hanhjelm 21.09.2006 20:56:00 | |
---|
huono laulaja. musiikki huonoa tekokikkailua. Mulla myös laulu tökkii tämän bändin kohdalla. Jotenkin aika ponnetonta ja persoonatonta ininää. Mutta kyllä olen näkemilläni keikoilla silti viihtinyt. |
Guitar Hero 21.09.2006 23:55:15 | |
---|
huono laulaja. musiikki huonoa tekokikkailua. Anteeksi, mutta sä olet väärässä. |
MV 22.09.2006 09:35:27 | |
---|
Onko näillä parempia biisejä kuin nuo myspacessa olevat? Ei jotenkin iskeneet ollenkaan mutta kovasti bändiä hehkutetaan. Laulusta ei valittamista tässä osoitteessa. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
mullet3000 22.09.2006 10:19:53 | |
---|
ei varmaan tuon "äänestä uudelleen" napin rämpytys tuo lisä-ääniä :D Veljeksien kotisivuilta: Everybody has as many votes as they WANT!!!! It's up to you people! Ei muuta kun naputtelemaan. "You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel |
nikomati 22.09.2006 10:56:05 | |
---|
Onko näillä parempia biisejä kuin nuo myspacessa olevat? on. tosin ei nuo myspacenkaan biisit minusta huonoja ole. koskaan ei voi olla liian gay |
Lesko 22.09.2006 11:15:44 | |
---|
Vittu olkoot, en löydä tuolta paskoilta sivuilta mitään paikkaa mistä äänestää ja kun en osaa tuota englantia kauhean hyvin niin olkoon ja voittakoon kuka tykkää... vittu että vituttaa tollast epäselvät sivut missä ei ole mitään järkeä! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
slowdive 22.09.2006 11:27:44 | |
---|
Vittu olkoot, en löydä tuolta paskoilta sivuilta mitään paikkaa mistä äänestää ja kun en osaa tuota englantia kauhean hyvin niin olkoon ja voittakoon kuka tykkää... vittu että vituttaa tollast epäselvät sivut missä ei ole mitään järkeä! Älä hiilly, vaan mene tuonne ja klikkaa "Finnish Act": http://ema.finland.mtve.com/ "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
sus 22.09.2006 15:40:46 | |
---|
Hertzen on muuttunut Herzeniksi noilla äänestyssivuilla. Rock'N'Roll All Night
Sex And Drugs And Booze All Day
Let's Go Fishing |
Muovinen 27.09.2006 11:41:23 | |
---|
Wuhuu! Lauantaina Tivoliin keikkaa katsomaan! Onko muita tulossa Rollokeikalle? |
aksiom 27.09.2006 15:28:01 (muokattu 27.09.2006 15:30:30) | |
---|
Wuhuu! Lauantaina Tivoliin keikkaa katsomaan! Onko muita tulossa Rollokeikalle? Jeps, sinne menen. Kuinkahan kovasti kannattaa pelätä että liput menevät ennakkoon ja ovelta ei enää saisi lippuja? En taida voida tilata (hakea lippuja) etukäteenkään, kun en Rovaniemellä asu. Tavastian loppuunmyydyt illat antavat odottaa huonoa, mutta tuskin Lapissa kukaan mitään ymmärtää. Ei vaan kehtaisi ajella kolmatta sataa kilometriä turhaan. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
Muovinen 27.09.2006 16:09:23 | |
---|
No, yliopistolla olivat jo tänään myyneet lippuja 3,5e kun näytti opiskelijakortin ja menekkiä oli kuulemma ollut. Minä en yliopistolla tänään ollut mutta kaveri onneksi soitti ja hankki lipun minullekin. |
jigsore 04.10.2006 10:18:09 | |
---|
Wuhuu! Lauantaina Tivoliin keikkaa katsomaan! Onko muita tulossa Rollokeikalle? Siellä oltiin ja helekutin hyvä keikka oli. Yllätyin positiivisesti. Muutaman hiljaisemman vedon aikana meinasi mielenkiinto herpaantua, mutta kaikenkaikkiaan kova setti. jo nyt on saatana |
aksiom 04.10.2006 15:01:52 | |
---|
