Feggy 01.02.2006 13:18:18 (muokattu 01.02.2006 15:19:05) | |
---|
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
Kapane 01.02.2006 13:57:28 | |
---|
Ei. Listat kertovat mitä levyjä myydään . Niiden ulkopuolella on paljon musiikkia, joka on suosittua. Täälläkin. Kuten vaikka Ruotomieli, josta esim. Rumba varmaan kohtapuoliin kirjoittaa. On se suosaittua varmaan, muta ei läheskään niin suosittua kuin esim. Antti Tuisku, jonka suosi näkyy mm. albumilistalla. Skenehuora jo 4 vuotta. |
punk s blood 01.02.2006 14:47:28 | |
---|
Minusta tämä bändi esittää hyvinkin mielenkiintoista musiikkia, hypetyksestä viis. Oikeasti hyvää musiikkia ;) |
nikomati 01.02.2006 15:02:41 | |
---|
kyllä tää tosiaan potkii, mutta ei tämä nyt mikään rokkenrollin pelastajabändi ole. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Feggy 01.02.2006 15:20:21 (muokattu 01.02.2006 15:21:13) | |
---|
kyllä tää tosiaan potkii, mutta ei tämä nyt mikään rokkenrollin pelastajabändi ole. Viimeisin pelastaja oli Sex Pistols tai ehkä sitten Nirvana. Mutta ei se mitään, mulle vähempikin riittää. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
Cathi777 01.02.2006 15:22:06 | |
---|
Viimeisin pelastaja oli Sex Pistols tai ehkä sitten Nirvana. Mutta ei se mitään, mulle vähempikin riittää. Mihin tarvitaan pelastajaa, kun mitään pelastettavaa ei ole. Rock voi koko ajan hyvin niin ei sellaisia tarvita. Only pop music can break my heart... |
Feggy 01.02.2006 15:24:07 | |
---|
Mihin tarvitaan pelastajaa, kun mitään pelastettavaa ei ole. Rock voi koko ajan hyvin niin ei sellaisia tarvita. Juuri näin. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
nikomati 01.02.2006 15:29:19 | |
---|
Mihin tarvitaan pelastajaa, kun mitään pelastettavaa ei ole. Rock voi koko ajan hyvin niin ei sellaisia tarvita. viittasin vaan tän keskustelun aiempaan sivuun, jossa NME oli nostanut tän rokkenrollin pelastajaksi. Ja mulle riittää myös jose, että musiikki on mielestäni hyvää. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Feggy 01.02.2006 15:36:57 | |
---|
viittasin vaan tän keskustelun aiempaan sivuun, jossa NME oli nostanut tän rokkenrollin pelastajaksi. Ja mulle riittää myös jose, että musiikki on mielestäni hyvää. Jep, niin tosiaan. NMEn juttuja ei pidä ottaa liian vakavasti, mä yleensä ajattelen, että jos ne kauheasti hehkuttaa jotain uutta bändiä, niin se on tämän kuun kovimpia tulokkaita pikemminkin kuin kaikkien aikojen tai vuoden... "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
nikomati 01.02.2006 16:25:51 | |
---|
Jep, niin tosiaan. NMEn juttuja ei pidä ottaa liian vakavasti, mä yleensä ajattelen, että jos ne kauheasti hehkuttaa jotain uutta bändiä, niin se on tämän kuun kovimpia tulokkaita pikemminkin kuin kaikkien aikojen tai vuoden... joo näin se varmaan kannattaakin tehdä. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Hornanturska 01.02.2006 17:08:28 | |
---|
|
hanhjelm 01.02.2006 17:29:06 | |
---|
Varsin toimivaa rokkausta. Kiemurtelen tässä ja mietin että pitäiskö lähteä hakemaan levy himaan? |
Rattata 01.02.2006 19:11:01 | |
---|
No mutta tämähän toimii. Selkeästi lahjakkaita poikia. Kunhan vaan tämä järjetön hypetys ja äkkikuuluisuus (tai ainkin minä kuulin bändistä vasta ihan juuri) ei kääntyisi bändiä itseään vastaan. Muistaakseni luin että bändi perustettiin vuonna 2003 kun veljekset (?) saivat lahjaksi kitarat. Että ei huonosti... Ja on aivan turha puhua jostain rokin pelastajasta, kun tosiaan ei ole mitään pelastettavaa. Eikös Hivesista puhuttu ihan samaa...montakohan kertaa se rokki vielä täytyy pelastaa. Ja eihän tämä uutta tuo mihinkään, mutta eipä ole mikään muukaan tuonut enää aikoihin. Joten jos hyviä biisejä löytyy ja homma toimii niin ei muuta tarvita. |
punk s blood 01.02.2006 19:53:10 | |
---|
Kylläpä tuo oli näköjään Suomenkin listoille noussut, taisi olla 8. |
FlatOutFucked 01.02.2006 23:38:22 (muokattu 01.02.2006 23:52:48) | |
---|
Täällä lisää näytteitä: http://www.myspace.com/arcticmonkeys Pakko myöntää, että tää kuulostaa koko ajan paremmalta. Pitänee se levy hankkia. Eikä kuulosta. Lähes täyttä paskaa nuo biisit on. Rumpalilla on välissä ihan kiva groove päällä, mutta muuten tämä ei toimi sitten yhtään. It´s making me sick, I want no part of it. Stop waving that flag. |
ydinaukio 02.02.2006 09:52:34 | |
---|
Eilen kuulin yhden biisin ja oli kyllä niin turhaa poppia taas ettei mitään rajaa. Mistä näitä tulee? Kuka näitä kuuntelee? Esim. Arcade firen Funeral on mestariteos, mutta kaiken maailman Clap your ass and say yeahit ei kyllä kiinnosta yhtään. |
Feggy 02.02.2006 10:23:07 | |
---|
Eilen kuulin yhden biisin ja oli kyllä niin turhaa poppia taas ettei mitään rajaa. Mistä näitä tulee? Kuka näitä kuuntelee? Esim. Arcade firen Funeral on mestariteos, mutta kaiken maailman Clap your ass and say yeahit ei kyllä kiinnosta yhtään. Musta taas Funeral oli hämmentävän epätasainen. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
Cathi777 02.02.2006 10:33:51 | |
---|
Musta taas Funeral oli hämmentävän epätasainen. Joo, samaa mieltä, että siinä on kanssa yksi ylihypetetty levy. Ei se ihan niin kova ollut kuin annettiin ymmärtää. Only pop music can break my heart... |
ydinaukio 02.02.2006 11:16:20 | |
---|
Sanokaa joku huono biisi Funeralilla. |
hanhjelm 02.02.2006 12:42:56 | |
---|
Sanokaa joku huono biisi Funeralilla. Paskaa koko levy. Jätkä kuuntelee muutenkin ihan huonoa musiikkia! |