Mismatch error 19.11.2008 11:30:49 | |
---|
Mulla olis toisella koneella se, kaappasin streamista. Voin survoa sen kyllä tarvittaessa johonkin nettiin, kunhan vaan muistan ottaa sen tiedoston viikonloppuna tikulle kun pääsen sen koneen ääreen. Kyllä kiitos nam! :) "I'll rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy." -Tom Waits |
SiwamieS 19.11.2008 15:54:14 | |
---|
Kyllä kiitos nam! :) Ai niin tämäkin. Perhana. Pistin valumaan. Muutama miinuspuoli tossa pätkässä sit oli.. mainitun hiukan epämääräisen laadun lisäksi: -Ollut liipasinsormi vähän hukassa, ei lähde aivan keikan alusta tallennus -Ylen perkele laittoi tuon streamin poikki kesken encoren! Ensin katosi kuva ja sitten hetken päästä ääni.. Hitto vie että kirosin tuota kesällä kun katselin.. :l Nooh, ei mahda mitteen. Pistän kohta linkin tähän. I wanna see movies of my dreams |
juuso a 19.11.2008 16:02:43 | |
---|
Ai niin tämäkin. Perhana. Pistin valumaan. Muutama miinuspuoli tossa pätkässä sit oli.. mainitun hiukan epämääräisen laadun lisäksi: -Ollut liipasinsormi vähän hukassa, ei lähde aivan keikan alusta tallennus -Ylen perkele laittoi tuon streamin poikki kesken encoren! Ensin katosi kuva ja sitten hetken päästä ääni.. Hitto vie että kirosin tuota kesällä kun katselin.. :l Nooh, ei mahda mitteen. Pistän kohta linkin tähän. Jep. Pitääpä katsella mitä toi mun versio sanoo. Jos se on ok niin voinen sen pistää jakoon. Juokaa ja polttakaa enemmän |
SiwamieS 19.11.2008 16:05:57 (muokattu 21.11.2008 21:10:36) | |
---|
Jep. Pitääpä katsella mitä toi mun versio sanoo. Jos se on ok niin voinen sen pistää jakoon. Oukey, tännekin kelpaisi ehyt versio kyllä, jos sulta semmoinen löytyy. Encore feat. musta ruutu ja pelkät ylen logot yläkulmassa ei oo oikein mukava. Hehe. E: Kai mäki sit poistan tän linkin. Tosin olen vakaasti sitä mieltä että turhapa tämmöisien alunperinkin ilmaisten nettistriimien jälkijakeluista on minkäänlaista mekkalaa kenenkään nostaa (enkä nyt tarkoita että esim. tässä ketjussa olisi nostettu, heh).. Mutta mutta, mitäpä sitä lainsäädännöille ja muille kummallisuuksille voi. Nooh, se siitä :) I wanna see movies of my dreams |
juuso a 21.11.2008 13:01:29 (muokattu 21.11.2008 17:57:10) | |
---|
Oukey, tännekin kelpaisi ehyt versio kyllä, jos sulta semmoinen löytyy. Encore feat. musta ruutu ja pelkät ylen logot yläkulmassa ei oo oikein mukava. Hehe. E: Tässä se mun streami joka tapauksessa, paremman puutteessa ainakin kelvannee Hmm.. On vissiin päässyt sittenkin häviämään se mun tallennus. Voi prkl.. Noh, löysin kyllä silti yhden toisen kaapatun: Sitten on vielä yksi livepätkä jossain jonka joku julkaisi foorumilla aikoinaan. Voin kait tuota senkin uppia jos jotakuta kiinnostaa. E: poistin linkin. Huone perustettu, eli siirrymmä sinne jos se hyväksytään. Juokaa ja polttakaa enemmän |
Mohla 21.11.2008 17:49:51 (muokattu 21.11.2008 17:50:00) | |
---|
Niin hienoo kun nää tallenteet onkin, niin peraatteessa näitä ei sais täällä julkisella puolella jaella. Voi tulla banaania nopeesti jos joku painelee varoitusta. (mä en sitä tee, älkää pelätkö.) Kandeis vaikka tehdä SMG huone tämmösten varalle... Mä poistaisin nuo linkit nopsaan ennen ku joku hälyttää sen moden paikalle. Ei oo tarkotus mitenkään pelotella tai olla vittumainen, vaan ihan ystävällisessä hengessä aattelin tuoda tän seikan ilmi. Pitääkin varmaan laittaa smg soimaan... Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharthy
|
BaariMikko 22.11.2008 00:28:39 | |
---|
Niin hienoo kun nää tallenteet onkin, niin peraatteessa näitä ei sais täällä julkisella puolella jaella. Voi tulla banaania nopeesti jos joku painelee varoitusta. (mä en sitä tee, älkää pelätkö.) Kandeis vaikka tehdä SMG huone tämmösten varalle... Mä poistaisin nuo linkit nopsaan ennen ku joku hälyttää sen moden paikalle. Ei oo tarkotus mitenkään pelotella tai olla vittumainen, vaan ihan ystävällisessä hengessä aattelin tuoda tän seikan ilmi. Pitääkin varmaan laittaa smg soimaan... No jos sen huoneen teette, niin kutsua, kiitos. |
