ferodoz 28.05.2013 23:07:41 | |
---|
Toi These Days oli kyllä parasta pitkään aikaan. Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
sirdickyj 28.05.2013 23:24:47 | |
---|
J.Nikkanen: No tuon haikean videon perusteella on kyllä kovin vaikea sanoa että mikä toimi ja mikä ei. No kuuleehan sen tosta. It's the singer, not the song. |
J.Hollström 28.05.2013 23:41:19 | |
---|
sirdickyj: Joku muoti-ilmiö vissiin mollata Jovia. Ja samat puurokorvat kehuu varmaan Ozzyä ja Kiedistä. |
ploughman 29.05.2013 00:48:11 | |
---|
sirdickyj: Ihan hyvin toimii. Joku muoti-ilmiö vissiin mollata Jovia. Eihän toi mikään uus juttu ole et laulu menee noin. On ollut tota jo pitkään. Hyvin toi silti vetää.
Häh. Kyllä se 2008 kiertueella oli ihan tikissä Samboran kanssa. Tänä vuonna on ollut vaan tuollaista varsin vaikeaa....ei ole mulle ainkaan muoti-ilmiö, vaan kylmä fakta, että äänestä ei ole pidetty huolta. |
Jokapaikanapina 29.05.2013 01:24:34 | |
---|
J.Hollström: Ja samat puurokorvat kehuu varmaan Ozzyä ja Kiedistä. Naurattaa kyllä tämä. Näitäkin on :D Ja en tarkoita etteikö näistä voi nauttia, mutta huonostahin ne tuppaa vetämään. Jon nyt sentään osuu nuotille, vaikka vetäisikin kulahtaneella saundilla. |
Musta Arkipyhä 29.05.2013 07:23:13 (muokattu 29.05.2013 07:30:08) | |
---|
Jokapaikanapina: Naurattaa kyllä tämä. Näitäkin on :D Ja en tarkoita etteikö näistä voi nauttia, mutta huonostahin ne tuppaa vetämään. Jon nyt sentään osuu nuotille, vaikka vetäisikin kulahtaneella saundilla. Ne jotka tykkää Bon Jovista kieltävät myös Jonin äänen heikkoudet.Sama juttu toki muidenkin artistien kohdalla. Minusta huvittavinta on ,että kun vaikkapa Ozzy vetää heikosti niin se on "apurihommaa" ,mutta kun Jon Bon Jovi vetää nuotin vierestä niin se ei yhtäkkiä haittaakaan.Popedan Patellakin "se kuuluu siihen juttuun". Ei pahemmin logiikka kuki tuossa.Ei toki musassa tarttekaan ,mutta samalla olis hyvä myöntää ,että kyse on paljolti mielipiteistä eikä heittää "kuuleehan ton tosta"-tyylisiä "totuuksia". "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 29.05.2013 07:25:30 (muokattu 29.05.2013 07:32:23) | |
---|
J.Hollström: Ja samat puurokorvat kehuu varmaan Ozzyä ja Kiedistä. Joo ihan varmaan...taas "puurokorvat","apurit" ja muut tumpelot asialla...Jos ne tykkää vielä Iggy Popistakin? Ja haukkuu Popedaa? Ymmärrän toki ,että kun jotain fanittaa niin sille esitetty kritiikki voi ottaa koville. Minusta Bon Jovin kolme ekaa on helvetin kovia lättyjä.Keep the Faithiin asti levyiltä löytyy myös paljon ässäbiisejä.Sen jälkeen miesten (miehen?) biisikynä tylsyi totaalisesti ja tuloksena oli enimmäkseen sellasta "köyhän miehen Springsteeniä". Koskapa esim.kahden ekan biisejä ei bändin keikoilla juurikaan kuulla niin eipä tuo livenä kiinnosta. Mitä taas live-kuntoon tulee niin Teemalta tullut livesoitto kuulosti paikoitellen laiskalta ja Jonin ääni heikolta ja nasaalilta.Toisaalta nämä puutteet eivät olisi merkinneet juurikaan mitään jos biisimateriaali olisi ollut parempaa. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
