aslak 27.01.2019 11:39:44 | |
---|
varakeef: Talkin bout you on Berryn biisi. Heh Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus! |
Zägädä74 27.01.2019 12:03:10 | |
---|
Chinatown, Shorai shorai, Oh baby doll näkyy olevan noissa Järvisen soittamissa keikoissa, onhan noita näemmä eli kyllä Järvinen soitti Ilen aikaista matskua. |
aslak 27.01.2019 12:52:25 | |
---|
Zägädä74: Chinatown, Shorai shorai, Oh baby doll näkyy olevan noissa Järvisen soittamissa keikoissa, onhan noita näemmä eli kyllä Järvinen soitti Ilen aikaista matskua. No hyvä että jaksoit käydä läpi ja saatiin vahvistus muutamista kipaleista. |
zekeode 27.01.2019 14:11:14 | |
---|
Zägädä74: Chinatown, Shorai shorai, Oh baby doll näkyy olevan noissa Järvisen soittamissa keikoissa, onhan noita näemmä eli kyllä Järvinen soitti Ilen aikaista matskua. Ja noista ainakaan Oh Baby Doll ei irtoa Alpulta. Molemmilla on omat vahvuutensa. Itse tykkään enemmän Ilen biiseistä missä sahataan kunnolla. |
Zägädä74 27.01.2019 15:03:28 | |
---|
Näkyy Remun Last Call olevan Suomen virallisen albumilistan ykkösenä. |
Robanhood 28.01.2019 15:57:39 | |
---|
Zägädä74: Chinatown, Shorai shorai, Oh baby doll näkyy olevan noissa Järvisen soittamissa keikoissa, onhan noita näemmä eli kyllä Järvinen soitti Ilen aikaista matskua. Jes thänks tsekkauksesta! Shorai Shoraita arvelinkin ainakin soitetun, kun sehän julkaistiin Albertin palattua bändiin, vaikka Ile ehtikin sen studiossa soittaa. |
RockFanatic 29.01.2019 23:52:23 | |
---|
Zägädä74: Näkyy Remun Last Call olevan Suomen virallisen albumilistan ykkösenä. Niin näkyy - tiedä sitten millä ansioilla. Olin paikalla kattomassa ko. keikkaa ja harvoinpa olen kokenut vastaavaa myötähäpeää - Monroe ja Keiski pelastivat mitä pelastettavissa oli, mutta Reiska itse oli kuin ruumishuoneelta rumpujen taakse kärrätty. |
Zägädä74 30.01.2019 03:00:16 | |
---|
Mä ostin uteliaisuuttani eilen sen levyn ja yllätyin et se oli niin hyvä. Tai no, olinhan mä Lalliksella katsomassa OY:tä ja Remukin oli siellä. Oli mun mielestä paljon parempi ku OY, vaikka Remu oli rummuissa yksin. |
Dirtyh 30.01.2019 08:09:51 | |
---|
Zägädä74: Remu oli rummuissa yksin. Remu pystyy siis edelleen pitämään jonkinlaisen kompin kasassa kokonaisia biisejä ja jopa useampia peräkkäin? Näin rehellisesti sanottuna tämä tulee yllätyksenä. |
AP 30.01.2019 10:22:41 | |
---|
Dirtyh: Remu pystyy siis edelleen pitämään jonkinlaisen kompin kasassa kokonaisia biisejä ja jopa useampia peräkkäin? Näin rehellisesti sanottuna tämä tulee yllätyksenä. Näin on. Jotenkin televisiosta nähdyissä pätkissä on tullut sellainen vahva Johanna tukiainen-fiilis Remun soittotekemisistä nykyään. Mikä on tietysti hämmentävää ja surullistakin, kun muistaa miten oivallista meno on parhaimmillaan ollut. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Lunnu 30.01.2019 10:38:08 | |
---|
Dirtyh: Remu pystyy siis edelleen pitämään jonkinlaisen kompin kasassa kokonaisia biisejä ja jopa useampia peräkkäin? Näin rehellisesti sanottuna tämä tulee yllätyksenä. Varsin arveluttavaa. Ainakin mitä katsoin juutuubista noita jäähallivideointeja niin ukko istui siellä pönttöjensä takana mutta toinen jäbä kyllä varsinaisen rumpuloinnin hoiti siinä vähän sivummassa. Taisi laulutkin hoitaa lähinnä vierailevat tähdet - aika friikkisirkusmainen fiilis noista tulee kyl. Nostalgy is not what it used to be |
Boyakasha 30.01.2019 10:50:11 | |
---|
