Cathi777 03.08.2005 12:30:23 | |
---|
? Onko HIMillä siis oikeitakin hittejä.. ja jos on niin olisiko niitä ollut ilman sitä coveria?? No kyllä varmasti olisi. Vaikka sillä aikoinaan pääsikin pinnalla niin ei siitä kuitenkaan mitään niin megahittiä sitten tullut kuin vastaavasti bändin omista tekeleistä. Mun mielestä on ihan turha verrata jotain Hanoita ja Himiä. Molemmat loistavia yhtyeitä. McCoy on nyt aina ollut sellainen suun pieksijä, kun on aina selittänyt, että on hittejä miljoona takataskussa. Vaikka hyviä biisejä bändillä onkin niin sellaiset oikein viimeisen päälle mainiot kappaleet ovat jääneet puuttumaan. Siinä ehkä yksi syy miksi Hanoista ei niin älyttömän isoa nimeä koskaan tullut. Only pop music can break my heart... |
JCM 03.08.2005 12:32:44 (muokattu 03.08.2005 12:33:53) | |
---|
No kyllä varmasti olisi. Vaikka sillä aikoinaan pääsikin pinnalla niin ei siitä kuitenkaan mitään niin megahittiä sitten tullut kuin vastaavasti bändin omista tekeleistä. Onko niillä muka megahittejä?? En oo kuullu yhdestäkään megahitistä. Enkä lähde nyt tässä threadissa enempää keskustelemaan HIMistä ja sen aikaansaannoksista.. ei kuulu tänne. Siinä ehkä yksi syy miksi Hanoista ei niin älyttömän isoa nimeä koskaan tullut. Sanotaanko näin, että Razzlen kuolema oli suht iso kolaus Hanoin tiellä... biiseistä se ei ollu kii. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Cathi777 03.08.2005 12:41:49 | |
---|
Sanotaanko näin, että Razzlen kuolema oli suht iso kolaus Hanoin tiellä... biiseistä se ei ollu kii. No asiasta voi olla montaa mieltä. Itse olen ainakin sitä mieltä, että ei se materiaali niin mielettömän kovaa kuitenkaan ollut. Siis kyllähän se mukavaa rokkailua on, mutta kyllä sieltä ne todelliset täysosumat kuitenkin puuttuu. Hanoissa on kuitenkin kyse niin paljon muustakin kuin musiikista, joskus tuntuu että se on täysin toisarvoista koko orkesterissa. Only pop music can break my heart... |
Boyakasha 03.08.2005 12:59:03 | |
---|
Onko niillä muka megahittejä?? En oo kuullu yhdestäkään megahitistä. Vertaa Join Me:n ja Up Around The Bendin myyntilukuja sekä listamenestystä, niin ehkä näet Valon... "On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19 |
Tympee Huttunen 03.08.2005 14:17:58 | |
---|
Onko niillä muka megahittejä?? En oo kuullu yhdestäkään megahitistä. Join Me tosiaan on myynyt singlenäkin aivan mahdottomia. Puhumattakaan albumimyynnistä, joka käsittääkseni on ylittänyt jo reilusti kahden miljoonan rajapyykin. Vaikka Himillä ei olekaan ollut Sandstormin, Freestylerin tai In the Shadowsin kaltaisia hittejä, on HIM tästä porukasta (ainakin toistaiseksi) ainoa, joka on kyennyt saavuttamaan vakaata suosiota ja tasaista albumimyyntiä. Myy minulle polkupyörä! Hinta max. 40e, mielellään Turusta. Ilmoita , jos löydät vihreän T-siipi-merkkisen pyöräni. Varastettu DBTL:ssä 29-30.7 välisenä yönä. |
JCM 03.08.2005 15:09:28 | |
---|
Vertaa Join Me:n ja Up Around The Bendin myyntilukuja sekä listamenestystä, niin ehkä näet Valon... Heh, mä en muuta siinä näekään kuin Valon:) ..enkä mä oo väittänytkään, että myyntilukujen puolesta Hanoilla ois "megahittejä", vaikka mielestäni Hanoilla on biisit niin paljon parempia ettei niitä voi verratakaan HIMiin. Mut joo, onhan ne eri genressäkin.. sellaisessa josta en diggaa niin mikäpä minä olen sanomaan. Mikä on megahitti?? Mihin raja vedetään? Onko Valo se megahitti, vai onko se esim. Join me? Miljoona, viis miljoonaa kpl vai enemmän? Noh, samapa tuo.. en mä tuu koskaan tekemään megahittiä kuitenkaan:) Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
RocknRoll 03.08.2005 19:19:00 | |
---|
Silti en halua vielä tuomita nykyistä kokoonpanoa, sillä kuten monet tätä topikkia lukevat tietävät, liittyivät nykyisen kokoonpanon ruotsalaisjäsenet Hanoihin vasta AHT:n äänitysten loppumetreillä. Sen verran hyvin homma on livenä skulannut, että odotan seuraavalta albumilta hyvin paljon. Toivon todella, että lopputuloksena syntyisi nykyisen kokoonpanon kemian todistaneena MAAGINEN albumi. Aamen. |
