t.heiska 28.04.2006 19:11:04 | |
---|
mä laitoin. hihi :) hitto ku tonne ei voi laitttaa ku maximis 100megaa. laitan kohta ton for all mandkind :) Jee, youtubessahan on nyt jo useampikin klippi KW:ta. Plussaa voltasparralle sekä kiitokset muille lisänneille. |
sus 28.04.2006 19:58:50 | |
---|
Jaa kävi sitte noin hassusti. Nyt hävettää. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Tietysti Pauligin 28.04.2006 20:39:49 | |
---|
Lueskelin tänään tuossa jotain rytmiä, varmaankin viime vuoden puolelta ja oli hra jyllin haastattelu siinä. Real live thingin tiimoilta... Pisti loppupuolella silmään kohta "ja jossain muusikoiden.netissä keskustellaan siitä minkälainen roudariteipinpala Peten kitarassa oli" Heitto, mutta repesin. Wanhakin kai vielä. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Wahi 28.04.2006 20:44:37 | |
---|
Lueskelin tänään tuossa jotain rytmiä, varmaankin viime vuoden puolelta ja oli hra jyllin haastattelu siinä. Real live thingin tiimoilta... Pisti loppupuolella silmään kohta "ja jossain muusikoiden.netissä keskustellaan siitä minkälainen roudariteipinpala Peten kitarassa oli" Heitto, mutta repesin. Wanhakin kai vielä. Hoho Pitää olla fjongaa et on stüldt håjttii! |
Antroid 30.04.2006 22:45:05 | |
---|
Lueskelin tänään tuossa jotain rytmiä, varmaankin viime vuoden puolelta ja oli hra jyllin haastattelu siinä. Real live thingin tiimoilta... Pisti loppupuolella silmään kohta "ja jossain muusikoiden.netissä keskustellaan siitä minkälainen roudariteipinpala Peten kitarassa oli" Heitto, mutta repesin. Wanhakin kai vielä. Hehe. Loistoa. :D |
McNulty 30.04.2006 23:04:19 | |
---|
Lueskelin tänään tuossa jotain rytmiä, varmaankin viime vuoden puolelta ja oli hra jyllin haastattelu siinä. Real live thingin tiimoilta... Pisti loppupuolella silmään kohta "ja jossain muusikoiden.netissä keskustellaan siitä minkälainen roudariteipinpala Peten kitarassa oli" Heitto, mutta repesin. Wanhakin kai vielä. Minua ainakin kiinnostaa suuresti... sillä Wallin Pete on minun suuri innoittaja ollut viimeisen "kymmenen vuoden aikana" ja minua kiinnostaa tuollaiset pienet jutut. Esim. mitä vermeitä sillä oli pedalboardissa, minkä merkkiset putket Marsun nupissa jne. Siis juuri tuollainen "turha" nippelitieto on kiehtovaa... Jyllihän on itsekin m.netissä osallistunut milloin mihinkin keskusteluun... vähän kyllä kumoaa pohjia tuosta lausahduksesta :) "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Tietysti Pauligin 01.05.2006 02:31:09 | |
---|
Jyllihän on itsekin m.netissä osallistunut milloin mihinkin keskusteluun... vähän kyllä kumoaa pohjia tuosta lausahduksesta :)´ Jos ymmärsin oikein mitä tarkoitit, niin tuo lausahdus oli kyllä toimittajan, ei Jyllin. Hmm. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
gandar 01.05.2006 18:40:05 | |
---|
Eikös tuosta ihan oikeasti keskusteltu, itse ainakin muistelisin näin? Ceci n'est pas une signature |
Todenpuhuja 02.05.2006 01:24:13 | |
---|
Kyllähän siitä oli jotain juttua joskus täälläkin, itsekin muistelin sille nauraneeni. Ei siinä mitään toisaalta, kukin hifistelköön omalla alallaan. :D |
McNulty 02.05.2006 13:57:49 (muokattu 02.05.2006 13:59:17) | |
---|
En tiedä ovatko muut tehneet kryptologisia löytöjä III-lätyn sanoista (no, kai ne on niitä täynnä), mutta minä yhdistelin aikani kuluksi nuo kaikki kursivoidut sanat ja niistä tuli tällaista: 1. Another piece of cake all these papers take you away No use for you to hesitate follow lessons n’ learn I'll come again. move forward n' it's all together the end 2. Welcome to the mirrorland Welcome to where we all stand outside time when you take The lessons in between the mirrorland story we get close to where you think about it all After that there it is 3. I'm the King, I'm the Sun the Sun tells you: Just do it just take the smile that gives space and I'll take you to the answers it is something you just can't avoid It's a question going on laws of nature 4. The key: will In the mirrorland the key to your own will 5. Take you to sweet harmony you complain I say you had the alternate way Everything all right a matter of attitude If you feel allright, Everything is so fine don't misery just take harmony 6. Get rid of your fears your fears are in your own imagination Sanoitukset ovat Wallin Peten/Kingston Wall-yhtyeen omaisuutta ja toivon ettei kukaan pahoita mieltänsä siitä että niitä lainasin tässä havainnollistavana tekijänä. "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Tietysti Pauligin 02.05.2006 17:25:56 | |