Siellä oltiin ja helekutin hyvä keikka oli. Yllätyin positiivisesti. Muutaman hiljaisemman vedon aikana meinasi mielenkiinto herpaantua, mutta kaikenkaikkiaan kova setti. Kyllä, loistokeikka todellakin. Kiss a wish oli niin kova ettei rajoja. Ainoa harmillinen juttu oli Kaakkuriniemen rummutus, joka oli minulle pienoinen pettymys. Johtunee liian kovista odotuksista ja siitä, että levyllä olin tottunut Kuoppiksen loistotyöhön ja Kaakkuriniemi jokseenkin yritti soittaa samoja juttuja olematta yhtä vakuuttava. No, tämä on turhan kriittistä tekstiä koska rumputyöskentely ei ollut missään nimessä heikkoa. Sanotaan että ei säväyttänyt, mutta ei anna aihetta moitteisiin. Tuli napattua digikameralla muutamia pätkiä videolle. Voisin laitella youtubeen ne jahka saan ne koneelleni. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
Red Hash 04.10.2006 18:31:20 | |
---|
Sunnuntaina oli keikka Oulussa 45:ssa ja mun mielestä monet näytti jäävän todella kylmiksi, vaikka sali oli täynnä väkeä. Minä siis en pitänyt yhtään, mutta oli muutenkin aika paskat fiilikset...Ehkä vain sattui heikompi keikka, korvatulpat ainakin olisi pitänyt olla. Enpä silti tyrmää koko bandia. Kaverille tosin ehdin hakkua yhtä tylsäksi kuin Poets of the Fall mutta tuhat kertaa parempihan VHB on. Huono keikka. We had drugs and we had booze. But we still had something to loose. |
arppah8 04.10.2006 19:38:04 | |
---|
Muutaman hiljaisemman vedon Oliko niitäkin? Munsta tuli lähes koko ajan aivan saatanallisen lujaa (kuulemma ko. miksaajan tavaramerkki). No, miehän olinkin selvinpäin ja töissä. Ja äänitellyt 7 tuntia rumpuja aikaisemmin päivällä. Silti eka keikka, kun joutui käyttämään korvatulppia. Ei näin. Maltillisemmalla volalla olisi ollut kovinkin nautittava keikka kyllä. Rokkasi paljon paremmin kuin levyllä. (Hoho, runosuoni pulppuaa jälleen!) Peace, love and good happiness stuff. |
Mimi 05.10.2006 01:14:56 | |
---|
Aika parhautta oli Kuopion keikka. Meininki oli hyvä ja ainakin lavan edessä oli porukka mukana. Ja mukavan pitkästi soittivat, puolisentoista tuntia ainakin. Paljon biisejä ekaltakin levyltä, ne nyt ei olleet kovinkaan tuttuja, mutta toimivat kyllä erittäin hyvin silti. Kuviakin kerkesin ottamaan taas runsaahkosti, katotaas onnistuko tälläkertaa vähän paremmin kuin jokunen viikko takaperin... Naurattaa kun Kie runoili jotain täysin käsittämätöntä tohon julisteeseen keikan jälkeen. Todellisuussamuraiamatsoni |
vantage 05.10.2006 10:30:48 | |
---|
Vetääkö ne riveriä tai in your armssia keikoilla? Pitääkin alkaa kyttäämään tuota lutakkoa jos vaikka pääsisi näkemään. Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia? |
Wahi 05.10.2006 10:33:33 | |
---|
Vetääkö ne riveriä tai in your armssia keikoilla? Pitääkin alkaa kyttäämään tuota lutakkoa jos vaikka pääsisi näkemään. Tod. näköisesti molemmat. |
sus 05.10.2006 16:59:00 | |
---|
Enää 2 päivää keikkaan!! Toivottavasti tulee Experienceltäkin jotain.. En malta odottaa! Rock'N'Roll All Night
Sex And Drugs And Booze All Day
Let's Go Fishing |
Mimi 05.10.2006 18:01:57 (muokattu 05.10.2006 18:04:59) | |
---|
Vetääkö ne riveriä tai in your armssia keikoilla? Pitääkin alkaa kyttäämään tuota lutakkoa jos vaikka pääsisi näkemään. Molemmat tuli eilen Henrysissä. Enää 2 päivää keikkaan!! Toivottavasti tulee Experienceltäkin jotain.. En malta odottaa! Soittivat eilen mun mielestä aika tasasesti vanhaa ja uutta. Todellisuussamuraiamatsoni |