Joees 03.09.2010 18:28:03 | |
---|
Flash: Rock 'n rollin kapina tuli ja meni ajat sitten. Jos joku haluaa vielä pitää myyttiä yllä, on se lähinnä säälittävää. Sinänsä sama, jos joku haluaa haudata uransa. Onhan noita muitakin paljon merkittävämpiä rokkareita vielä hengissä ja hyvässä kuosissa kiertämässä areenoita. Eihän sen meininki ole periaatteessa muuttunut yhtään mihinkään. Keikat myy ja iso raha liikkuu edelleen. Ja onhan se Axl itsekin sanonut jotta ei se halua olla kapinallinen enää. Oikeestaan tosi jees. Axl tuppaa tekemään asiat tavallaan piti siitä muut tai ei. Silti äijä tienaa liksansa ihan mainiosti. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Flash 03.09.2010 18:50:23 | |
---|
Methis: Oikeestaan tosi jees. Axl tuppaa tekemään asiat tavallaan piti siitä muut tai ei. Silti äijä tienaa liksansa ihan mainiosti. Vielä, mutta kuinka kauan? Se on mielenkiintoinen kysymys. Live Music Is Better! |
powerage 03.09.2010 18:59:30 | |
---|
Yleisön reagointi on aivan odotettua koska alkaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus nämä Axlin temppuilut. Jatkuvaa myöhästelyä, haistattelua, äksyilyä, täysin kakaramaista käytöstä. Brian Johnsonin: ".-Minä olen tällainen iloinen kaveri enkä todellakaan suutu helposti, mutta oikuttelevat rocktähdet saavat minut näkemään punaista. Vaikkapa Axl Rose. Kuka helvetti hän luulee olevansa? Tuollaista keikkojaan peruvaa tähtöstä tulisi potkia perseelle ja kovaa. Miten hän kehtaa pettää tuhannet faninsa jonkun kummallisen syyn takia? Ihmiset näkevät valtavasti vaivaa ja käyttävät paljon rahaa esimerkiksi matkustamiseen ja sitten tähti ei edes viitsi nousta lavalle. Aivan uskomatonta käytöstä. Helvetin rocktähdet. Ne tekevät minut hulluksi." "Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
Joees 03.09.2010 19:00:27 | |
---|
Flash: Vielä, mutta kuinka kauan? Se on mielenkiintoinen kysymys. Sehän se kysymys kyllä on. Mut ihan hyvin se selvitti tuon levyn tekoon kuluneenkin ajan. Eiköhän tuo pärjää. Jos ei pärjää niin sit on ihan kiva nähdä mitä tapahtuu. Loafers
foetor ex ore 03.09.2010 19:05:37 | |
---|
Eikös ne ole jo viimeistään Montrealin mellakan (-92) jälkeen kuuluneet parhaisiin gunnariperinteisiin nämä viivästykset ym.. :O |
maelstorm 03.09.2010 19:06:49 | |
---|
Flash: Luulen, että nämäkin ajat ovat kohta ohi. veikkaan että oot väärässä. jos nää kerran kaks kolmeen vuoteen käyvät euroopan luukut läpi, ne on aina loppuunmyyty. ja just tän "mystiikan takia". tää on tämmöstä. Siivet. |
slimonefeelingfat 03.09.2010 19:06:54 | |
---|
eiköhän se kapinallisuus kuole siihen ensimmäiseen tilille ropisseen miljoonaan! |
käsi 03.09.2010 19:28:01 (muokattu 03.09.2010 19:48:52) | |
---|
izzyn yksi lähtemiseen oli tuo jatkuva myöhästely. ja slashin kijassa tulee ilmi että se hierti sitä ja koko muutakin bändiä aikoinaan aika tavalla. mutta jotenkin itellä silti sellainen fiilis, että jengi jopa odottaa sitä että toi punapäinen sirkus pelle keksii jotain typerää. taitaa olla osa sen viehätys voimaa nykysellään. edit: oli tullunna häröjä kirvoitukseen ku ei ollunna vielä saanu aamukahvia |
geeza 03.09.2010 19:44:39 | |
---|
käsi: izzyb yksi lähtemiseen oli tuo jatkuva myöhästely. ja slashin kijassa tulee ilmi että se hierti sitä ja koko muutakin bändiä aikoinaan aika tavalla. mutta jutenkin itellä silti sellainen fiilis, että jengi jopa odottaa sitä että toi punapäinen sitkus pelle keksii jotain typerää. taitaa olla osa sen viehätys voimaa nykysellään. juo väjä väjömmä sirä vuunaa |
Atomic Cafe 03.09.2010 19:56:05 (muokattu 03.09.2010 20:12:35) | |
---|
Flash: Vielä, mutta kuinka kauan? Se on mielenkiintoinen kysymys. Tasan niin kauan kun haluaa, siinä suhteessa Akseli on viimeinen dinosaurus (rock-kukko) ja sitähän se on ollut alusta saakka. Eihän se samoihin myyntilukemiin pääse kun nuorena miehenä mutta se voi kusta yleisön naamaan niin kauan kun kusta riittää ja sitä luultavasti riittää vielä aika kauan. |
Jamz 03.09.2010 21:40:17 | |
---|
Atomic Cafe: Tasan niin kauan kun haluaa, siinä suhteessa Akseli on viimeinen dinosaurus (rock-kukko) ja sitähän se on ollut alusta saakka. Eihän se samoihin myyntilukemiin pääse kun nuorena miehenä mutta se voi kusta yleisön naamaan niin kauan kun kusta riittää ja sitä luultavasti riittää vielä aika kauan. Näin on. Axl Rose vie ja muusikoiden.net vikisee. Raja se on raittiudellakin. |