J.Hollström 29.05.2013 07:30:17 | |
---|
PsychedelicWarlord: Joo ihan varmaan...taas "puurokorvat","apurit" ja muut tumpelot asialla...Jos ne tykkää vielä Iggy Popistakin? Ja haukkuu Popedaa? Ymmärrän toki ,että kun jotain fanittaa niin sille esitetty kritiikki voi ottaa koville. En ole fani enkä ollut koko keikalla. Sen mitä tuota Tampereen keikkaa youtuben streamista olen katsonut niin laulu osuu nuottiin. Tosin kuin monella muulla sankarilla. |
Musta Arkipyhä 29.05.2013 07:33:04 (muokattu 29.05.2013 07:34:49) | |
---|
J.Hollström: En ole fani enkä ollut koko keikalla. Sen mitä tuota Tampereen keikkaa youtuben streamista olen katsonut niin laulu osuu nuottiin. Tosin kuin monella muulla sankarilla. Eipä tunnu ihan aina osuvan.Aika tarkoitushakuista tuo "kritiikki" vaan tuntuu olevan - niinkuin toki itsellänikin monesti.Mä vaan myönnän sen reilusti.Mutta mitäpä näistä mielipidejutuista jankkaamaan. Ja ihme homma ,että joka ketjuun pitää tuoda Ozzy,Kiedis jne.Eikös tässä pitäisi jutella Bon Jovista? "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
jassi 29.05.2013 10:32:17 | |
---|
Sehän aloitti ton nasaaliteknikalla laulannan heti siinä These Days-levyn jälkeen. Ihan on vocalkoutsilla käynyt tuon harjoittelemassa. Vanha kurkkuraspitekniikka oli viedä äänen mennessään, joten opetteli tämän nykyisen äänhuulia tuskin lainkaan rasittavan kvaak-tekniikan. Ura tais tolla pidentyä, mutta on se kyllä ihan hirvittävää kuunneltavaa. Minä en ole pystynyt enää aikoihin noita livevetäsyjä kuunteleen ja studiomatskukin tekee hetkittäin kipeää. Tosin se johtuu varmaan osittain helekkarin tylsistä biiseistä. Mutta Jovi oli kyllä kova jäbä kasitkytluvulla ja ysärin alussa. Hieno saundi ja hyvät biisit, sniff ja r.i.p. Tare veti sitä retkua turpaan, niin että turpa rullalla. |
kkaarre 29.05.2013 10:50:50 (muokattu 29.05.2013 10:53:25) | |
---|
jassi: Sehän aloitti ton nasaaliteknikalla laulannan heti siinä These Days-levyn jälkeen. Ihan on vocalkoutsilla käynyt tuon harjoittelemassa. Vanha kurkkuraspitekniikka oli viedä äänen mennessään, joten opetteli tämän nykyisen äänhuulia tuskin lainkaan rasittavan kvaak-tekniikan. Ura tais tolla pidentyä, mutta on se kyllä ihan hirvittävää kuunneltavaa. Siis onko tämä varma tieto? Just siltähän tuo kuullostaa, että himmailee koko ajan ihan v*tusti. Kuullostaa ihan karseelta. Esim. tuo These Days, kun kertsi alkaa, niin vinkuu vaan siellä taustalla tuskin kuuluvasti. Ei mitään järkeä. Keep The Faith levy oli todellakin vielä kova lätty ja These Days-levylläkin pari hyvää biisiä, mutta sitten, ei. Todellakin paska tikki, jos kurkku ei kestä enää vetää niinkuin ennen. Tyhmää kirjoittaa tähän jotain. |
Jokapaikanapina 29.05.2013 13:38:55 | |
---|
