Feggy 18.07.2006 10:55:06 | |
---|
Et kai tossasi ole sitä mieltä, että joku mnetin jäsenistä koostuva bändi voisi esittää Helsinki City Boyn kaltaisia hittejä raiskaamatta niitä? Yritys kuihtuu kokoon jo laulua miettiessä, ei kukaan täällä osaa laulaa edes lähellä Teuvon tasoa. No entäs jos sitten vaikka miiminen esitys ja biisi nauhalta? Salskeita muusikkonuoria toki täältä löytyy.
Lockman keikalla Operaatio Livessä 10. 8. Club Liberté, Helsinki |
tigrushka 18.07.2006 11:04:31 | |
---|
Et kai tossasi ole sitä mieltä, että joku mnetin jäsenistä koostuva bändi voisi esittää Helsinki City Boyn kaltaisia hittejä raiskaamatta niitä? Yritys kuihtuu kokoon jo laulua miettiessä, ei kukaan täällä osaa laulaa edes lähellä Teuvon tasoa. No jos playbackinä, tanssipoikia ainakin löytynee... "Those who know do not tell, those who tell do not know." |
Jäärä 18.07.2006 11:35:54 | |
---|
Muistatkos sinä missä olit kun kuulit "Helsinki city boys"-kappaleen ensi kertaa? Tästä kysymyksestä tulee meidän sukupolvellemme yhtä perustavaa laatua oleva kysymys kuin "Missä olit kun Kennedy ammuttiin?"-kysymys jollekin toiselle sukupolvelle. Itse olin matkalla työterveyslääkärin vastaanotolle selkävaivojen takia, kun radiosta hyökkäsi tämä musiikin riemuvoitto vastustamattomalla teholla. Olin myyty. Veikkanpa, että kahdenkymmenen vuoden päästä tapahtuu uusi "Mestarit lavalla"-tyyppinen spektaakkeli, jossa mestareina hääräävät itseoikeutetusti Teuvo, Matti Nykänen, Henry Saari ja ööh.. ketäs vielä.. vaikkapa minä ite. Taustapändinä ehdottomasti vaikkapa SOAD, niin tunnelma olisi taattu. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Mechanizm 18.07.2006 12:17:38 (muokattu 18.07.2006 12:17:58) | |
---|
Muistatkos sinä missä olit kun kuulit "Helsinki city boys"-kappaleen ensi kertaa? En ole vielä kuullut. Selkeästi olen jäänyt jostain suuresta paitsi. Tai ehkä sittenkin parempi näin. Veikkanpa, että kahdenkymmenen vuoden päästä tapahtuu uusi "Mestarit lavalla"-tyyppinen spektaakkeli, jossa mestareina hääräävät itseoikeutetusti Teuvo, Matti Nykänen, Henry Saari ja ööh.. ketäs vielä.. vaikkapa minä ite. Upi Lunkka! "Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay |
Zigura 19.07.2006 12:59:21 | |
---|
Muistatkos sinä missä olit kun kuulit "Helsinki city boys"-kappaleen ensi kertaa? Itse asiassa tällä kappaleella on ollut minulle erittäin suuri merkitys. En ole paljastanut tätä kenellekkään muulle (en edes Teuvolle), mutta olin äärettömän masentunut ja itsemurhan partaalla, kunnes h-hetkellä radiossa alkoi soida juuri tuo Teuvo Lomanin hittisingle. Kyyneleet silmissä ymmärsin, että maailmassa on sittenkin puhdasta kauneutta ja viattomuutta. Tällä hetkellä olen erittäin onnellinen elämääni ja siitä saan kiittää juuri Teuvoa ja hänen kappalettaan Helsinki City Boy. Who are these people? These faces? Where did they come from? They look like caricatures of used car dealers from Dallas, and sweet Jesus, there are a hell of a lot of them at 4:30 on a Sunday morning. Still humping the American dream. |
salmivaara 19.07.2006 13:37:25 | |
---|
Liian hauskaa! Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Flow 19.07.2006 13:41:32 | |
---|
Tämä Teuvon biisi on syynä siihen miksi alunperin tarrasin näppini kitaraan. Halusin tulla paremmaksi muusikoksi kuin Teuvo. Epäonnistuin karvaasti ja sain aikaiseksi vain paskaa verrattuna Teuvon biisiin... Aion kuitenkin jatkaa harjoittelua ja motivaatiota hankkiakseni katson City Boyn päivittäin... When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
tigrushka 19.07.2006 14:08:08 (muokattu 19.07.2006 14:41:23) | |
---|
Miksei Helsinki ole vielä muistanut Teuvoa omalla patsaalla? Sen Aleksis Kiven voisi vaikka kärrätä Nurmijärvelle; Ateneumin, Rautatieaseman ja Kansallisteatterin kehystämä aukio on ainoa oikea paikka Helsinki City Boylle! "Those who know do not tell, those who tell do not know." |
KTR 19.07.2006 14:29:07 | |
---|
Aikakautemme merkittävimpiä muusikkoja. Sukupolvensa itseoikeutettu äänitorvi ja kansanikoni. Elvis, The Beatles, Dylan, Marley, Pink Floyd, Nirvana, Loman... Aito taide elää ikuisesti. |
Feggy 19.07.2006 14:36:16 | |
---|
Teuvo ensi vuoden euroviisuedustajaksi, niin pysyy voittoputki rikkumattomana!
