raita 15.02.2007 14:48:56 | |
---|
Noniin, vähän lisää ostettavaa. Odotan uutta levyä mielenkiinnolla, vaikka Hanoi Rocksin uusi tuotanto onkin jäänyt vähemmälle kuuntelulle. Henkilökohtaisesti pidän enemmän alkuaikojen Hanoi Rocksista. Syytä ei ole helppo osoittaa, osaan samastua myös vastakkaiseen mielipiteeseen. Ei voi kieltää, etteikö Mike olisi nykyään entistäkin karismaattisempi esiintyjänä. |
Karipiirto 07.05.2007 13:13:27 | |
---|
Tykkäsin ton Fashion-kappaleen rautalanka-melodiasta ja biisi muutenkin oli kiva. Katsotaan nyt mitä levy sitten muuten pitää sisällään. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Artist 07.05.2007 13:52:33 | |
---|
Tykkäsin ton Fashion-kappaleen rautalanka-melodiasta ja biisi muutenkin oli kiva. Katsotaan nyt mitä levy sitten muuten pitää sisällään. :) Joo, toi kitaramelodia on hyvä! Laulumelodia mua pikkasen häiritsee, varsinkin kertosäkeessä. "I wish life could be Swedish magazines." |
Oudi 07.05.2007 15:28:22 | |
---|
No ihan hauska biisihän tuo on ja ihan mukava videokin. Edelliset levyt (2000-luvun) tuntuivat tosi kireä saundisilta, eikä niitä oikeen jaksanut kuunnella. Enpä osaa paremmin selittää. Nyt tuntuu taas freshimmältä ja ilmeisesti bändi on aika hyvässä iskussa. Anteeksi, mutta käynkö mä useinkin täällä? |
slowdive 07.05.2007 16:46:56 | |
---|
Eipä tuo Fashion ihan kauheasti innostanut, vaikka ei nyt huonokaan biisi ole kyseessä. Vähän semmoinen niinkuin nimen perusteella "pelkäsinkin". AHT kolisi itselle kyllä varsin hyvin, toivottavasti tuleva levy myös. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
RocknRoll 07.05.2007 19:44:20 (muokattu 07.05.2007 19:44:34) | |
---|
Ihan menevä ja mukava biisihän toi on, mutta ei tuossa kyllä mitään superia vielä ollut. Letkeä meno kyllä, mutta mutta.. |
shovi 07.05.2007 20:07:52 | |
---|
Ihan menevä ja mukava biisihän toi on, mutta ei tuossa kyllä mitään superia vielä ollut. Letkeä meno kyllä, mutta mutta.. Nojoo, vähän tosta kuuluu se läpi, että se vaan oli eka biisi joka valmistui. Hyvä biisi hyvällä levyllä muiden hyvien biisien joukossa, mutta en mä kyllä kehtais väittää tota erikoisen mahtavaks sinkkubiisiksi. Makea musavideo oli kyllä IMO, sopi tosi hyvin juuri Hanoille. Ne oli muotihomoja olematta homoseksuaaleja, makee meininki! Tee sitä, mitä muut eivät tee. -Sam Vannin menestymisen ohje Rafael Wardille |
Blue Moon 07.05.2007 22:07:20 (muokattu 07.05.2007 22:16:32) | |
---|
Ihan jees veto. Ei mitään superia mutta parempi kuin edellisen levyn yksikään biisi. Tuli mukavasti mieleen alkuaikojen Hanoin jutut. - Don't eat stuff off the sidewalk - |
cruel_destiny 07.05.2007 22:12:26 | |
---|
hmhmph, miten musta taas tuntuu että tämä "fashion" on todella väsynyt esitys ja AHT oli täynnä kovaa kamaa..? :) Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson. |
-Mickill- 07.05.2007 22:50:03 (muokattu 07.05.2007 22:52:13) | |
---|
Tää Fashion on ihan himo! Vitti, ihan loistava biisi. Vähän tuli mieleen vanha popimpi(=parempi) Hanoi. Uusimmat pääsääntöisesti Monroen kynästä lähteneet vähän raskaammat hardrock rallit ei oo ihan meikän mieleen olleet mutta tää kuulosti aivan loistavalta. Nosti kyllä odutuksia uutta levyä kohtaan roimasti. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
kvhl 08.05.2007 09:18:20 | |
---|
Joo toi uusi video ja biisi on mun mielestä kans paluuta parempaan!. toivottavasti levylle tulisi enemmänkin melodisia biisejä,musta edellinen levy oli niin raskasta että sitä ei jaksanut kuunnella. |
