kkeppana 04.11.2003 21:00:17 | |
---|
Onko tulossa sitä porukkaa mikä provinssissa sekoili, siellä oli ainakin v:n hauskaa? Keitä tarkoitat? Mitä he tekivät? I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
Blenderhead 05.11.2003 07:31:07 | |
---|
Keitä tarkoitat? Mitä he tekivät? Hauskaahan siellä oli, mutta en tiiä tekikö siellä kukaan mitään erikoista... Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
hamykakka 05.11.2003 10:16:03 | |
---|
Ei nyt mitään sen erikoisempaa, suomalaisten festarikännisten ihmisten versiota jostain ehkäpä Irlantilaisesta "tanssista" tauotta keikan ajan. I never gonna work another day in my life |
kkeppana 05.11.2003 11:05:36 | |
---|
No siihen ainakin minä myönnän osallistuneeni. Oli sitten niin helvetin hauskaa. I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
Blenderhead 05.11.2003 18:58:13 | |
---|
No siihen ainakin minä myönnän osallistuneeni. Oli sitten niin helvetin hauskaa. Totta, totta. Oli hauskaa ja mukna tuli vedettyä aika railakkaasti. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
-Greg Graffin |
JTS 26.11.2003 20:26:00 | |
---|
Oletteko muuten kuulleet bändistä nimeltä The Real McKenzies? Aika hyvältä kuullostaa tuokin bändi, ymmärtääkseni kanadalaisia. Hold your head up high because tomorrow you may die 'cause there's no one safe around here..Armstrong/Frederiksen |
riimu 26.11.2003 22:25:00 | |
---|
Tajuttoman kova livemeno oli Provinssissa. Toivottavasti tulevat tänne uudestaan joskus. Ei näkymätön löydä kaltaistaan. |
Blenderhead 26.11.2003 22:51:20 | |
---|
Tajuttoman kova livemeno oli Provinssissa. Toivottavasti tulevat tänne uudestaan joskus. Tulevat. 5.12 ja minua vituttaa. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
-Greg Graffin |
riimu 27.11.2003 13:21:45 | |
---|
Tulevat. 5.12 ja minua vituttaa. Minnes päin? Ei näkymätön löydä kaltaistaan. |
kkeppana 27.11.2003 13:31:28 | |
---|
Minnes päin? Helsinkiin, Stella Stariin. Jos meinaat sinne vielä päästä niin kantsii aika helvetin nopeesti hommata liput, luulisin että ne on jo aika vähissä. Ainakin tiketistä mulle sanottiin, että takuuvarmasti myydään ennakkoon loppuun tuo keikka. www.tiketti.fi I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
JTS 05.12.2003 22:10:42 (muokattu 05.12.2003 22:11:28) | |
---|
Mikä oli meininki? Perkule kun täytyy olla alaikäinen.. Healthy body sick mind -Operation Ivy- |
kkeppana 06.12.2003 17:32:53 (muokattu 08.12.2003 09:37:09) | |
---|
Vittujen vittu. Järkkääjät ja klubin omistaja oli myynyt keikalle eri lähteistä riippuen 800-1000 lippua. Eli happi oli aika vähissä 500 ihmisen klubissa. Meininki oli muuten aivan vitun hyvä, mutta ainakin minä pienenä miehenä jouduin lähtee Mollyn aikana menee sieltä eturivistä. Oli hieman ahdistava tunnelma. Onneksi sentää menin ajoissa paikalle, niin näin edes vilauksen bändiä. Kun lava on samassa tasossa muun alueen kanssa, niin ei bändiä nähny kukaan joka ei ollu eturivissä. Ja eikä sinne tietenkään päässy mitenkään kun joku 200 ihmistä on pogoilemassa siinä edessä. Eli bändiä ei sovi syyttää missään nimessä, mutta mun mielestä järjestäjät ja klubin henkilökunta vähän mokasi. Meininki olisi ollut vielä parempi jos olis ollu vähemmän porukkaa=enemmän tilaa. Paikka oli yksinkertaisesti liian täynnä. Kaljaakin joutu venaamaan tiskillä kauan. Bändi on kuulemma tulossa ens vuonna uudestaan Eurooppaan ja Suomeen. Toivottavasti sillon keikka saadaan järkättyä jonnekin isompaan mestaan, tai sitten yksinkertasesti ei päästetä niin paljoo porukkaa sisään. EDIT: kirjotusvirhe I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
Uforomeo 08.12.2003 08:15:36 | |
---|
