Aihe: Oasis
1 2 3 4 511 12 13 14 1595 96 97 98 99
author
16.10.2005 19:28:24
Itse tuossa otin netistä "testikuunteluun" Don`t Believe The Truthin, ja kyllä on mielestäni heikko esitys

Itse taas tykkään melko paljon. Monta loistavaa kappaletta ja muutama vähemmän loistava. The Importance of Being Idle, Let There Be Love, Guess God Thinks I'm Able ja Part of the Queue ovat todellisia helmiä.
miscage
16.10.2005 19:56:05 (muokattu 16.10.2005 19:56:23)
np- Smapagne Supernova

Tästä ei biisi paljon parane.
"Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart."
arancia
16.10.2005 19:58:03
Don't believe the truth sisältää muutaman todella onnistuneen kappaleen, mutta ei mielestäni yllä esim. (What's The Story) Morning Gloryn ja Definitely Mayben tasolle. Hienoinen pettymys, mutta ehkäpä tämäkin levy avautuu paremmin, kun kuuntelee lisää.
Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen
Janne F
16.10.2005 23:43:13
np- Smapagne Supernova

Tästä ei biisi paljon parane.

Eikä oikeinkirjoitus.
miscage
16.10.2005 23:46:51
Eikä oikeinkirjoitus.

Kyllä oof viksu.
"Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart."
voltasparta
17.10.2005 11:04:27
'
tietääkö joku miten saa sen basistin haastattelun näkymään siinä dvd:ssä?
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
voltasparta
17.10.2005 11:04:51
supernova on aika raju :)
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Richey
17.10.2005 11:24:25
'
tietääkö joku miten saa sen basistin haastattelun näkymään siinä dvd:ssä?

onks siel muka sellanenkin piilojuttu?!
mun käsityksen mukaan guigsy ei halunnu antaa haastattelua, dvd:ssähän näkyy se kirje mis se selittää et miks ei halunnu olla mukana.
pieterska
17.10.2005 15:46:05

jea. oasis voitti q-awardseissa vuoden levy palkinnon. se on oikein nimittäin mielestäni myöskin ehdolla ollut coldplayn uutukainen ei ole mikään erikoinen lätty
nikomati
17.10.2005 17:34:28

jea. oasis voitti q-awardseissa vuoden levy palkinnon. se on oikein nimittäin mielestäni myöskin ehdolla ollut coldplayn uutukainen ei ole mikään erikoinen lätty

myös yleisön suosikkipalkinto tuli!
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
voltasparta
17.10.2005 19:05:56
joo. sitä kirjettä ettisin. miten sen saa esiin? =((
Tarva
17.10.2005 22:26:14
joo. sitä kirjettä ettisin. miten sen saa esiin? =((

Pistä levy koneeseen, duunaa biisi 11. Married With Children ja paina nuolta alaspäin. Ekaks tulee jotain höpinää Guigsystä ja lopussa on se kirje.
Niiden muidenkin biisien alla on haastatteluja eli kannattaa käydä kaikki läpi.
Ilmainen viina on valkoisen miehen surma.
nikomati
18.10.2005 09:08:45

Pistä levy koneeseen, duunaa biisi 11. Married With Children ja paina nuolta alaspäin. Ekaks tulee jotain höpinää Guigsystä ja lopussa on se kirje.
Niiden muidenkin biisien alla on haastatteluja eli kannattaa käydä kaikki läpi.

Aijaa, en oo tiennytkään?!
Richey
18.10.2005 09:19:40
onks kukaan menos kattoo oasista tällä kiertueella?

Mä on menossa kööpenhaminan keikalle. 8) Art Brut on lämppärinä.
hanhjelm
18.10.2005 09:27:39
onks kukaan menos kattoo oasista tällä kiertueella?

Mä on menossa kööpenhaminan keikalle. 8) Art Brut on lämppärinä.

Voisivat pojat joskus taas suomeenkin tulla. Ei oikeen kukkaro lämpee millekkään kööpenhaminalle.
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu
nikomati
18.10.2005 09:29:21

Voisivat pojat joskus taas suomeenkin tulla. Ei oikeen kukkaro lämpee millekkään kööpenhaminalle.

ainoo mille siun kukkaro löystyy, on alkoholi.
voltasparta
18.10.2005 09:30:00
Kiitos Tarva
MV
23.10.2005 00:43:49
Yhden live-dvd:n olen tsekannut ja tykkäsin kyllä joistakin biiseistä helvetisti...Hanhjelm saakin lainata nuo parhaimmat platat meikäläiselle tässä lähiaikoina!
Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö!
hanhjelm
23.10.2005 00:45:24
Yhden live-dvd:n olen tsekannut ja tykkäsin kyllä joistakin biiseistä helvetisti...Hanhjelm saakin lainata nuo parhaimmat platat meikäläiselle tässä lähiaikoina!

Ilman muuta.. mä olenkin aikas kova jätkä... varsinkinkännissä!
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu
V.I.P
23.10.2005 13:27:00
Köpiksessä oltiin! Mahtava keikka ja yleisö oli ainaki eessä koko ajan täysillä mukana. 18 biisiä ja soittivat suurimman osan hiteistä (wonderwall, live forever, champagne supernova..etc) ja paljon uusia biisejä. Morning glory ja Dont Look Back in Anger ehottomat kohokohdat.

Pieni miinus siitä, että lämppäri Art Brut paljastui maailman paskimmaksi ja tylsimmäksi bändiksi. Ja itseasiassa edeltävä kuvaus ei oikein edes riitä kuvaamaan sitä, miten huono bändi oikeasti on.
WWW.WGTHEBAND.COM alternative rockia, kai. Nykyään vähän kaikenlaista muutaki.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)