Aihe: Hurriganes
1 2 3 4 5202 203 204 205 206
Yallup
11.12.2016 09:27:42
antnis: 50-luvun diggaaminen oli silloin vähän sellainen joukkopsykoosi, agraari-Suomen viimeinen hengenveto siirryttäessä pelottavasti kansainvälistyvälle 80-luvulle. Hassua oli tosiaan, että joidenkin tyyppien musikkimaku muuttui ainakin julkisesti melkein yhdessä yössä.

Muistan tuon itsekin. Teddy ja kumppanit ikäänkuin heivasivat pitkään ylimmällä pallilla olleet Ganesit ja saivat aikaan uuden ilmiön hiusmuotia ja vaatetusta myöten. Nuorempi jengi lähti siihen ihan ekana mukaan, eikä heille Ganes ollut kuin joku vanha reliikki. Voipa sanoa, että minäkin vaihdoin "leiriä" siinä yhtenä yönä. Toki olin aina kuunnellut kaikenlaista, joten ei se niin rajusti itseeni vaikuttanut - paitsi että Ganes oli siirtynyt historiaan.
"Tosta se taitaa lähteä.."
Rodger
13.12.2016 19:15:04
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/rem … esin-keikalle-uusi-solisti-24139926

"Remu & Hurriganes" keikalle ilman Remua. Kusetusta. Olen nähnyt kaiken. Voin kuolla :) En halua nähdä sitä päivää kun "Hurriganes" kiertää pitserioiden nurkkia ilman ainuttakaan alkuperäisjäsentä.
juici
13.12.2016 19:49:30

Rodger: http://www.aamulehti.fi/kotimaa/rem … esin-keikalle-uusi-solisti-24139926

"Remu & Hurriganes" keikalle ilman Remua. Kusetusta. Olen nähnyt kaiken. Voin kuolla :) En halua nähdä sitä päivää kun "Hurriganes" kiertää pitserioiden nurkkia ilman ainuttakaan alkuperäisjäsentä.

"Hurriganesin lapset"
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
HaloOfFlies
13.12.2016 21:44:37 (muokattu 13.12.2016 22:04:40)

Rodger: http://www.aamulehti.fi/kotimaa/rem … esin-keikalle-uusi-solisti-24139926

Niin no, loppuunmyyty keikka kuitenkin. Aika vaikea lähteä perumaan mun mielestäni. Ymmärrettävä ratkaisu.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Rämppy
14.12.2016 09:04:47 (muokattu 14.12.2016 09:11:11)
HaloOfFlies: Niin no, loppuunmyyty keikka kuitenkin. Aika vaikea lähteä perumaan mun mielestäni. Ymmärrettävä ratkaisu.

Jaa-a, ymmärrettävää ehkä juu. Mutta Remullahan tuota hommaa myydään ja Remua porukat tulevat katsomaan. Ei Costello kuitenkaan ole legendaarisuudessaan remu-luokkaa, vaikka kelpo rokkikitaristi onkin. Mutta hyvä, että antavat lipun ostaneille mahdollisuuden saada rahat takas. Ja musiikillisesti homma ei välttämättä kärsi tästä tapauksesta. Varmaan hyvät bileet saadaan näinkin.
In Finland we have this thing called "diu diu".
Kefiiri
14.12.2016 10:00:24
Mä olisin hälyttänyt tilalle Jope Ruonansuun.
En ole musiikin asiantuntija.
Tsugu Way
14.12.2016 16:17:57 (muokattu 14.12.2016 16:18:14)
Rodger:

Minuakin vähän hämmentää tässä pieni tyhjänpäiväinen anekdootti. Eli tässä tapauksessa bändin nimi. Remu on ihan loogisesti nimennyt viime vuosina bändinsä Remu & Hurriganesiksi. Ehkä vähän pesäeroa aiempaan 1973-1984 vuosien Hurriganesiin. Ja onhan Remu ollut paljon muutakin 1984 jälkeen kuin hurriganes. Mutta entä nyt perjantaina - Remu & Hurriganes? Remu on pois, joten se täytynee pyyhkiä pois mainoksesta? Eli jäljelle jää Hurriganes. Mitä ihmettä, näemmekö Hurriganesin?
All That Makes Me Happy Is The Blues.
StJerky
14.12.2016 16:31:12
Tsugu Way: Minuakin vähän hämmentää tässä pieni tyhjänpäiväinen anekdootti. Eli tässä tapauksessa bändin nimi. Remu on ihan loogisesti nimennyt viime vuosina bändinsä Remu & Hurriganesiksi. Ehkä vähän pesäeroa aiempaan 1973-1984 vuosien Hurriganesiin. Ja onhan Remu ollut paljon muutakin 1984 jälkeen kuin hurriganes. Mutta entä nyt perjantaina - Remu & Hurriganes? Remu on pois, joten se täytynee pyyhkiä pois mainoksesta? Eli jäljelle jää Hurriganes. Mitä ihmettä, näemmekö Hurriganesin?

