Aihe: Justin Timberlake "Futuresex/Lovesounds"
1 2 3
el Bastardo
11.01.2007 17:29:27
Khyl khyl, varsin laadukasta R&B-tuotantoa Timbalandilla tapana nykyisin tuottaa.

Ja aiemminkin. Missy Elliottin ja Aaliyahin kanssa tehdyt matskut on biiteiltään monesti hykerryttävän hyviä. Hyvästä modernista ärränbeestä pitävän kantsii tsekata vaikka Aaliyahin samanniminen albumi ja siltä vaikkapa raita More Than a Woman.
Sävis
22.01.2007 18:14:04
No ajattelin tulla tänne vaan hehkuttamaan, että menen Tukholmaan katsomaan Justinia livenä kesäkuussa. Vielä on lippuja jäljellä (huonoille paikoille)...
Sävis
20.06.2007 15:50:32
Eilen olin sitten Globenissa todistamassa FutureSex/LoveShowta. Ei voi sanoa muuta, kun että arvostukseni Justin Timberlakea kohtaan nousi entisestään. Show oli ihan mieletön ja Timberlake itse lauloi, tanssi ja soitti muutamia soittimia parin tunnin shown ajan. Sovitukset kappaleista olivat todella hyviä ja bändi hoiti hommansa todella loistavasti. Kannatti lähteä rapakon taa.
Säviksen pimeä puoli
slowdive
20.06.2007 17:27:28
Eilen olin sitten Globenissa todistamassa FutureSex/LoveShowta. Ei voi sanoa muuta, kun että arvostukseni Justin Timberlakea kohtaan nousi entisestään. Show oli ihan mieletön ja Timberlake itse lauloi, tanssi ja soitti muutamia soittimia parin tunnin shown ajan. Sovitukset kappaleista olivat todella hyviä ja bändi hoiti hommansa todella loistavasti. Kannatti lähteä rapakon taa.

Varmasti näin. Ne livepätkät mitä itsekin oon nähnyt (siis TV & netti), niin toimii hienosti. Biisit on kuitenkin monet sen verran pitkiä ja monisyisiä että live-instrumenteilla, taidolla ja tottakai myös sillä rahalla saa puitteen kuntoon ja fiiliksen kattoon.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Veepee
21.06.2007 10:06:01
Se oli varmaan tuo toinen sinkku "My Love" missä on äärimmäisen hienot taustat? Itsekin rohkaistuin tuon biisin perusteella levyn ostamaan ja samanlaista matskua se oli onneksi pullollaan, tanssilattianylkytysten (Sexyback) jäädessä melkeinpä siihen yhteen biisiin.

Juurikin tuon biisin taustat ovat hienointa, mitä nykypopissa on! Harvinaisen onnistuneet...aina menee kylmätväreet...! Jotenkin tuon biisin myötä sytyin Timberlaken musiikille muutenkin...miehellä on hieno ja persoonallinen ääni. Tekee hyvin tuon poppihommansa kyllä! =)
Sävis
21.06.2007 15:18:38
Varmasti näin. Ne livepätkät mitä itsekin oon nähnyt (siis TV & netti), niin toimii hienosti. Biisit on kuitenkin monet sen verran pitkiä ja monisyisiä että live-instrumenteilla, taidolla ja tottakai myös sillä rahalla saa puitteen kuntoon ja fiiliksen kattoon.

Valot ja tanssijat oli tietysti huippuja nekin, mutta itse vakuutuin nimenomaan bändin soitosta ja Justinin sekä köörin laulusta. Hienoa, että laulu toimi livenäkin todella hyvin.
Säviksen pimeä puoli
slowdive
28.10.2007 19:51:16 (muokattu 28.10.2007 19:51:34)
Nythän tuolla YLE Extralla ois tuoretta liveä tarjolla tänään klo 20.30 alkaen. Kestoakin yli 2h, joten täysimittaisesta showsta lienee kyse.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
ydinaukio
28.10.2007 23:27:44
Joo, tuo oli uusinta viime viikolta. On kyllä uskomaton show.
masterhat
28.10.2007 23:37:08
Joo, tuo oli uusinta viime viikolta. On kyllä uskomaton show.

todellakin. tuolla olis ollut ihan kivaa varmasti
Snails against humanity
Sävis
15.03.2013 10:54:22
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1964 päivää vanhaan aiheeseen!

Nostellaanpa tätä kun herra Timberlake on leffamaailmassa harhailun jälkeen palannut taas musiikin tekemiseen. Ensimmäinen sinkkulohkaisu tulevalta The 20/20 Experience oli Suit & Tie, joka sai ainakin minut taas innostumaan. Hiton hienoa poppia. Toinen sinkku Mirrors kuulostaa tautoiltaan vähän My Lovelta, mutta eipä se kai haittaa.

Kuuntelen levyä tällä hetkellä iTunesista, jossa koko levy on tällä hetkellä striimattavana ilmaiseksi. Ensivaikutelma on, että tämä paluu oli erittäin tervetullut.
LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!!
Sävis
17.03.2013 18:19:47
LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!!
jigsore
17.03.2013 19:04:17

Ihan hyvältä vaikutti yhden kuuntelun jälkeen. Eeppisen pitkiä biisejä!
dipshit
17.03.2013 22:16:48 (muokattu 17.03.2013 22:22:16)
Nyt on levy kuunneltu noin kolmeen kertaan läpi, joten kaipa tästä voisi lyhyesti jotain omia mietteitä kirjoitella. The 20/20 Experiencestä puhuttaessa voidaan jo puhua jonkin sortin virstanpylväästä, ainakin nykypopin standardeilla. Timberlake ja Timbaland ovat onnistuneet luomaan todella innovatiivisia tuotannollisia ratkaisuja, mielenkiintoisia sämplejä ja hienoja biisirakenteita (kappaleiden keskipituuskin taitaa olla jotain 6-7 minuutin luokkaa). Sanoisin, että tämä on selkeästi Justiinan paras levy ja parhaita pop/r&b-levyjä vuosikausiin.
Cathi777
18.03.2013 09:54:27

dipshit: Nyt on levy kuunneltu noin kolmeen kertaan läpi, joten kaipa tästä voisi lyhyesti jotain omia mietteitä kirjoitella. The 20/20 Experiencestä puhuttaessa voidaan jo puhua jonkin sortin virstanpylväästä, ainakin nykypopin standardeilla. Timberlake ja Timbaland ovat onnistuneet luomaan todella innovatiivisia tuotannollisia ratkaisuja, mielenkiintoisia sämplejä ja hienoja biisirakenteita (kappaleiden keskipituuskin taitaa olla jotain 6-7 minuutin luokkaa). Sanoisin, että tämä on selkeästi Justiinan paras levy ja parhaita pop/r&b-levyjä vuosikausiin.

Joo, kyllä mäkin tavallaan tästä uudesta levystä pidän. Mutta mielestäni nuo biisien pituudet on kyllä ongelma. Pitäisi olla enemmän syitä tuohon biisien pituuteen, nyt ei kyllä jaksa monikaan biisi noin pitkään kantaa. Pitäisi enemmän sen itse biisin sisällä tapahtua, että tuollaiset kappalemitat olisi perusteltuja.

Siitä kuitenkin iso plussa, että ei todellakaan olla menty siitä mistä aita on matalin. Mutta ongelma tosiaan tietty suuruuden hulluus noiden pituuksien suhteen on tämän levyn kompastuskivi. Hurahtaa helposti taustamusiikin puolelle, kun itse biisi ei jaksa noin pitkään pitää mielenkiintoa yllä.
Only pop music can break my heart...
Tupuna
18.03.2013 18:14:28
Sävis: Uusi levy nyt myös Spotifyssa: http://open.spotify.com/album/0O82niJ0NpcptYRxogeEZu

Törkeen hieno levy. Vau. Mahtavia biisejä, ja jo eka biisi pudottaa leuan lattiaan.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)