"Andy kertoo tarinan isästään, joka on mustalainen ja hevoskauppias. Isällä oli tapana värjätä vanha koni mustaksi ja hieroa pikeä tämän hampaisiin. Kun hevosen silmäluomiin viilsi reiät ja niiden läpi puhalsi ilmaa silmämunien taakse, oli eläin niin vauhkon ja hurjaluontoisen näköinen, että se oli helppo myydä nuorena oriina. Ja pari viikkoa kauppojen jälkeen isän kaveri tuli samaiseen maataloon kyselemään, olisiko talossa myydä vanhaa hevosta. Tässä vaiheessa petos oli jo huomattu ja tuon mustatun hevosen sai ostaa parilla tonnilla. Ja sitten isä ja hänen kaverinsa uusivat jälleen tempun. Hevonen jatkoi kiertokulkua talosta toiseen." (Soundi syyskuu 1994 Hanoi Rocks on haudattu - Juho Juntunen) |
Zägädä74 30.01.2019 14:46:24 | |
---|
https://youtu.be/H8EbHx9wEXo Ei kai sillä isolla päätöskiertueella ollut tarkoituskaan soittaa itse, hähinnä olla orkesterinjohtajana, Rautajoki soitti kompin. 90-luvun halvaantumisen jälkeenhän soitto on ollut enemmän tai vähemmän kulmikasta. Si kolarissa meni jalka tän vuosikymmenen alkupuolella, toi Lallintalon keikka oli mulle viime vuoden positiivisin yllätys. |
texan 31.01.2019 00:20:13 | |
---|
Remu on päällikkö, eipä sillä enää edes ole mitään väliä ettei soitto enää suju niinkuin nuorempana. Nuppi sillä toimii edelleen vaikka liike onkin jo hitaampaa. |
HaloOfFlies 01.02.2019 16:17:49 (muokattu 01.02.2019 16:21:36) | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Dinorocker 01.02.2019 18:15:47 | |
---|
Zägädä74: Mä ostin uteliaisuuttani eilen sen levyn ja yllätyin et se oli niin hyvä. Tai no, olinhan mä Lalliksella katsomassa OY:tä ja Remukin oli siellä. Oli mun mielestä paljon parempi ku OY, vaikka Remu oli rummuissa yksin. Niin, eikös sieltä nauhalta/kiippareista tullut rummut joiden päälle tämä klyyvaria niistävä ukko on jotain huitonut. Itse en paikalla ollut mutta ihan varmoista lähteistä olen näin kuullut. |
kivisuo 01.02.2019 18:19:15 (muokattu 01.02.2019 18:20:03) | |
---|
|
Zägädä74 01.02.2019 18:41:27 | |
---|
Dinorocker: Niin, eikös sieltä nauhalta/kiippareista tullut rummut joiden päälle tämä klyyvaria niistävä ukko on jotain huitonut. Itse en paikalla ollut mutta ihan varmoista lähteistä olen näin kuullut. Jep, bassorumpua tuli Rintasen toimesta kiippareista. |
aslak 01.02.2019 19:22:23 | |
---|
HaloOfFlies: https://www.soundi.fi/uutiset/ilois … ian-taas-vanhojen-hittien-kimpussa/ Ile Kallio siis tekee kolme Hurriganes-teemaista keikkaa. 18.4. Helsinki, On the Rocks 19.4. Imatra, Osmos Cosmos Bar 20.4. Lappeenranta, Totem Hitto tiedossa kovaa settiä. Taidanpa johonkin noista sovittaa reissua. Että OsmosCosmos-Matti toisessa skebassa ja J-P hoitelee remun roolin. Tässä esimakua, Kähkönen vetäa maukkaasti soolon https://www.youtube.com/watch?v=pcHU3VoXU4M Kävin toissa kesänä intiimillä Ile Kallio Big Rock Band satamakeikalla. Onhan Ile äijä mutta Erikssonin laulu ei oikein skulannu, oli heikoin lenkki. Muutaman Ganes raidan vetivät. |
Matias. 06.02.2019 15:45:02 | |
---|
Näin aikanaan vähän nuorempana 1970 -luvun alkupuolella Hurriganesin R&R Allnightin aikaan, Roadrunnerin aikaan sekä Crazy Daysin aikaan livenä. Alussahan tuo oli kova juttu mutta Ilen aikana homma alkoi kyllä kusta. Sinällään koko Hurriganes oli sitä pikaruokaa mitä tarjottiin. Onneksi oli kavereita joilla oli mahdollisuus hankkia muunkin laista musiikkia levyinä ja sentään jotakin muutakin tuli kuunneltua. Kun sitten oli nähnyt livenä Rockn Roll Bandin, Royalsin ja Kalevalan (Lido silloin kitarassa) niin alkoi se Remun meuhkaaminen tuntumaan vähän puuduttavalta. Kyllä nuo mainitut bändit oli niin paljon parempia livenä ja Albertillakin tuntui olevan toisenlainen fiilis soittaa ja sen kyllä kuuli. Dave oli vielä silloin oikeasti rock-kitaristi ja Maijanen rock-laulaja. Kyllä mulla Roadrunner ja R & R Allnight -levyt on nostalgiafiiliksen takia ja niitä kun kuuntelin tässä vähän aikaa sitten ja vertasin Albertin omaan tuotantoon niin taidan laittaa ne Ganesin levyt roskiin..... :) |