slimonefeelingfat 03.09.2010 21:47:22 | |
---|
Jamz: Näin on. Axl Rose vie ja muusikoiden.net vikisee. näinhän myö vikistään - viki,viki - johan on pelle! |
Simo78 03.09.2010 23:50:57 | |
---|
Jamz: Näin on. Axl Rose vie ja muusikoiden.net vikisee. Se on vaan niin tätä kun nuoruuden/lapsuuden sankarit on nykyään totaalisia pellejä, siis Matti Nykänen ja Axl. Ei sillä kyllä vanhoja levyjä pystyy siltikin diggaamaan. Enpä sinänsä ihmettele Axlia, äijän juna on mennyt aika päiviä sitten ja nyt se raukka yrittää pitää jollain tavalla kiinni puskurista;-) |
Pedroz 04.09.2010 00:23:50 | |
---|
Ilmeisesti täällä ollaan täysin yhtä mieltä siitä, että Chinese Democracy on mitättömän paska levy, josta kukaan ei voi pitää. Pyh, paljon parempi se on kuin Illusion I, varsin hyvä kokonaisuus. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
rkellu 04.09.2010 09:00:26 | |
---|
powerage: Brian Johnsonin: "Miten hän kehtaa pettää tuhannet faninsa jonkun kummallisen syyn takia? Ihmiset näkevät valtavasti vaivaa ja käyttävät paljon rahaa esimerkiksi matkustamiseen ja sitten tähti ei edes viitsi nousta lavalle. Aivan uskomatonta käytöstä. Helvetin rocktähdet. Ne tekevät minut hulluksi." niin, tähdethän eivät tietenkään näe lainkaan vaivaa esiintyäkseen. mistä sitä välttämättä tietää mikä keikkojen perumisten oikea syy mahtaa olla. |
Joees 04.09.2010 12:16:25 | |
---|
Pedroz: Ilmeisesti täällä ollaan täysin yhtä mieltä siitä, että Chinese Democracy on mitättömän paska levy, josta kukaan ei voi pitää. Pyh, paljon parempi se on kuin Illusion I, varsin hyvä kokonaisuus. Nääh. Mä diggaan siitä levystä vallan kovastikin. Musta vaan tuntuu jotta siitä ei voi pitää bändin nimen takia. Koska se nimi liitetään aina ihan toiseen kokoonpanoon joka oli aivan hemmetin kova. Mä venytin tuon levyn ostoa niin kauan kunnes olin varma etten tule vertaamaan sitä aiempiin guns levyihin vaikka se nimi onkin sama. Loafers
Peoplez 04.09.2010 14:10:56 | |
---|
Mutta tuskin GNR ois koskaan noussut tuollaiseen suosioon, jos Axl ei olisi ollut kuka on. Se on koko paketti, ota tai jätä. Fakta on kuitenkin se, että Axl Rose on yksi rock-historian ikoneista. Mutta kyllähän totta on myös se, että siltä puuttuu päästä joku palikka. |
Atomic Cafe 04.09.2010 15:32:39 (muokattu 05.09.2010 01:18:23) | |
---|
Akselin päästä puuttuu montakin palikkaa mutta tottahan se on että Axl oli kuitenkin tärkeä osa tämän yhtyeen imagoa jo silloin kulta-aikoina. Ostavalle yleisölle se suurin stara mitä mennään katsomaan on aina ollut Axl ja sitä kautta GnR:n myytti ja myynti on aina ollut tähän heppuun sidoksissa. Toki yhtyeen musiikki on se tärkein myyntivaltti ja GnR oli aikojen alussa muutakin kun Akselin oma pikku hiekkalaatikko. Axl Rose on ilman muuta rock-historian ikoni ja osittain se on saavuttanut asemansa ulkomusiikillisilla ansioilla. Axl oli aikoinaan ihan helvetin karismaattinen esiintyjä ja ei siitä sekopäisyydestäkään ole koskaan ainakaan haittaa ollut mitä myyntilukuihin tulee. Maailman kallein albumi Chinese Democracy on toki asia erikseen mutta jollakin hassulla tavalla siinäkin meni ajoitus ihan nappiin. Tämän tyyppisiä tähtiä ei suurille lavoille Akselin jälkeen nouse, bisnes ei halua kusipäisiä peilikuvaansa rakastuneita rokkareita vaan ammattiesiintyjiä jotka hoitavat työnsä kellon tarkkuudella, tismalleen silloin kun on sovittu. Axl on viimeinen mohikaani jonka jälkeen tulee vain Iron Maiden ja AC/DC tyylisiä mammutteja jotka ymmärtävät tasan tarkkaan kuka ne kartanot, uima-altaat ja takahuonetarjoilut tosiasiassa maksaa. Toisaalta voi olla niinkin että nämäkin mammutit ovat sukupuuttoon kuoleva laji. |
Janttu 05.09.2010 00:18:41 | |
---|
No, how would you like to be remembered ? Appetite for self destruction ? Mulle henkilökohtaisesti rock-musiikki ei oo vieläkään mitään bisnestä. Kuinka kauan ? Who cares. Rock on Axl. Rock on. If you're missing a good song, call Izzy... Good Night... :) |
aivokuolio 05.09.2010 09:35:54 | |
---|
Janttu: No, how would you like to be remembered ? Appetite for self destruction ? Mulle henkilökohtaisesti rock-musiikki ei oo vieläkään mitään bisnestä. Kuinka kauan ? Who cares. Rock on Axl. Rock on. If you're missing a good song, call Izzy... Good Night... :) Kirjotustyylistä johtuen pakko kysyä: Ootko Andy vai Mike? |