mie666 02.10.2005 22:26:13 | |
---|
kuullostaa kyllä ihan vitun hyvältä. Ei kai sitä voi paremmin sanoo ? Jalka on pöydän ehto |
Dunga 02.10.2005 23:03:15 | |
---|
kuullostaa kyllä ihan vitun hyvältä. Ei kai sitä voi paremmin sanoo ? Mä näkisin että sä oot nyt asian ytimessä kato. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Pedroz 03.10.2005 18:16:14 (muokattu 03.10.2005 20:19:29) | |
---|
Ostin tänään, hyvältä kuulostaa. Ennen kaupassa suoritettua koekuuntelua en ollut kuullut sekuntiakaan Mewiä, mutta musiikkiasioissa erittäin luotettava kaveri suositteli. Kolmas kuuntelu menossa, levyn ehdoton huippuhetki on tällä hetkellä The Zookeeper's Boyn kertsi. Apocalypso-Special-Zookeeper -kolmikko on erottunut parhaiten. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Oukki 03.10.2005 21:25:38 | |
---|
Hankin sen myöskin. Eka Mew levy mulla. Tokaa kertaa kuuntelen...hyvä tuntuu olevan ja varmasti kasvaa vielä paremmaksi. The Zookeeper's boy on jotain mahtavaa. |
Jenka 03.10.2005 22:47:03 | |
---|
Ostin 10 punnalla levykaupasta (n. 15 €) On tässä muutaman päivän odottanut kuuntelemista. Jollain hassulla tavalla haluan säästää, vaikka palan halusta päästä kuuntelemaan. Odotan vaan jotain oikeaa hetkeä. Ehkä kohta.. If you don´t give me a chance to break down the walls of attitude I ask nothing of you not even your gratitude |
Dunga 03.10.2005 23:02:38 | |
---|
Äsken tuli Specialin video mtv:ltä, varsin tyylikästä ja sopi hyvin biisin tunnelmaan. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Järvihirviö 04.10.2005 01:52:23 | |
---|
Ostin 10 punnalla levykaupasta (n. 15 €) On tässä muutaman päivän odottanut kuuntelemista. Jollain hassulla tavalla haluan säästää, vaikka palan halusta päästä kuuntelemaan. Odotan vaan jotain oikeaa hetkeä. Ehkä kohta.. Miksi kidutat itseäsi? Sulla on edessä mahtava kuuntelukokemus, voittaa Frengersin. |
Jenka 04.10.2005 19:08:51 | |
---|
Miksi kidutat itseäsi? Sulla on edessä mahtava kuuntelukokemus, voittaa Frengersin. Se oli vaan jollain kierolla tavalla jännittävää odottaa sen kuuntelemista... Laitoin eilen sitten soimaan ja on sitä tässä nyt kuunneltu. En taida osata pistää noita molempia mainoita levyjä hyvyysjärjestykseen. If you don´t give me a chance to break down the walls of attitude I ask nothing of you not even your gratitude |
temesta 04.10.2005 20:10:38 | |
---|
Loistava levy. |
JuniperThree 04.10.2005 21:05:35 | |
---|
Kuuntelittehan hetki sitten keikan livestreamina nrk:n nettiradiosta? Kauneutta... |
Jenka 04.10.2005 22:35:52 | |
---|
Kuuntelittehan hetki sitten keikan livestreamina nrk:n nettiradiosta? Kauneutta... Hyvä kun kerroit. Jäi kuule kuuntelematta. If you don´t give me a chance to break down the walls of attitude I ask nothing of you not even your gratitude |
Lateralus 05.10.2005 15:08:08 | |
---|
Nyt kolahti Mew oikein kunnolla. Eilen kävin levyn ostamassa ja soinut siitä lähtien lähes tauotta. Aivan mahtava levy. "When you got nothing you got nothing to lose." |
Nita Nitro 05.10.2005 16:05:58 | |
---|