Lockman keikalla Operaatio Livessä 10. 8. Club Liberté, Helsinki |
Flow 19.07.2006 14:44:24 | |
---|
Aikakautemme merkittävimpiä muusikkoja. Sukupolvensa itseoikeutettu äänitorvi ja kansanikoni. Elvis, The Beatles, Dylan, Marley, Pink Floyd, Nirvana, Loman... Aito taide elää ikuisesti. Mitä ne on nuo Pink Floyd ja Elvis, etc. En mä oo noita kuullu, varmaan joitain gellaribändejä...Nirvanasta oon kuullu, eiku mähän aina vajoon nirvanaan kun teuvoa kuuntelen... When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
Sir Henri 19.07.2006 15:02:17 | |
---|
Olenko aistivani jonkinlaista sarkasminpoikasta lukiessani näitä kirjoituksia?! Ei, ei voi olla. Liika on liikaa mutta kohtuus on liian vähän. |
Osmo 19.07.2006 15:06:48 (muokattu 19.07.2006 15:07:41) | |
---|
Teuvo on oikeasti Jakartan presidentti! Seiska paljasti kupletin juonen, jonka Teuvo myöhemmin häpeillen myönsi. "Se kävi niin äkkiä, ja meillä on nyt kansallislaulunakin tuo Helsinki City Boy. Ukulelella säestettynä..." -tilittää häkeltynyt, mangoihin flipannut Teuvo. Nyt kun miehellä on poliittisia kiireitä, tullaanko häntä enää näkemään Suomen konserttilavoilla? Käykö Lordit? Pixies. |
Zigura 19.07.2006 15:27:40 | |
---|
Teuvo ensi vuoden euroviisuedustajaksi, niin pysyy voittoputki rikkumattomana! Aivan loistava idea! Samalla koko Eurovision -laulukilpailun kulttuuriarvo nousisi toiseen potenssiin! Kilpailusta katoaisi myös se rasittava camp-huumori -vivahde joka sitä on vaivannut kaikki nämä vuodet. Olenko aistivani jonkinlaista sarkasminpoikasta lukiessani näitä kirjoituksia?! Ei, ei voi olla. Ken tässä ketjussa ei ole rehellisesti kirjoittanut, pyytäköön anteeksi. PS. Hmm, mahtaakohan Hra Lomanin tanssiryhmässä olla tilaa yllekirjoittaneelle... Who are these people? These faces? Where did they come from? They look like caricatures of used car dealers from Dallas, and sweet Jesus, there are a hell of a lot of them at 4:30 on a Sunday morning. Still humping the American dream. |
tigrushka 19.07.2006 15:31:41 | |
---|
Kyyneleet silmissä ymmärsin, että maailmassa on sittenkin puhdasta kauneutta ja viattomuutta. "Huomasit, hymyilit, katsoit silmiin, tuli äkkikatko mun filmiin, mun filmiin..." "Those who know do not tell, those who tell do not know." |
Feggy 19.07.2006 15:38:11 | |
---|
Perustin uuden Teuvo Loman Euroviisuihin-kerhon. Juntuu hyvältä.
Lockman keikalla Operaatio Livessä 10. 8. Club Liberté, Helsinki
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#1 |
Zigura 19.07.2006 15:40:08 | |
---|
Saako liittyä? Pliis! Who are these people? These faces? Where did they come from? They look like caricatures of used car dealers from Dallas, and sweet Jesus, there are a hell of a lot of them at 4:30 on a Sunday morning. Still humping the American dream. |
Feggy 19.07.2006 15:54:07 (muokattu 19.07.2006 15:54:40) | |
---|
Saako liittyä? Pliis! Toki. Laitan pikaviestillä ohjeen.
Lockman keikalla Operaatio Livessä 10. 8. Club Liberté, Helsinki
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#1 |
tigrushka 19.07.2006 16:19:26 | |
---|
Perustin uuden Teuvo Loman Euroviisuihin-kerhon. Kannatetaan, Euroviisuista Teuvoviisut! "Those who know do not tell, those who tell do not know." |
Tupuna 19.07.2006 16:25:35 | |
---|
Kannatetaan, Euroviisuista Teuvoviisut! Totta, Lordi edusti saatananpalvontaa, eikä Hard rock hallelujah ollut edes mitään kunnon musiikkia. Teuvo Lomanista sentään saataisiin koko kansan suosikkina edustava ja tyylikäs tähti Euroviisuihin. Eipä tarvitsisi enää hävetä suomalaisuuttaan. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |