Tulee heti ensimmäisenä mieleen, että paljonko Rovaniemen kaupunki on maksanut Antille siitä, että julkaisee kaupungin nimeä kantavan levyn. Jos ei kuitekaan ole maksanut, niin sitten tulee mieleen se, että yrittääkö Antti ratsastaa Lordin nostamalla Rollo-hypetyksellä. Öööö... Eikös Tuisku ole ollut ihan avoimen rovaniemeläinen alusta asti, ja ne Idols-kisat olivat jo jokunen vuosi ennen kevään euroviisuja. Tuskin Antti enää mitään hypetysapua kotikaupungin muilta pojilta tarvitsee. Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..." |
Silti tuossa Virpi Salmen kritiikissä paistoi läpi se, ettei nainen itse asiassa tiedä dancemusiikista mitään. Ei kaikesta tarvitsekaan tykätä, mutta soundipolitiikka kuulostaa kaikelta muulta kuin Taikapeilin Suurelta salaisuudelta. Heh. En kyllä tiedä varmaan minäkään mitään dance-musiikista, sillä olen aika lailla samaa mieltä ko. arvostelun kanssa. Paitsi, että tuo linkitetty biisi ei ole niin huono kuin se toiseen juttuun linkitetty "lämpö"-biisi, jota en oikeasti jaksanut kuunnella loppuun, mikä on erittäin harvinaista minulta. Jotenkin juuri toivoisi, että Tuisku olisi saanut hyvät levyt aikaiseksi, ettei tuollaisesta murska kritiikistä tarvitsisi "kärsiä", sillä Tuiskulla on kaikesta huolimatta erittäin vahvoja osa-alueita. Varmasti Suomesta olisi löytynyt elektronisen musiikin taitajia, jotka olisivat suostuneet noin "isoon" juttuun ilo mielin (esim. jos vertaa siihen yhteen Jari Sillanpään joululevyyn, niin se oli mun mielestä onnistunut, vaikken varsinaisesti Jaria tai joululauluja fanitakaan). Tai sitten noi näytteistä kuultavat "jutut" on tulossa uudelleen muotiin - enivei, "se jokin" jää puuttuumaan. Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle. |