StJerky 14.12.2016 16:31:12 | |
---|
Tsugu Way: Minuakin vähän hämmentää tässä pieni tyhjänpäiväinen anekdootti. Eli tässä tapauksessa bändin nimi. Remu on ihan loogisesti nimennyt viime vuosina bändinsä Remu & Hurriganesiksi. Ehkä vähän pesäeroa aiempaan 1973-1984 vuosien Hurriganesiin. Ja onhan Remu ollut paljon muutakin 1984 jälkeen kuin hurriganes. Mutta entä nyt perjantaina - Remu & Hurriganes? Remu on pois, joten se täytynee pyyhkiä pois mainoksesta? Eli jäljelle jää Hurriganes. Mitä ihmettä, näemmekö Hurriganesin? Ei kun se on Costello & Hurriganes. |
jra 14.12.2016 17:57:19 | |
---|
StJerky: Ei kun se on Costello & Hurriganes. Costello & Hurriganes Plays Remu & Hurriganes - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Vessajono 14.12.2016 17:58:38 | |
---|
Hurriganes, Suomen Yes. Pillit meni paskaks ja sukset perseeseen. |
Nelisormimangusti 14.12.2016 18:00:36 | |
---|
Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen. |
Rodger 31.12.2016 23:37:16 | |
---|
Suomi 100 avajaiset. Remu on näköjään enää pelkkä maskotti omalla "Remu & Hurriganes" -keikalla. Rautajoki rumputtaa ja Maikkeli Monroe laulaa. Kuolemansa jälkeen varmaankin kannetaan vain tuhkauurna lavalle. Ei tarvi enää turhaan pystyttää toista rumpusettiä. Häntä taitaa jo heiluttaa koiraa. |
RockFanatic 01.01.2017 11:05:00 | |
---|
Rodger: Suomi 100 avajaiset. Remu on näköjään enää pelkkä maskotti omalla "Remu & Hurriganes" -keikalla. Rautajoki rumputtaa ja Maikkeli Monroe laulaa. Kuolemansa jälkeen varmaankin kannetaan vain tuhkauurna lavalle. Ei tarvi enää turhaan pystyttää toista rumpusettiä. Häntä taitaa jo heiluttaa koiraa. Komppaan. Vittu mitä paskaa. Siinä vaiheessa, kun Reiska ja Makkonen (v)esittivät Get Onin laulaen kumpikin eri sanoitusta, en voinut kyynelille mitään. Myötähäpeän määrä oli mittaamaton. Ei taida Remu ymmärtää lopettaa ajoissa... |
AP 01.01.2017 15:01:06 | |
---|
Rodger: Suomi 100 avajaiset. Remu on näköjään enää pelkkä maskotti omalla "Remu & Hurriganes" -keikalla. Rautajoki rumputtaa ja Maikkeli Monroe laulaa. Kuolemansa jälkeen varmaankin kannetaan vain tuhkauurna lavalle. Ei tarvi enää turhaan pystyttää toista rumpusettiä. Häntä taitaa jo heiluttaa koiraa. Tämä. En ymmärtänyt yhtään, mitä se nyt palveli että pitää istua toisten rumpujen takana kolistelemassa vähän sitä sun tätä. Tyylikkäämpää olisi ollut istua vaan kädet puuhkassa katsomassa, miten muut hoitavat hommaa. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
HaloOfFlies 01.01.2017 17:24:51 (muokattu 01.01.2017 17:26:05) | |
---|
Oli kyllä ihan helvetin hyvä setti! Tykkäsin paljon. E: ja olen ihan tosissani. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
AP 01.01.2017 17:49:50 | |
---|
HaloOfFlies: Oli kyllä ihan helvetin hyvä setti! Tykkäsin paljon. E: ja olen ihan tosissani. Hyvin soittivat toki, ja Monroe on aina taattu vetäjä. Mutta miksi Remun pitää istua vähän kopistelemassa jotain rumpusettiä epätahtiin -tuskin edes mikit olivat auki - kun kaikille on selvää, että soitto tulee muualta. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
kvhl 01.01.2017 20:51:03 | |
---|
Siis mun mielestä tää nykyinen remun bändi soitti tosihyvin mutta tosiaan remu ei enää yksinkertaisesti pysty rummuttaa ja jotenkin en vaan pitänyt esim monroen get on esityksestä.jotenkin sen ääniala ei sovi siihen.Mutta taas tällä uudella levylläkin oleva catch me kappale kuulosti tosihyvältä. |
Regalis Apertura 01.01.2017 20:52:35 | |
---|
Noo pitihän Remullekin saada jotain tekemistä keikan ajaksi ettei aika tulisi pitkäksi;)... |
-Spade- 02.01.2017 09:51:32 | |
---|
