Aihe: Santa Cruz
1 2 3 4 5126 127 128 129 130134 135 136 137 138
Hamsteri Kukkonen
26.10.2020 12:33:29
Jaa nytkö se on ihan suora valehtelu "läpäl", jolla saadaan huomiota räpiköiden? Kai se on pakko, jos ei kiinnostavaa musiikkiakaan saa tehtyä vrt. Saara Aalto.
"You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // "Käsittääkseni hän ei oikein tajunnut miksi hänelle naurettiin." -Presidentti // goo.gl/v9KRXz
McLeach
08.03.2021 17:15:45 (muokattu 08.03.2021 17:16:31)
Kuosmanen taas vauhdissa:

"Siis Joonas Parkkonen. Fuck you, Joonas Parkkonen. I challenge you to a fight. Joonas Parkkonen on nykyään vitun läski tuottaja, ja mä oon vieläkin rock star. Fuck you man, i won. Jos sä haluut haastaa."

Ei vissiin rokkitähteys tarkota tolle vieläkään mitään edes etäisesti validin musiikin julkaisemista.
carnation
08.03.2021 17:24:57
McLeach: Kuosmanen taas vauhdissa:

"Siis Joonas Parkkonen. Fuck you, Joonas Parkkonen. I challenge you to a fight. Joonas Parkkonen on nykyään vitun läski tuottaja, ja mä oon vieläkin rock star. Fuck you man, i won. Jos sä haluut haastaa."

Ei vissiin rokkitähteys tarkota tolle vieläkään mitään edes etäisesti validin musiikin julkaisemista.

Noh, kännin piikkiin: https://i.ylilauta.org/b/6/f/b6few.jpg
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Funkånaut
08.03.2021 17:34:10

carnation: Noh, kännin piikkiin: https://i.ylilauta.org/b/6/f/b6few.jpg

Yllis, ettei ole edes sen vertaa selkärankaa, että ottaisi täyden vastuun perseilystään tekosyiden heittelyn sijaan.
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
elon arska
08.03.2021 18:13:43
Alkoholihan tuo ihmisen todellisen luonteen ja ajatukset esille. Että eiköhän me nyt kaikki - Artsi mukaan lukien - voida sopia, että mitä Artsi sanoi Joonaasta on se mitä se on.
My friend asked me if I wanted a frozen banana. I said 'No, but I want a regular banana later, so... yes!' -Mitch Hedberg
Unmasked
08.03.2021 18:24:30
Mua huvitti eniten se, että Kuosmanen luulee oikeasti olevansa meritoituneempi, "alfempi" ja ylipäätänsä kovempi äijä kuin Joonas. Lisäbonukset pussyboyksi haukkumisesta. Toinen on kuitenkin ammattituottaja, toinen sen sijaan on kohtuullisen epäonnistunut Seiskan suosikkirokkari joka ei ole kasvanut sen kuuluisan ekan demon jälkeen henkisellä tasolla yhtään.
Viimeisemmästä levystä voi olla mitä tahansa mieltä mutta sen aikaan tuntui, että äijä olisi jo skarpannut ja uuden bändin kanssa olisi vielä mahdollisuus saada jotain järkevääkin aikaan.
McLeach
08.03.2021 19:45:02
Unmasked: Mua huvitti eniten se, että Kuosmanen luulee oikeasti olevansa meritoituneempi, "alfempi" ja ylipäätänsä kovempi äijä kuin Joonas. Lisäbonukset pussyboyksi haukkumisesta. Toinen on kuitenkin ammattituottaja, toinen sen sijaan on kohtuullisen epäonnistunut Seiskan suosikkirokkari joka ei ole kasvanut sen kuuluisan ekan demon jälkeen henkisellä tasolla yhtään.
Viimeisemmästä levystä voi olla mitä tahansa mieltä mutta sen aikaan tuntui, että äijä olisi jo skarpannut ja uuden bändin kanssa olisi vielä mahdollisuus saada jotain järkevääkin aikaan.

Tulee aika vahvasti mieleen andy mccoyn ja mike monroen asetelma.
vvaltsu
08.03.2021 21:18:37
No meikäläisestä ei ainakaan missään vaiheessa ole tuntunut siltä, että tosta Archien hommasta tulisi yhtään mitään. Sillä ei selvinpäinkään ole minkäänlaista lahjaa musiikin tekemiseen, vaikka näppärä onkin sormistaan. Ja sit kun se ei pysy kuin lyhyitä hetkiä erossa viinasta ja kamasta niin sekään ei varsinaisesti auta.
aivokuolio
08.03.2021 21:23:15
carnation: Noh, kännin piikkiin: https://i.ylilauta.org/b/6/f/b6few.jpg

Tässähän on melkein ranskalaisin viivoin listattu kaikki mahdolliset tekosyyt joita voi käyttää. Normaalisti pöytään lyödään max pari, Archie tyhjentää pajatson tässäkin asiassa:

-tuli mokailtua ja raskaasti, jäljet on nyt siivottu
-sori ihan oikeesti hei
-se oli kyllä vaan hurttia huumoria kaikki
-ei tartte ottaa niin tosissaan
-tää oli viihdettä ja showta koko homma
-en mä muuten ois mutta kun toi humala
Hannubal
08.03.2021 21:34:43 (muokattu 08.03.2021 21:35:14)
aivokuolio: Tässähän on melkein ranskalaisin viivoin listattu kaikki mahdolliset tekosyyt joita voi käyttää. Normaalisti pöytään lyödään max pari, Archie tyhjentää pajatson tässäkin asiassa:

-tuli mokailtua ja raskaasti, jäljet on nyt siivottu
-sori ihan oikeesti hei
-se oli kyllä vaan hurttia huumoria kaikki
-ei tartte ottaa niin tosissaan
-tää oli viihdettä ja showta koko homma
-en mä muuten ois mutta kun toi humala

