Aihe: Deep Purple
1 2 3 4 5126 127 128 129 130167 168 169 170 171
ferodoz
29.04.2013 11:14:19

Moelanemmmm
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
moelanen
29.04.2013 16:20:09
ferodoz: Moelanemmmm

Bolin oli ihan erilainen, kävi Purplessa yhden levyn ajan.
Hän oli enempi blues.

Mutta kuunnelkaa Mestaria.
Richie avaa biisin sellaisella otteella, ettei nykyisellä kitaristilla ole MITÄÄN mahdollisuuksia.
Ja Biisihän on Richien tekemä..
http://www.youtube.com/watch?v=XxNYOcNnmGI
moelanen
29.04.2013 16:29:46 (muokattu 29.04.2013 16:32:19)
moelanen: Bolin oli ihan erilainen, kävi Purplessa yhden levyn ajan.
Hän oli enempi blues.

Richie avaa biisin sellaisella otteella, ettei nykyisellä kitaristilla ole MITÄÄN mahdollisuuksia.

Yksi monista Blackmoren tappovedoista. Riffi on täysin killeri.
Mitä tämä nykyinen kitaristi on itse tehnyt.
Ei yhtään mitään..

http://www.youtube.com/watch?v=LCnebZnysmI
Numb
29.04.2013 16:43:46

moelanen: Mitä tämä nykyinen kitaristi on itse tehnyt.
Ei yhtään mitään..

Mä en vaan ymmärrä mistä syystä sä näet hyväksi jatkaa tätä jankutusta.
moelanen
29.04.2013 16:54:17
Numb: Mä en vaan ymmärrä mistä syystä sä näet hyväksi jatkaa tätä jankutusta.
Jankuta sinä vaan, Purple oli mestarillinen silloin kun Lord ja Blackmore oli bändissä. Nyt se on löysä haamu, siis siitä bändistä joka oli Deep Purple.
Ihan sama, mitä tuottajat sanovat, nykyinen bändi on jotakin main stream purplea, eli täyttä shittiä. Ainoa jota kunnioitan on Ian Paice
Numb
29.04.2013 17:04:23

Mä en usko, että tällä jankutuksen määrällä kenellekään on epäselvää mitä mieltä sä olet.

Mä puolestani olen sitä mieltä, että jankuttaminen on typerää ja ärsyttävää.

Metakeskustelu päättyy osaltani tähän.
moelanen
29.04.2013 17:09:18
Numb: Mä en usko, että tällä jankutuksen määrällä kenellekään on epäselvää mitä mieltä sä olet.

Mä puolestani olen sitä mieltä, että jankuttaminen on typerää ja ärsyttävää.

Metakeskustelu päättyy osaltani tähän.

Eipä siinä mitään.
Metakeskustelu saakin päättyä.
Kun ei ole perusteita niin paras niin..
yksi Blacmoren riffi vielä..ja tähänkään ei ole nykyisellä kitaristilla mitään sanottavaa.
http://www.youtube.com/watch?v=PfAWReBmxEs
Dinorocker
29.04.2013 17:15:38
moelanen: Bolin oli ihan erilainen, kävi Purplessa yhden levyn ajan.
Hän oli enempi blues.

Luulisi että osaisit kirjoittaa sankarisi nimen edes oikein...
Turbo!!!
bg63
29.04.2013 17:17:02
Kun olin skidi niin Blackmore oli kunkku!! Sit mä näin hänet livenä ekan kerran kun Rainbow oli messukeskuksessa ja petyin pahasti... ei mitään touchia vaan löysää epätarkkaa soittoa ja mikkiswitchin runkkailua... ei pystynyt / halunnut soittaa ainottakaan biisin komppia edes 30 sekuntia! Sen jälken kävin jokaisella Blackmoren visiitillä Suomessa Rainbowin viimeiselle keikalle asti Kultuuritalossa (joka oli periaatteessa ihan ok) toivoen sitä magiaa mitä niillä ekoilla levyillä oli.... Parhimillaan hän oli livenä kun Purplessa oli Joe Lynn Turner laulussa... mun mielestä! :-)

Morsea olen diggailut Dixie Dregsistä lähtien ja diggaan vieläkin aika paljon varsinkin tällä uudella levyllä sekä Flying Colors levyllä biisit ja soitto toimii.