ewqqq 08.05.2007 10:44:49 | |
---|
juu ei pöllömpää, eka video video sitten upper bendin ja meisinki rennompaa, paluuta visitor tyyliseen wanhaan matskuun, ei paha. toivottavasti se killeri biisikin viel löytyy ja siihen hyjävä video niin mik ettei toi fashion on waan, no niin ninja, yh:( Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
Artist 08.05.2007 10:47:41 | |
---|
eka video video sitten upper bendin No eikä ole. Todellakaan. Two Stepsiltä oli vielä videot "Boulevard Of Broken Dreams" ja "Don't You Ever Leave Me" ja sitten uudemmiltakin lätyiltä on videot ainakin "People Like Me", "A Day Late A Dollar Short" ja "Back In Your Face" "I wish life could be Swedish magazines." |
ewqqq 08.05.2007 11:00:09 | |
---|
No eikä ole. Todellakaan. Two Stepsiltä oli vielä videot "Boulevard Of Broken Dreams" ja "Don't You Ever Leave Me" ja sitten uudemmiltakin lätyiltä on videot ainakin "People Like Me", "A Day Late A Dollar Short" ja "Back In Your Face" Mielipide kysymys. Toi on tän mielestä eka video sitten upper bendin. Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
RocknRoll 08.05.2007 11:10:50 | |
---|
Voi mahdoton kun on vatsa täynnä perhosia, tulispa pian jo syksy ja Hanoi Rocksin uusi levy samalla! |
Artist 08.05.2007 13:24:15 | |
---|
Mielipide kysymys. Toi on tän mielestä eka video sitten upper bendin. Siis fakta on se, että se ei ole ensimmäinen video sitten "Up Around The Bendin" (mikäli upper bend siihen viittaa?), mielipidekysymys tietenkin on, onko se paras video sitten sen. "I wish life could be Swedish magazines." |
Sir Henri 08.05.2007 15:23:54 | |
---|
Ihan jees veto. Ei mitään superia mutta parempi kuin edellisen levyn yksikään biisi. Tuli mukavasti mieleen alkuaikojen Hanoin jutut. Mulle tuli myös mieleen vanha Hanoi Rocks ainakin kertosäkeestä. Ei tuo mikään jättikappale ole, mutta antaa kyllä aihetta odottaa uutta levyä. Toivottavasti saundimaailma muuttuu täydellisesti AHT:n kimallemuovisaundeista. "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
ewqqq 08.05.2007 22:51:35 (muokattu 08.05.2007 23:00:38) | |
---|
Siis fakta on se, että se ei ole ensimmäinen video sitten "Up Around The Bendin" (mikäli upper bend siihen viittaa?), mielipidekysymys tietenkin on, onko se paras video sitten sen. No jumaleessön eikö se mene jakeluun:) Mun mielestä hanoilla ei ole ollut kuin yksi musiikki videoksi kutsuttava esitys eli Up Around The Bend. ja tätä uuttahan jopa voi sellaiseksi kutsua vaikka kaukana ollaan upper bendistä. Ne muut "videot" on sit asia erikseen. Tais makkonenkin tossa making offissa höpöttää jotain tyyliin kattos o valoja ja porukkaa, tosi pro... Mutta parasta hanoita noin niinkö videona on..., :) All Those Wasted Years (VHS) Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
williampratt 08.05.2007 23:13:18 | |
---|
Joo, toi kitaramelodia on hyvä! Laulumelodia mua pikkasen häiritsee, varsinkin kertosäkeessä. Tuleeko kellekään muulle mieleen "Cheyenne" tästä? Ihan jees biisi, kertosäe mun mielestä ei ihan yllä muun biisin tasolle. |
stickyfinger 09.05.2007 09:09:37 | |
---|
Tuleeko kellekään muulle mieleen "Cheyenne" tästä? Ihan jees biisi, kertosäe mun mielestä ei ihan yllä muun biisin tasolle. Tulee todellakin "Cheyenne" mieleen. "Fashion" ei meikäläisen korvaa kyllä mitenkään erityisen hyvältä biisiltä kuulosta. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |