texjazz 19.11.2007 19:40:51 | |
---|
Onko tällä levyllä mitään tilaustakaan? Näitä tribuutteja tulee aivan liikaa. Ainoa jonka olen onnistunut -joutunut- kuuntelemaan, on Jani Wickholmin juttu ja se sammutti sen pienimmänkin kiinnostuksen rippeen koko levyyn. Tuskin Göstakaan tästä innostunut olisi. Marras- ja joulukuu pitäisi kieltää. |
Chieftain 27.12.2007 12:29:53 | |
---|
Eipä kyllä mikään järin onnistunut levy ole. Toki levyltä löytyy muutama hieno tulkinta, kuten Paula Vesalan ja Olavi Uusivirran Pimeä tie, mukavaa matkaa sekä Maija Vilkkumaan Kerro terveiset lapsille. Juuri nyt soittimessa pyörii Uniklubin versio yhdestä Leevi- suosikistani, Koko talvi kesämökillä. Siinä mielessä erittäin onnistunut versio, että kuullostaa aivan heidän omalta biisiltään. Eli aivan hirveältä. "Kaiken kaikkiaan asetelmat ovat hyvät. Viisi suomalaista kolmen parhaan joukossa." (H-P. Hänninen, TV2, 14.1.2006) |
donpepe 28.12.2007 09:28:01 | |
---|
Aamulla tuli rariosta Stella - Elämä ikkunan takana. Minusta se oli aika kaunis ja herkkä versio, joskaan ei mikään mahdottoman omaperäinen. Kauniisti laulettu. - I scream, you scream, we all scream for icescream - |
laite 29.12.2007 03:46:20 | |
---|
Radiosta olen sattumalta kuullut Happoradion, egotripin, rautiaisen ja Wickholmin kappaleet enkä ole niistä yhtään pystynyt loppuun asti kuuntelemaan. Myötähäpeä kasvaa aina suuremmaksi. Egotrippi on noista ainoa, jolla on edes yritystä mutta kun vihaan bändin soundia muutenkin, niin... Paras versiointi näistä kyllä :) Elinaa pystyin kuuntelemaan noin ensimmäisen säkeistön puoliväliin, joten en tiedä paraniko se. Eikä oikeastaan kiinnostakaan tietää. Levyä en tule hankkimaan, mielummin ostan ne muutaman vielä puuttuvan LATL-levyn kokoelmiini. |
kid ego 29.12.2007 11:34:50 | |
---|
Viisi-kuusi biisiä levyltä kuulleena olen kyllä vakuuttunut tämän olevan ostamisen arvoinen tekele. Mukana on artisteja joita en voi yleensä sietää, mutta useimmiten minulle oksennusrefleksin aiheuttava Happoradiokin on onnistunut vedossaan hyvin. Harvemmin loistavia biisejä kuitenkaan ihan täysin onnistutaan pilaamaan. Varsinkin kun alkuperäiset kappaleet ovat suhteellisen simppeleitä, niille saattaa jopa tehdä ihan hyvää pieni muodonmuutos. Göstalle kyllä nostan hattua; miten voikaan ihminen tehdä niin monta levyllistä niin hienoa ja oivaltavaa musiikkia. "Hi! My name is Ronald! And your name is DOUCHEBAG!" |
Atomic Cafe 29.12.2007 12:47:11 (muokattu 29.12.2007 13:00:09) | |
---|
Viisi-kuusi biisiä levyltä kuulleena olen kyllä vakuuttunut tämän olevan ostamisen arvoinen tekele. Mukana on artisteja joita en voi yleensä sietää, mutta useimmiten minulle oksennusrefleksin aiheuttava Happoradiokin on onnistunut vedossaan hyvin. Harvemmin loistavia biisejä kuitenkaan ihan täysin onnistutaan pilaamaan. Varsinkin kun alkuperäiset kappaleet ovat suhteellisen simppeleitä, niille saattaa jopa tehdä ihan hyvää pieni muodonmuutos. Göstalle kyllä nostan hattua; miten voikaan ihminen tehdä niin monta levyllistä niin hienoa ja oivaltavaa musiikkia. Gösta oli nero omalla tavallaan mutta näitä tribuutteja en oikein ymmärrä, ei Juicekaan osannut laulaa mutta en minä sen kappaleita halua kuunnella muiden esittämänä, sama pätee vielä enemmän Tuomari Nurmioon ja M.A.Nummiseen. Se olisi pelkkää plussaa jos jäljelle jäänyt Leavings etsisi jostain uuden laulusolistin ja lähtisi tienpäälle esittämään hittejään, Gösta vihasi esiintymistä eikä sitä saanut lavalle edes oluella ja lenkkimakkaralla houkuttelemalla mutta olisihan niitä kappaleita mukava kuunnella ihan livenäkin kerran elämässään. |
Gardiner 29.12.2007 13:28:59 | |
---|
Jahas levy-yhtiön sivuille on tullut lisää maistiaisia levyltä: Nieminen & Litmanen - Tuhannen markan seteli Mariska - Poika nimeltä Päivi Niemisen ja Litmasen veto on kova ja huono ei ole Mariskan esityskään. Niemislittiä en oo kuult, mut Mariska tuli rariost, ja sehän oli hyvä. "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
aikavaikea 29.12.2007 14:02:59 | |
---|
mutta olisihan niitä kappaleita mukava kuunnella ihan livenäkin kerran elämässään. Tenkasen keikoillahan on Leavingseistä osa ainakin ollut säestämässä ja Aarne on Leevinkin biisejä vetänyt livenä. Tenkanen nyt ei ihan Göstalta kuulosta tosin. Burn the midnight oil. Or pour it on my salad. |
Informaatiokameli 29.12.2007 18:12:32 | |
---|
Niemislittiä en oo kuult, mut Mariska tuli rariost, ja sehän oli hyvä. Mariskan veto on kyllä pirun hyvä, muut kuulemani kappaleet levyltä ovatkin sitten melkoista jöötiä. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
kid ego 29.12.2007 20:50:14 | |
---|
Gösta oli nero omalla tavallaan mutta näitä tribuutteja en oikein ymmärrä, ei Juicekaan osannut laulaa mutta en minä sen kappaleita halua kuunnella muiden esittämänä, sama pätee vielä enemmän Tuomari Nurmioon ja M.A.Nummiseen. Se olisi pelkkää plussaa jos jäljelle jäänyt Leavings etsisi jostain uuden laulusolistin ja lähtisi tienpäälle esittämään hittejään, Gösta vihasi esiintymistä eikä sitä saanut lavalle edes oluella ja lenkkimakkaralla houkuttelemalla mutta olisihan niitä kappaleita mukava kuunnella ihan livenäkin kerran elämässään. Tiedän olevani outo jätkä, mutta tykkään tribuuttilevyistä muutenkin. Liian usein kaikki vaan tuppaavat soittamaan täysin alkuperäisten sovitusten mukaan mitä en oikein arvosta. Jos onnistuu jotain omaa tuomaan mukaan, edes soundimaailman, niin jees jees! "Hi! My name is Ronald! And your name is DOUCHEBAG!" |
laite 29.12.2007 23:05:04 | |
---|
Gösta vihasi esiintymistä eikä sitä saanut lavalle edes oluella ja lenkkimakkaralla houkuttelemalla... Aika harvan liki-absolutistin sä noilla eväillä saat keikalle :) |
texjazz 29.12.2007 23:35:34 | |
---|
Kohta tehdään tribuuttilevyjä tribuuttilevyistä. http://youtube.com/watch?v=YOUKNiGJCPc |