Aihe: The Beatles
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
varakeef
27.10.2010 22:33:06
kepe-5: Kyllä maar. Klassikko. Toinen unohdettu White Album -reväytys on Ringon Don't Pass Me By, joka tuntuu kelpaavan suurimmalle osalle ihmisistä vain Paul is dead -salaliittoteorian todisteeksi. Mulle se on ollut aina koko mainion tuplan suurimpia kohokohtia.

Sietämättömän epävireisen kuuloinen on stereoversion "Don't pass me by". Vihasin sitä rituaalinomaisesti, kunnes hämmästyksekseni huomasin monoversion toimivankin oikein hyvin. Johtunee siitä, että nopeampana - ja vastaavasti korkeammalta menevänä - vouvaus onkin sellaista ihmillistä chorus-tyyppistä laatua sen jaanaavan kissankiusaamisäänen sijaan.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Xan de Wan
27.10.2010 22:42:23
kepe-5: Kyllä maar. Klassikko. Toinen unohdettu White Album -reväytys on Ringon Don't Pass Me By, joka tuntuu kelpaavan suurimmalle osalle ihmisistä vain Paul is dead -salaliittoteorian todisteeksi. Mulle se on ollut aina koko mainion tuplan suurimpia kohokohtia.

On myönnettävä, että itse olen aina pitänyt tuota Don't Pass Me By-kappaletta Beatlesin huonoimpien kappaleiden joukkoon kuuluvaksi.

Mutta sen sijaan Octopus's Garden on ihan kelpo biisi. - Mitenkähän muuten on, että tekikö Ringo yksin kyseisen kappaleen vai mahtoiko John tai Paul tai George auttaa Ringoa Octopus's Garden-biisin teossa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)