En todellakaan ymmärrä tätä "uuden" Purplen dissaamista ... kuunnelkaa sitten niitä vanhoja levyjä te jotka haluatte ja ne jotka haluaa niin Purpendicularista eteen päin tulleita .... niillä jolla on vähänkin tajua päässä kuuntelee niitä kaikkia eikä valita kun pikkulapset. uudella levyllä on monta tosi hyvää biisiä joissa erittäin hienoa soittoa ja progeilua välilläkin , meikä digga täysillä!

Aloitetaanko nyt se naurettava riita siitä miks Gillan ei kuulosta samalta kun Fireballilla ;-)

Helvetiin hienoa että äijät tekee levyjä ja keikkailee tossa iässä ja nautti siitä... siinä on tavoite kaikille soittajille!

Beni... soittanut niin kauan että ei edes jaksa laske niitä vuosia koska sillä ei ole mitään väliä!
moelanen
29.04.2013 17:24:11
bg63: Kun olin skidi niin Blackmore oli kunkku!! Sit mä näin hänet livenä ekan kerran kun Rainbow oli messukeskuksessa ja petyin pahasti... ei mitään touchia vaan löysää epätarkkaa soittoa ja mikkiswitchin runkkailua... ei pystynyt / halunnut soittaa ainottakaan biisin komppia edes 30 sekuntia! Sen jälken kävin jokaisella Blackmoren visiitillä Suomessa Rainbowin viimeiselle keikalle asti Kultuuritalossa (joka oli periaatteessa ihan ok) toivoen sitä magiaa mitä niillä ekoilla levyillä oli.... Parhimillaan hän oli livenä kun Purplessa oli Joe Lynn Turner laulussa... mun mielestä! :-)

Morsea olen diggailut Dixie Dregsistä lähtien ja diggaan vieläkin aika paljon varsinkin tällä uudella levyllä sekä Flying Colors levyllä biisit ja soitto toimii.

En todellakaan ymmärrä tätä "uuden" Purplen dissaamista ... kuunnelkaa sitten niitä vanhoja levyjä te jotka haluatte ja ne jotka haluaa niin Purpendicularista eteen päin tulleita .... niillä jolla on vähänkin tajua päässä kuuntelee niitä kaikkia eikä valita kun pikkulapset. uudella levyllä on monta tosi hyvää biisiä joissa erittäin hienoa soittoa ja progeilua välilläkin , meikä digga täysillä!

Aloitetaanko nyt se naurettava riita siitä miks Gillan ei kuulosta samalta kun Fireballilla ;-)

Helvetiin hienoa että äijät tekee levyjä ja keikkailee tossa iässä ja nautti siitä... siinä on tavoite kaikille soittajille!

Beni... soittanut niin kauan että ei edes jaksa laske niitä vuosia koska sillä ei ole mitään väliä!

Hyvä kommentti. Lynn Turner, sehän oli iskelmälaulaja alunperin. Ei mitenkään sopinut Purpleen, Rainbown laulajana se meni, Blackmoren soitosta sanon, että mieshän oli oman tiensä kulkija.
En ole kuullut huonoa Rainbown keikkaa Blackmoren osalta.
tepeh
29.04.2013 17:29:57
Moelasen mielipide taitaa olla kaikille jo selvillä? : )

MINUN mielestäni Morsekin on kyllä kova tekijä. Esim tässä biisissä on todella hienoa soittoa
http://www.youtube.com/watch?v=4fsbIbAt_mo
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
moelanen
29.04.2013 17:35:49
tepeh: Moelasen mielipide taitaa olla kaikille jo selvillä? : )

MINUN mielestäni Morsekin on kyllä kova tekijä. Esim tässä biisissä on todella hienoa soittoa
http://www.youtube.com/watch?v=4fsbIbAt_mo

No onhan se teknisesti aivan maailman huippua.
Otappa vaikka Eddie van Halen.
Se teki omaa musiikkia.
Morse on edelleenkin mielestäni rivikitaristi.
J.Hollström
29.04.2013 17:39:02
Gillan laulaa uudella levyllä hienosti, urut raikaa kuin Lordilla konsanaan, basso & rumpuosasto toimii niinkuin aina ja biisit on ok. Morse on Morse, tunnistettava soundi ja vibrato, teknisesti kova luu.

