Mahti 13.04.2019 13:59:42 | |
---|
Eli kaks fania ja yks lapsuudenkaveri bändissä? Jokainen paistaa omat makkaransa |
Sarko 13.04.2019 16:09:35 | |
---|
Mahti: Ilmeisesti siis menestyminen on tärkeämpää kuin sen oman alkuperäsen ajatuksen toteuttaminen. Vois kuvitella, että Santa Cruz on aikanaan perustettu just tämmösen musan polkemiseks. Että tehään me rokkia eikä mitään nykymetallia. Eiku nyt hampaat irvessä "populaari"soundia, että saa maksettua velat tuotantoyhtiölle ja ryyppyrahaa. It's all Gucci bro! "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
vvaltsu 13.04.2019 16:45:32 | |
---|
Matjardo: Olen aiemmasta Santa Cruzin tuotannosta ihan tykännytkin kovasti, mukavan reipasta ja pontevaa menoa, mutta eilen kuulin sattumalta tuon uuden biisin radiosta kun ajoin autolla, ja voi jeesus miten huono se oli. Siis niin mitäänsanomatonta, ylituotettua, laiskasti sävellettyä mielikuvituksetonta tukkoista puuron pörinää, että onneksi biisi loppui juuri sillä hetkellä, kun aloin jo miettiä kanavan vaihtoa. Ei tuo kuulostanut Santa Cruzilta yhtään, vaan niiltä kaikilta miljoonilta muilta väsyneiltä, toisiaan kopioivilta metalcore bändeiltä, jotka on tehneet tuota jo iät ja ajat. Voivoi.. Rumpalina myös kiinnitin huomiota niihin aivan hirveisiin rumpusoundeihin. Tuo on just tuo sama, tietty tyyli, mitä nuo monet metalcore bändit on tehneet aina, eli tapetaan sieltä se kaikki oikea rummun sointi kokonaan pois ja tungetaan se niin tukkoon kaikkea mahdollista triggeriä ja filtteriä että ihan sama olisi oikeastaan tehdä suoraan koneella ne rummut, kun ei niistä kuitenkaan kuule mitään inhimillistä ja fyysistä. Ihan järkyttävä tuo soundi, en tiedä miten kukaan voi missään oikeasti ajatella, että tuo kuulostaa hyvältä. Oho, tulipa avautuminen :D. Mutta, noh, annetaan vielä mahdollisuus ja kuuntelen kyllä levyn kun se ilmestyy. Mutta jos soundimaailma on tuo, niin voi voi.. Toki olisihan se livekuntokin nähtävä, jos nyt sattuvat jossain festareilla olemaan, mutta vartavasten en kyllä enää vaivaudu. No Steven Slatehan ne on noi rummut takuulla soittanut. Samaa mieltä kyllä kaikesta, ihan hirveetä tuubaa. |
anskubansku 13.04.2019 17:11:12 | |
---|
Mahti: Eli kaks fania ja yks lapsuudenkaveri bändissä? kyllä. juuri näin. |
anskubansku 17.04.2019 16:24:50 | |
---|
luin archien haastattelun |
Alfons Åberg 17.04.2019 18:03:40 | |
---|
anskubansku: luin archien haastattelun Kerro mitä siinä sanottiin "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
Fantasmic 17.04.2019 18:57:25 | |
---|
"Kokonaan hän ei ole laittanut pullon korkkia kiinni, mutta kuntoilu on korvannut ryypiskelyn. Miehellä on parikin personal traineria ja hän noudattaa vähähiilihydraattista ruokavaliota. Tavoitteena on Jared Leto -kondis, Archie viittaa Oscar-palkittuun näyttelijään ja muusikkoon. Musiikkimaailmassa kilpailu on kovaa. Se kysyy myös kovaa kuntoa. Parinkin viikon löysäily voi kostautua ja joku vie sun paikan, Archie tietää" https://www.iltalehti.fi/viihdeuuti … 0aff301-eecc-406a-8f45-f6cddd6e7a18 |
Mahti 17.04.2019 21:43:03 | |
---|