Nyt kolahti Mew oikein kunnolla. Joo sama täällä. Aikaisemmin tuli Frengersiä jonkin verran kuunneltua, mutta ei se ollut mulle muutamia irtobiisejä lukuunottamatta mikään maanjäristys. Nyt tällä uudella levyllä ovat saaneet bändinsä ihan uudelle tasolle. Tuo AGHK kuulostaa siltä, että ne on vasta nyt tosissaan keksinyt minne haluavat musiikissaan edetä ja tämä on vasta alkua siitä (en tiedä mitä itse tuumivat, mutta tällainen fiilis mulle tulee). Toivottavasti ei jää kehitys kesken, vaan menevät vieläkin pidemmälle jatkossa. Hyviä valtavirrankin kanssa flirttailevia progebändejä tarvitaan aina! mystische! |
tuhti 07.10.2005 19:29:43 | |
---|
Huh huh, vasta puolessa välissä ekaa kuuntelua, ja kyllä pistää hiljaiseksi. Kuten tossa ylempänä sanottiin, bändi tuntuu tosiaan löytäneen sen oman juttunsa tämän levyn myötä. Hämäävä levy siinä mielessä että ei kyllä piisien vaihdoksista saa mitään selvää, levy vain soljuu eteenpäin omalla voimallaan. "persoonallista" - Kim |
Ambrusin 07.10.2005 20:19:33 | |
---|
Joo, itse olen levyä nyt viikon kuunnellut, ja vieläkin on aika ällikällä lyöty. Pitkästä aikaa on tullut joku sellainen levy, joka on tipauttanut kaikki muut levyt omalta soittolistaltani paljon alemmaksi. Levy kolisee paremmin koko ajan. nyt alkaa vasta kokonaisuutena avautumaan paremmin! Tämä on levy, joka ei heti ala kyllästyttämään. |
carlos 07.10.2005 20:24:47 | |
---|
Joo, itse olen levyä nyt viikon kuunnellut, ja vieläkin on aika ällikällä lyöty. Pitkästä aikaa on tullut joku sellainen levy, joka on tipauttanut kaikki muut levyt omalta soittolistaltani paljon alemmaksi. Levy kolisee paremmin koko ajan. nyt alkaa vasta kokonaisuutena avautumaan paremmin! Tämä on levy, joka ei heti ala kyllästyttämään. Tunnetaanko me jostain? :) olenko sanonut sinulle nuo sanat? :D just samoin nimittäin ajattelen. Ja hienoin kohta on ehdottomasti Zookeeper's boyssa, noin ajankohdalla 2:10. Siinä vaiheessa kertsistä mennään takas säkeistöön ja ne sanat tulee jotenki tajuttoman hyvin sieltä :) kukaan muu ei varmaan tajua tuon kohdan hienoutta... makelele on kuningas |
Ambrusin 07.10.2005 20:39:17 | |
---|
Itselläni on niin monta kohtaa levyssä, joista tulee säväreitä, että on vielä vaikea hajoittaa levyä pienempiin kokonaisuuksiin, ja levy toimiikin nimenomaan kokonaisuutena loistavasti! Tällaista saisi olla enemmänkin nykypäivänä, käytetään koko levyn kapasiteetti hyväksi, eikä vain tehdä paria tarttuvaa singleä levylle, niin kuin valitettavan usein nykyään tapahtuu. |
juhajuha 07.10.2005 20:43:45 | |
---|
Vuoden 2005 paras levy. Pian on taas maanantai |
Ambrusin 07.10.2005 20:47:25 | |
---|
Alan itse kallistua samoille linjoille, ja paljon pitää tapahtua loppuvuodesta, että Mewin ohi menee! |
blastoff 07.10.2005 20:58:53 | |
---|
Ja hienoin kohta on ehdottomasti Zookeeper's boyssa, noin ajankohdalla 2:10. Siinä vaiheessa kertsistä mennään takas säkeistöön ja ne sanat tulee jotenki tajuttoman hyvin sieltä :) kukaan muu ei varmaan tajua tuon kohdan hienoutta... Jos tarkoitat kohtaa, jossa lauletaan: "You're tall just like a giraffe, you have to climb to find its head. But if there's a glitch, you're an ostrich, you've got your head in the sand. " ...niin olen täysin samaa mieltä. Ehkä levyn makein kohta. |