En ymmärrä mitä joku jaksaa nillittää. Harvoja vanhoja bändejä joka vääntää vielä lämmintä paskaa.
moelanen
29.04.2013 17:43:10
J.Hollström: Gillan laulaa uudella levyllä hienosti, urut raikaa kuin Lordilla konsanaan, basso & rumpuosasto toimii niinkuin aina ja biisit on ok. Morse on Morse, tunnistettava soundi ja vibrato, teknisesti kova luu.

En ymmärrä mitä joku jaksaa nillittää. Harvoja vanhoja bändejä joka vääntää vielä lämmintä paskaa.

"Lämmittää vanhaa paskaa" hyvin sanottu ja allekirjoitan tuon
J.Hollström
29.04.2013 17:43:17
moelanen: Morse on edelleenkin mielestäni rivikitaristi.

Et vaan tajuu. So get over it.

Ritchie oli kunkku, mutta ei se Morsen arvoa alenna. BTW: Morse on pisimpään Purplessa soittanut kitarisit evö.

Oishan se komeeta jos ukit veivais vielä Mk2:lla tai 3:lla, mutta se ei oo enää mahdollista.
moelanen
29.04.2013 17:46:51
J.Hollström: Et vaan tajuu. So get over it.

Ritchie oli kunkku, mutta ei se Morsen arvoa alenna. BTW: Morse on pisimpään Purplessa soittanut kitarisit evö.

Oishan se komeeta jos ukit veivais vielä Mk2:lla tai 3:lla, mutta se ei oo enää mahdollista.

Ei muuten ollut. Blackmore aloitti Purplen - 68
MusikMan
29.04.2013 17:50:19
moelanen: Morse on edelleenkin mielestäni rivikitaristi.

No huh huh - Steve kuittasi jo 80-luvulla viisi kertaa peräkkäin Guitar Playerin "Best Overall Guitarist" yleisöäänestyksen voiton. Tuossa kategoriassa samaan saavutukseen ja sillä GP:n Gallery Of Greats:iin on päässyt muistaakseni vain Eric Johnson ja Steve Howe.

Purple on tehnyt uuden hienon levyn, josta meidän fanien pitäisi jo sinänsä olla iloisia ja siitä nauttia. Miehet vanhenee, musiikki kehittyy ja jalostuu, eikä tavoite ole kai kaluta samaa neljäkymmentä vuotta vanhaa luuta levy levyn perään.

Toisilla se evoluutio menee Now What?! suuntaan; toiset vetelee näyttelijän kostyymeissa keskiaikaista renesanssirockia. Toivottavasti kaikki ovat kuitenkin tyytyväisiä ja nauttivat elämästään.
moelanen
29.04.2013 17:53:55
moelanen: Ei muuten ollut. Blackmore aloitti Purplen - 68
Lähtee ennen "Shades of Deep Purple" levyä joka oli bändin ensimmäinen oikea levy.
Noin Vuosi vuotta ennen sen julkaisemista, Blackmore, Lordd ja Paice tekivät yhteistötä.
J.Hollström
29.04.2013 17:55:39
moelanen: Ei muuten ollut. Blackmore aloitti Purplen - 68

Morse on ollut Purplessa vuodesta '94. Eli 19 vuotta. Ei ole ollut Rikulla noin pitkää siivua pändissä.
moelanen
29.04.2013 17:58:28
MusikMan: No huh huh - Steve kuittasi jo 80-luvulla viisi kertaa peräkkäin Guitar Playerin "Best Overall Guitarist" yleisöäänestyksen voiton. Tuossa kategoriassa samaan saavutukseen ja sillä GP:n Gallery Of Greats:iin on päässyt muistaakseni vain Eric Johnson ja Steve Howe.

Purple on tehnyt uuden hienon levyn, josta meidän fanien pitäisi jo sinänsä olla iloisia ja siitä nauttia. Miehet vanhenee, musiikki kehittyy ja jalostuu, eikä tavoite ole kai kaluta samaa neljäkymmentä vuotta vanhaa luuta levy levyn perään.

Toisilla se evoluutio menee Now What?! suuntaan; toiset vetelee näyttelijän kostyymeissa keskiaikaista renesanssirockia. Toivottavasti kaikki ovat kuitenkin tyytyväisiä ja nauttivat elämästään.

En itsekkään pidä nykyisestä "renesanssirokista" mutta Blackmore on aina ollut wanhan, ja nimenomaan Irlantilaisen musiikin rakastaja. Nykyinen hänen kokoonpanonsa ei paljonkaan kiinnosta.
Se.
Mitä hän teki Deep Purplessa, kiinnostaa kyllä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)