Hipelius 23.11.2008 20:20:17 | |
---|
No jos sen huoneen teette, niin kutsua, kiitos. Tänne myös! "Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend |
Laatte 23.11.2008 21:41:33 | |
---|
Tänne myös! Kuin myös! "Luontoa romantisoi siitä vieraantunut." |
juuso a 23.11.2008 21:46:31 | |
---|
Huone vielä odottelee ylläpidon hyväksyntää. Pistän tänne linkin sitten niin kaikki halukkaat pääsee messiin. Wake up fuckers! |
juuso a 06.12.2008 13:12:00 | |
---|
Wake up! |
elin 18.12.2008 01:46:02 | |
---|
SMG on paras!!!! mustalla,maidolla,kylmänä,kuumana juon kahvini miten sattuu. Oon laulanu SMG:tä musadiggareiden perinteisellä päivillä.Muistakseni Hölmö rakkaus se on mainio kipale. Hölmö rakkaus ylpeä sydän on parempi levy,ku Missä olet Laila? |
Coran 05.03.2009 15:56:35 | |
---|
No niin, Näin minä vihellän matkallani -sinkku lienee nyt ilmaantunut kauppoihin ja radioon, tai ainakin Spotifysta voipi kuunnella. Hyvä kappale, ei sitä ilmeisintä hittimatskua. Terhin laulut on äänitetty entistä intiimimmin, kuuluu hengitysääniä sun muita. Erittäin lupaavaa, siis. (: Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 |
Laatte 05.04.2009 17:28:43 | |
---|
On se kumma, kun ei ole uudesta Palatkaa Pariisiin! -albumista vielä täällä turinoitu! Kyseessähän vaikuttaa nyt olevan todella hieno pläjäys musiikkia. Vielä en tosin osaa tuntojani sanoiksi purkaa. Yrittäkääpä, muut tutustuneet. "Kenelläkään ei olisi tavaroitani lainassa, jos minulla ei olisi ystäviä." |
juuso a 05.04.2009 17:45:00 | |
---|
Laatte: On se kumma, kun ei ole uudesta Palatkaa Pariisiin! -albumista vielä täällä turinoitu! Kyseessähän vaikuttaa nyt olevan todella hieno pläjäys musiikkia. Vielä en tosin osaa tuntojani sanoiksi purkaa. Yrittäkääpä, muut tutustuneet. Itse olen sen muutaman kerran kuunnellut läpi. Jotenkin ei ole iskenyt niinkuin edelliset levyt, mutta toisaalta ei ole ollut oikein oikeanlaista fiilistä tota kuunnellakaan. Eli en osaa vielä tässä vaiheessa sanoa mitään. Mä kyllä olenkin enemmän sen vanhan linjan kannattaja. Wake up! |
BaariMikko 05.04.2009 18:16:07 | |
---|
Tainnut keskustelu siirtyä huoneeseen, mikä on vähän tyhmää. No. Ekan kuuntelun jälkeen fiilikset tästä levystä oli sellaiset "ihan kiva, kasi puol", mutta pari lisäkuuntelua sitten vasta toivat sen ahaa-elämyksen. Hieno platta tämäkin on. Huutelen pimeään ennen kaikkea olisi ehdottomasti sinkkujulkaisun arvoinen raita, kesähittiainesta. Casablanca ja Lissabon iskevät nekin kovaa, ja Takarivin pojille, ja... ei tälläkään levyllä huonoja biisejä ole. Se, mitä jäin kaipaamaan, oli snadisti rohkeampi soitto. Bändi keskittyy ajoittain ehkä vähän liikaakin "vain" säestämään Terhiä, sellaisia edellislevyltä tuttuja maltillisia taidepaloja Rauhan laulun tyyliin olisi voinut tälläkin levyllä olla. http://maihinnousu.net/tellus |
juuso a 05.04.2009 18:24:39 | |
---|
BaariMikko: Se, mitä jäin kaipaamaan, oli snadisti rohkeampi soitto. Bändi keskittyy ajoittain ehkä vähän liikaakin "vain" säestämään Terhiä, sellaisia edellislevyltä tuttuja maltillisia taidepaloja Rauhan laulun tyyliin olisi voinut tälläkin levyllä olla. Ehdottomasti samaa mieltä tässä asiassa. Varsinkin kitaran osuus on köyhempi mitä ennen. Ja vähän turhan unpluggediksi on toi meno muuttunut. Se on se mikä mulla varmaan tökkii eniten tässä ihan uusimmassa levyssä. Wake up! |
Walrus 05.04.2009 18:57:53 | |
---|
Jostain syystä Casablancan kertsi tuo mieleen Vieläkö soitan banjoa-kertsin. Hyvä biisi kyllä. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Hipelius 05.04.2009 19:08:34 | |
---|
Pari kertaa kuunnellut ja "ihan jeesiltä" vaikuttaa vasta. Jokin tässä ei kolahda niinkuin parissa aikaisemmassa. Ajan kanssa, toivottavasti. |
Cujo 05.04.2009 21:41:29 | |
---|
Mukavalta tuntuu kuunnella. Itse kyllä tykkään juurikin näiden akustisemmasta ilmaisusta. Vaatii kyllä vielä kuuntelua, että saa levystä kunnolla kiinni, mutta hyvältä vaikuttaa. "If I never meet you in this life, let me feel the lack." |