Aihe: Nine inch nails
1 2 3 4 511 12 13 14 1526 27 28 29 30
Juhani
16.04.2007 16:56:24

Voi vittu, kyllähän se Trent piti lupauksensa. Eipä tarvitse enää miettiä lähdenkö Ankkaan tänä vuonna.

Ei voi olla totta! Tää on kyllä niin mahtavaa.

http://muusikoiden.net/uutiset/?id=1112
Cinerama
16.04.2007 16:56:33 (muokattu 16.04.2007 19:37:13)

Mahtavaa. Vähän epäilin että jonkinlainen vierailu on mahdollista kesällä kun Norjan festarikeikan päivämäärä ja muuta aikataulua elokuusta tiirailin, mutta enpä olisi silti uskonut.
Save a tree... Eat a beaver.
Jenka
16.04.2007 18:36:15

Houkuttaa kyllä mennä katsomaan. Vaikka on vaikea uskoa että keikka toimii paremmin kuin Jäähallin tunnelmassa. Mutta kyllä, lähtö on lähellä.
We are accidents waiting to happen.
HaloOfFlies
16.04.2007 23:08:45

En nyt muista että mistä luin, mutta käsittääkseni ensi vuonna on tulossa uusi NIN-albumi, joka on niinikään teemalevy kuten tämä Year Zerokin.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
sandiego
16.04.2007 23:27:10
En nyt muista että mistä luin, mutta käsittääkseni ensi vuonna on tulossa uusi NIN-albumi, joka on niinikään teemalevy kuten tämä Year Zerokin.

Year zeron jälkeen tuleva levy on ja jatkoa year zeroon. Kyseessä siis 2 levyn käsittävä konsepti. Year zero konsepti jatkuu 18 kuukautta levyn julkaisemisen jälkeen
Ze Kink
16.04.2007 23:38:13
Year zeron jälkeen tuleva levy on ja jatkoa year zeroon. Kyseessä siis 2 levyn käsittävä konsepti. Year zero konsepti jatkuu 18 kuukautta levyn julkaisemisen jälkeen

Leffahan tuosta piti vissiin myös tulla?
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Ostan Ebow plussan, myy!
maelstorm
17.04.2007 01:01:23
Niinkuin Trent totesi keikalla: "What a pleasant suprice... thank you!"

suprice.

juu. sitähän se on se nine inch nailssi. pelkkää supricea koko homma. eikä edes encorea tullu, niinku ei vähään määrään vuosia ole tullu, vaikka kuinka taputettiin. kyllä aikamoinen pleasant suprice sekin.

what a pleasant SUPRICE.
Siivet.
Sakmäster
17.04.2007 14:48:58
oishan se hienoa päästä bändiä kattomaan livenä, vaikka ei kuulu ihan meikäläisen ykkösiin.
Larsson bergeri
sandiego
17.04.2007 15:54:50
Onko kukaan vielä poiminu Year Zeroa mukaansa? Mitenköhän lie paketoitu tämä setti?
marke-
18.04.2007 09:52:45 (muokattu 18.04.2007 09:53:00)
oishan se hienoa päästä bändiä kattomaan livenä, vaikka ei kuulu ihan meikäläisen ykkösiin.

Perkele kun on bändi vaan nykyään vanha ja tylsä :( Ennen oli meininkiä - nykyään ne on jotain muusikkoja. Vanhat bootlegit ja Fragile kiertueesta tehty live dvd on ihan eri kamaa mitä oli taannoinen provinssikeikka. Ihan hyvä ja silleen, mutta aivan liian kevyttä.. ei ne ees riehunu kunnolla.
Seksi
KillingMachine
18.04.2007 15:49:21
Oli kyllä niin perkeleen hyvä viimeviikkoinen keikka että luulen että menen vielä Ankkarockiin. Tosin pelkästään sunnuntaiksi jos edes menen loppujen lopuksi.
Basismi kunniaan.
riffi-rotta
18.04.2007 16:09:41
Perkele kun on bändi vaan nykyään vanha ja tylsä :( ,--, ei ne ees riehunu kunnolla.

Jotenki ottaa päähän ku ihmiset tuntuu haluavan että bändit pysyy samanlaisena alusta loppuun. Mun mielestä bändien kuuluukin muuttua ja kehittyä, kuitenkaan juuriaan hylkäämättä.
(Tästä saan varmasti paskaa niskaani, sori) Huonona esimerkkinä toimii vaikka Motörhead joka jauhaa sitä vanhaa ja samaa vuosista välittämättä. Jotkut tykkää mutta mun korvaan/silmään tuntuu tollanen todella tylsältä touhulta.
Ze Kink
18.04.2007 16:32:43
Oli kyllä niin perkeleen hyvä viimeviikkoinen keikka että luulen että menen vielä Ankkarockiin. Tosin pelkästään sunnuntaiksi jos edes menen loppujen lopuksi.

Minäkin menen kyllä vain sunnuntaiksi, ei lauantaina mitään erityisen kiinnostavaa näyttäisi olevan.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Ostan Ebow plussan, myy!
marke-
18.04.2007 17:34:25
Jotenki ottaa päähän ku ihmiset tuntuu haluavan että bändit pysyy samanlaisena alusta loppuun. Mun mielestä bändien kuuluukin muuttua ja kehittyä, kuitenkaan juuriaan hylkäämättä.
(Tästä saan varmasti paskaa niskaani, sori) Huonona esimerkkinä toimii vaikka Motörhead joka jauhaa sitä vanhaa ja samaa vuosista välittämättä. Jotkut tykkää mutta mun korvaan/silmään tuntuu tollanen todella tylsältä touhulta.

Heheh, ehkä näinkin. Whatever rocks your boat. Kuuntelin NINiä musan ja ennenkaikkea meiningin takia. Muutos on hyvästä tietenkin, en nyt puhunu musikaalisuudesta välttämättä, mutta jos se juttu katoaa mitä NINistä sain, niin ymmärtänet ettei enään huvita. Saa vapaasti olla eri mieltä.
Seksi
riffi-rotta
18.04.2007 17:51:29 (muokattu 18.04.2007 17:51:55)
Heheh, ehkä näinkin. Whatever rocks your boat. Kuuntelin NINiä musan ja ennenkaikkea meiningin takia. Muutos on hyvästä tietenkin, en nyt puhunu musikaalisuudesta välttämättä, mutta jos se juttu katoaa mitä NINistä sain, niin ymmärtänet ettei enään huvita. Saa vapaasti olla eri mieltä.

Juu ei siinä mitään, en tässä riitaa yrittänytkään haastaa :)

Edit: korjasin kirjoitusvirheen
maelstorm
19.04.2007 10:01:30 (muokattu 19.04.2007 16:12:21)
onks minkälaisia mietteitä levystä? mulla on kouluarvosanana tällä hetkellä sille joku tuollainen 6- ...
Siivet.
KillingMachine
19.04.2007 15:44:45
Year Zero on kovaa kamaa. Jälleen uusi mestariteos Trentiltä. Parasta Nine Inch Nailsia sitten The Downward Spiralin. Tää levy sai allmusicin arviossa 4.5 tähteä ja Kerrang!issa 5 tähteä. Olin aika yllättynyt että Reznor edistyi näin paljon kahdesta edellisestä levystä. The Fragile ja With Teeth kun eivät mielestäni tarjonneet mitään erityistä.
Basismi kunniaan.
reos
19.04.2007 16:11:16
Year Zero on kovaa kamaa. Jälleen uusi mestariteos Trentiltä.

Tossa se odottelee et pääsee duunista himaan, pari biisiä oon kuullu ja haiskahtaa halvalta. With Teeth oli aika väsyny paketti pitkän aikaa, mutta toimi lopulta ihan kivasti. Fragile oli helvetin kova paketti kyllä, melkein veti vertoja TDS:lle ja vanhemmalle tuotannolle. Mutta mutta, nyt vähän jännittää, survivalism kun kuulosti telkkarista ja livenä pikkusen yhtä halvalta perus rallilta ku toi hand that feeds, josta kuitenki tuli ihan kelpo ralli.

Mitä mä täs ny valitan, meen kotiin kuunteleen. Kannet ja teksit oli ainakin takuu NIN laatua taas, hyvässä ja pahassa.
Majesty
20.04.2007 01:05:41
Ite en oo paljoakaan kuullut Zeroa, mitä nyt Survivalism on tullut melko tutuksi, muut pätkät on jo unohtunut. Mutta vaikea uskoa, että Fragilen ylittävää pakettia olisi tulossa. Odotukset on kovat ja voi hyvinkin nousta With Teethiä kovemmaksi, mutta Fragile on kyllä todella likellä Downward Spinalia, sillä levyllä on todella oma maailmansa, esim. Just Like You Imaginediin on syntynyt suorastaan jonkinlainen pakkomielle, se soundi ja se biisi, siinä on vain sitä jotain, niinkuin monin paikoin ko. levyllä. Tietty sama homma Spiralilla. Mutta enpä usko, että Trent pettää tälläkään kertaa.
En juo vettä koska kalat naivat siinä.
reos
20.04.2007 12:36:15
Noniin, parin pyöräytyksen jälkeen täräytti Fragilen viereen tuo uus. Tilapäisesti vaikuttaa siltä että Trent osaa tehä vähemmässäkin ajassa hyvän levyn, pelko laihasta elektrohomoilu -levystä on hälvennyt. Korjataan arvioo taas pian paskaks ku tulee proge-vaihe, mutta tällä erää, kiitos nam.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)