![]() 12.07.2009 15:32:53 | |
---|---|
aivokuolio: Noh, jokos jengi on ehtiny keikoilla käymään? Kuulemani perusteella nuo kesän keikat ovat olleet ns. kovaa kamaa ja sitä vanhaa tuttua energistä meininkiä Ite taas kuulin, että Otto varsinki ois ollu heikossa hapessa. Turvonneelta runoilijalta se onkin näyttäny jo monta vuotta. Kumma kyllä miten rahaton mies voi lihota sillä lailla. Mut joo, ehkä ois pitänä ite lähtee kattelemaan ja kuuntelemmaan mikä sen asian todellinen laita on. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... | |
![]() 12.07.2009 16:19:11 | |
novo: Ite taas kuulin, että Otto varsinki ois ollu heikossa hapessa. Turvonneelta runoilijalta se onkin näyttäny jo monta vuotta. Kumma kyllä miten rahaton mies voi lihota sillä lailla. Mut joo, ehkä ois pitänä ite lähtee kattelemaan ja kuuntelemmaan mikä sen asian todellinen laita on. Otto lihonnut? Kyllä se Ruississa siellä lavalla samoissa XXXXXS pilleissään veti ja tikku-ukolta näytti. Ihan hiton hyvä keikka ja loistava bändi. Kuin luotu festareille. en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
Naapurisi voi olla terrori. Osta pyssy. | |
![]() 12.07.2009 17:06:41 | |
miscage: Otto lihonnut? Kyllä se Ruississa siellä lavalla samoissa XXXXXS pilleissään veti ja tikku-ukolta näytti. Ihan hiton hyvä keikka ja loistava bändi. Kuin luotu festareille. yhtä laiha mies se yhä näytti olevan tosiaan. ruississa myös ite näin keikan ja hyvä meininki oli. pelotti kyllä miten suhtautua sen ylihienon -04 lopetuskeikan jälkeen. no siinähän se meni nostalgiahuumassa. mutta kuka oli jamppa, joka soitti "taustalla" akustista kitaraa? koskaan ei voi olla liian gay | |
![]() 12.07.2009 17:25:31 | |
novo: Ite taas kuulin, että Otto varsinki ois ollu heikossa hapessa. Turvonneelta runoilijalta se onkin näyttäny jo monta vuotta. Kumma kyllä miten rahaton mies voi lihota sillä lailla. Mut joo, ehkä ois pitänä ite lähtee kattelemaan ja kuuntelemmaan mikä sen asian todellinen laita on. http://www.youtube.com/watch?v=gO68eme2Pb0 Ei tuo nyt kyllä valtavan läskiltä tuossa näytä ainakaan ja matsku on eilisillalta... | |
![]() 12.07.2009 17:42:08 | |
aivokuolio: http://www.youtube.com/watch?v=gO68eme2Pb0 Ei tuo nyt kyllä valtavan läskiltä tuossa näytä ainakaan ja matsku on eilisillalta... Viimesimmät näköhavainnot miekkosesta itellä oliki runokirjahaastiksien aikoihin. Hyvä, jos on ittensä kuosiin suana. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... | |
![]() 12.07.2009 20:48:07 | |
Kyllähän se turposi hieman tuon Tehisajan jälkeen, mutta on laittanut itsensä fittiin ja pudottanut painoa lähelle entisiä mittoja. Oisko ollut Rumban haastattelussa, kun kertoi että vielä muutama kilo olisi pudotettava ennen kesä keikkoja. Tuo haastattelu siis oli joskus keväällä jo. Minä olen minä. | |
![]() 13.07.2009 00:53:44 | |
Bändi, yleisö ja laulajakin olivat ainakin Ruisrockissa aivan kuin silloin ennen. Ei mitään haparointia tai epävarmuutta. Moitetta lähinnä biisivalinnoista, nyt kun ei oo uutta levyä alla tai tulossa(?) niin ois saanu mun puolesta soitella vanhoilta levyiltä tavaraa kans. Nyt tuli lähinnä sitä pyyhitähdettaivaaltaa ja maailmaonsunnia. Tänä yönä sä kuulut mulle, yö ulkona, syön sipsejä tai geeni-biisejä esimerkiksi. Kamoo beibi jeah tais olla vanhin soitettu biisi, ja muita ei köyhiltä syntisiltä ollukkaa. Mut hyvä keikka silti, noin niinko yleisesti. Jengi tykkäs. Mniej Ni Zero! | |