---|
Eikös tuosta ihan oikeasti keskusteltu, itse ainakin muistelisin näin? Voipi olla, kyllä. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Jag 02.05.2006 22:56:38 | |
---|
Kyllähän tuosta nyt Bonelle plussa lävähti. Itekkin on monasti noin pitänyt tehdä, mutta jostain syystä jäänyt tekemättä. Kingston Wall tulee kyllä soimaan tulevana kesänä miulla aika perkuleesti. On siellä niin makosia kesäralleja et huh huh. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
aksiom 03.05.2006 13:30:26 | |
---|
En tiedä ovatko muut tehneet kryptologisia löytöjä III-lätyn sanoista (no, kai ne on niitä täynnä), mutta minä yhdistelin aikani kuluksi nuo kaikki kursivoidut sanat ja niistä tuli tällaista Jepsis, kyllähän lukioaikoina tuli jollain tylsällä tunnilla III-kansivihkoa selaillessa kirjoiteltua sama litannia vihkon taakse. Paljon ajatuksiaherättäviä juttuja saa irti tuon levyn sanoista. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
Trueno 13.05.2006 00:21:05 | |
---|
Jepsis, kyllähän lukioaikoina tuli jollain tylsällä tunnilla III-kansivihkoa selaillessa kirjoiteltua sama litannia vihkon taakse. Paljon ajatuksiaherättäviä juttuja saa irti tuon levyn sanoista. Myös Tri-Logyn kappaleiden nimistä tulee aika erikoinen pätkä kun ne pistää järjestykseen, tämän nyt varmaan ovatkin kaikki jo huomanneet: "Another piece of cake, welcome to mirrorland, I'm the king, I'm the sun, The key - will take you to sweet harmony, Get rid of your fears when something old dies, Alt-Land-Is (?) Party goes on, Stüld Håjt for all mankind, time is the real thing." Hauskasti tuon voisi kääntää: Yksi "uusi tulokas", tervetuloa peilimaahan, olen kuningas ja aurinko, Avain - vie sinut (suloiseen) harmoniaan, Hankkiudu eroon peloistasi kun jokin vanha kuolee, Jäämaa? (kun jäämaa kuolee? Eikös Ior Bock höpissyt myös jotain jäämaasta tai jostain sen tapaisesta`.) Juhlat jatkuvat, Stüld Håjt koko ihmiskunnalle, aika on aito asia. Eikös fjonga ole myös jonkinlaista voimaa tms? En ole kovin perillä stadin slangisanoista. "Ilman fjongaa ei oo Stüld Håjttii"? "Sun ongelma on se että sä oot liikaa sä. Olisit ennemmin oma ittes." |
Jag 13.05.2006 03:22:10 | |
---|
Eikös fjonga ole myös jonkinlaista voimaa tms? En ole kovin perillä stadin slangisanoista. "Ilman fjongaa ei oo Stüld Håjttii"? heh...jep...pitää olla fjongaa et on stüldt håjttia. ei oo aina helppo olla kainuulainen :D "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
cruel_destiny 21.08.2006 16:56:58 | |
---|
heippa pojat... tiedän että pyydetty kysymys, mutta itellä on mennyt jo hulluuden puolelle tämä, joten jos joku haluaa polttaa mulle nämä kaksi iteltäni puuttuvaa lepakon keikkaa ja sen vernissan, niin oisin tosi kiitollinen... rahallinen palkkio tulossa (puhutaan myöhemmin tästä määrästä)... iteltäni löytyy lepakko: 27.3.1993, 5.12.1994 in memorian espoon axon messut 92 (pete tekee sen benjin ja soittavat helkutin hyvän shine on men) kiitos! :) |
Juuho 21.08.2006 20:17:08 | |
---|
Itse olisin kans kiinnostunut tosta Vernissasta. Itselläni taitaapi kaikki muut nuo "todella yleiset" viteot olla, mutta tuo puuttuu, eikä ole kummemmin näkynytkään. |
Jag 21.08.2006 23:35:02 | |
---|
Itsekkin olen kyllä erittäin kiinnostunut kaikesta bootleg materiaalista. Tällä hetkellä hallussani:
Kingston Wall - Another Piece of Cake Kingston Wall - In Memoriam Kingston Wall - Lepakko -92 Kingston Wall - Live at Lepakko 5.12.1994 Kingston Wall - Live At Lepakko 27.3.1993 Kingston Wall - With My Mind (joku Listan kokooma pätkä vissiin) Kingston Wall - Espoo Axon Messut 92 kingston Wall - live at finnish top 40 Sami Kuoppamäki (Kingston Wall) - Drum Solo (pätkä joltain Lepakon keikalta. En nyt muista tarkalleen miltä. Löytyy myös juutuubista) Liikkuukos noita tuon enempää? Erittäin kiinnostunut olisin, jos jollain jotain tietoa on. Pitäis varmaan itse käydä itselle teetättämässä jonkin näköinen KW-paita tai huppari. On ollut jo varmaan puoli vuotta suunitteilla tehdä tuo, mutta kun ei saa aikaiseksi. Niin ja asianomaiset ärähtäkööt, jos on tuntuu että homma menee "rajan yli" :). Mitenkä tuossa muuten kävi kun oli joskus puhetta että bassotaiteilija olisi ollut kiinnostunut jotain noista videoista näkemään. Toimittiko kukaan koskaan niitä? "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
voltasparta 22.08.2006 16:58:56 | |
---|
ootteko dc++ noitten kaa? Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
voltasparta 14.09.2006 09:55:34 | |
---|
Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite