Aihe: Kurt Cobain
1 2 3 4 512 13 14 15 1629 30 31 32 33
jannu
29.12.2003 18:50:32
Nyt kun on kirja luettu on pakko tunnustaa, että poden hiukan huonoa omatuntoa. Perkele, otin ja luin toisen ihmisen päiväkirjaa. Ja ilman että heebo pystyis asiaan itse mitään sanomaan. Siellä oli aika paljon semmoisia asioita, että en haluais että kukaan näkis jos itse kirjoittaisin vastaavalla henkilökohtaisuuden tasolla.
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
Ta Wicked G
29.12.2003 20:51:05
Nyt kun on kirja luettu on pakko tunnustaa, että poden hiukan huonoa omatuntoa. Perkele, otin ja luin toisen ihmisen päiväkirjaa. Ja ilman että heebo pystyis asiaan itse mitään sanomaan. Siellä oli aika paljon semmoisia asioita, että en haluais että kukaan näkis jos itse kirjoittaisin vastaavalla henkilökohtaisuuden tasolla.

Jos mietitään kuka ne on julkaissut niin en paljoo ihmettelis jos kuolleen miehensä alusvaatteita möisi huutokaupassa.
Fuck the reality! I'm going home!
FlatOutFucked
29.12.2003 21:01:45
No johan tuolla joku jo myy Cobainin farkkuja:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … ;item=3372223409&category=33014
Miten noidenkin aitoutta voi todistaa.
Huevos
08.01.2004 14:14:48

toolin lateralus on paska.

hipit.
Stain
08.01.2004 15:21:00
No johan tuolla joku jo myy Cobainin farkkuja:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … ;item=3372223409&category=33014
Miten noidenkin aitoutta voi todistaa.

Myihän joku aikoinaan Kurtin plektraa huuto.netissä. Porukka huuti innoissaan. Olen melkein 100% varma ettei ollut Kurtin plektra. Paljonkohan joku siitäkin lopulta pulitti.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
drvulter
08.01.2004 21:32:50
Yliarvostettu kitaristina ja laulajana.
Maapallo, hallitsematon
HC-Audio
08.01.2004 22:20:05

samaa mieltä
"It's My duty to please that booty"
jarkkkk
08.01.2004 22:29:01
vastalause!!

sehän teki ihan älyttömän nerokkaita (ja loistavia) biisejä!! kyllähän cobainista vaahdotaan, mut niin vaahdotaan beatleseistakin..ja elviksestä..ja jim morrisonista..ja jimi hendrixistä...jne..

mutta yliarvostettu Kurt Cobain EI ole.
Olet kirjoittanut keskusteluun 236 kirjoitusta ja aloittanut 8 uutta aihetta, joihin on kirjoitettu yhteensä 256 vastausta (keskimäärin 32 per aihe).
Sliv
08.01.2004 23:04:21
hehheh.. Cobain herättää aina paljon keskustelua :)

Ura jäi lyhyeksi.. mutta sitäkin enemmän mies sai skenessä aikaan. Kuulun siihen porukkaan, jotka pitävät Cobainia nerona. Äijä osasi tehdä niin uskomattoman tarttuvia biisejä. Ei ole vastaavaa tullut vastaan.. ja tuskin tuleekaan.
Stain
08.01.2004 23:09:59

On tästä väitelty jo tuhat kertaa tämän threadin aikana..
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
salmivaara
09.01.2004 08:50:36

On se.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Freakz
09.01.2004 09:19:07
On se.

Ei
Aika on soittaa, aika on kuolla
jussiohman
09.01.2004 09:41:27
on se

Ei

Millä se mitataan? Onko sillä väliä?
"Tapelkaa pojat, saatte tupakkia"
Freakz
09.01.2004 09:45:50
Millä se mitataan? Onko sillä väliä?