![]() 13.07.2009 11:55:36 | |
Tammerfestin keikalla pisti vähän hymyilyttämään konsertin avausbiisin virkaa toimittanut Irwinin Meni rahahommat pieleen. | |
![]() 13.07.2009 13:18:58 (muokattu 13.07.2009 14:31:34) | |
Kitaranraiskaaja: Tammerfestin keikalla pisti vähän hymyilyttämään konsertin avausbiisin virkaa toimittanut Irwinin Meni rahahommat pieleen. Jep, oli ihan hauska oivallus, samalla tavalla kun Faith No More:n Reunited-avausbiisi. Keikka oli kyllä Tammerfestissä kova. Kovaa hittikimaraa puski ja meininki oli kohdallaan sekä yleisössä, että bändillä. Mattikin innostui viskomaan kitaraa yläilmoihin oikeen olan kautta. Ainoa moite tulee soundeista. Basso ja basari peittivät todella lahjakkaasti laulun ja etenkin kitaran, eikä balanssi ollut muutenkaan oikeen kohdallaan. Jossain biisissä oikeen yritin kuunnella, josko sieltä vaikka se virvelin mäiske kuuluisi, mutta sekin oli semmonen kaukainen erottamaton suhina siellä jossain. Oli miten oli, keikka oli niin kova, että soundipolitiikan harmitteleminen jäi muutamaan ekaan biisiin. Äijät on todellakin vedossa. Iso kiitos keikasta! edit: ja mitä noihin rahahommiin tulee niin uskoisin, että tämän comebackin taustalla on kyllä ensisijaisesti ollut ihan puhdas halu palata lauteille tiedostaen silti sen, että siitä varmaan saa myös hyvän korvauksen. Jos yleisöllä ja bändillä on kivaa keikalla, niin ei kai siinä kumpikaan osapuoli mitään raha-asioita jaksa miettiä. my wallet's fat and so is my head | |
![]() 13.07.2009 13:27:55 | |
Moitetta lähinnä biisivalinnoista, nyt kun ei oo uutta levyä alla tai tulossa(?) niin ois saanu mun puolesta soitella vanhoilta levyiltä tavaraa kans. Nyt tuli lähinnä sitä pyyhitähdettaivaaltaa ja maailmaonsunnia. Tänä yönä sä kuulut mulle, yö ulkona, syön sipsejä tai geeni-biisejä esimerkiksi. Kamoo beibi jeah tais olla vanhin soitettu biisi, ja muita ei köyhiltä syntisiltä ollukkaa. Yö ulkona-biisi? No kumminki, tuolla Tavastian keikalla oli tullu esim. juurikin nuo mainitsemas kolme harvinaisempaa biisiä mutta nuo festarisetit on näköjään rakennettu ihan vaan hittien varaan. Tottahan toki sitä on niistäkin mielissään kun 5 vuoden tauon jälkeen Teharit livenä näkee mutta kyllä olis mahtava bändi kokea vielä jossain klubillakin vielä hikisempänä, kaiholla esim. kevään -02 mammuttikeikkoja (esim. Oulussa vaatimattomat 5 encorea...) muistellen... | |
![]() 13.07.2009 15:10:19 | |
Galder: Et ole koskaan vissiin opiskelua harrastanut? Tai ollut yrittäjä ilman töitä. "Look behind you, a three-necked bass guitar!" | |
![]() 13.07.2009 16:06:27 | |
aivokuolio: Yö ulkona-biisi? No tarkoitin toki sitä Kuu-kuu-ku-kuukku-kulta tulee takaaisiiiin-biisiä. Eli joo biisin nimi on Ulkona. Säääh. Mniej Ni Zero! | |
![]() 14.07.2009 20:27:51 | |
Kuten jo edellä mainittiin niin Tammerfestin keikka oli aika suurta ilotulitusta. Itsellä ei kyllä löydy oikeastaan mitään valittamista keikan suhteen. Ja tulihan siellä se Se jotuu Geeneistä -biisikin. Eikä olisi kovin kauheaa, vaikka eivat vielä lopullisesti lopettaisikaan, jos keikkojen energiataso pysyy tuollaisena. | |
![]() 16.07.2009 12:33:52 | |
