Aihe: Oasis
1 2 3 4 512 13 14 15 1695 96 97 98 99
MV
23.10.2005 14:38:23
Köpiksessä oltiin! Mahtava keikka ja yleisö oli ainaki eessä koko ajan täysillä mukana. 18 biisiä ja soittivat suurimman osan hiteistä (wonderwall, live forever, champagne supernova..etc) ja paljon uusia biisejä. Morning glory ja Dont Look Back in Anger ehottomat kohokohdat.

Pieni miinus siitä, että lämppäri Art Brut paljastui maailman paskimmaksi ja tylsimmäksi bändiksi. Ja itseasiassa edeltävä kuvaus ei oikein edes riitä kuvaamaan sitä, miten huono bändi oikeasti on.

Misäs ne soittivat siellä?
Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö!
Richey
23.10.2005 15:10:17
Köpiksessä oltiin! Mahtava keikka ja yleisö oli ainaki eessä koko ajan täysillä mukana. 18 biisiä ja soittivat suurimman osan hiteistä (wonderwall, live forever, champagne supernova..etc) ja paljon uusia biisejä. Morning glory ja Dont Look Back in Anger ehottomat kohokohdat.

Pieni miinus siitä, että lämppäri Art Brut paljastui maailman paskimmaksi ja tylsimmäksi bändiksi. Ja itseasiassa edeltävä kuvaus ei oikein edes riitä kuvaamaan sitä, miten huono bändi oikeasti on.

Mäkin olin! Oli kyl aivan mahtava keikka. Liam oli hyvässä kunnossa ja ne soitti hyvin. Uudet biisit toimi hyvin livenä, ehkä the importance of being idle oli vähän heikko. Ainut miinus oli hallin huono akustiikka. Näitsä laval jonkun perhosen? Se oli Liamin kimpussa koko ajan. Haha.

Tapasin Noelin keskustassa, se oli yksin siellä. Käteltiin häntä broidin kanssa. En kyl sanonu mitään, ei tullu mitään järkevää mieleen:D Noel tais sanoa lopulta have a nice day. En oo varma:D Aika pieni kaveri. Lyhyempi kuin mä. Oon noin 173cm.
Richey
23.10.2005 15:14:00
Misäs ne soittivat siellä?

Valby-hallenissa.
Stain
23.10.2005 15:51:13

Tapasin Noelin keskustassa, se oli yksin siellä. Käteltiin häntä broidin kanssa. En kyl sanonu mitään, ei tullu mitään järkevää mieleen:D Noel tais sanoa lopulta have a nice day. En oo varma:D Aika pieni kaveri. Lyhyempi kuin mä. Oon noin 173cm.

No perskules. Teilläpä tuuri kävi.
We had some good times But they're gone The winter's comin' on Summer's almost gone
hanhjelm
23.10.2005 17:50:48
Ois kyllä niin mahtavaa päästä näkemään nämä pojat livenä! Voisin kyllä tirskauttaa ku kuulisin kaikki vanhat suosikit.
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu
nikomati
23.10.2005 20:03:02

Ois kyllä niin mahtavaa päästä näkemään nämä pojat livenä! Voisin kyllä tirskauttaa ku kuulisin kaikki vanhat suosikit.

komppaan.
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
voltasparta
24.10.2005 14:40:57
en saa sitä haastatteluu. mis päin pitää painaa alaspäin? jos painan alaspäin nappia niin juttu menee hidastustoiminnolle =EEE
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Tarva
24.10.2005 19:34:34
mis päin pitää painaa alaspäin?
Siinä kun kuuntelet niitä biisejä (stilli kuvat pyörii ruudussa). Ei oo biisin kohdalla mitään väliä.

jos painan alaspäin nappia niin juttu menee hidastustoiminnolle
DVD-soitin vaihtoon tai tuu mun tykö katsomaan.
Ilmainen viina on valkoisen miehen surma.
V.I.P
25.10.2005 08:11:02
Mäkin olin! Oli kyl aivan mahtava keikka. Liam oli hyvässä kunnossa ja ne soitti hyvin. Uudet biisit toimi hyvin livenä, ehkä the importance of being idle oli vähän heikko. Ainut miinus oli hallin huono akustiikka. Näitsä laval jonkun perhosen? Se oli Liamin kimpussa koko ajan. Haha.

