texjazz 14.09.2005 20:13:53 | |
---|
Mä olen ostanut kaikki Pink Floyd- levyni ale-korista! Loistobändi! No nyt oli Anttilassa ale-korissa tai pikemminkin aletornissa Pink Floydin – tuo lapsuuden traumojaan kaiveleva hippiorkesteri – levyjä. Epämääräinen cd-hyllyni komistui Atom Heart Motherilla. Oikeastaan levyn kuuntelullista (mikä sana!) arvoa vähentää se, että levy on ostettu alennuslaarista... Ainoa silmiini osunut Piitleksien -noiden omenaa haukanneiden veijareiden– alennuslevy on ollut Let It Be- tokaversio. Olipas tämäkin tärkeä tieto. |
Mule 14.09.2005 20:49:45 | |
---|
Ainoa silmiini osunut Piitleksien -noiden omenaa haukanneiden veijareiden– alennuslevy on ollut Let It Be- tokaversio. Olipas tämäkin tärkeä tieto. ...ja ostin heti pois kuleksimasta. Kakkoslevy ei muuten ole edes eksynyt kertaakaan soittimeen, turha sellainen - antaa musiikin puhua,. Pastilli? (+leikit)
Bella Italia #6 |
Stain 14.09.2005 22:20:33 | |
---|
...ja ostin heti pois kuleksimasta. Kakkoslevy ei muuten ole edes eksynyt kertaakaan soittimeen, turha sellainen - antaa musiikin puhua,. Mitäs siinä on? We had some good times
But they're gone
The winter's comin' on
Summer's almost gone |
KMT 14.09.2005 22:31:19 | |
---|
Kai te tiedätte, että lauvantaina tulee pitls elokuva töllöttimestä? kova meno. pattoni soitti lattarikomppia atrian lihalootaan. -reijoteppo- |
texjazz 15.09.2005 11:11:26 | |
---|
Kai te tiedätte, että lauvantaina tulee pitls elokuva töllöttimestä? Eipä ole osunut hoksottimiin. Mikä? |
aikavaikea 15.09.2005 11:29:36 | |
---|
Eipä ole osunut hoksottimiin. Mikä? Kolmoselta 17.9. 15:55: Lauantain perheleffa: A Hard Day's Night Beatles-ilmiön sydämeen vievä, uraauurtavin keinoin toteutettu musiikkikomedian klassikko seuraa fanien piirittämää maailmankuulua nelikkoa yhden päivän ajan. On vuosi 1964, ja vasta vähän yli kaksikymppiset John Lennon, Paul McCartney, George Harrison ja Ringo Starr ovat jo ottaneet paikkansa kevyen musiikin historiassa. Ohjaaja: Richard Lester, Iso-Britannia 1964. (85') Pääosissa: The Beatles, Wilfrid Brambell, Norman Rossington, John Junkin, Victor Spinetti, Anna Quayle. "I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on to suck other things..."
-Rosanna Arquette |
nightdrive 15.09.2005 14:14:41 | |
---|
Strawberry fields foreverissä on jotain, en voi kuvitella täydellisempää biisiä
joo totta!!!!...uskomaton biisi...täydellinen |
Guitar Hero 15.09.2005 16:20:17 | |
---|
Strawberry fields foreverissä on jotain, en voi kuvitella täydellisempää biisiä Tohon biisiin mäki olen uponnut. Aina siitä lähtien, kun kuulin sen joltain ysäriskeittikokelmalta ties kenen tusina-artistin koveroimana. Siinä biisissä on jotain tosi maagista: Ei voi muuta, ku painaa rewindia uudestaa ja uudestaa. Beatlesin tuotantoa katsoen mä diggailen kappaleista, enkä niinkää levykokonaisuuksista. Beatles teki hyviä kappaleita, ei levyjä. Imho. Tietysti vois jonku sgt.pepperin vielä kerran kahlata läpi ennenku tän kehtais postata; ettei ihan maine mene. En kuitenkaan jaksa. Tähän hätään. Anarchy! Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
Stain 15.09.2005 16:50:57 | |
---|
Tietysti vois jonku sgt.pepperin vielä kerran kahlata läpi ennenku tän kehtais postata; ettei ihan maine mene. En kuitenkaan jaksa. Tähän hätään. Joo, kannattaa kuunnella "joku" semmonen sgt.pepper kyllä.