Ei kun se on Costello & Hurriganes.
jra
14.12.2016 17:57:19
StJerky: Ei kun se on Costello & Hurriganes.

Costello & Hurriganes Plays Remu & Hurriganes
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Vessajono
14.12.2016 17:58:38
Hurriganes, Suomen Yes.
Pillit meni paskaks ja sukset perseeseen.
Nelisormimangusti
14.12.2016 18:00:36

StJerky: Ei kun se on Costello plays Hurriganes.

http://www.tiketti.fi/Costello-play … oll-Vapriikki-Tampere-lippuja/43172
Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen.
Rodger
31.12.2016 23:37:16
Suomi 100 avajaiset. Remu on näköjään enää pelkkä maskotti omalla "Remu & Hurriganes" -keikalla. Rautajoki rumputtaa ja Maikkeli Monroe laulaa. Kuolemansa jälkeen varmaankin kannetaan vain tuhkauurna lavalle. Ei tarvi enää turhaan pystyttää toista rumpusettiä. Häntä taitaa jo heiluttaa koiraa.
RockFanatic
01.01.2017 11:05:00
Rodger: Suomi 100 avajaiset. Remu on näköjään enää pelkkä maskotti omalla "Remu & Hurriganes" -keikalla. Rautajoki rumputtaa ja Maikkeli Monroe laulaa. Kuolemansa jälkeen varmaankin kannetaan vain tuhkauurna lavalle. Ei tarvi enää turhaan pystyttää toista rumpusettiä. Häntä taitaa jo heiluttaa koiraa.

Komppaan. Vittu mitä paskaa.

Siinä vaiheessa, kun Reiska ja Makkonen (v)esittivät Get Onin laulaen kumpikin eri sanoitusta, en voinut kyynelille mitään. Myötähäpeän määrä oli mittaamaton. Ei taida Remu ymmärtää lopettaa ajoissa...
AP
01.01.2017 15:01:06
Rodger: Suomi 100 avajaiset. Remu on näköjään enää pelkkä maskotti omalla "Remu & Hurriganes" -keikalla. Rautajoki rumputtaa ja Maikkeli Monroe laulaa. Kuolemansa jälkeen varmaankin kannetaan vain tuhkauurna lavalle. Ei tarvi enää turhaan pystyttää toista rumpusettiä. Häntä taitaa jo heiluttaa koiraa.

Tämä. En ymmärtänyt yhtään, mitä se nyt palveli että pitää istua toisten rumpujen takana kolistelemassa vähän sitä sun tätä. Tyylikkäämpää olisi ollut istua vaan kädet puuhkassa katsomassa, miten muut hoitavat hommaa.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
HaloOfFlies
01.01.2017 17:24:51 (muokattu 01.01.2017 17:26:05)

Oli kyllä ihan helvetin hyvä setti! Tykkäsin paljon.

E: ja olen ihan tosissani.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
AP
01.01.2017 17:49:50
HaloOfFlies: Oli kyllä ihan helvetin hyvä setti! Tykkäsin paljon.

E: ja olen ihan tosissani.

Hyvin soittivat toki, ja Monroe on aina taattu vetäjä. Mutta miksi Remun pitää istua vähän kopistelemassa jotain rumpusettiä epätahtiin -tuskin edes mikit olivat auki - kun kaikille on selvää, että soitto tulee muualta.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
kvhl
01.01.2017 20:51:03
Siis mun mielestä tää nykyinen remun bändi soitti tosihyvin mutta tosiaan remu ei enää yksinkertaisesti pysty rummuttaa ja jotenkin en vaan pitänyt esim monroen get on esityksestä.jotenkin sen ääniala ei sovi siihen.Mutta taas tällä uudella levylläkin oleva catch me kappale kuulosti tosihyvältä.
Regalis Apertura
01.01.2017 20:52:35
Noo pitihän Remullekin saada jotain tekemistä keikan ajaksi ettei aika tulisi pitkäksi;)...
-Spade-
02.01.2017 09:51:32
AP: Hyvin soittivat toki, ja Monroe on aina taattu vetäjä. Mutta miksi Remun pitää istua vähän kopistelemassa jotain rumpusettiä epätahtiin -tuskin edes mikit olivat auki - kun kaikille on selvää, että soitto tulee muualta.

Ehkä se on selvää kaikille muille, paitsi Remulle itselleen. Tai sitten hän ei vaan osaa päästää irti.
Ohan se varma.
Alfons Åberg
02.01.2017 10:46:26
Remu nyt on sellainen Suomen Pete Best.
"Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)