AP: Hyvin soittivat toki, ja Monroe on aina taattu vetäjä. Mutta miksi Remun pitää istua vähän kopistelemassa jotain rumpusettiä epätahtiin -tuskin edes mikit olivat auki - kun kaikille on selvää, että soitto tulee muualta. Ehkä se on selvää kaikille muille, paitsi Remulle itselleen. Tai sitten hän ei vaan osaa päästää irti. Ohan se varma. |
Alfons Åberg 02.01.2017 10:46:26 | |
---|
Remu nyt on sellainen Suomen Pete Best. "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
AP 02.01.2017 11:31:18 | |
---|
-Spade-: Ehkä se on selvää kaikille muille, paitsi Remulle itselleen. Tai sitten hän ei vaan osaa päästää irti. Siltähän se vaikuttaa. Toisaalta miehen viimevuotista soololevyä kai ihan kehuttiinkin, joten kai sillä jotain annettavaa vielä voi olla. Mutta Hurriganesin osalta arvokkaampaa ja/tai tyylikkäämpää olisi olla jonkinmoisessa kummisedän roolissa. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
mpekkanen 02.01.2017 11:40:46 | |
---|
Kai tuo Remu & Hurriganes kuitenkin sitä Remua itseään myös paikalleen vaatii. Se kuinka järkevää hänen on itsensä laulaa tai soittaa mitään on jo sitten ihan toinen asia. Ei noita keikkoja voi kuitenkaan tuolla nimellä tehdä, jos Remu itse on kotona tai jossain muualla. Onhan joitakin sellaisia toki tehtykin, mutta ei varmaan jatkossa kovinkaan pitkälle porukkaa kiinnosta. Enkä usko, että porukka tykkäisi siitäkään jos Remu istusi kiikkutuolissa siellä lavalla ja kuuntelisi kun muu bändi soittaa...Ei siis tekisi yhään mitään tai olisi edes tekevinään. Voin olla väärässäkin, mutta luulen että noita tyyppejä löytyy kotimaasta aikamoinen liuta jotka voi noita Hurriganes kappaleita ihan toimivasti soittaa. Se on sitten jo toinen juttu, ovatko ne ihan samanlaisia kuin Albertin aikaan esimerkiksi. Myös sekin, ettei ne ehkä mahdollista yleisöä niin kiinnosta. Monroe on itse lähinnä nykyään enemmän esillä VOTF ohjelmissa kuin tekemässä sitä ihan oikeaa Rock musaa. Siinä on ainakin minun mielestä aikamoinen ristiriita, mutta mitäpä siitä. Hänen kannaltaan olisi parempi kun tekisi näitä soittohommia enemmän ja jättäisi nuo VOTF ohjelmat ihan kokonaan pois. En tiedä, onko hän paras laulaja tähän Hurriganes hommaan...Kuitenkin hänen itsensä kannalta jonkinlaisen rockmusan tekeminen olisi järkevämpää kuin olla kyseisissä ohjelmissa kuuntelemassa ja arviomassa sellaisia laulajia ja musaa jota ei itse kuitenkaan tee. Musiikkia jota vastaan on vielä "kapinoinut" koko ikänsä. Syö hieman tuota uskottavuutta... |
Lunnu 02.01.2017 11:42:37 | |
---|
Mulle Hurriganes on aina Remu,Cisse ja Alppu/Ile. Kaikki noi tollaset uudelleenlämmittelyt mun mielestäni lankeaa enemmän tai vähemmän coverbändiosastolle. Nimi voisi olla vaikka Remun kaverit plays Hurriganes tjms Nostalgy is not what it used to be |
-Spade- 02.01.2017 11:49:25 (muokattu 02.01.2017 11:49:42) | |
---|
mpekkanen: Monroe on itse lähinnä nykyään enemmän esillä VOTF ohjelmissa kuin tekemässä sitä ihan oikeaa Rock musaa. Siinä on ainakin minun mielestä aikamoinen ristiriita, mutta mitäpä siitä. Hänen kannaltaan olisi parempi kun tekisi näitä soittohommia enemmän ja jättäisi nuo VOTF ohjelmat ihan kokonaan pois. Minun mielestäni kun Monroe on nimenomaan viime vuosina ollut eniten esillä musiikkinsa merkeissä sitten Hanoi Rocksin aikojen. Ohan se varma. |
reaper666 02.01.2017 11:56:12 | |
---|
Mikse muuten on remu and the hurriganes? Miksei vaan hurriganes? |
Kefiiri 02.01.2017 11:57:50 | |
---|
Livenä varmaan tuo keikka on uponnut paremmin. Telkkarissa kaikki epämääräisyydet korostuvat. Remuenglannin laulaminen vakuuttavasti ei ole helppo rasti Makkosellekaan. Tottakai Remun pitää olla tupeksimassa kannujen takana. Se on kuitenkin Remu! En ole musiikin asiantuntija. |
kivisuo 02.01.2017 12:22:02 (muokattu 02.01.2017 12:24:09) | |
---|
|