Aihe: Hurriganes
1 2 3 4 5176 177 178 179 180201 202 203 204 205
Lunnu
06.04.2018 10:01:08
Sergei Fallinen: Enkä tiedä, miksi pitäisi mitään kriittisiä artikkeleita edes kirjoitella. Edelleen soi Get On välillä radiossa, ja jokainen voi itse siitä päätellä, minkä tasoinen akti on kyseessä. Kenenkään tosi-fanin mielipidettä se ei muuta mihinkään suuntaan, ja toisaalta on äärimmäisen epätodennäköistä, että kukaan nuori ihminen enää ikinä kiinnostuisi bändistä paitsi jos faija soitti levyjä pienenä.

No näinpä juuri. Hurriganes oli aikansa lapsi ja lähinnä sitä vissiin vanhat pierut kuten minä kuuntelee lähinnä nostalgiatrippimielessä silloin tällöin jos koskaan
Nostalgy is not what it used to be
2randpo
06.04.2018 10:30:48

Lunnu: No näinpä juuri. Hurriganes oli aikansa lapsi ja lähinnä sitä vissiin vanhat pierut kuten minä kuuntelee lähinnä nostalgiatrippimielessä silloin tällöin jos koskaan

Tääkin on totta, mutta kyseisen toimittajan kritiikin voisi halutessaan kohdistaa myös useisiin tällä hetkellä nosteessa olevin nimiin. En näe suurta eroa, myöskään metakritiikin osalta.
Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä.
hosino
06.04.2018 20:02:44
Sergei Fallinen: Enkä tiedä, miksi pitäisi mitään kriittisiä artikkeleita edes kirjoitella. Edelleen soi Get On välillä radiossa, ja jokainen voi itse siitä päätellä, minkä tasoinen akti on kyseessä. Kenenkään tosi-fanin mielipidettä se ei muuta mihinkään suuntaan, ja toisaalta on äärimmäisen epätodennäköistä, että kukaan nuori ihminen enää ikinä kiinnostuisi bändistä paitsi jos faija soitti levyjä pienenä.
Jos joku väitää että esim tämä ganes biisi on huono. ei kyllä ymmärrä musiikista hevon v---a vai mitä fallinen
https://youtu.be/CbWg91qfybo?t=1
Andy Six
06.04.2018 23:05:40
Lunnu: No näinpä juuri. Hurriganes oli aikansa lapsi ja lähinnä sitä vissiin vanhat pierut kuten minä kuuntelee lähinnä nostalgiatrippimielessä silloin tällöin jos koskaan

Onhan tämä jo sanottu tuhanteen kertaan, mutta Hurriganes oli ensimmäinen suomalainen rock and roll-bändi. Jätkät näytti amerikalta ja käyttäytyi sen mukaisesti.Pitää muistaa, että suomalainen pop-musiikki oli tuolloin käännösbiisejä Kirkan, Markku Aron, Dannyn, Karman ja muiden esittäminä tai progea Wigwamin ja Pressan tapaan.
Mikko_AAA
07.04.2018 11:17:27 (muokattu 07.04.2018 11:20:47)
Andy Six: Onhan tämä jo sanottu tuhanteen kertaan, mutta Hurriganes oli ensimmäinen suomalainen rock and roll-bändi. Jätkät näytti amerikalta ja käyttäytyi sen mukaisesti.Pitää muistaa, että suomalainen pop-musiikki oli tuolloin käännösbiisejä Kirkan, Markku Aron, Dannyn, Karman ja muiden esittäminä tai progea Wigwamin ja Pressan tapaan.

Tämä! Hurriganes varmaan tuohon aikaan soi radiossa jatkuvalla syötöllä ja tietenkin se oli valtavirtamusiikkia siihen aikaan. Ainahan ihmiset on kuunnelleet sitä mitä tulee radiosta ja tykänneet. Noin yleisellä tasolla. Luonnollisesti monenlaista kuuuntelijaa mahtuu sekaan. Osa on juntteja koulukiusaajia ja osa ei.

