Rattata 10.02.2006 21:38:16 | |
---|
Noel vihaa kyseistä levyä. No höh! Mun mielestä oasiksen yks parhaista levyisä. |
hanhjelm 10.02.2006 23:09:13 | |
---|
No höh! Mun mielestä oasiksen yks parhaista levyisä. Ei voi kyllä käsittää että miten tästä levystä on voinut tulla näin vihattu ja haukuttu! Just levyn läpi kuuntelin ja erittäin hyvälle kuulosti! |
reverend 11.02.2006 10:47:23 | |
---|
Ei voi kyllä käsittää että miten tästä levystä on voinut tulla näin vihattu ja haukuttu! Just levyn läpi kuuntelin ja erittäin hyvälle kuulosti! Ei kai Be Here Nowta muut vihaakaan kuin kaiken tietävät musiikkitoimittajat. Eihän se ihan parasta Oasista ole, mutta hyvä levy kuitenkin. |
Tarva 12.02.2006 12:14:15 | |
---|
Heh, en muista, mutta joskus täällä oli käyttäjä joka seisoi omassa kuvassaan levyn kannessa olevalla kadulla. Jep, olen mä täällä vieläkin. Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
Stain 12.02.2006 22:03:37 | |
---|
Hmm.. no ei ollut kovin ihmeellinen se BBC:n radiohaastis. Mulla on niin huono englanti etten saanut varmaan puoliakaan selvää siitä murteesta. Lisäksi ne soitetut biisit (Half The World Away, Importance Of Being Idle ja Don't Look Back In Anger) olivat vähän ponnettomia. Parempiakin radiolivejä on ollut. Miten mä vielä kuuntelin ihan kuin Noel olisi kitaroinut yksin. Ei kuulostanut yhtään että Gem olisi soittanut myös. It's a bittersweet symphony, this life |
Zerzy 20.02.2006 22:50:26 | |
---|
|
pliksu 20.02.2006 23:09:27 (muokattu 20.02.2006 23:09:41) | |
---|
No höh! Mun mielestä oasiksen yks parhaista levyisä. Ei siinä minunkaan mielestä mitenkään hirveesti vikaa ole. Vähän tympäsee esim. D'ya know what I mean ja All around the world, jotka kehittyvät loppua kohden vaan aivan hirvittäväksi kakofoniaksi. Pikkainen suuruudenhulluus vaivaa monia muitakin levyn biisejä. Magic Pie on yks mun lemppari Oasis -ralleista, mutta kyllä siinäkin ammutaan jonkin verran yli. 3-4 minuuttisena olisi sekin toiminut aivan loistavasti. Stuck inside of Mobile
with the Memphis blues again | Myynnissä: Peavey Classic 30 / Ostetaan Orange AD-30 nuppi |
Stain 21.02.2006 11:52:43 | |
---|
Ei siinä minunkaan mielestä mitenkään hirveesti vikaa ole. Vähän tympäsee esim. D'ya know what I mean ja All around the world, jotka kehittyvät loppua kohden vaan aivan hirvittäväksi kakofoniaksi. Itse kyllä tykkään siitä paisuttelusta. Varsinkin D'You Know What I Meanin ja All Around Worldin kohdalla. Ainoa biisi joka alkaa puuduttamaan pituutensa vuoksi Be Here Nowlta on It's Gettin Better Man. It's a bittersweet symphony, this life |
Stain 19.03.2006 13:50:56 (muokattu 19.03.2006 13:53:35) | |
---|
It's a bittersweet symphony, this life |
Cujo 19.03.2006 16:55:13 | |
---|
Miten tämä levy eroaa normaalista: http://www.cdon.com/main.phtml?navr … id=0fd0ae5caeb8b5c0e32c45c8d6273aa7 Mikä ihmeen superaudioalbumi? Joo, ei tuo linkki toimi. Kyseessä on siis Morning Glory-levy. http://www.cult.tpu.fi/sound/cd_1.htm "SACD ( Super Audio Compact Disc) Julkistusvuosi 1999. Sonyn kehittämä CD-Audio-levyn seuraaja. Monikanavainen ja perinteistä CD-Audio-levyä teknisesti parempi äänilevyformaatti. Vaatii uudentyyppisen Super Audio CD-soittimen. Kaksikerroksiset hybridi SACD-levyt soivat myös tavallisissa CD-soittimissa. Tällöin ääni on kuitenkin tallennettu tavanomaisen CD-Audion mukaisesti. Kilpailee DVD-Audion kanssa." No llores mi querida Dios nos vigila Agarrame, mi vida AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