Zerzy 03.08.2005 22:34:29 | |
---|
Taas tätä mutta Andyn kotisivuilla on "Friends"-osiossa linkki HIMin kotisivuille. Aika jännää... |
e.c 05.10.2005 08:55:15 | |
---|
Ku kaikki muut Andya ja Hanoita koskevat jutut oli laitettu lukkoon niin ilmoitanpa tässä että, Andy McCoy tunnin ajan tänään klo 15-16 iltalehti onlinen tentattavana.. Kysymyksiä saa lähettää etukäteen tai "suoraan lähetykseen" iltalehden nettisivuilta. Itse kävin jo laittamassa kyssärin. |
Hargon 05.10.2005 09:27:33 | |
---|
Andy on tänään myös TV2:n Popklubissa. She's dead! Wrapped in plastic. |
nikomati 06.10.2005 10:48:17 | |
---|
Andy on tänään myös TV2:n Popklubissa. mies vaikutti melkosen sekavalta. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
sirdickyj 06.10.2005 10:49:35 | |
---|
mies vaikutti melkosen sekavalta. Jos sillä on sama tauti ku Sörsselsönillä elokuvassa "Uuno Turhapuro menettää muistinsa"? En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
DirtyFingers 06.10.2005 13:18:21 | |
---|
mies vaikutti melkosen sekavalta. Öh....liekö tuo nyt jotenkin epänormaalia? "Don't talk to the eyes of a stranger" |
Sliv 06.10.2005 13:36:32 (muokattu 06.10.2005 13:37:31) | |
---|
mies vaikutti melkosen sekavalta. sekavalta? itse en moista ainakaan havainnut. saisi andy hoitaa nuo hanoin haastattelut muutenkin. Pahaa teki katsella Miken kiukuttelua Tuomas & Juuso Experiencessä. |
DirtyFingers 06.10.2005 13:49:46 | |
---|
Pahaa teki katsella Miken kiukuttelua Tuomas & Juuso Experiencessä. Joo oli äijä taas vähän ylimielinen. "Don't talk to the eyes of a stranger" |
carnation 06.10.2005 13:55:52 | |
---|
Pahaa teki katsella Miken kiukuttelua Tuomas & Juuso Experiencessä. Itse en kyseistä lähetystä katsonut, voisiko joku valaista mitä Mike kiukutteli? "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
Sliv 06.10.2005 14:00:39 | |
---|
Itse en kyseistä lähetystä katsonut, voisiko joku valaista mitä Mike kiukutteli? tuolta voi katsella http://www.nelonen.fi/tje/experience-tv.asp en tiedä oliko kiukuttelu oikea termi mutta on hänellä ollut ollut parempiakin päiviä.. ehkä huumorintajuttomuutta oli ilmassa. |
slowdive 06.10.2005 14:01:44 | |
---|
Joo oli äijä taas vähän ylimielinen. No joo, mutta nuo Andyn ja Miken haastattelut nyt menee aina ihan perseelleen kun haastattelemassa on joku "joonashytönen" vaivaannuttavine puujalkavitseineen. Sitten kun on joku Arto Nyberg tai muu vähän asiaatuntevampi haastattelija (ja ohjelma jossa vieras on pääosassa) niin ihan leppoisasti menee eikä kotikatsomossakaan tarvi häpeän lävistämänä sormien välistä luurata. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Sliv 06.10.2005 14:10:04 | |
---|
No joo, mutta nuo Andyn ja Miken haastattelut nyt menee aina ihan perseelleen kun haastattelemassa on joku "joonashytönen" vaivaannuttavine puujalkavitseineen. Sitten kun on joku Arto Nyberg tai muu vähän asiaatuntevampi haastattelija (ja ohjelma jossa vieras on pääosassa) niin ihan leppoisasti menee eikä kotikatsomossakaan tarvi häpeän lävistämänä sormien välistä luurata. tämäkin on totta... Nyberg shown haastattelut oli mainioita. Varsinkin andyn vierailu oli mainiota katseltavaa. taisi andyltäkin mennä tippalinssiin kun katselivat sitä vanhaa klippiä sebastianista :) |
Garri Hunes 06.10.2005 16:41:51 | |
---|
Joo oli äijä taas vähän ylimielinen. ne oli kyllä ne juontajat jotka oli ylimielisiä. naureskelee ja vääntää typeriä vitseejä jos vieras kertoo jotain tosissaan. ja sitten laittavat toisen hankalaan tilanteeseen käskemällä riisua korut. ja sitten kun toinen ei suostu niin lässyttäävät kuin jossain ala-asteella tyyliin "kamoon,kamoon,nynny,nynny,lällällää lällällää". stana |