Tuosta puuttuu enää vain "it's all gucci bro!"
Pukki on sammunut, se tänään dokas horjuen.
Dirtyh
09.03.2021 16:45:13

Läski tuottaja... "se kuka toista haukkuu on ite" vai miten se vanha sanonta tässä tapauksessa meneekään?
vantage
09.03.2021 21:53:01 (muokattu 09.03.2021 21:54:37)
Tallensin videon driveeni duunissa ja katoin vasta nyt.
On kyllä ukko pilannut aivonsa aika pahasti ja ihan 15v tasolla. Äärimmäisen noloa :D
Hieno nähdä 5v päästä kun tulee nuo koksupuheet vastaan ja imee itse seiskapäivän sykkivää jolle nyt itse naureskelee ;)
Toivottavasti tätä ei oteta mihinkään mediaprojekteihin mukaan tai olarin panimo tarjoa enää bisseäkään.
eliastone
17.03.2021 13:11:07
vantage: Tallensin videon driveeni duunissa ja katoin vasta nyt.
On kyllä ukko pilannut aivonsa aika pahasti ja ihan 15v tasolla. Äärimmäisen noloa :D
Hieno nähdä 5v päästä kun tulee nuo koksupuheet vastaan ja imee itse seiskapäivän sykkivää jolle nyt itse naureskelee ;)
Toivottavasti tätä ei oteta mihinkään mediaprojekteihin mukaan tai olarin panimo tarjoa enää bisseäkään.

Laita drivelinkki tänne
"How low can you go?"
carmake
18.03.2021 12:34:22

Minäkin haluaisin nähdä tämän, joten linkkiä kiitos!
Luthanasia
18.03.2021 12:48:36

carmake: Minäkin haluaisin nähdä tämän, joten linkkiä kiitos!

https://www.youtube.com/watch?v=KDo3lGq4pSE

Tässä ainakin "best" of. Katsotaan kauanko pysyy ylhäällä.
Mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta
Alfons Åberg
18.03.2021 13:18:43
Luthanasia: https://www.youtube.com/watch?v=KDo3lGq4pSE

Tässä ainakin "best" of. Katsotaan kauanko pysyy ylhäällä.

Prönts, liian lyhyt kirjoitus
Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia
Epämuusikko
18.03.2021 22:48:47
Funkånaut: Yllis, ettei ole edes sen vertaa selkärankaa, että ottaisi täyden vastuun perseilystään tekosyiden heittelyn sijaan.

Mulle tuli samat fiilikset. Ois edes kehottanu kauhistelijoita purjehtimaan peräreikään eikä ollut että sori sori.
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
McLeach
18.03.2021 23:16:47 (muokattu 18.03.2021 23:24:49)
Hitto pitäis itekki päästä taas jenkkeihin viikoks lomailemaan kun en muistanu yhtään, että se kieli tarttuu noin vahvasti, että tulee pari sanaa ihan joka lauseeseen. Miettikää kuin paljon kuosmaselta tulee keravaa sit joka väliin kun se ens kerralla pääsee jenkkeihin leikkii rokkistaraa.

Ps. Mies on mukana myös uudella big brother -kaudella, joten rock-uskottavuus sen kuin kasvaa.
kupteri
19.03.2021 00:51:11

Ps. Mies on mukana myös uudella big brother -kaudella, joten rock-uskottavuus sen kuin kasvaa.

Woot? Eikös se nyt on Selviytyjissä ja jossain Koko Suomi laulaa -hommassakin sadan paneelissa?

Eli onko se musaura nyt paketissa että tulipa tehtyä pari levyä, käytyä jenkeissä, jääny yksin bändiin (kun muille riitti), hommannu "hired gunit" jatkaamaan (mutta menestystä ei näkyny), oliko vielä joku varsin räväkkä suhde jonku jenkkimuikkelin kans mistä tuli jälkipyykkiäkin (Artsi pistäny paikat paskaksi ennen paluuta Suomeen) ja nyt sitten enimmäkseen ns. viihdeohjelmissa ja Seiskassa?

Sillä välin ex-bändikaverit on ollu muissa bändeissä, tuottajana jne.

No kai tolla julkkishommalla tienaa sitten tekemättä sitä pääasiaa eli musaa. Ei taida kantaa vaan tonne Dannyn ikiin asti tuo. Pitäis ehkä pikkusen enempi sitä musahommaakin saada aikaiseksi ja homma lentoon. Jos nyt aluksi semmonen parikytä vuotta oikeeta työntekoa, levyjä, keikkoja (aikanaan) jne. ja sitten ois ns. kannukset ansaittu. Nykäsen Mattikin oli ensin maailmanmestari ja myöhemmin alko-ongelmainen Seiskan vakkari. Harri Olli hyppäs suoraan sinne alko-ongelmaan. Vähän samaa fibaa tässä?

Ehkä se on vaan helpompi noin. Kun menee lujaa niin sitten menee. Se pysähdys vaan ei oo nättiä sitten kun se vauhti loppuu.
vvaltsu
19.03.2021 06:26:20
Vauhti loppuu, hehe. Äijä on aina niin spägissä että ei ainakaan vielä oo loppua näkyvissä.

Mäki eilen kyllä mietin että onko tällä äijällä oikeesti pitkän tähtäimen suunnitelmana ruveta tosi-TV-julkkikseksi. Jos vaihtais genreä ja antais Maki Kolehmaisen tehä kaikki biisit niin ehkä sitten tolla tv-julkisuudella sais uralleen nostetta, mutta ei tommonen paska hevirokki uppoo tuulipukukansalle vaikka esiintys jokaisessa tv-ohjelmassa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)