Joo siis aivan järjetöntä meininkiä. Ei voi kun laittaa pitkän miinukset stellalle tästä jutusta. Itse lähdin hevon helvettiin sieltä siinä vaiheessa kun flogging molly aloitti koska kertakaikkiaan ei ollut enää mitään järkeä olla siellä. En olisi kuitenkaan nähnyt bändistä vilaustakaan ja bisseäkään ei enää tiskiltä saanut kun puolen tunnin duunilla. Noh onneksi illan pari muuta aktia olivat tarpeeksi hyvät että ei jäänyt ihan paska fiilis ko. illasta. Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back |
Blenderhead 08.12.2003 09:38:03 | |
---|
Joo siis aivan järjetöntä meininkiä. Ei voi kun laittaa pitkän miinukset stellalle tästä jutusta. Itse lähdin hevon helvettiin sieltä siinä vaiheessa kun flogging molly aloitti koska kertakaikkiaan ei ollut enää mitään järkeä olla siellä. En olisi kuitenkaan nähnyt bändistä vilaustakaan ja bisseäkään ei enää tiskiltä saanut kun puolen tunnin duunilla. Noh onneksi illan pari muuta aktia olivat tarpeeksi hyvät että ei jäänyt ihan paska fiilis ko. illasta. Taitaa sitten olla ihan hyvä, ettei tullu lähdettyä. Pitäs kyllä kieltää tuollsessa paikassa keikkojen järjestäminen jos ei osata sitä porukan määrää rajata oikein. Vaikka toisaalta olisin kyllä mielelläni käynä miekkosia ja naista kattelemassa. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
-Greg Graffin |
chico_miguel 08.12.2003 12:44:04 | |
---|
Menin sitten daivaamaan ekan biisin aikana ja menetin eturivipaikan. :D Oli ehkä ihan hyvä idea "päästä" pois siitä sumpusta - porukkaa oli aivan liikaa. Wasted oli muuten helvetin kova!!! "Eres tú cabron hijo de puta" |
Jkob 08.12.2003 14:48:44 | |
---|
Kyllä kyllä. Siellähän sitä tuli itsekkin palloiltua. Wasted jäi näkemättä kokonaan kun paukautettiin paikalle vasta kymmeneltä. Damn Seagulssiakaan ei tullut seurattua mutta auta armias kun se Flogging Mollyä edeltänyt huutometakka alkoi. Menin rauhassa takariviin huutelemaan ja yhtäkkiä sitä oltiinkin edessä ja taas takana. Jonkun tyttelinkin kera pääsin juttelemaan mutta ajauduin toiselta laidalta toiselle. Jeeps. Keikka oli aivan mahtava ja ihmiset myös. Orkesterista en nähnyt kuin viulunsoittajan ja sekin oli paidan osto vaiheessa. Eräs kaverini daivasi kolme kertaa ja lensi kolme kertaa ulos. Sisälle pääsi kun sanoi että on lestadiolainen. Toisella kaverilla kävikin sen verran huonommin ettei päässyt enää sisälle ollenkaan. Stella Star järjesti keikan niin päin vittua kuin yleensä voi järjestää mutta orkesteri korjasi vian. Uutta keikkaa odotellessa. Vittu jäähalliin! "Times are tough, huh, bud!" |
C.F.D.T 09.12.2003 20:31:50 | |
---|
kokoajan vaan taaemmas, juomaa lens niskaan jatkuvasti, bändiä ei näkynyt, koska lava oli niin matala, mut sain mä sentään hienon paidan! provinssin keikka oli noin 908 kertaa antoisampi, harmi! "I'm so high, the music makes high" Lost Boyz |
Freakz 10.12.2003 13:45:04 (muokattu 10.12.2003 13:45:28) | |
---|
No ihan hyvä sitte, etten pääsy lähteen jos oli liian täyttä... Provinssissa oli kyllä helvetin hyvä ja jos pojat vielä suomeen tulee niin sitte on pakko päästä! Aika on soittaa, aika on kuolla |
coffeemaker 10.12.2003 14:58:59 | |
---|
Orkesterista en nähnyt kuin viulunsoittajan ja sekin oli paidan osto vaiheessa. En nähnyt myöskään montaa jäsentä bändistä, pikkaisen jokaisesta. 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
aikavaikea 16.09.2005 09:34:12 | |
---|
Uppista. Nostetaanpa vanhaa ketjua, kun tämä orkesteri kiinnostaa. Olen muistaakseni kuullut pari biisiä tv:n välityksellä jossain sarjassa ja pidin niistä. Biisien nimistä ei mitään hajua. CDONilla näyttäsi olevan kolme levyä valittavana, "Within A Mile Of Home", "Swagger" ja "Drunken Lullabies". Mikähän noista olisi hyvä levy tutustumiseen? "I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on to suck other things..."
-Rosanna Arquette |