Fantasmic: "Kokonaan hän ei ole laittanut pullon korkkia kiinni, mutta kuntoilu on korvannut ryypiskelyn. Miehellä on parikin personal traineria ja hän noudattaa vähähiilihydraattista ruokavaliota. Tavoitteena on Jared Leto -kondis, Archie viittaa Oscar-palkittuun näyttelijään ja muusikkoon. Musiikkimaailmassa kilpailu on kovaa. Se kysyy myös kovaa kuntoa. Parinkin viikon löysäily voi kostautua ja joku vie sun paikan, Archie tietää" https://www.iltalehti.fi/viihdeuuti … 0aff301-eecc-406a-8f45-f6cddd6e7a18 Aikoo myös esittää vanhojakin kappaleita keikoilla, jos fanit niin toivovat. Sehän on kiva juttu. Chapter 27 -elokuvan Jared Leto -kondikseen pääsis vähemmällä vaivalla. Jokainen paistaa omat makkaransa |
Vessajono 17.04.2019 21:51:04 | |
---|
Matjardo: Rumpalina myös kiinnitin huomiota niihin aivan hirveisiin rumpusoundeihin. Tuo on just tuo sama, tietty tyyli, mitä nuo monet metalcore bändit on tehneet aina, eli tapetaan sieltä se kaikki oikea rummun sointi kokonaan pois ja tungetaan se niin tukkoon kaikkea mahdollista triggeriä ja filtteriä että ihan sama olisi oikeastaan tehdä suoraan koneella ne rummut, kun ei niistä kuitenkaan kuule mitään inhimillistä ja fyysistä. Ihan järkyttävä tuo soundi, en tiedä miten kukaan voi missään oikeasti ajatella, että tuo kuulostaa hyvältä. Mä luin muutamia vuosia sitten jonkun Thomas Langin haastattelun, jossa se sanoi että jos tulee sessiot, joissa tehdään modernimpaa metallia niin se ei ota kuulemma enää akustisia rumpuja ollenkaan vaan menee sähkösetin kanssa. Kun lopputuote on sitten joka tapauksessa pelkkää plugaria niin jää yks turha välivaihe pois kun vetää vaan midinä narulle. Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä. |
Jucciz 18.04.2019 00:28:50 | |
---|
Vessajono: Mä luin muutamia vuosia sitten jonkun Thomas Langin haastattelun, jossa se sanoi että jos tulee sessiot, joissa tehdään modernimpaa metallia niin se ei ota kuulemma enää akustisia rumpuja ollenkaan vaan menee sähkösetin kanssa. Kun lopputuote on sitten joka tapauksessa pelkkää plugaria niin jää yks turha välivaihe pois kun vetää vaan midinä narulle. Ja kuulostaa ihan paskalta, kuten suurin osa nykypäivän "rockmusiikista": https://www.youtube.com/watch?v=AFaRIW-wZlw |
Stradlin 18.04.2019 07:36:16 | |
---|
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
anskubansku 18.04.2019 14:03:33 | |
---|
Archie on soittanut kaikki 4 albumin instrumentit itse |
anskubansku 19.04.2019 11:38:36 | |
---|
Presidentti: Kerro mitä siinä sanottiin Santa Cruzin uusi albumi ilmestyy vasta syksyllä eli lokakuussa tai marraskuussa. |
Alfons Åberg 19.04.2019 19:40:17 | |
---|
Stradlin: "Suomi ei oikein puhuttele mua, se ei ole kovin runollinen kieli." Santa Cruzin sanoitukset ovatkin melkoista runoutta. Hernekeittoo, Hernekeittoo, Mut ilman pannarii Wo ooo oo oo "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
anskubansku 21.04.2019 20:54:36 | |
---|
olen kuunnellut santa cruzin vanhoja kappaleita |
aslak 22.04.2019 13:02:59 | |
---|
minulta loppui banaanit, hain kaupasta lisää |
ville198 22.04.2019 14:18:37 | |
---|
Minä ostin banaaneja - valitettavasti minulla ei ole vielä omaa banaanipuuta. |
Tympee Huttunen 22.04.2019 17:20:04 | |
---|
anskubansku: olen kuunnellut santa cruzin vanhoja kappaleita Minä myös. Stairway to heaven on hyvä vai onko tämä niiden? |
anskubansku 22.04.2019 18:50:23 | |
---|
Tympee Huttunen: Minä myös. Stairway to heaven on hyvä vai onko tämä niiden? valitettavasti ei. |
anskubansku 27.04.2019 21:31:46 (muokattu 27.04.2019 21:32:09) | |
---|
Santa cruz soittaa Tampereella 12.7. en ole menossa keikalle. |