We had some good times
But they're gone
The winter's comin' on
Summer's almost gone |
MacGyverfan 16.09.2005 08:33:30 | |
---|
Beatlesin tuotantoa katsoen mä diggailen kappaleista, enkä niinkää levykokonaisuuksista. Beatles teki hyviä kappaleita, ei levyjä. Anachy! Köh köh, White Album....köh köh...ABBEY ROAD. Parempia levyjä odotellessa.... Flyygelin kun sais...tai perkele akustisen kitaran...no sen nyt sainkin jo :) |
nightdrive 16.09.2005 09:17:36 | |
---|
kaikki rubber soulin jälkeiset kyllä uppoo täysin mahtavaa, ja har days night on upee albumi ja leffa!! |
Guitar Hero 16.09.2005 11:33:37 | |
---|
Köh köh, White Album....köh köh...ABBEY ROAD. No köh köh.. Kyllä mä olen molemmat kuunnellu läpi. Molemmat sisältää hyviä kappaleita, mutta albumi KOKONAISUUKSINA ne ei oo parhautta. Mä pysyn kannassani. Liekin uusin on hyvä ALBUMI. Piste. Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
aksiom 16.09.2005 12:58:42 | |
---|
Beatlesin tuotantoa katsoen mä diggailen kappaleista, enkä niinkää levykokonaisuuksista. Beatles teki hyviä kappaleita, ei levyjä. Hitto, Abbey Road on minusta parhaita "ei-teemalevy"-kokonaisuuksia mitä on koskaan tehty. Mutta toki sallitaan sinullekin mielipide eikä lynkata suoraan ilman oikeudenkäyntiä :) Frank Zappa: Joe's Garage - Packard Goose (3:15 - 4:08) |
ville viaton 16.09.2005 17:18:20 (muokattu 16.09.2005 17:19:12) | |
---|
Täysin asian vierestä: MrQ:n kirjoitukset ovat melkein poikkeuksetta täysin asiallisia ja (omalta kannaltaan ainakin) perusteltuja. Ärsyttää hiukkasen, kun jengi teilaa hänen mielipiteensä, HUOM! mielipiteensä, koska ovat itse eri mieltä. MrQ, päinvastoin kuin monet muut, jaksaa muistuttaa että kyseessä on vain mielipide, vaikkakin usein kärkevä. Ja kaiken keskustelun perusta on lievä provosointi. Itse olen täysin kritiikitön Beatles-fani. En osaa kyseiseen bändiin suhtautua ollenkaan objektiivisesti, vaan rakastan intohimoisesti koko kyseisen orkesterin tuotantoa. Silti on mielenkiintoista ja minulle hyväksi huomata että se ei silti välttämättä ole ainoa oikea suhtautuminen. MrQ kunniaan. Mä en pidä mua paljon minään. |
Guitar Hero 17.09.2005 12:12:03 | |
---|
Mutta toki sallitaan sinullekin mielipide eikä lynkata suoraan ilman oikeudenkäyntiä :) Kiitos. Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
HaloOfFlies 17.09.2005 15:23:59 | |
---|
Pistetäänpä nyt tähän ketjuunkin tämä, vaikka tästä varmasti tuolla Media ja Viihde-puolella puhutaankin enemmän: Eli Hard Day's Night la 17.9.2005 klo 15.55 @ MTV3. Tämä kannattaa kaikkien Beatles-fanien sekä bändiin tutustumattomien katsoa. First they steal your mind and then they steal your soul |
juuso a 17.09.2005 15:38:26 | |
---|
Pistetäänpä nyt tähän ketjuunkin tämä, vaikka tästä varmasti tuolla Media ja Viihde-puolella puhutaankin enemmän: Eli Hard Day's Night la 17.9.2005 klo 15.55 @ MTV3. Tämä kannattaa kaikkien Beatles-fanien sekä bändiin tutustumattomien katsoa. Neloseltahan tämä tuli joskus kesän aikana. Oisivat voineet Helpin näyttää mieluummin. V*ttu jeei!!! |
KMT 04.12.2005 02:33:58 | |
---|
Sanokaa nyt onko Pete Best, Phil Spector, George Martin ja Billy Preston vielä hengissä? |
L Angelo Misterioso 04.12.2005 02:55:58 | |
---|
Sanokaa nyt onko Pete Best, Phil Spector, George Martin ja Billy Preston vielä hengissä? Kyllä, kaikki ovat vielä elävien kirjoissa. Isä poikaansa morkkasi kun poika pullon korkkasi. "Se on toi sun orkkasi joka elämäsi pilasi. Tilalla kitaran viskilasi, poika tajuatko tilasi?" |
KMT 04.12.2005 03:25:14 | |
---|
Mikä mahtaa olla kaikkein varhaisin äänitys mikä on tehty? |