Typerä artikkeli vetää asiat noin yksinkertaisesti. HUrriganes = koulukiusaus.

Pitäisikö tästä päätellä myös. Järvinen = Clapton fani = Claptonia kuuntelvat ovat myös koulukiusaajia. :D

Taitaa haiskahtaa vähän siltä että kyseinen artikkelin kirjoittaja ei tiedä yhtään suomen musahistoriasta. Ei siihen aikaan soinut 10 eri hipsterartistia ja toiset 10 eri pop/iskelmä naislaulajaa plus 5 eri suomirock bändiä. Joista sai valita. Eikä joka viikko itketty televisiossa kun on kirjoitettu 1 hyvä biisi. :D
MadMatt
07.04.2018 12:28:08 (muokattu 07.04.2018 12:28:43)

Mikko_AAA: Tämä! Hurriganes varmaan tuohon aikaan soi radiossa jatkuvalla syötöllä ja tietenkin se oli valtavirtamusiikkia siihen aikaan. Ainahan ihmiset on kuunnelleet sitä mitä tulee radiosta ja tykänneet. Noin yleisellä tasolla. Luonnollisesti monenlaista kuuuntelijaa mahtuu sekaan. Osa on juntteja koulukiusaajia ja osa ei.

Ei soinnut eikä paljon mikään muukaan. Rockmusiikkia tuli 1970-luvulla radiosta keskimäärin 7 tuntia viikossa. Laatu korvasi kuitenkin määrän sillä harvat nuorisolle suunnatut musiikkiohjelmat keräsivät todella runsaan kuuntelu joukon.
StJerky
07.04.2018 12:44:45 (muokattu 07.04.2018 12:45:22)
Bullitt: Onko Rumban toimittaja oikeassa?

https://www.rumba.fi/uutiset/kolumni-viesti-teille-kovikset/

Ei näköjään arvosta Ile Kallion tai Janne Louhivuoren aikoja yhtyeessä lainkaan. Tai sen vertaa.
LaMotta
08.04.2018 00:04:08

Bullitt: Onko Rumban toimittaja oikeassa?

https://www.rumba.fi/uutiset/kolumni-viesti-teille-kovikset/

Internetin mukaan: Mervi Vuorela on helsinkiläinen freelancetoimittaja, joka kirjoittaa työkseen omista harrastuksistaan: punkrockista, metallimusiikista ja thainyrkkeilystä.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
hosino
08.04.2018 08:44:46
Vitt-----n olonen tytteli tuo mervi kun haukkuu remua. Remu on mukava mies autaa muita muusikoita ongelmissa. Esim rumpali Kepa kettusta jonka rummut varasttetiin kun ne jäi yöksi keikkapaikalle, soitto remulle ja rummut tuotiin tunnin päästä sovitulle paikalle.
Mikko_AAA
08.04.2018 09:19:08 (muokattu 08.04.2018 09:19:49)
LaMotta: Internetin mukaan: Mervi Vuorela on helsinkiläinen freelancetoimittaja, joka kirjoittaa työkseen omista harrastuksistaan: punkrockista, metallimusiikista ja thainyrkkeilystä.

Kaikki metallimusiikin kuuntelijat on reisitaskuhousuisia white trash koulukiusaajia jotka ei muista pestä hiuksia ;)
Tuomoo
08.04.2018 09:30:49
hosino: Vitt-----n olonen tytteli tuo mervi kun haukkuu remua. Remu on mukava mies autaa muita muusikoita ongelmissa. Esim rumpali Kepa kettusta jonka rummut varasttetiin kun ne jäi yöksi keikkapaikalle, soitto remulle ja rummut tuotiin tunnin päästä sovitulle paikalle.

