Aihe: Paramore
1 2 3 4 514 15 16 17 18
kapako
26.04.2008 16:37:14

Kuuntelin CDONista tänä aamuna näytteitä Riot-levystä ja ihan kivalta kuulosti, mutta iltapäivällä levykaupassa hetken levyä pyöriteltyäni totesin että käyn ostamassa sitte kun hinta laskee 17 eurosta alaspäin. Kympillä olisin ostanut.

Ei muutaku tilausta vetämään,
http://www.play.com/Music/CD/4-/3344564/Riot/Product.html
Ei apina posetiivia käskemättä veivaa.
Sarko
26.04.2008 20:18:44 (muokattu 26.04.2008 20:19:01)
melopunkpop

Se mikä tästä tappiin asti kompuroidusta, hengettömästä ja latteasta audiaalisesta markkinahyödykkeestä tekee punkkia on jäänyt minulle hyvin epäselväksi. Toisaalta tämä sama huomio koskee myös n. 99% nykyisistä MTV:llä tehorotaatiossa pyörivistä "punk"-yhtyeistä.
I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg
Pasifisti basisti
27.04.2008 01:15:54

Misery Business musavideo ja akustisena. Jälkimmäisessä timantinkovaa laulua
http://youtube.com/watch?v=GLZttSe_g0E
http://youtube.com/watch?v=KiR838VOCrA

Myspace:
http://www.myspace.com/paramore

Mistä tuosta jälkimmäisestä löytyy se timantinkova laulu :)
dipshit
27.04.2008 01:49:32
En mä tiiä, jotain vastenmielistä tässä bändissä on. Ei vaan mitenkään uppoa tälläinen musiikki, niin helkkarin mitäänsanomatonta ja ylituotetun -ja markkinoidun oloista että huhhuh. En pidä yhtään.
obiwan
27.04.2008 16:04:29
Heh, jotenki sellanen meininki, että nää inisevät punk-puristit täällä vaativat pitkin hampain bändin diggaajia selittämään ja perustelemaan heille, miksi pitävät yhtyeestä:)

Ihan kun se olisi kauhea rikos ja vääryys jos joku tästä bändistä tykkää...
Linnunlaulupuu
27.04.2008 18:28:07
Heh, jotenki sellanen meininki, että nää inisevät punk-puristit täällä vaativat pitkin hampain bändin diggaajia selittämään ja perustelemaan heille, miksi pitävät yhtyeestä:)

Niin, yksi on pyytänyt selittelyjä ja perusteluja.
KINNIKUN!
rockitsb
27.04.2008 19:40:16
Taitaa nyt olla niin että ne ketkä tykkää Hayleyn ulkonäöstä, kehuu bändiä ja ketkä ei niin päinvastoin. Itsehän tykkään tosta laulusta nimenomaa, heh juum. Eipä tollaista lauluääntä nyt ihan joka tytöllä ole. Ei tuo bändi kyllä ilman Hayleytä olisi mieleen jäänyt.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Viikset
jussimus
27.04.2008 20:05:10
Mun mielestä tossa Hayleyssä ei ole mitään ihmeellistä, ei ulkonäön eikä laulunkaan puolesta. Itse tykkään Paramoresta ihan vain sen musiikin takia, ja voisin kuvitella tykkääväni siitä vielä paljon enemmän jos siinä olisi joku hyvä-ääninen mieslaulaja ja musiikki ei olisi aivan niin ylituotettua.
Sarko
27.04.2008 21:39:13 (muokattu 27.04.2008 21:52:37)

Ihan kun se olisi kauhea rikos ja vääryys jos joku tästä bändistä tykkää...

Ei se ole rikos eikä vääryys digata Paramoresta, meikä ei diggaa ja that's it. Kuhan vaan kysyin että mikäs tästä tekee punkkia sen enempää kuin jostain Nickelbackistä.

Kyllä mua puristiksi saa haukkua, nimittäin ilolla näkisin Paramoren kaltaisten käpykaartilaisten lentävän tukistaan helvettiin minun punkistani.

E: :)
I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg
NYdoll
28.04.2008 13:02:47