MV 28.03.2006 17:42:54 (muokattu 28.03.2006 17:43:21) | |
---|
Eilen tuli haettua ihan omaankin kotiin tuo ...There and then DVD...Täytyy sanoa, että on se vaan pirun kova lätyskä. Ja voi perskula tuota lavakarismaa, etenkin Liamilla...Mies vain kävelee mikin eteen, heittää kädet selän taakse, alkaa laulamaan ja jengi on pähkinöinä, Rock Rock! "I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more
afraid of me than you are right now." -Jack Bauer |
miscage 28.03.2006 20:18:13 | |
---|
Be Here Now on pyörinyt pari päivää tiuhaan, kyllähän tämä on hieno levy, pienestä "venytyksestä" huolimatta. Hienoja biisejä ja tunnelmaa riittää. Pitäisi kyllä joku Oasis-dvd hommata. I can't imagine why you wouldn't
Welcome any change, my friend. |
Stain 28.03.2006 21:07:22 | |
---|
Hemmetti, aina kun huomaan että Oasis-ketjuun on kirjoitettu, toivon mielessäni että joku hehkuttaisi bändin tulevan Suomeen keikalle. Mutta ei.. It's a bittersweet symphony, this life |
hanhjelm 28.03.2006 22:00:43 | |
---|
Hemmetti, aina kun huomaan että Oasis-ketjuun on kirjoitettu, toivon mielessäni että joku hehkuttaisi bändin tulevan Suomeen keikalle. Mutta ei.. sama juttu..:) |
miscage 28.03.2006 22:18:25 | |
---|
sama juttu..:) I can't imagine why you wouldn't
Welcome any change, my friend. |
Mesikehrääjä 28.03.2006 22:20:20 | |
---|
Be Here Now on pyörinyt pari päivää tiuhaan, kyllähän tämä on hieno levy, pienestä "venytyksestä" huolimatta. Hienoja biisejä ja tunnelmaa riittää. Pitäisi kyllä joku Oasis-dvd hommata. Familiar to Millions ja Live by the sea ovat loistavia dvd:tä. |
RonRoco 28.03.2006 23:19:36 | |
---|
Kaikki Oasisken DVDt löytyy. Tätä uusinta (Be here Now hehkutus tupla DVD)lukuunottamatta kaikki tulee meikäläisellä pysyyn hamaan loppuun asti "Allright this party's shit and we're here to liven things up a bit. You know you're not havin' a good time but you're all too scared to say it, ya know mate." Kun keksii sellaisia harrastuksia, joissa itse pärjää, ei tule pahaa mieltä. |
Stain 29.03.2006 11:42:04 | |
---|
Familiar to Millions ja Live by the sea ovat loistavia dvd:tä. En tiedä tuosta DVD:stä, mutta Familiar To Millons livelevy on aika laiska. Bändi on ollut paremmassakin livekunnossa. Liamin ääni on kuitenkin vielä ok siinä. Nyt päästäänkin asiaan, eli Liamin lauluun. Vaikuttaa että miehen ääni on alkanut kärsiä vähitellen. Ensi kerran huomasin sen kun katsoin tuota Glastonburyn 04 keikkaa. Nykyään Liamin laulu on aika hirveän kuuloista, laulaa jotenkin väkinäisesti eikä pääse korkeisiin ääniin niin kuin vielä jokunen vuosi sitten. http://www.youtube.com/watch?v=sjxK-ahCq7c&search=oasis Kuunnelkaa ja ihmetelkää. It's a bittersweet symphony, this life |
miscage 29.03.2006 12:14:24 | |
---|
Kuunnelkaa ja ihmetelkää. Kuulostipa järkyttävältä.... I can't imagine why you wouldn't welcome any change, my friend. |
Stain 29.03.2006 12:23:35 | |
---|
Kuulostipa järkyttävältä.... Joo. Mulle tuli huono fiilis kun tuota katsoin. Ei Liam Gallagher voi vetää noin huonosti.. edes livenä. Muutama Lyla-veto löytyy tuolta sivustolta ja niissä ei laulu ole paljoa parempi. Sinänsä outoa, sillä levyllähän miehen ääni kuulostaa hemmetin hyvältä. It's a bittersweet symphony, this life |