta tossa edellisviikon McCoyssissa..oliko se nyt Tukholman keikalla. |
samwyse 01.08.2003 20:58:29 | |
---|
Ei muuten varmana vois!! Nehän on osa Hanoi Rocksia!! Niin, osa Hanoi Rocksia, mutta näyttää aika säälittävältä kun arkikuteetkin ovat samoja. |
Miekkonen 04.08.2003 01:59:22 | |
---|
Joo se on toi 'A Day Late, A Dollar Short'. Hanoin uuden levyn paras biisi mun mielestä.. Mun mielestä taasen People like me ja In my darkest moment ovat parhaat kipaleet uudelta levyltä. |
Danny s 04.08.2003 14:47:01 | |
---|
Lähes kaima tossa väitti levyn myyneen moninkertaista platinaa Japanissa..itse en ole tietoinen kuin että Andy sanoi sen myyneen yli platinaa.. No anyway maailman paras bändihän se. Uudelta levyltä hyviä ovat mm. Obscured, In my darkest moment, A day late, a dollar short, Watch this, Designs on you..heh tulipa monta |
PekkaRii 04.08.2003 15:42:14 | |
---|
Ihan asiallinen orkesteri. Tosin, niiltä puuttuu ne superkovat biisit, mun mielestä, ja monet biisit on aika samasta puusta veistettyjä. In My Darkest Moment on jotenkin väkinäisen kuulonen, vähä ku Don't you ever leave me. En tiedä onko Andy ennen sitten ollu kovempi kitaristi, mutta tuossa Ankkarockin keikalla ja Tavastialla viime talvena ei se sen touhu vakuuttanut. Costello soittelee kaikki soolot sun muut, Andy lähinnä heiluu ja huojuu. Enemmänkin Andy on semmonen riffittelijä siinä orkesterissa. Ainakin nykyjään. Ja olisivat voineet vähä antaa tunnustusta enemmän Costellolle ja rumpalille/basistille. Pitää olla maha tai selkäranka näkyy |
Peter Gunn 04.08.2003 17:38:13 | |
---|
Kyllä Tragedy ja Taxi Driver on ainakin superkovia, vaikka nykyään tulee tuota Tragedya vähän harvemmin kuunneltua, koska olen sen jo puhki kuunnellut. |
mikko1 05.08.2003 23:09:35 | |
---|
Ei siinä mitään vikaa ollu. Ja pisti siihen taskunpohjaltaan sun 2 kuukauden palkan kahen vuoden palkan...5e viikkorahaa =D Mullon kans tele. |
Peter Gunn 10.08.2003 07:11:57 | |
---|
|
Angie Dusk 12.08.2003 22:14:18 | |
---|
olen suuri hanoi rocks fani! ja Hanoi kolahtaa edelleenkin vaikka pidän enemmän vanhoista biiseistä niin eivät noi uudetkaan mitään huonoja ole! ja mitä noihin skeitti lautoihin tulee niin hauska tempaus.. ja pohjalla ihan hyvä periaate: se on hyvä jos skidit harrastaa jotain eikä vaan maleksi viinapullo tai rööki kädessä kaupungilla toi on Andyn suusta. ja sit vielä andyä haukutaan..... |
Alexi69 14.08.2003 18:28:12 | |
---|
Miten minusta tuntuu että väki täällä m.netissä vieroksuu hanoita.heillä on hyviä kappaleita +andyn hienot soolot sun muut kikat.Ehkä andy on outo jouppo mutta ei se musiikkia pahenna.vai pahentaako? Itse tykkään kyllä suuresti Hanoista ja myöskin Andyn sooloiluista. Hyvän kuvan yhtyeestä saa kuitenkin myös lukemalla tämän kuun Helsingin Sanomien Kuukausi- liitteen jossa oli loistava artikkeli bändi alkuperäisestä kitaristista Nasty Suicidesta alias *ei muista oikeaa nimeä*, joka tänä syksynä on nyt 40- vuotiaana valmistunut proviisoriksi. Aika hyvin kaverilta joka ennen käytti happoja ja nykyisin vain myy ja kehittää niitä. Ikonen & Remahl |
HaloOfFlies 14.08.2003 19:16:38 | |
---|
Ihmettelen hieman, miksi A Day Late, A Dollar Short ei ole YleX:n väelle kelvannut. Kun se on tosi hieno biisi ja osoitus siitä, että Andyn biisintekotaito on yhä tallella. Toisaalta YleX hylkii muutenkin hyvää musaa, esim. Metallican sinkkua ei ole soittolistalla, kuten ei myöskään Liekin uusinta sinkkua joka on yksi suosikkibiiseistäni. Onneksi Foo Fighters sentään soi joskus. |