jassi: Sehän aloitti ton nasaaliteknikalla laulannan heti siinä These Days-levyn jälkeen. Ihan on vocalkoutsilla käynyt tuon harjoittelemassa. Vanha kurkkuraspitekniikka oli viedä äänen mennessään, joten opetteli tämän nykyisen äänhuulia tuskin lainkaan rasittavan kvaak-tekniikan. Ura tais tolla pidentyä, mutta on se kyllä ihan hirvittävää kuunneltavaa. Minä en ole pystynyt enää aikoihin noita livevetäsyjä kuunteleen ja studiomatskukin tekee hetkittäin kipeää. Tosin se johtuu varmaan osittain helekkarin tylsistä biiseistä. Mutta Jovi oli kyllä kova jäbä kasitkytluvulla ja ysärin alussa. Hieno saundi ja hyvät biisit, sniff ja r.i.p. Muuten joo, mutta kurkkuraspitekniikka ehti jo viedä äänen mennessään ja tämä on ainoa tapa, jolla enää saa ääntä irti. Jos kurkku olis tallella, niin kai se edes levyllä vetäis munakkaasti. Ja minä en ainakaan mollaa mollaamisen vuoksi. Muu bändi vetää hienosti ja kyllä kulta-aikoijenkin jälkeen on tullu muutama biisi, josta oon diggaillu. |
jonesmichael 29.05.2013 14:37:05 | |
---|
Sipesuikka: Siis onko tämä varma tieto? Just siltähän tuo kuullostaa, että himmailee koko ajan ihan v*tusti. Kuullostaa ihan karseelta. Esim. tuo These Days, kun kertsi alkaa, niin vinkuu vaan siellä taustalla tuskin kuuluvasti. Ei mitään järkeä. Keep The Faith levy oli todellakin vielä kova lätty ja These Days-levylläkin pari hyvää biisiä, mutta sitten, ei. Todellakin paska tikki, jos kurkku ei kestä enää vetää niinkuin ennen. Jostain muistan kuulleeni, että jo New Jerseyn aikoihin lääkäri ilmoitti, ettei ääni kestä jos laulaa tuolla kurkkuraspilla. No lauloihan Jon sen kiertueen ja vielä Keep The Faith-levyn/kiertueen samalla tyylillä. Sääli sinäänsä koska kaveri oli kyllä kova laulaja huippuvuosinaan ja bändi oli uskomattoman kovassa tikissä parhaimmillaan. Voisi jopa sanoa, että sielukas toisinaan. http://www.youtube.com/watch?v=7zpjt4vjrjY Jännä on ollut huomata, ettei kukaan kauheesti kaipaa Alec John Suchia basson varressa. Kaveri oli meikäläisen mielestä aika olennainen osa koko Bon Jovin sointia. |
Gritsen 29.05.2013 14:59:35 | |
---|
jonesmichael: Jännä on ollut huomata, ettei kukaan kauheesti kaipaa Alec John Suchia basson varressa. Kaveri oli meikäläisen mielestä aika olennainen osa koko Bon Jovin sointia. Eihä se ees levyillä soittanut? Tuntuu tosin ettei oo ihan eka kerta ku asiaa käsitellään. |
jonesmichael 29.05.2013 15:31:13 | |
---|
Gritsen: Eihä se ees levyillä soittanut? Tuntuu tosin ettei oo ihan eka kerta ku asiaa käsitellään. Jahaas!!! No niinpä näyttää olevan kun tarkemmin asiaan perehdyin. Jännä juttu; itse olen aina ajatellut ettei bassottelu ole yhtä hyvää These Daysista eteenpäin kuin sitä aikaisemmin. Liekkö sitten Hughin motivaatio kärsiny kolauksen kun ei päässytkään viralliseen kokoonpanoon... ;) |
Kimmo72 01.06.2013 00:04:41 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Mikaelo 01.06.2013 18:33:57 | |
---|
Gritsen: Eihä se ees levyillä soittanut? Tuntuu tosin ettei oo ihan eka kerta ku asiaa käsitellään. Täh? Näinkö on? linkkivinkki kelpais. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
Gritsen 02.06.2013 00:52:50 | |
---|
|
Kimmo72 02.06.2013 22:18:37 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
McLeach 02.06.2013 23:19:22 | |
---|
|