Katselin tässä juuri Natsien okkultismista kertonutta dokkaria ja m.netin punkkipuritaanien mielipiteitä seuratessa voi huomata tiettyjä yhtäläisyyksiä tuonne saksanmaalle. Ainoaa oikeaa punkkiahan on ne seiskaseiska ja kasikaks. Irtopisteitä katu-uskottavuudessa voi myös keräillä diggailemalla NY esipunkskenen demoja ja Stoogesin bootlegejä. Kyllä mua taas pistää vihaks niin pirusti. Yleensäkin kun on kyse tällaisista yhtyeistä kuin vaikka tämä Paramore, niin harvemmin jengille tulee mieleen, että ehkä ne haluaa kuulostaa just siltä miltä kuulostavat? Ehkä kyse ei olekaan levy-yhtiön kehittelemästä tuotteesta. Eikös punk-ideologia kiteydy vapauteen tehdä mitä haluaa?
Niin joo ja noista videoista. Hyviä biisejä ovat, etenkin tuo akustinen veto. Jää soimaan päähän tosi tehokkaasti.
-It's always better to be out of tune than out of feeling-
Simo78
28.04.2008 13:23:14
Henkilökohtaisesti olen täysin kyllästynyt lokeroimaan bändejä tiettyihin musagenreihin siten, että välittäisen onko se todellisesti vai feikkiä. Ei mitään väliä tyylillä, vaan sillä onko musa hyvää vai huonoa! Genreihin jakaminen on tarpeellista, jos pitää kertoa minkälaista musaa bändit soittaa. Paramore on mun nähdäkseni emopoppunkrockia.
Sarko
28.04.2008 13:46:30 (muokattu 28.04.2008 14:24:44)
E: Olipa niin paatoksellinen ja lapsellinen vuodatus taholtani että päätin poistaa. Ei jaksa turhaan alkaa peistä taittamaan täällä. Se on kuitenkin sanottava että NY Dollin huomatus nuista katu-uskottavuus pointseista ei ainakaan mun kohalla pidä paikkaansa, mä en kaipaa mitään pisteitä tai skenen hyväksyntää siitä musiikista mitä kuuntelen ja diggailen.
paavi
28.04.2008 14:14:46
Uus tuttavuus mulle. Laulaja oli sen verran mun makuun ulkoisesti, että oli pakko tutustua musiikkiin, heh! ;D
Musa oli ihan jees. Levy liian tuotettua ja livesoittokin yllätyksetöntä ja hengetöntä - siis tästä samasta muotista kun puolet pinnalle nousevista bändeistä. Kuitenkin hyviä biisejä, joissa oivalluksia ja koukkuja. Laulaja on aika hyvä. Mielelläni kyllä tutustun lähemminkin...
Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction
Tohtori Tonus
28.04.2008 14:28:32
Yleensä en mtv-punkpoppia kuuntele, mutta Paramorea sitten senkin edestä :D Tässä vain on sitä mystistä "jotain". Ei voi käsittää, sillä ei kait tämä paperilla eroa muista samankaltaisista bändeistä juuri mitenkään, mutta Riot!:ia on tullut pyöritettyä hurjat määrät ilman pienimpiäkään kyllästymisen merkkejä. Pitäisi varmaan se aiempikin levy ottaa tarkastelun alle.
"Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable
kyseinen
28.04.2008 15:58:57
mä en kaipaa mitään pisteitä tai skenen hyväksyntää siitä musiikista mitä kuuntelen ja diggailen.

...muuuutta kaipaat kuitenkin muiden diggaileman musiikin tyrmäilyä Internetissä. Näin. Jälleen on löytynyt Internetin uumenista HIENO MIES.
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
aivokuolio
28.04.2008 16:37:19
Jos joku väittää Poets Of The Fallia heviksi, niin kyllä mua ainakin kiinnostaa kysyä hieman perusteita moiselle väitteelle.
Sarko
28.04.2008 23:14:56 (muokattu 28.04.2008 23:19:26)
...muuuutta kaipaat kuitenkin muiden diggaileman musiikin tyrmäilyä Internetissä. Näin. Jälleen on löytynyt Internetin uumenista HIENO MIES.

Hoho, nearly got me on that one! Tässä on muuten kans pari hienoa miestä internetin uumenista:

http://youtube.com/watch?v=DZJTNLvOFRo
walllu
29.04.2008 01:12:57
itselleni kyllä kolahti melkolailla heti, vaikka en yleensä aivan tämän tyyppistä musiikkia kuuntelekkaan. tuleepahan nähtyä provinssissa
?
Kirjoitus virhe
30.04.2008 10:44:31
Laulajan äänessä on kyllä todella hyvä saundi. Crush biisikin on todella tarttuva. Eli kaipa sitä voisi vähän tarkemmin tutustua.
laite
01.05.2008 18:13:52
On kyllä todella mitäänsanomaton ja tylsä bändi, meikäläisen mielestä. Ja ei, ainakaan minä en löydä tuosta bändistä "punk-asennetta", en sitten millään. Taidan luokitella tämän "en vaihda kanavaa, mikäli radio tätä soittaa"- kategoriaan ja unohtaa.

Jotenkin hirveän surullista, että pitää olla hyvän näköinen nykyään saadakseen ihmiset kiinnostumaan musiikista. Tarjontaa on ehkä sitten liikaa tai ihmisillä liian vähän kiinnostusta ottaa asioista selvää, mene ja tiedä.
I said: "This is either Jesus, aliens or cops".
It was neither, it was Joey Dunlop.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)