Katoin ensi että joku visko plektroja lavalle, mutta perhoseksi sen myös tunnistin myöhemmin. :)

katteeksi käy :d
WWW.WGTHEBAND.COM alternative rockia, kai. Nykyään vähän kaikenlaista muutaki.
pantzku
29.10.2005 15:35:28

No hitto, on kyllä käynyt tuuri!

Don´t believe the truthin kolmas singlehän tulee olemaan Let there be love. B-puolella on Who put the weight of the world on my shoulder?, joka muutaman kuuntelun jälkeen vaikuttaa oikeen mainiolta. Tuo biisihän on myös Goal-leffan soundtrackilla. Lisäksi oli kolmannella singlellä on joku liveveto.
Muista DBTT:n sinkuista Lylan b-puolista en hirveesti innostunut, mutta The importance of being idlen Pass me down the wine ja The quiet ones on toimivia. Erityisesti tykkään tuosta ensin Liamin säveltämästä Pass me down the winesta. Siitä voisi moni ottaa mallia miten tehdä hyvää musaa ilman niin paljon nykyään harrastettua ylituottamista. Turhat kikkailut vaan pois ja antaa biisin rullata peruselementtien voimalla.
voltasparta
29.10.2005 16:43:10
löysin sen mut ei sil oo kestoa ku alle 2min . oliko siel viel jotain muita haastatteluita? en saanu niit esiin.
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Stain
29.10.2005 19:54:45
Lisäksi oli kolmannella singlellä on joku liveveto.

Joo, taisi olla Rock'n Roll Star -live tämän vuoden puolelta.
We had some good times But they're gone The winter's comin' on Summer's almost gone
AoA
31.10.2005 14:25:27
Soittaako se Ringon poika vielä rumpuja tuossa bändissä vai mitenkäs on asia nykyään?
T: Antsa
reverend
31.10.2005 14:30:16
Soittaako se Ringon poika vielä rumpuja tuossa bändissä vai mitenkäs on asia nykyään?

Sehän se siellä rumpuja soittaa. Taitaa olla nykyään ihan virallinen jäsen.
"According to the tabloids, the reason that Brad Pitt and Jennifer Anniston broke up is that one of them wanted to have kids--which is the same reason the Jackson 5 broke up." - Conan O'Brien
harrygeorge
31.10.2005 16:11:45 (muokattu 31.10.2005 16:12:08)
No hitto, on kyllä käynyt tuuri!

Don´t believe the truthin kolmas singlehän tulee olemaan Let there be love. B-puolella on Who put the weight of the world on my shoulder?, joka muutaman kuuntelun jälkeen vaikuttaa oikeen mainiolta. Tuo biisihän on myös Goal-leffan soundtrackilla. Lisäksi oli kolmannella singlellä on joku liveveto.

Itseasiassa LTBL:n b-puolella on Sittin' here in silence (on my own), joka on ollut jo DBTT:n japsiversion bonusbiisinä.
Stain
01.11.2005 17:44:12
Perskuta Oasis tulee Tukholmaan, 26.1.2006! Pitäisiköhän jo varata liput, epäilyttää tulevatko Suomeen.

http://www.oasisinet.com/site.php?site=tour
hanhjelm
01.11.2005 18:33:25
Mieli tekis kyllä Tukholmaan lähteä. Jos vaan saisi jonkun kaveriksi.
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu
author
01.11.2005 18:34:41

Voin lähtee jos kustannat minunkin kulut ;)
hanhjelm
01.11.2005 18:36:45
Voin lähtee jos kustannat minunkin kulut ;)

jos vaan voitan kenossa :)
Stain
01.11.2005 18:46:37

Sama. Lippu on 325sek eli jotain päälle 30€?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)