nikomati: yhtä laiha mies se yhä näytti olevan tosiaan. ruississa myös ite näin keikan ja hyvä meininki oli. pelotti kyllä miten suhtautua sen ylihienon -04 lopetuskeikan jälkeen. no siinähän se meni nostalgiahuumassa. mutta kuka oli jamppa, joka soitti "taustalla" akustista kitaraa? Itse olen Tavastialla katsomassa sitä ensimmäistä paluukeikkaa ja oli kyllä todella loistava. Toisin kuin tosiaan se ns. väsynyt viimeinen keikka silloin Ankkarockissa niin oli bändi nyt jälleen siinä iskussa kuin joskus vuosituhanteen vaihteessa. Pelon sekaisin tuntein sitä keikkaa odotin ja ylitti sitten loppujen lopuksi kaikki odotukset moninkertaisesti. Jos ei bändiä tuon keikan jälkeen enää tulee näkemään niin huomattavasti paremmat muistot jäivät sitten tästä verrattuna siihen Ankkarockin ns. viimeiseen keikkaan vuonna 2004. Only pop music can break my heart... | |
![]() 19.07.2009 16:56:36 | |
aivokuolio: No kumminki, tuolla Tavastian keikalla oli tullu esim. juurikin nuo mainitsemas kolme harvinaisempaa biisiä mutta nuo festarisetit on näköjään rakennettu ihan vaan hittien varaan.Höpöhöpö. Tavastialla ei tullut yhtään ekan levyn biisiä, mikä oli muuten loistavassa ja pitkässä setissä ainoa pettymys. Vikana encorena tosin kuultiin Se johtuu geeneistä. Tavalla kuultiin Köyhät syntiset-levyltä C'mon Baby Yeahn lisäksi Laiska laiska ja Syntynyt köyhänä, joka muistaakseni tuli myös Ruisrockissa. | |
![]() 04.08.2009 18:20:57 | |
Näin Ankkarockin keikan viikonloppuna, ja kyllä sitä ihan ilokseen kuunteli ja katseli. Hyvin nostalgiset fiilikset tuli henk.koht., bändi oli hyvin tärkeä silloin joskus. Tiedä sitten, onko kyseessä "rahastuskiertue", ainakin Ylen haastattelussa Hannu Kilkki mainitsi, että idea syntyi kun bändi soitti yhdessä hääkeikan viime vuonna. Tän kesän keikat oli niin kuin se varsinainen lopetuskiertue. (linkki ko. juttuun http://yle.fi/alueet/lahti/2009/06/ … _onkin_jaahyvaiskiertue_828736.html) Anygays, itse olin ainakin iloinen että vielä kerran ehti nähdä. | |
![]() 04.08.2009 19:25:43 | |
Comeback on varmasti ollut tarkkaan harkittu juttu sillä yhtye ehti olla telakalla niin vähän aikaan. Eikö levyt mennyt enää kaupan vai mikä lienee syynä... Aika perseestä kumminkin tällaiset "Yhtye lopettaa, tekee parin vuoden päästä comebackin" -jutut. Ei sillä että bändin tekemiset mitenkään kiinnostaisi, mutta siltä omaan nenään haiskahtaa. | |
![]() 04.08.2009 20:10:15 | |
Bändi on täällä jaettujen keikkakokemusten perusteella heittänyt nuo paluukeikkansa ihan täysillä ja sekä soittajilla, että yleisöllä on ilmeisesti ollut hauskaa, joten mun mielestä on aika turhaa mussuttaa paluun tekemisestä. (Ja tähän väliin voi halutessaan asetella myös viisaita sanoja suomalaisista ja kateudesta) Viiden vuoden aikana kerkiää kumminkin aika paljon vettä virtaamaan, ehkä 2004 Tehosekoittimen tyyppien mielestä bänditoiminta on ollut ihan perseestä ja tänä päivänä se taas maistuu. Sellaisessa ei ole mitään väärää. "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming | |
![]() 04.08.2009 20:48:23 | |
Ensi viikon lauantaina Suomi-ilmiöön katsomaan Tehiksiä livenä, samalla näkee myös Egotripin ja Eppu Normaalin sekä Stellan. On vähän niinkuin once-in-a-lifetime tilaisuus kun eivät todennäköisesti tämän kesän jälkeen enempää keikkoja heitä. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 | |
![]() 05.08.2009 09:36:37 | |
On vähän niinkuin once-in-a-lifetime tilaisuus kun eivät todennäköisesti tämän kesän jälkeen enempää keikkoja heitä. En menisi tästä takuuseen. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)