Bongowing 15.10.2012 12:55:10 | |
---|
dictatorsh*t: Mahdollisesti kyllä, vissiin oli taas aika järkeviä nuo aloitusajat? Taitaa olla ne normaalit eli kymmenen jälkeen lämppäri. But where the heck is magenta? |
dictatorsh*t 15.10.2012 13:29:41 | |
---|
Bongowing: Taitaa olla ne normaalit eli kymmenen jälkeen lämppäri. Eipä olekaan, Facebook-tapahtuman mukaan Uniavaruuspöllö soittaa n. klo 20 ja Circle n. klo 21. |
Henri Henri Olavi 11.10.2023 17:53:03 (muokattu 11.10.2023 18:01:01) | |
---|
Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |
fridgebuzz 12.10.2023 23:49:38 | |
---|
Henri Henri Olavi: Jannelta tuli levy "Talvikaravaani". Ihana pelkistettyä kamaa ja aika intiimi tapaus. Sopii hyvin tähän hiljakseen pimenevään syksyyn. Tosi hyvän kuulonen levy, oman korvan myötänen. Hesarin artikkeli on myös lukemisen arvoinen, puhutaan paljon muustakin kuin musiikista. |
Jucciz 16.10.2023 00:11:11 | |
---|
Onks tää Kollekt-CD jonkinlainen keräilyharvinaisuus? Ostin sen parikymmentä vuotta sitten yhdeltä opiskelukaverilta, mutta ensikuuntelun jälkeen se on vain jäänyt hyllyyn köllöttämään. Tää vaikuttaisi visuaalisesti uudenveroiselta ja Bad Vugumin tuotekatalogikin löytyy kansilehden välistä. Kattelin, että näistä on pyydetty huomattaviakin summia toisinaan. Pitäisköhän itse asiassa kuunnella pitkästä aikaa, hmm... Ei minun siis tarvitse mitään todistaakaan, kun todennäköisyys puhuu puolestaan. -Humanoid |
Henri Henri Olavi 16.10.2023 09:46:37 | |
---|
Jucciz: Onks tää Kollekt-CD jonkinlainen keräilyharvinaisuus? Ostin sen parikymmentä vuotta sitten yhdeltä opiskelukaverilta, mutta ensikuuntelun jälkeen se on vain jäänyt hyllyyn köllöttämään. Tää vaikuttaisi visuaalisesti uudenveroiselta ja Bad Vugumin tuotekatalogikin löytyy kansilehden välistä. Kattelin, että näistä on pyydetty huomattaviakin summia toisinaan. Pitäisköhän itse asiassa kuunnella pitkästä aikaa, hmm... Kunnosta riippuen, käypä hinta lienee siellä 15-40€. Eli onhan se käytetyksi aika arvokas. Näyttää joku joskus sellaisesta jopa yli satasenkin maksaneen. Jos ei tuota kokoelmaa aiempaa Circleä levyinä omista, niin onhan tuo pakollinen hyllyssä. Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin.
-Jucciz |