En tiedä. Ei.
Aika on soittaa, aika on kuolla
novo
09.01.2004 10:41:19
olihan mojaus...verratkaa kobainin suosiota vaikka elviksen suosioon ja yleiseen "musiikin uudistamiseen"...turha siitä on enää tässä thredissä väitellä onko se yliarvostettu koska se ei ole...nämä vastaanväittäjät olisivat tietenkin pystyneet samaan...kyseessä on vähän niinkuin tämä Kolumbuksen muna -juttu...eli Kolumbus sanoi joilleki jahvoille että saatteko laitettua kananmunan pystyyn pöydälle...kaikki yritti mutta ainahan se kellahti kyljelleen...no Kolumbus näytti mallia ja rusautti sitä munaa sen verran rikki että siitä tuli tasainen pinnastaan...niin se kesti pystyssä...no, kateelliset heti selittämään, että olisivathan hekin osanneet noin tehdä...siihen kolumbus, että kyllähän tähän kuka tahansa pystyy mutta eri asia on kuka sen keksii tehdä ensimmäisenä...toivottavasti teille osmille selvisi miksi Kurt on niin kunkku kuin se on.
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
salmivaara
09.01.2004 10:51:18

olihan mojaus...verratkaa kobainin suosiota vaikka elviksen suosioon ja yleiseen "musiikin uudistamiseen"...turha siitä on enää tässä thredissä väitellä onko se yliarvostettu koska se ei ole...nämä vastaanväittäjät olisivat tietenkin pystyneet samaan...kyseessä on vähän niinkuin tämä Kolumbuksen muna -juttu...eli Kolumbus sanoi joilleki jahvoille että saatteko laitettua kananmunan pystyyn pöydälle...kaikki yritti mutta ainahan se kellahti kyljelleen...no Kolumbus näytti mallia ja rusautti sitä munaa sen verran rikki että siitä tuli tasainen pinnastaan...niin se kesti pystyssä...no, kateelliset heti selittämään, että olisivathan hekin osanneet noin tehdä...siihen kolumbus, että kyllähän tähän kuka tahansa pystyy mutta eri asia on kuka sen keksii tehdä ensimmäisenä...toivottavasti teille osmille selvisi miksi Kurt on niin kunkku kuin se on.

Heh! Aikamoista tajunnanvirtaa.

Pointti jäi kuitenkin hiukan epäselväksi.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
drvulter
09.01.2004 12:04:46
vastalause!!

sehän teki ihan älyttömän nerokkaita (ja loistavia) biisejä!! kyllähän cobainista vaahdotaan, mut niin vaahdotaan beatleseistakin..ja elviksestä..ja jim morrisonista..ja jimi hendrixistä...jne..

En puhunu mitään lauluntekemisestä.
Wow,mikä peli.Hehän ovat pelkkiä nössöjä-Karhukoplan konna sarjakuvassa Potkupallo Hessu
ten
09.01.2004 12:43:13
Myihän joku aikoinaan Kurtin plektraa huuto.netissä. Porukka huuti innoissaan. Olen melkein 100% varma ettei ollut Kurtin plektra. Paljonkohan joku siitäkin lopulta pulitti.

Ostaisko joku multa Jussi Ylikosken plektran? :)
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Huevos
09.01.2004 12:43:25

edelleen...tästä ei päästä mihinkään eikä kukaan teistä edes perustele mielipiteitään kunnolla. saatika, että tietäisitte aiheesta juuri mitään. silti mun hieno Toolin mollaus threadi lopahti, koska kukaan ei jaksanu väitellä.

oletan, että olin tismalleen oikeassa sitten.
ten
09.01.2004 12:47:53
edelleen...tästä ei päästä mihinkään eikä kukaan teistä edes perustele mielipiteitään kunnolla. saatika, että tietäisitte aiheesta juuri mitään. silti mun hieno Toolin mollaus threadi lopahti, koska kukaan ei jaksanu väitellä.

oletan, että olin tismalleen oikeassa sitten.

Cobainilla oli joku hyvä pointti tosta perustelusta siellä päiväkirjoissa. Jotain "minusta on kiva esittää vahvoja mieleipiteitä sen suuremmin perustelematta." tai jotain. Ehkäpä kaikki täällä ovat Kurtin hengenheimolaisia, eivätkä halua sen suuremmin perustelemaan. Oikeastaan tarvitseeko mielipiteitä edes sen suuremmin perustella?
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)