Höhö, tästä jäi käsitys, että oliko Remu puhaltanut ne rummut, vai onko Remulla kontakteja alamaailmaan, kun rummut ilmestyi puhelinsoiton jälkeen?
"Pulp tänään känu" -haitaripartio 16.09.2017 23:17
LaMotta
08.04.2018 11:27:01

Mikko_AAA: Kaikki metallimusiikin kuuntelijat on reisitaskuhousuisia white trash koulukiusaajia jotka ei muista pestä hiuksia ;)

Ja harrastavat ihmisten vahingoittamiseen tarkoitettuja väkivaltalajeja.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Lennu
08.04.2018 13:26:41

Tuomoo: Höhö, tästä jäi käsitys, että oliko Remu puhaltanut ne rummut, vai onko Remulla kontakteja alamaailmaan, kun rummut ilmestyi puhelinsoiton jälkeen?

Taitaa olla juttua vaan. Ihan hauska tarina kyllä.

Remu oli ylitsevuotavan iloinen kerran, kun laitoin studioon viestin, että sen auton ikkunat oli auki, kun alkoi satamaan. "Ei kukaan ajattele enää muita ihmisiä, kiitos kiitos"
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Funkånaut
08.04.2018 13:42:30

Mikko_AAA: Kaikki metallimusiikin kuuntelijat on reisitaskuhousuisia white trash koulukiusaajia jotka ei muista pestä hiuksia ;)

Niinhän he ovatkin.
"Rumpali taasen näyttää Irwiniltä - mutta raittiilta sellaiselta. Ei hyvin mene. " -J
hosino
08.04.2018 13:50:10
Lennu: Taitaa olla juttua vaan. Ihan hauska tarina kyllä.

Remu oli ylitsevuotavan iloinen kerran, kun laitoin studioon viestin, että sen auton ikkunat oli auki, kun alkoi satamaan. "Ei kukaan ajattele enää muita ihmisiä, kiitos kiitos"
Kyllä pitäis olla ihan tosi tarina, kettunen oli itse tuon jutun kertonut mun kaverille keikkamatkalla.
Vessajono
08.04.2018 20:23:57
Lennu: Taitaa olla juttua vaan. Ihan hauska tarina kyllä.

Mä oon kuullu saman tarinan kaks kertaa. Ekalla kerralla ne rummut oli Ippe Kätkän ja tokalla kerralla Miri Miettisen.
"Ohan se nyt helvetin paljon järkevämpää treenata balalaikkaa ku suunnitella jotain saatanan vetypommia." Kaljan_paskaa juotu vuonna 2018: 94,3 litraa
Epämuusikko
09.04.2018 00:48:19
Itekki oon kuullu tuon tarinan, päähenkilönä Kepa. Myöskin "ai se on sun?"- ja "tuu huomenna, on se täällä" -päätteisiä samankaltaisia tarinoita olen kuullut.

Taisi se tekijämpi hahmo noissa olla Remun edesmennyt veli.
uliuli
juici
09.04.2018 10:59:52

Epämuusikko: Itekki oon kuullu tuon tarinan, päähenkilönä Kepa. Myöskin "ai se on sun?"- ja "tuu huomenna, on se täällä" -päätteisiä samankaltaisia tarinoita olen kuullut.

Taisi se tekijämpi hahmo noissa olla Remun edesmennyt veli.

Kala Alajoen kitara, Topmostin mikit, onhan näitä tarinoita.
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
Welho-77
09.04.2018 11:09:35
hosino: Vitt-----n olonen tytteli tuo mervi kun haukkuu remua. Remu on mukava mies autaa muita muusikoita ongelmissa. Esim rumpali Kepa kettusta jonka rummut varasttetiin kun ne jäi yöksi keikkapaikalle, soitto remulle ja rummut tuotiin tunnin päästä sovitulle paikalle.

Ne rummut on vieläkin siellä sovitussa paikassa. Nehän meinattiin viedä aluks väärään paikkaan mut sit Kepa sano, että eiku mun sovittuun paikkaan.
Sitten se soitti eläinlääkärille, että nää rummut mittailee mua ja ruokaa häviää jääkaapista. Lääkäri sano, että äkkiä pois sieltä.
Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl
velipesonen
19.04.2018 21:02:46

Saiko se sen sinne sitten?
"I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)